It is currently 22 Nov 2024, 15:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 698 posts ]  Go to page Previous 120 21 22 23 2428 Next
Author Message
PostPosted: 28 Mar 2011, 00:18 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Eh s-a rupt un burlan :)

Ce vroiam sa zic de fapt este ca BMW M1 ar trebui sa il compari cu un potential viitor Giulietta GTA (la capitolul sustinere laterala al scaunelor sa zicem ) nu cu QV care e doar o versiune mai sport a Giuliettei la fel cum 147 GTA are sustinere mai buna (cred) decat 147 TI.

Tu ai comparat BMW M1 cu QV cand trebuia sa compari Sport Packet ( cred ca asa ii zice la Seria 1, echiparea sport inferioara diviziei M ) cu QV.

Daca tot nu m-am facut inteles ma las pagubas :)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2011, 00:27 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2009, 10:18
Posts: 146
Location: Turda
Giulietta QV vs. S3 vs. 1 series M-sportpaket


Attachments:
giulietta tb qv.JPG
giulietta tb qv.JPG [ 49.61 KiB | Viewed 1905 times ]
s3.JPG
s3.JPG [ 15.52 KiB | Viewed 1905 times ]
M sp pack.JPG
M sp pack.JPG [ 50.84 KiB | Viewed 1905 times ]
Top
   
PostPosted: 28 Mar 2011, 12:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
mda, ... Promotor. o emisiune de referinta a domeniului, n-am ce zice...

revenind la masina (varianta de echipare QV): nu am condus-o, doar m-am suit in ea. live interiorul arata mult mai bine decat in poze. materialele destul de placute la privire si atingere, in special aluminiul de pe bord. nu mi-a placut volanul de fiat, nu pentru ca arata urat ci pentru ca este preluat de la fiat. pentru o masina care se vrea a se bate in clasa premium nu este de laudat preluarea de elemente din clasele inferioare, mai ales a elementelor vizuale.
scaunele: la nivel lombar nu as putea spune ca sunt peste sau sub scaunele de la 47-le meu, insa la partea de sezut, sustinerea laterala este la nivel de scaun de autobuz ceva mai bine profilat. vizual vorbind arata foarte bine, si in realitate si in poze insa ca functionalitate sunt sub ce arata.

QV, din punctul meu de vedere, cu greu poate fi comparat cu S3/RS3 si cu M1. caracteristicile dinamice fiind destul de diferit. pot fi comparate doar prin prisma a ce ofera aceste varfuri de gama.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2011, 12:43 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Nu as vrea sa fiu rautacios, eu gasesc scaunele de pe Giulietta foarte asemanatoare cu cele de pe Fiat Bravo in ceea ce priveste sustinerea, si nu numai. Cum zicea si EGE, scaunele de pe Giulietta ofera o sustinerea slabuta comparativ cu scaunele de 147/GT. Pacat, puteau sa le faca mai bine, e bine si asa cum sunt dar se putea si mai bine.

PS. Ieri am posedat un Bravo, cel cu care am venit si la intalnire. La o curba luata mai strans am simtit nevoia de a cauta rapid ceva de care sa ma tin, cu mana stanga am strans manerul usii si cu cealalata incercam sa mentin directia. Efectiv aveam senzatia ca ma arunca din scaun si nu am de ce sa ma tin. Pare amuzant dar nu este deloc.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2011, 20:47 
Offline

Joined: 18 Apr 2011, 20:32
Posts: 33
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Timisoara
Salutare.
Sunt nou pe forum si in acelasi timp nou in domeniul Alfa, asa ca nu ma luati tare, ca prind eu din mers :D .
Ceea ce am vrut sa spun e ca sunt de vreo 4 zile fericitul posesor al unei Giulietta 1.4 Multiair, 170 cp. Prima impresie e foarte buna, dar trebuie sa recunosc ca nu am mai condus Alfa pana acum.
Pe scurt, mi se pare reusit mortorul, mai ales in modul dinamic, tinuta de drum, pe care iar recunosc ca n-am apucat inca s-o experimetez cu adevarat, dar si finisajele. Eu sunt ok si cu design-ul, desi acesta nu a fost motivul determinant la alegerea masinii.
Sa mai treaca kilometrii si revin cu noutati.

_________________
Giulietta 1,4 M-Air 170hp Distinctive


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2011, 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
mirceonel Quote:
Salutare.
Sunt nou pe forum si in acelasi timp nou in domeniul Alfa, asa ca nu ma luati tare, ca prind eu din mers :D .
Ceea ce am vrut sa spun e ca sunt de vreo 4 zile fericitul posesor al unei Giulietta 1.4 Multiair, 170 cp. Prima impresie e foarte buna, dar trebuie sa recunosc ca nu am mai condus Alfa pana acum.
Pe scurt, mi se pare reusit mortorul, mai ales in modul dinamic, tinuta de drum, pe care iar recunosc ca n-am apucat inca s-o experimetez cu adevarat, dar si finisajele. Eu sunt ok si cu design-ul, desi acesta nu a fost motivul determinant la alegerea masinii.
Sa mai treaca kilometrii si revin cu noutati.
Bine ai venit pe forum.

Recomandarea mea este sa deschizi un topic separat pentru masina ta in care sa impartasesti primele tale impresii si unde sa astepti replicile celor de pe forum. Acest topic este dedicat informatiilor oficiale legate de model.

Sa va stapaniti fericiti :)

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2011, 21:15 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Salutare Mirceonel si bine ai venit. Prezinta-ne frumoasa ta italianca. :naughty:

In rest, numai de bine si kilometri fericiti impreuna!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 18 Apr 2011, 22:51 
Offline

Joined: 18 Apr 2011, 20:32
Posts: 33
Car: Alfa Romeo Giulietta
Location: Timisoara
firestarter Quote:
mirceonel Quote:
Salutare.
Sunt nou pe forum si in acelasi timp nou in domeniul Alfa, asa ca nu ma luati tare, ca prind eu din mers :D .
Ceea ce am vrut sa spun e ca sunt de vreo 4 zile fericitul posesor al unei Giulietta 1.4 Multiair, 170 cp. Prima impresie e foarte buna, dar trebuie sa recunosc ca nu am mai condus Alfa pana acum.
Pe scurt, mi se pare reusit mortorul, mai ales in modul dinamic, tinuta de drum, pe care iar recunosc ca n-am apucat inca s-o experimetez cu adevarat, dar si finisajele. Eu sunt ok si cu design-ul, desi acesta nu a fost motivul determinant la alegerea masinii.
Sa mai treaca kilometrii si revin cu noutati.
Bine ai venit pe forum.

Recomandarea mea este sa deschizi un topic separat pentru masina ta in care sa impartasesti primele tale impresii si unde sa astepti replicile celor de pe forum. Acest topic este dedicat informatiilor oficiale legate de model.

Sa va stapaniti fericiti :)
OK. Ma mut in sectiunea adecvata. :)

_________________
Giulietta 1,4 M-Air 170hp Distinctive


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 16:51 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Giulietta a pierdut premiul WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR 2011 in favoarea lui Aston Martin Rapide. Sursa

WORLD CAR OF THE YEAR 2011 l-a luat Nissan Leaf :disgust:

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 16:57 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
ar fi fost o blasfemie sa fi castigat Giulietta "WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR 2011 ", fara suparare! fan alfa romeo dar nici chiar asa...

In legatura cu vestita Frunza (Leaf) a contat foarte mult contextul: politic, economic s.a.m.d. pe de alta parte, eu nu sunt convins ca giulietta merita sa castige "WORLD CAR OF THE YEAR 2011".

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 18:32 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Sincer sa fiu, nu reusesc sa inteleg ce nu va place la design-ul Giuliettei. Eu cred ca este exact ce avea nevoie marca asta ca si identitate. Imi plac atat Mito cat si Giulietta si nu o spun influentat de afinitatile mele pentru marca. Traiesc de 14 ani din design asa ca pot privi subiectul dintr-o perspectiva profesionala. La fel a facut si juriul WCOTY care a stabilit ca Giulietta sa fie una din cele 3 finaliste. Nici eu nu cred ca merita premiul in detrimentul lui Aston Martin Rapide sau Ferrari 458 Italia insa pana a ajunge sa o consideram urata este cale foarte lunga. Designul Giuliettei este foarte coerent, bine proportionat si indeajuns de simplu incat sa denote eleganta si sa se identifice printr-un stil personal. Modelele Alfa din urmatorii 2-4 ani vor aborda acelasi stil si vor stabili linia de design pentru marca in acest deceniu. 159/Brera au un design foarte reusit insa pe de alta parte stabilesc un limbaj vizual greu de dezvoltat pe alte modele. In momentul asta, poate mai mult ca oricand, Alfa Romeo are nevoie de coerenta la toate capitolele. Nu isi mai poate permite experimente pentru ca existenta ei depinde de capacitatea de a genera modele globale.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
LOL, tu incerci sa explici oamenilor ce emotie ar trebui sa le transmita vizual un anumit obiect ? Way to go.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Alexandrus Quote:
LOL, tu incerci sa explici oamenilor ce emotie ar trebui sa le transmita vizual un anumit obiect ? Way to go.
In nici un caz. Design-ul este o disciplina care trebuie sa poata traduce in forma trasaturile psihologice ale unui grup. Noul stil Alfa Romeo indeparteaza anumiti alfisti insa atrage altii noi. Pentru puristi poate fi o miscare de neiertat insa Alfa Romeo nu este un obiect dedicat cuiva de catre un artist. Este un produs comercial care deserveste interesele economice ale unor indivizi, la fel ca orice alt bun care isi afiseaza pretul pe un raft. Raportul intre nevoile particulare ale unui grup si cele ale pietei de consumatori in general, este stabilt exclusiv de rentabilitate. Oricum, chiar si acum, Alfa Romeo inca are solutii pentru fiecare. 8C-ul acopera o nisa exclusivista, 4C-ul acopera atat nevoile fanilor cat si pe cele ale unor viitori alfisti iar restul gamei se adreseaza celor multi. Dar, revenind la problema mea, va cer voua argumentele pentru care nu considerati potrivit actualul limbaj de design.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 19:18 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
firestarter Quote:
Sincer sa fiu, nu reusesc sa inteleg ce nu va place la design-ul Giuliettei. Eu cred ca este exact ce avea nevoie marca asta ca si identitate.
Nu-mi place designul pt ca e banal. Sincer nu ma intereseaza ce are nevoie marca nefiind actionar. Am vazut-o in trafic, am vazut-o pe loc , am vazut-o in poze. E o masina banala , ca orice Astra, Focus sau Bravo.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 20:56 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Razvan, ceea ce spui tu in legatura cu faptul ca acest nou stil atrage si pe altii catre aceasta marca o simt in jurul meu. Am colegi la birou care stiind ca eu sunt cu Alfa, vin la mine si imi spun ca au vazut in trafic Giulietta, altii se uita lung catre Mito (fetele mai ales). Poate suna infantil, dar vin cu un ranjet pe fata sa imi spuna ca le place. In acelasi timp sotia ma tot bate la cap cand luam o Giulietta ? Rosie, rosie!! :)

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Allex Quote:
firestarter Quote:
Sincer sa fiu, nu reusesc sa inteleg ce nu va place la design-ul Giuliettei. Eu cred ca este exact ce avea nevoie marca asta ca si identitate.
Nu-mi place designul pt ca e banal. Sincer nu ma intereseaza ce are nevoie marca nefiind actionar. Am vazut-o in trafic, am vazut-o pe loc , am vazut-o in poze. E o masina banala , ca orice Astra, Focus sau Bravo.
Banal este un Golf care pastreaza acelasi design de vreo 40 de ani. Giulietta trebuie sa fie o masina potrivita oamenilor cu nevoi obisnuite care vor sa se diferentieze putin in multime. Cu alte cuvinte, Giulietta trebuie sa genereze vanzari mari pentru a sustine aparitia modelelor pe care le-am dori noi. Altfel, scoteau o compacta cu design agresiv si specificatii super sportive, cumparata de 10 000 de oameni intr-un an dupa care marca ramanea o simpla amintire a istoriei auto. Totusi sa nu fiu inteles gresit! Eu sunt unul dintre fanii conservatori ai marcii. Mie nu mi se potriveste acest model cum nu mi se potriveste nici 147-le pe care il am acum. Chiar am spus de multe ori ca pentru un adevarat alfist, Giulietta nu mai este o Alfa veritabila ci un model care sa reactiveze piata. Dar... accept si apreciez Giulietta ca produs pentru ca doar succesul ei imi poate garanta o viitoare Alfa conform asteptarilor mele. Compromisul facut de Alfa prin lansarea Giuliettei este oricum mult mai mic decat noul Subaru Impreza lansat astazi. Un exemplu extrem de graitor despre o marca ce a dorit sa epateze prin berline de performanta si a ajuns sa uite de ele in favoarea unei abordari mult mai comerciale.

In ceea ce ma priveste, sper sa vanda cat mai multe Giulietta ca sa aiba cu ce sa finanteze productia 4C-ului. Pe de alta parte, am pretentii mult mai mari de la Giulia si "169", modele care trebuie sa defineasca viitoarele standarde ale marcii la nivel global.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
firestarter Quote:
va cer voua argumentele pentru care nu considerati potrivit actualul limbaj de design.
Razvane, asta:
Attachment:
astra.jpg
astra.jpg [ 87.12 KiB | Viewed 1584 times ]
Attachment:
giulietta.jpg
giulietta.jpg [ 64.74 KiB | Viewed 1584 times ]
Ştiu, probabil că există chestii de specialitate care depăşesc omul de rând, dar mie mi se pare că orice pic de asemănare între un Opel şi orice Alfa care a apărut după acel Opel, e de căcat.

Acum nici Giulietta nu e chiar urâtă, dar problema celor mulţi este altundeva, cred eu, şi anume că maşina asta nu aduce absolut nimic spectaculos, este aproape banală, simplă, nu spune absolut nimic. Sau spune unui cerc restrâns de fanatici sau unui alt cerc şi mai restrâns de specialişti, şi nu mulţimii care cumpără...acum să nu mi-o bage nimeni p-aia cu tabele şi cu creşterile de un milion la sută: acelea sunt comparaţii cu anii din urmă, vreo 4 la număr, ani în care Alfa a trăit din modele de acum 6 sau 10 ani (159, 147).

P.S.: Încercaţi să vă aduceţi aminte cum le-au căzut tuturor chiloţii când au apărut, în ordine, 156, 147 sau 159.


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Jagggguar ...la ce linii de design sunt azi eu zic ca e destul de greu sa vii cu ceva care "sa rupa gura targului". Chiar as vrea sa vad un design care efectiv sa fie ani lumina fata de ce e pe piata acum.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 23:31 
Offline
User avatar

Joined: 17 Aug 2008, 14:05
Posts: 95
Car: AR 159 SPORTWAGON
Location: Baia Mare, Romania
thenuts Quote:
Jagggguar ...la ce linii de design sunt azi eu zic ca e destul de greu sa vii cu ceva care "sa rupa gura targului". Chiar as vrea sa vad un design care efectiv sa fie ani lumina fata de ce e pe piata acum.
Iti dau un exemplu de rupt gura targului in clasa compacta HONDA CIVIC ... iar la Giulietta nu-mi place fata . Spatiul dintre faruri si grila parca e neterminat , parca design-erii n-au mai avut ideii ... au lasat pur si simplu bucata aia de tabla goala parca e un BUCEAG din anii `50 ... dar pana la urma design-ul este o chestie de gust pentru fiecare din noi .... si noi suntem momentani obisnuiti cu altceva din partea Alfei ... asta e ... schimbarea asta de look este prea mult pt noi ... este ca si diferenta dintre liniile drepte si unghiurile ascutile ale Alfelor 33, 75 si 155 si cele rotunjite si apetisante ale 156 ... eu unul nu o sa fiu unul din clientii noi ( cum spunea Razvan) pt Alfa si am sa astept altceva care sa-mi satisfaca placerea de alfist ... poate viitoarea Giulia si mai ales daca va avea tractiune spate ...

_________________
[/b]Alfa`s don`t breakdown. they stop to be admired
EX. AR 75 2.0
EX. AR 156 1.9 JTDm
EX. AR 159 1.9 JTD
EX. AR 156 CROSSWAGON


Top
   
PostPosted: 21 Apr 2011, 23:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Jaguare, cele doua poze postate de tine vin din punctul meu de vedere ca si contraargument la ceea ce tu ai vrut sa transmiti.. Acum serios, uite-te din nou la poze si-o sa-ti dai seama ca Giulietta face ca noul Astra sa arate a chinezarie! Un fel de Adibas :lol:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2011, 01:56 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
ALXege Quote:
Jaguare, cele doua poze postate de tine vin din punctul meu de vedere ca si contraargument la ceea ce tu ai vrut sa transmiti.. Acum serios, uite-te din nou la poze si-o sa-ti dai seama ca Giulietta face ca noul Astra sa arate a chinezarie! Un fel de Adibas :lol:
eram convins că va veni o replică de genul ăsta, dar nu de la tine...come on, jante, geamuri fumurii şi câteva detalii? Nu cred că nu putem vedea peste amănunte, plus că poza Astrei e făcută "pe genunchi"...


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2011, 09:16 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
De acord cu ALXege, din pozele alea se vede clar ca Giulietta e in alta clasa fata de Astra. Am realizat acum cateva zile ca Astra imi inspira mai mult Megane:
Image
Din spate Giulietta e foarte reusita, reinterpreteaza liniile modelelor din ultimii 15 ani foarte bine. Din fata... e alta poveste, e o copie nereusita a 8C-ului. Pana si MiTo mi se pare mai reusit. Dar asta e doar parerea mea. Daca cei care lucreaza de 15 ani in marketing si design au alta parere imi cer scuze, stiu ei mai bine cum trebuie sa arate Giulietta. Putem sa rationalizam cum vrem acest design: ca le place maselor, ca va ajuta vanzarilor, ca vom avea mult visatul 4C cu motor de 200CP, e corect, dar masina arata cum arata. Raportat la concurenta contemporana, Giulietta sta mai slab decat 147/156. Nu pot sa inteleg, cum dupa 159/Brera care arata fenomenal au putut cobora atat de mult nivelul designului.

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2011, 09:25 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
Acum serios, uite-te din nou la poze si-o sa-ti dai seama ca Giulietta face ca noul Astra sa arate a chinezarie! Un fel de Adibas :lol:
:goodpost:

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2011, 09:44 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
firestarter Quote:
159/Brera au un design foarte reusit insa pe de alta parte stabilesc un limbaj vizual greu de dezvoltat pe alte modele.
Razvan, sunt de acord cu tot ce ai scris tu in ultimele posturi, dar, te rog, explica-mi (chiar nu am cunostintele necesare) fraza de mai sus.
Diferenta dintre 159 si Giulietta, din pct meu de vedere, este ca dragostea fata de 159 (si Brera) a fost fulgeratoare si totala, iar cea fata de Giulietta a fost mai lenta si asezata, dar nu totala. Este evident ca Giulietta are niste elemente de design tipice si care, cu putina atentie (si bunavointa), te atrag. Orice s-ar spune, sare in ochi pe strada. Dar nu mai are acelasi design care te lovea in moalele capului la 159 si pe care mi l-as fi dorit perpetuat la urmatoarele modele.
In rest, sunt de acord ca Giulietta ASA trebuia sa arate, din punctul de vedere al sanatatii firmei Alfa Romeo. Daca vanzarile de Giulietta si MiTo vor face ca se sustina aparitia pe piata a unui 4C care arata fabulos (si a unei Giulia bine gandite), atunci eu sunt fericit.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 22 Apr 2011, 10:23 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
:lol: citind ce s-a postat de ieri pana azi am observat intreaga istorie a automobilului in viziunea userilor alfa club ...
giulietta seamana cu astra, Astra seamana cu Megane care, zic eu, la randul lui semana cu Bravo. Si uite cum am ajuns de unde am plecat, cu cine seamana Giulietta ? Originala sau nu ideea designului, conteaza ca Giulietta nu place tuturor. Legat de punctele negative, in viziunea mea, as putea mentiona partea frontala, linia laterala.

Legat de celebrul premium de design pe care Giulietta nu l-a castigat, este cineva care considera acest rezultat injust ?

pe mine ma deranjeaza altceva la giulietta:
- alfa este cunoscuta ca o marca sportiva dar cea mai puternica versiune a Giuliettei este batuta fara drept de apel de cateva marci generaliste: Megane RS, GTI etc. Unde este spiritul cuore sportivo ? Stiu, se va spune "nu conteaza, oricum acele versiuni supersportive nu generau vanzari, deci nu conteaza". Conteaza cand vezi ca Giulietta este intodeauna dupa alte marci generaliste in orice top al sportivitatii.
- in ceea ce priveste designul, giulietta poate fi confundata usor de un ochi neavizat cu alte masini (mentionate mai sus), lucru care nu se putea spune pana acum despre niciun model alfa aparut in ultimii ani. (MiTo nu este perfect dar cel putin este original, in segmentul lui este cel mai frumos. Nimeni nu poate confunda MiTo cu nicio alta masina din segment, cel mult il poate confunda cu giulietta). Pe de alta parte, toata lumea se astepta ca alfa sa vina cu o masina mai mult decat frumusica, sa fie cea mai frumoasa insa asta nu s-a intamplat. Din nou, marci generaliste au venit cu propuneri de design mai interesante decat alfa (vezi DS4). :(

mare dreptate ii dau lui jaggguar, imi aduc aminte cum stateam cu ochii lipiti, la propriu, de televizor cand aparea orice alfa.
Jaggguar Quote:
P.S.: Încercaţi să vă aduceţi aminte cum le-au căzut tuturor chiloţii când au apărut, în ordine, 156, 147 sau 159.
:clapping: inca mai cad multi chiloti la vederea acestor modele

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 698 posts ]  Go to page Previous 120 21 22 23 2428 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited