revin cu informatii despre programarea de azi de la AI. Ajuns la 10:30 , predat masina, am ramas langa ea, in ideea ca imediat ce se elibereaza un loc va intra in lucru. Dupa vreo 3 ore de asteptat ma duc la cel care o preluase si il intreb ce se intampla de nu mai intra in lucru desi masinile se tot schimba inauntru iar 3 locuri libere sunt...sunt informat ca masina a fost in teste de drum ...ii spun frumos ca eu nu mi-am luat ochii de la masina de cand am lasat-o si nu s-a miscat nici un centimetru decat poate intr-o lume paralela. Da un telefon celui care trebuia sa faca testul de drum....ala raspunde foarte iritat ca da, a facut testul si e problema la nu stiu ce rulmenti....zic bai frate voi intelegeti ca n-am plecat de langa ea si nu s-a miscat de aici ?...dupa lungi discutii vine alt coleg de-al lor se urca la volan da o tura de service dupa care o urca pe rampa. Dupa vreo 30 min vine personajul cu tenul colorat care trebuia sa faca de prima oara testul de drum si imi spune intr-o scarba totala ca am de plata piese de 33 milioane, zic bun, mersi nu vreau nici una, ahh ba da, becul de 5 lei, pleaca plin de draci.
Dau de seful de service deoarece am avut marele noroc ca azi sa vina macaronarii de la fiat din italia si s-au plimbat toata ziua prin service impreuna cu seful AI ...ma duc la el ii spun am o intrebare cum pot afla si eu cu ce baterie a venit masina din fabrica, imi raspunde cea de aici ( erau expuse niste baterii pe care scria fiat, alfa , lancia) ....Zic bine bine dar ia uite ca a mea e delphi si a picat, tocmai mi-am luat una noua....care si-a facut cadou bateria mea ca decat la voi am fost pana acum. Da mai multe telefoane , inclusiv sa se caute in arhive legat de masina mea ...ce modificari s-au facut inainte sa o ridic din showroom ..si ma informeaza ca la unele masini stand mai mult pana sa se vanda s-au schimbat bateriile originale cu alte marci, printre care si delphi insa nu mai exista arhiva decat din 2008 , a mea fiind din 2007....o las asa.
In tot acest timp ma uitam la mecanici cum verifica masina, planetara nu au desfacut-o , au miscat-o putin cu mana, au mai dat cu o bara metalica in ea si gata...ma duc iar la seful de service il rog daca poate sa arunce un ochi si el ca sa nu dau 25 milioane pe toata planetara. Imi raspunde foarte politicos : imediat. Se duce la masina moment in care toti mecanicii din service, vreo 10 la numar au inceput sa se ocupe de masina mea ( incredibil
) ) . Dupa vreo 15-20 minute timp in care au roit in jurul ei , se urca mai dau o tura, iar se mai uita, au folosit si un fel de "stetoscop" cu care ascultau naiba stie ce...
Concluzia a fost ceva mai buna ca prima oara insa cheltuiala tot e, ax planetar ( partea dinspre schimbator) (11.5 milioane italo parts), tripoda (4 milioane), cablu timonerie ( 8 milioane), placute frana spate.
Timpul total petrecut de mecanic la masina a fost de vreo 2h ( verificari complete ale masinii) + cele 20 minute in care au stat vreo 10 mecanici inclusiv seful calare pe ea. Valoare factura ( cu tot cu schimbat bec pozitie, completat lichid frana, etc, schimbat bec numar spate) 62 lei !!!! Pot spune ca am ramas mai masca decat atunci cand mi-au trantit factura de 23 milioane numai ca de data asta m-au surprins intr-un mod placut.
In concluzie...daca nu stateam acolo si chiar si asa cu mine acolo au incercat cu prosteala, insa mai departe totul a decurs excelent ( probabil si datorita macaronarilor care roiau pe acolo). Ca idee am intrebat si daca monteaza piese luate din alta parte si raspunsul a fost afirmativ.