revin ...
dupa cateva luni de teste ... nervi ... si muuult timp pierdut, inclusiv odata n-au mai putut s-o porneasca nici ei in service sa mi-o dea. Cica era gata si eu asteptam sa-mi aduca masina, dar surpriza (penibila), vine baiatul si-mi zice "Ne pare rau dar nu mai porneste masina .... ".
... in cele din urma italieni au transmis solutia .... rectificare chiulasa si schimbare valve ...
stiti ceva de chestia asta ... ca mie sincer la "profesionalismul" lor mi-e frica de o asemenea solutie. Majoritate celor cu care am vb pe tema asta imi zic ca injectoarele sunt de vina si daca sunt schimbate totul se rezolva. Ati facut operatia asta ? ... merge mai bine masina ?
Efectiv am ajuns la limita rabdarii ..... imi vine s-o vand ... sa nu mai aud de incompetentii astia de la AI & Co
Culmea este ca dupa ce curata pe la ea, cred EGR-ul si altele pe-acolo cateva zile (poate chiar si o saptamana) merge super, iar apoi incepe: pornire grea (inclusiv la cald) cam la a 3-a sau a 4-a cheie, mers sacadat mai ales cand stau la semafor, miros puternic de gase de evacuare (ba ceteodata parca intra si in masina, va dati seama ce ingrozitor mai ales cand esti cu cineva care te intreaba "De la masina ta pute asa ...", iar eu tre sa zic "Nu, cred ca pute de la autobuzul ala ....
((( ")
La drum intins ... merge fara probleme ..., in oras apar problemele ...
Apropo ... au facut si upgrade-ul la soft ... cam in ianuarie ... dar bineinteles ca tot nu s-a rezolvat nimic ..., iar DPF-ul imi zic ca este ok (nicio eroare).
Cei care ati avut aceste probleme .... ca banuiesc ca nu sunt singurul (cel mai ghinionist) ce-ati facut pt rezolvare sau ... ce parere aveti ...???