It is currently 02 Oct 2024, 20:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 204 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 69 Next
Author Message
PostPosted: 13 Apr 2011, 13:03 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
Sa te stapaneasca sanatos :D si sa te duca unde vrei fara probleme !

_________________
0751314197


Top
   
 
PostPosted: 13 Apr 2011, 18:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2715
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Multumesc tuturor pentru gandurile bune!
Asa cum spunea @mugurel, am preferat sa tac si sa fac. Din punctul asta de vedere, mi se pare infantil sa bati toba in mijlocul satului cat timp mai exista incertitudini.
Astfel, dupa cateva discutii purtate la telefon pe parcursul a doua saptamani cu Cristi (aldea_andy), a ramas sa ne vedem in aceasta saptamana, luni. Pentru a nu fi prea multe complicatii am preferat sa vin cu trenul, sa ajung odihnit si pregatit de niste ore bune de condus. Pentru suport tehnic competent, l-am rugat pe mihai65 sa vina cu mine.
Ajunsi in Bucuresti(prima oara pt. mine :mrgreen: ), mi-am recuperat sotia care tocmai se intorsese dintr-o calatorie si am luat metroul pana in Salajan (parca) unde ne-a asteptat Cristi. Am mers, asadar sa vedem masina. Din ce imi spusese deja, masina avea urmatoarele bube:
- amortizoare fata cam pe duca
- tot legat de amortizoare, incompatibilitate cu arcurile sport, amortizoarele fiind mai degraba standard
- brat superior stang
- bucse bara stabilizatoare si bielete antiruliu, la fel, praf
- ceva eroare de airbag

Dupa ce am pus si diagnoza pe ea, a mai "rasarit" si o bujie arsa si mai cateva erori nu foarte importante care, o data sterse, nu au mai aparut nici pana acum. Apoi, am mai remarcat ca placutele de pe fata trebuiesc schimbate si ca butoanele farurilor/ stopului de ceata nu "fac" nimic la apasare, adica nu se aprinde nimic. Iar asta ramane, momentan, o enigma. Alta chestiune e lipsa izolatie de pe capota motorului si cele doua din spatele amortizoarele, de sub parbriz. Furtunele Venair sunt misto si chiar am urmarit cum rezista cu brio la niste multe ture. Dar pozitionarea lor nu a fost una fericita, atingand pe ici pe colo, cel de la admisie fiind chiar ciupit de la protectia de plastic de deasupra lui.
Am fost putin dezamagit sa constat ca sistemul Bose nu era constituit decat din boxe - chiar mi-l doream pe cele complet si nefiind un fan al tuburilor de bass si alte utilaje de gen, ci ceva discret. Dar, asta e.
Cristi a fost un tip foarte ok si ne-a lasat sa facem toate verificarile pe care le-am dorit. Am reusit, in felul asta, si sa urcam masina pe un elevator al unui service din preajma si sa vedem si starea de lucruri de sub masina - fara probleme aici.
Dupa ce m-am lamurit, am mers in Vitan (mai mica decat ma asteptam) pt acte si apoi am rezolvat si aspectul pecuniar.
Plecarea spre casa nu a avut loc cu mine la volan, intrucat nu aveam habar incotro sa o apuc, asa ca l-am lasat pe Mihai primii... 200 km. :) Si, de aici, am inceput sa vedem ca culoarea i se potriveste de minune, avand un caracter foarte fioros, iar cu Mihai, sofer de '56 cu motor similar, am ajuns, chiar si de pe locul de copilot, sa fiu repede incantat de ceea ce simteam, auzeam, vedeam. Sigur, troncanitul barei stabilizatoare si balansul creat de amortizoarele depasite de situatie, mai taiau din fericire dar, cu gandul la rezolvarea cat mai rapida a acestor probleme, imi faceam promisiuni de mai-bine in gand. :D Ah, si franele sunt destule de slabe. Chiar daca au mult-laudatele RedStuff, mie personal mi-a fost teama sa ma "joc" in trafic...
Ajunsi la Sinaia, am descoperit o problema destul de sacaitoare in conditiile asfaltului ud: nu mergeau stropitoarele parbrizului. :headscratch: Am mers asa de moment, acasa, am inteles ca a fost vorba de o mufa scoasa de pe undeva...
Fericirea s-a stricat de tot undeva dupa Fagaras... Motorul, dintr-o data, a inceput sa traga foarte prost, masina tremura toata si moralul meu era la pamant... :cry: Am tras pe dreapta si i-am pus diagnoza: eroarea era legata de injectorul nr. 3 iar parametrii aratau ca flow-ul era mai mare decat la ceilalti, din ce am inteles eu. Desigur ca nu am fost foarte fericit cu aceasta constatare si incepusem sa ma intreb daca nu mi-am luat cumva o forma de teapa...
Neavand scule de nici o forma, am cerut un patent intr-o benzinarie, macar sa scoatem borna bateriei pt un reset. Pe moment, motorul functiona frumos si rotund. Cum am miscat masina din loc, a inceput iar sa faca ca toti dracii! :bash: Am continuat asa pana acasa, motiv pentru care am si ajuns dupa vreo 14 ore de la plecarea din Bucuresti...
Next day, am mers intins la Mihai si dupa verificari si reverificari ale schemei electrice si masuratori de gen, a ajuns la concluzia ca mufa cablului de la injector avea ceva contact imperfect si impingand de ea, simptomele dispareau. Oricum, dupa atatea emotii pe drum, o rezolvare simpla si costless era cum nu se poate mai placuta. :peace:
Alte impresii... Estetic arata super, ingrijita a fost mai putin decat o voi face eu, dar nu se poate spune ca a fost neglijata. Va trebui, insa, sa imi gasesc timp sa o fac bec si sa ii ajustez unele mici bubite si, in paralel, sa inceapa si schimbarea diverselor piese cu probleme + ulei, filtre si distributie.
Are nevoie si de niste sandalute pentru vara, momentan fiind incaltata cu bocanci Conti. De altfel, ideea de a schimba anvelopele sezon de sezon, nu ma incanta si sigur voi apela la un set de jante de 15", fie tabla fie aliaj.
Evident, abia astept o sesiune foto respectabila si nu poze facute pe marjinea drumeagului. :D
Momentan, folia imi place cat se poate de mult si ma incanta imaginea de "diavolita" a masinii. Asa ca ramane.
Nu stiu daca e tocmai un nume, dar mie imi place sa fac referire la masina ca "The Dark One". Si in buna traditie RPM, va avea probabil nr. TM 40 RPM. :scratch:

Voi reveni pe masura ce mai apar chestii demne de mentionat. :peace:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
 
PostPosted: 13 Apr 2011, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Pentru mine tot jantele raman partea preferata din masina !
Felicitari pentru achizitie, s-o stapanesti sanatos.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 
PostPosted: 13 Apr 2011, 18:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Stii cum e, masina second nu poate fi perfecta! Important este sa nu aiba multe bube si sa le poti remedia usor si repede :wink:
Despre frane, m-as hazarda sa-ti ofer si o posibila cauza: s-ar putea sa ajungi mult mai repede la viteze mult mai mari decat erai obisnuit pana acum :lol: Si eu cand am luat GTul aveam senzatia ca nu sta la fel pe sosea cum statea 47le.. in prima curba in care am aruncat un ochi si pe vitezometru am inteles repede de ce :) Nu degeaba se zice ca nu-i suficient sa cresti puterea unei masini, trebuie sa ai grija apoi de stabilitate si de frane.
Legat de numar, ai putea sa incerci chiar si un 45 RPM :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 13 Apr 2011, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2715
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Perfect de acord. Oricum, si din discutiile prealabile, i-am spus fostului proprietar ca vin hotarat sa o iau si singurul impediment poate fi ceva defect major. Sunt lucruri in care nu mai bagi bani cand te hotarasti sa o vinzi. Ce vroiam era o prezentare cat de cat a starii actuale a masinii.
Cu franele nu e, totusi, ok. Placutele sunt cat o "foaie de placinta" iar franarea e slaba chiar si la viteze mici, gen 60. Lucru remarcat si de Mihai, de altfel. Trebuie schimbate asap daca vreau sa am fun. :naughty:
Apropos, deja am remarcat ca se uita lumea gramada la ea - nu sunt dependent de atentie dar, totusi, e placut sa vezi ca lumea se uita apreciativ la ea :D Si nu pot decat sa ii multumesc lui Gabi pentru felul in care arata masina. :clapping:
O mica completare la ce spuneam mai sus: jantele de 15" vor fi luate strict pentru sezonul de iarna. Am fost cam sumar mai sus si cred ca s-a inteles gresit. Si mi-e imi plac jantele foarte mult si, cu riscul de a ma repeta, nu le voi da decat cu forta. :fight:

LE: inca o observatie... Nu stiu daca suna infantil sau nu, merg cam din 10 in 10 minute la fereastra sa o admir! :lol:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
 
PostPosted: 14 Apr 2011, 10:33 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
daca discurile sunt ok poti pune alte placute insa ai grija sa pui unele dure altfel le vor manca discurile , sau poti scoate tot si sa pui o combinatie de Brembo placute si discuri de ex. , iti garantez ca placutele ordinare nu te vor multumi !
Oricum daca ai intrebari ma poti suna oricand :)

_________________
0751314197


Top
   
 
PostPosted: 14 Apr 2011, 10:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
gen.. RedStuff? :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 14 Apr 2011, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2715
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Multumesc pentru sfat si apreciez disponibilitatea, Gabi! :wink:
Ma voi apuca in perioada imediat urmatoare de rezolvarea problemelor, in functie de buget si de cat de disponibil va fi cel care se va ocupa de asta. Ordinea prioritatilor:
- frane fata - for safely fun
- amortizoarele fata - acelasi motiv + mai multa liniste
- bucse bara stabilizatoare + bielete + brat superior stg.
Intercalat sau nu va fi si distributia + accesorii (cureaua dupa ultima ploaie are recitaluri gen Mercedes "Cobra") si, desigur, ulei si filtre.
O chestie pe care vreau, de asemenea, sa o rezolv este izolatia de pe capota motorului. Nu inteleg de ce nu mai exista... Intrebare: se potriveste cea de la mk1 la mk2? Intreb pentru ca mk2 se gaseste foarte rar la dezmembrarile din Romania...

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
 
PostPosted: 14 Apr 2011, 19:47 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
ai PM!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
PostPosted: 14 Apr 2011, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2007, 21:56
Posts: 229
Car: Stelvio 2.0 280hp Q4
Location: Bucuresti
Felicitari pentru achizitie, insa acum pe langa laugele de rigoare de la alfisti si de bucuria ca masina a ramas in club vine si vocea lui “Gică contra”. Eu nu inteleg cum poti fi bucuros de achizitia unei masini in care spui ca ai de reparat si schimbat cateva lucruri “marunte”. Vreau sa mentionez ca pentru mine aceste lucruri nu prea par marunte si incep sa enumar:
1. - frane fata - for safely fun Discuri +Placute – 1000Ron
2. - amortizoarele fata - acelasi motiv + mai multa liniste – 1000Ron (unele pe masura)
3. - bucse bara stabilizatoare + bielete + brat superior stg. – 600Ron
4. - distributia + accesorii (cureaua dupa ultima ploaie are recitaluri gen Mercedes "Cobra") 1200Ron
5. - ulei si filter – 500Ron

La toate acestea mai adaug si manopera cel putin 1200Ron

Dupa un simplu calcul ajungi la suma de 5500Ron aprox 1350Euro

Dupa parerea mea nu cred ca e in regula sa cumperi o masina si in perioada imediat apropiata sa mai cheltui inca 20-25% in plus fata de pretul de achizitie.

Acum astept sa aruncati cu pietre in mine, dar asta e parerea mea. Eu consider ca in momentul in care cumperi o masina SH ar trebui sa o alegi cu grija si sa consideri ca poti sa mergi cu ea inca cel putin 1 an ( 20-25000km) fara probleme.

Imi cer scuze daca ideile mele supara pe unii din voi.

Inca o data felicitari pentru achizitie.

_________________
Stelvio 2.0 280hp Q4
ex:156 1.9Jtd-M 2004


Top
   
 
PostPosted: 15 Apr 2011, 08:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7086
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Depinde mult si pretul de achizitie... daca a luat-o sub pretul pietei atunci merita sa investeasca banii astia, daca nu, ai si tu dreptatea ta cu cele spuse mai sus bigblack. Acum sa ne pregatim sa arunce lumea cu pietre in noi.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
 
PostPosted: 15 Apr 2011, 09:22 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3793
Car: Carla
Location: Tim/Buc
N-au de ce sa arunce. Eu inteleg unde bate Constantin, masina lui probabil e intr-o stare aproape perfecta, dar nu se vinde pentru ca poate parea scumpa, in timp ce asta e praf, dar s-a vandut. Nu stiu cat a costat, probabil foarte putin, dar chiar daca procesul de reabilitare va fi unul nejustificat de costisitor el va fi unul de durata, banii vor fi investiti la intervale mai lungi sau mai scurte, dupa buget.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
 
PostPosted: 15 Apr 2011, 09:33 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
turgon Quote:
O chestie pe care vreau, de asemenea, sa o rezolv este izolatia de pe capota motorului. Nu inteleg de ce nu mai exista... Intrebare: se potriveste cea de la mk1 la mk2? Intreb pentru ca mk2 se gaseste foarte rar la dezmembrarile din Romania...
o sa iti caut eu izolatia , cred ca merge si de la mk1 , o sa verific , cat priveste lipsa ei nu stiu ce sa iti spun decat ca si la mine a venit fara .....
referitor la piese daca va fi necesar sa apelezi la mine iti voi face un discount special pentru aceasta masina :wink:

_________________
0751314197


Top
   
 
PostPosted: 15 Apr 2011, 18:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2715
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
^BigBlack Quote:
Felicitari pentru achizitie, insa acum pe langa laugele de rigoare de la alfisti si de bucuria ca masina a ramas in club vine si vocea lui “Gică contra”. Eu nu inteleg cum poti fi bucuros de achizitia unei masini in care spui ca ai de reparat si schimbat cateva lucruri “marunte”. Vreau sa mentionez ca pentru mine aceste lucruri nu prea par marunte si incep sa enumar:
1. - frane fata - for safely fun Discuri +Placute – 1000Ron
2. - amortizoarele fata - acelasi motiv + mai multa liniste – 1000Ron (unele pe masura)
3. - bucse bara stabilizatoare + bielete + brat superior stg. – 600Ron
4. - distributia + accesorii (cureaua dupa ultima ploaie are recitaluri gen Mercedes "Cobra") 1200Ron
5. - ulei si filter – 500Ron
La toate acestea mai adaug si manopera cel putin 1200Ron
Dupa un simplu calcul ajungi la suma de 5500Ron aprox 1350Euro
Dupa parerea mea nu cred ca e in regula sa cumperi o masina si in perioada imediat apropiata sa mai cheltui inca 20-25% in plus fata de pretul de achizitie.
Acum astept sa aruncati cu pietre in mine, dar asta e parerea mea. Eu consider ca in momentul in care cumperi o masina SH ar trebui sa o alegi cu grija si sa consideri ca poti sa mergi cu ea inca cel putin 1 an ( 20-25000km) fara probleme.
Imi cer scuze daca ideile mele supara pe unii din voi.
Inca o data felicitari pentru achizitie.
Nu vreau sa arunc cu pietre, dar ma vad nevoit sa fac unele corectii la ce ai scris tu.
Pentru inceput, costurile calculate de tine sunt over the hills... Eu nu am spus nimic despre discuri (-700 ron); de pe la toate celelate se mai pot scade niste 200 ron, iar pretul de manopera e pus din propriile-ti cunostiinte. De altfel, toate preturile vin din ce stii tu despre aceste lucruri si adevarul e ca eu am o versiune proprie care nu ma supune la costurile calculate de tine si asta fara a face rabat la calitate.
Inteleg ca si masina ta e de vanzare si am analizat-o la momentul potrivit ca pe o varianta. Dar cred ca fiecare avem dreptul la alegere si suportam consecintele. Faptul ca am niste bani de bagat in ea nu ma demoralizeaza tocmai pentru ca nu ma asteptam de la o masina SH sa fie impecabila. Si, de aici, poti trage concluzia ca am gandit la fel si despre masina ta, cu atat mai mult cu cat are cu 20-25% mai multi kilometri. Mai mult de atat, iti pot spune ca diferenta de pret intre a ta si cea pe care am ales-o e o suma pe care mi-o pot garanta mie insumi ca fiind investita in piese noi si bune, lucru care tu nu il puteai face, decat daca aveai un teanc de facturi de grosimea DEX-ului. Si nu in ultimul rand, am ales masina asta pentru ca are mult mai mult vino-ncoa' decat a majoritatii celor vazute.
Nu condamn postul tau, dar cred ca era necesar sa fii mai obiectiv in cele spuse.
@Valak, nu stiu ce definesti tu prin "praf", dar dupa definitia mea, masina nu e praf... Faptul ca are amortizoarele fata duse si, la fel, un brat, 2 bucse si 2 bielete, plus placutele de frana epuizate, nu o califica la acest termen. Pentru ca distributia si uleiul sunt ceea ce numesc eu "mentenanta preventiva".
Intamplarea face ca un bun prieten sa isi fii luat o masina similara la un pret mai mare decat am dat eu, o masina prezentata ca fiind "foarte bine intretinuta" si in care a ajuns sa bage deja vreo 1000 euro, deci... :thumbdown:

Numa' bine!

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
 
PostPosted: 15 Apr 2011, 22:06 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
ulei + filtre sunt mai mult de 500 ron :)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
PostPosted: 15 Apr 2011, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2715
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Nope. Selenia WR la 40 lei/l. + 220 filtrele. :wink:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
 
PostPosted: 15 Apr 2011, 22:35 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
+ aer + motorina + polen.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
PostPosted: 15 Apr 2011, 23:21 
Offline
User avatar

Joined: 12 Apr 2007, 21:56
Posts: 229
Car: Stelvio 2.0 280hp Q4
Location: Bucuresti
Uite despre ce vorbeam eu si unde au ajuns lucrurile.

Eu vorbeam de o stare de fapt, de niste sume de bani care necesita investiti in masina achizitionata si deasemeni imi expuneam punctul de vedere in legatura cu achizitionarea unei masini SH si voi ati dezgropat din morti anuntul cu masina mea la vanzare. De unde am plecat si unde am ajuns.

Asta e mentalitatea romanului sa cumpere ceva si apoi sa inceapa sa carpeasca. Credeam ca generatia noastra mai tanara se descotoroseste de astfel de "romanisme"

1. Preturile cam astea sunt. Inseamna ca nu prea ati mai consultat listele cu piese si consumabile. Vorbesc de piese si consumabile consacrate.
2. Nu cred ca au ce cauta remarci despre postul meu (de vanzare ) in aceasta pagina personala a masinii "Alfa Romeo 156 1.9 mjet - NO NAME"

@turgon : nu am facturi cat "dex-ul" am doar cateva suficiente sa pot dovedi ce am si de cand, pe masina :lol: doar ca asta nu mai conteaza.

Va rog mult nu mai pomeniti de masina mea de vanzare, ati putea sa-l ajutati pe turgon cu oferte de pret cat mai mici pentru piese.

_________________
Stelvio 2.0 280hp Q4
ex:156 1.9Jtd-M 2004


Top
   
 
PostPosted: 16 Apr 2011, 09:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2715
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Vad ca insisti cu ideologia ta despre masinile SH, ideologie care, cu siguranta, vine din propria "curte" si nu din realitatea generala. Consider ca nu merita sa mai raspund la asa ceva. Oricum, interventia ta mi se pare una cat se poate de subiectiva si, din aceasta cauza, nepotrivita aici.
Atat mai mentionez ca pentru 85% din piese am oferta cu preturi foarte bune aici in Timisoara si, deci, nu am nevoie sa fiu "ajutat" cu oferte cat mai mici. Altfel, si daca dau sume de doua ori mai mari pe piese, ar fi doar problema mea cum consider sa imi cheltui banii.

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
 
PostPosted: 16 Apr 2011, 09:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7877
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Imi pare rau ca topicul de prezentare al masinii a ajuns , ca si multe altele , unul de contre si tensiuni ... Pacat . Turgon si-a luat masina deci faptul e consumat ... De acum ramane sa o intretina asa cum crede . Pe de alta parte bigblack si-a expus si el punctul de vedere si nu trebuie condamnat . Mai urat e ca fiecare cuvant e rastalmacit , se face din tantar armasar si asa ajungem sa ne certam .. De ce ?
Nu vad sensul si nici nu inteleg comparatia intre Alfele voastre , amandoua foarte frumoase dealtfel ...
Numai bine va doresc si sper sa nu continue circul .


Top
   
 
PostPosted: 16 Apr 2011, 10:38 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Contrele sunt din cauza extremelor: alb vs. negru :twisted: Desi la origini negrul e un gri :D. Hai sa ne bucuram de masini si sa lasam deoparte cele rele.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
 
PostPosted: 16 Apr 2011, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Eu nu înţeleg de ce-ar avea cineva treabă sau păreri despre cum îşi aranjează Turgon mobila în sufragerie sau cum îşi cheltuieşte banii...

Altfel, maşina e specială. Să o foloseşti sănătos şi să ai bani mulţi pe care să-i bagi nechibzuit în ea :D .
:peace:


Top
   
 
PostPosted: 16 Apr 2011, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
v-as ruga sa va opriti aici.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
PostPosted: 16 Apr 2011, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2009, 10:18
Posts: 146
Location: Turda
turgon, felicitari pentru achizitie. Si pe mine m-a tentat cand a scos-o la vanzare Gabi Dima, dar am avut alte prioritati.
Sa va stapaniti sanatosi si sa o aduci cat mai repede si cu costuri cat mai mici in starea in care ti-o doresti.

Succes!


Top
   
 
PostPosted: 16 Apr 2011, 22:35 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Jaggguar Quote:
Altfel, maşina e specială. Să o foloseşti sănătos şi să ai bani mulţi pe care să-i bagi nechibzuit în ea :D .
:peace:
Sa bagi banii nechibzuit in rezervor si sa te bucuri de ea!

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 204 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 69 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited