It is currently 15 Nov 2024, 17:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous 1 2 3
Author Message
PostPosted: 20 Mar 2011, 14:52 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Hai la intalnire...azi.

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 20 Mar 2011, 15:03 
Offline
User avatar

Joined: 25 Aug 2008, 20:36
Posts: 115
Location: Bucuresti, P-ta Muncii
seth Quote:
Intrebarea, cum e noaptea? :D

Genial! E fix ceea ce imi doream de mult pe masina. Lumina este "aruncata fix unde trebuie, reglajele de far nu sunt afectate cu absolut nimic. Faza lunga, insa, este cireasa de pe tort. Datorita faptului ca nu am dezafectat faza lunga, am 2 becuri ce lucreaza in paralel pe aceasta faza...Lumineaza pana in Cuba! Vorba unuia: baaaah! vad purecii cand fac sex pe strada!

cristialex80 Quote:
Hai la intalnire...azi.
Maestre, stai sa vad ce ii trece nevastozaurului printre urechi in legatura cu activitatile de astazi, ca ieri i-am promis ca ii stau la dispozitie.

_________________
My name is Turkish...Funny name for an englishman, I know.


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2011, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Intrebare de 10 puncte : cum e Alfa dupa Mercedes ? :lol:
La mine s-a petrecut fenomenul invers : dupa vreo 4 Alfe am trecut la Mercedes....sunt la al 2-lea. Acum am un C 200 Kompressor din 2001.
Va rog sa ma credeti ca diferentele sunt uriase...fara sa exagerez cu nimic. Din cand in cand mai conduc si Alfa...care a ramas in familie(in talon e tot a mea). Nu prea au legatura una cu alta... confort, insonorizare, tinuta de drum....sa nu mai vorbim de fiabilitate. Si sa lamurim un lucru : Alfa despre care vorbim nu e un "cotet" ! Lucrez in domeniu si masina recent a primit o serie de piese noi : un "transplant" de motor, apoi radiator, baterie, brate superioare, rulmenti, placute, distributie, curele, role, pompa apa, motoras stergator...etc toate noi ! Probabil va urma parbrizul.
Dar....desi "Mercedesul e Mercedes"....(vorba unui prieten)...Alfa ramane o masina care inca imi mai este la suflet !

Bafta !

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2011, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 14 Apr 2007, 20:14
Posts: 226
Car: alfa romeo gt
Location: Constanta
salut
de unde ai luat lupele si la cine ai facut montajul ?
A iesit foarte bine


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2011, 11:17 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
AndreiSW Quote:
Intrebare de 10 puncte : cum e Alfa dupa Mercedes ? :lol:
Ultima oara cand l-am vazut in trafic ii era foarte bine :wink:


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2011, 21:51 
Offline
User avatar

Joined: 25 Aug 2008, 20:36
Posts: 115
Location: Bucuresti, P-ta Muncii
@AndreiSW: Pai Alfa nu este dupa Mercedes, nici Mercedes-ul dupa Alfa. Cronologic am avut prima data un Mercedes 300d - W123 sau cobra cum e numita popular. O masina ce mi-a format pasiunea pentru aceasta marca. Dupa care am mai avut inca o cobra cu acelasi motor si un W126 300SE. Masinile astea sunt nu le mai am, din pacate. Insa, pe batatura salasluiesc (in ordine cronologica) Alfa careia ii este dedicata acest topic, un Mercedes R129 SL320 din 1993, un Grand Cherokee vechi si un W215 CL55AMG. Pe toate le conduc cu placere, in functie de starea de spirit, nevoi, cat sunt de curate in momentul in care vreau/trebuie sa le conduc sau cata benzina au in rezervor si mie mi-e lene sa ajung la benzinarie. Ca senzatie, fiecare are farmecul ei. Si Alfa, fie ca o sa mai ramana sau nu la mine, este o masina ce mi-a adus multe zambete mai ales pe drumurile virajate.

@Adrian2310 - Lupele le-am luat de la baietii de la Gamamag (imi cer scuze moderatorilor daca am gresit postand numele firmei). La ei am facut si montajul. Cost total acum vreo 9 luni, 700 de lei. Rezultatele merita fiecare banut. Daca vrei mai multe detalii, da-mi un mesaj privat si-ti dau acolo numere de telefon.

@IonutP - Bine ca nu m-ai vazut saptamana asta... De la atata munca, se vedea pe fata mea ca nu fac bine. :))

_________________
My name is Turkish...Funny name for an englishman, I know.


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2011, 16:34 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Acum chiar ca o sa ai parte de drumuri luminoase !
Cand ai timp poate pui mai multe poze si informatii despre CL aici, am o mare slabiciune pentru masina aia.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 19:40 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
marius Quote:
Acum chiar ca o sa ai parte de drumuri luminoase !
Cand ai timp poate pui mai multe poze si informatii despre CL aici, am o mare slabiciune pentru masina aia.
Frumos CLK-ul. Eu am o mare slabiciune pentru motorul de 2,7 l in 5 cilindri, desi nu mai sunt de multa vreme un fan "diesel". Sora-mea are un ML 270 CDI pe care il servisez si il conduc cu placere.
Imi place si 2,4 JTD dar Mercedes e altceva.

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 19:48 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
AndreiSW Quote:
marius Quote:
Acum chiar ca o sa ai parte de drumuri luminoase !
Cand ai timp poate pui mai multe poze si informatii despre CL aici, am o mare slabiciune pentru masina aia.
Frumos CLK-ul. Eu am o mare slabiciune pentru motorul de 2,7 l in 5 cilindri, desi nu mai sunt de multa vreme un fan "diesel". Sora-mea are un ML 270 CDI pe care il servisez si il conduc cu placere.
Imi place si 2,4 JTD dar Mercedes e altceva.
suntem o idee offtopic, e vorba de CL (nu CLK). Iar cu faza ca Mercedes e altceva, te cred, e normal, si cand aveai Alfa era altceva si tot asa. intram intr-o discutie de versus cam aiurea zic eu, deci putem sa ne oprim.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2011, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
tzzivii Quote:
suntem o idee offtopic, e vorba de CL (nu CLK). Iar cu faza ca Mercedes e altceva, te cred, e normal, si cand aveai Alfa era altceva si tot asa. intram intr-o discutie de versus cam aiurea zic eu, deci putem sa ne oprim.
Tzzivii...sau cum te numesti tu....eu Alfa inca o am....chiar astazi i-am schimbat parbrizul la munca. Nu era o discutie de "versus"...dar trebuie sa fii chiar subiectiv(nu tu...in general vorbesc) sa nu observi diferentele. Mai ales cand ai ocazia sa le conduci alternativ in aceeasi zi.
Si te rog sa ma crezi ca povestea mea cu Alfa Romeo nu este "de ieri". Erau ani in care eram 3 Alfe in tot Brasovul....asa ca DA : si cand aveam Alfa era altceva ! Erau alte vremuri !
In fine...revin la ceea ce am mai spus : cea mai faina masina e cea pe care o ai ! Punct ! Restul...sunt povesti.

In alta ordine de idei, link-ul lui Alex sare la CLK...m-a indus in eroare.

Bafta !

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2012, 17:37 
Offline
User avatar

Joined: 25 Aug 2008, 20:36
Posts: 115
Location: Bucuresti, P-ta Muncii
Dupa cateva luni in care Alfa fu ranita si nemiscata, astazi veni vremea sa-mi bag degetelele in mufele de la ECU ce aveau niste contacte imperfecte. Spray-ul de contacte electrice facu minuni si, in sfarsit, Alfa fu redata strazii! Din pacate, o problema mult mai veche isi face din nou simtita prezenta si anume, in momentul in care se incalzeste motorul, cutia incepe sa smuceasca la plecarea de pe loc. Am fost cu ea si la calibrat, si la Mirica, si la AutoItalia, nimeni nu i-a dat de cap. Se pare, insa, ca problema are drept cauza o crestere anormala a temperaturii lichidului de racire: in anumite momente trece de linia de 100 de grade. Nu am ulei in antigel, nu am presiune anormala pe circuit, termostatul este nou, Behr, schimbat de curand... Nu mai stiu ce sa-i fac.

_________________
My name is Turkish...Funny name for an englishman, I know.


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2012, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jan 2009, 00:32
Posts: 2202
Car: Il Duce
Location: Bucuresti
Semtexx, imi pare rau sa aud de problema ta. Fix la fel pateam si eu daca mergeam bara la bara mai mult timp. Singura solutie era sa trag pe dreapta si s-o las sa se mai raceasca. Ce-i drept o singura data am procedat in acest fel, muciturile punand in pericol bara celui din fata mea :roll:

_________________
Rolling:
Alfa Romeo GT 3.2 V6 - Instagram

GTA's are very much a 'labour of love'....and a great emptier of our wallets - AO member

Gone:
Alfa Romeo GTV 2.0 TS CUP
Alfa Romeo 147 1.9 JTDm
Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed


Top
   
PostPosted: 13 Apr 2012, 03:55 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Înseamnă că radiatorul nu-şi mai face treaba eficient.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited