Luchian88 Quote:
tomi_alfa Quote:
Luchian88 Quote:
de schimbat il schimb cu unul original bosch,dar de provenienta dezmembrari,caci nu imi permit unul nou!la tine cum se manifesta masina? la mine isi da in nas,da rateuri s.a.m.d.!
Nu se manifesta in nici un fel. Mergea si tragea la fel de bine. Eu am schimbat debitmetrul cu unul cumparat de pe ebay, original, care a fost cu mult mai ieftin decat daca il luam din tara. Ai grija sa aiba acelasi cod cu cel vechi.
L-am schimbat azi,si parca merge un pic mai rotund motorul si sta mai jos relantiul,dar acuma s-a cam agravat fluctuatia de la relantii...adica daca scot din viteza si o las sa curga,scade pana la 4-500 si se stanilizeaza ceva mai greu!pe tester inca nu am pus-o,dar nu imi da nicio eroare in bord!sa fie oare de la corp clapeta murdar? nu stiu,intreb asta caci debitmetrul vechi era cam prea curatel sa fie ceva mizerie pe acolo! sau sa schimb totusi sonda lambda?
anul trecut, prin primavara, dupa ce se incalzea motorul imi apareau variatii de relanti. nu atit de vizibile pe turometru cit mai ales se simteau in masina. asta dupa ae cumparasem masina si am schimbat bujii, 2 bobine, filtru aer, ulei. distributia era schimbata ( cu factura). am decuplat debitmetru. nici o treaba. am curatat clapeta de acceleratie. la fel. am desfacut brida ce tinea cablul de la sonda lambda de dinainte de catalizator ,din stinga, de furtunul de la partea superioara radiatorului si l-am ancorat cu bride de plastic in asa fel incit sa nu atinga nimic cu temperatura mare. nu stiu traseul original al cablului sondei. in dreapta am gasit locasul de prindere original. la fel cablul nu atinge nimic cu temperatura mare. de atunci niciodata nu am mai avut variatii de relanti. merita incercat. ALFA 156, 1,6TS, 2000.