A venit si revizia de 60k km, cu schimbat de distributie+accesorii+pompa apa. De asemenea am schimbat si toate filtrele si uleiul, placutele fata-spate, lichidul de frana, uleiul la cutia de viteze si antigelul.Astea au fost din cele mentionate in planul de intretinere, mai putin uleiul la cutie care a fost dorinta mea.La ulei am revenit la WR Diesel, desi cei din service m-au intrebat de multe ori de ce fac asta, ca WR PE-ul este mai bun ca e pentru dpf, etc, etc....ce pot sa spun este ca pure energy asta nu m-a convins, masina pare cam zgomotoasa mai ales acum iarna, norma este usor diferita fata de recomandarea pentru motor(5w40 vs. 5w30), pe scurt, am preferat sa se duca dpf-ul pe termen lung decat sa am probleme cu motorul.Atasat este si un scan dupa specificatia din cartea masinii, carte aparuta dupa ce acest wr p.e. a fost lansat si totusi nu este recomandat decat pentru 1.9 si 2.0 jtdm, nu stiu de ce, poate cineva are o explicatie corecta, ma gandeam chiar sa trimit un mail la italieni poate au ei vreo lamurir.......
Pe garantie au fost schimbate intre timp cam asa: rulment stanga fata, incepuse sa huruie; inca o bujie care s-a ars, alta decat cea schimbata anul trecut; senzor xenon belit, farurile stateau cazute in 10m; bratele superioare pe fiecare parte.
S-a mai facut si un update de soft care ar trebui sa elimine din tremuriciul la rece al masinii, nu prea am observat mare diferenta azi dimineata, decat ca parca a pornit in toti cilindrii si nu in 3-4 cum parea ca porneste inainte.Voi mai urmari sa vad ce si cum....
Singura problema, daca pot spune asa, este ca, dupa resoftarea din service, masina a revenit la starea initiala de potenta, si anume, 210cp.Voi merge o perioada asa, sunt curios mai mult legat de consum, pentru ca aveam deja convingerea ca cu softul custom era cam flamanda.
In rest nu mai am de spus decat ca in cele 3 zile cat am stat fara masina, desi am folosit tot un 159, tbi chiar, dar cu roti de vara, mi-a fost foarte dor de masina mea...long live Q4 !