It is currently 07 Oct 2024, 14:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 114 15 16 17 18168 Next
Author Message
PostPosted: 02 Mar 2011, 21:57 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Alexandrus nu s-a suparat, cred ca e in toane bune, tinand cont de raspuns.
Cum zice si tzzivii, boala la 159 : caseta directie, pompa servo. Depinde cum este intretinuta, uleiul folosit, si frecusul din oras. Mai tine cont de greutatea pe fata si gandeste-te la efortul depus al pompei servo.
Daca o iei ptr oras pare ok motorizarea. Eu am varianta de 2.4 si orasul nu e mediul ei, insa sufera in placeri nebune.


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 22:43 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Tipul asta o lasa la 9 mii. Inainte sa imi cumpar eu, cred ca acum vreo 3 saptamani, i-am dat email ca ii ofer 9k, si zilele trecute mi-a raspuns ca daca mai ma intereseaza, e ok si 9k. Mie mi-a placut culoarea pielii.

http://www.autovit.ro/alfa-romeo-159-C17543831.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 23:21 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1730
Location: Bucuresti
Pacat ca are 120CP. Aceasta masina este submotorizata. Acelasi motor il am pe 147 si este loc de mai bine. Gandeste cum e pe 159 care e mai grea.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2011, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Da, ai dreptate cu motorul. Ii poate face o resoftare totusi.

Am urmarit autovitul o vreme si cam asta arata cea mai draguta ca si aspect, eu ma gandeam sa ii iau o unitate de navi de aici de pe forum si ar fi fost chiar ok. Cand am discutat eu cu omul cerea 10.900 si a zis ca 10k ultimul pret. Chiar in prima zi dupa ce imi vandusem masina anterioara, si m-am uitat dupa 159, era una la fel ca si aspect, adusa tot recent, dar ca dotari avea in plus scaune electrice cu memorie, clima si pe spate, trapa, navigatie, si era de 150 cai. S-a dat in cateva zile, pana sa ma hotarasc eu, cu 10.400, ca sa iti faci idee si de preturi.


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2011, 18:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2009, 18:32
Posts: 77
Location: TR-SEVERIN
multumesc celor care mi-au raspuns.da ,la aceeasi idee am ajuns si eu cat priveste caseta si pompa de directie adica greutatea masinii.o sa fie primul lucru pe care o sa-l testez.deocamdata mai astept.inca" nu mi-a sarit nimic in ochi" cum se zice.in rest interior ,culoare nu prea sunt asa importante.in alfa mea am piele si sincer mi sa cam luat de ea iarna scaune reci,vara mori.nu am incalzire in scaune.singura preocupare care ar fi este suspensia si tot ce tine , bucsi, brate etc.la 156 pe care o am am schimbat ambele brate si nu au decat vreo 15k si din nou fac zgomot.probabil unde am coborat eu masina mai jos plus jante pe 17.oricum am inteles ca 159 sunt mai inchegate ca 156.sper cat mai repede sa o gasesc si sa ma bucur de ea asa cum e si cu bune si cu rele.

_________________
http://forum.alfaclub.ro/download/file.php?id=21258 1600 TS 16V


Top
   
PostPosted: 03 Mar 2011, 23:49 
Offline

Joined: 27 Feb 2011, 13:37
Posts: 53
Car: Stelvio
Si eu am condus cam 1000 de km un 159 2.4 jdtm 200cp, pot sa spun ca trage foarte bine masina , este ok dar greutatea o cam trage in jos ,se simte greutatea aceasta pe curbe si denivelari pe de o parte parca face masina stabila dar si greoaie in acelasi timp, as spune ca motorul acesta este perfect pentru o 159 si ceea ce reprezinta ea...sportivitate etc..
Acum am auzit si eu ca motorul de 1.9 150 cp este cam slabut pt greutatea masini , poate ok pentru oras dar pentru afara e puturos , dar tinand cont ca face 0-100 in 9.4 secunde eu zic ca nu e asa de rau (fata de 8.4 cate are 2,4 jdtm) .Eu zic ca ar merge motorul acesta eventual si cu o remapare ...De cel 1.9 si 8 valve 120 cp deja nu are rost sa il mentionez..
Tinand cont situatia actuala ,consum , impozit ,rca si alte taxe cred ca motorul 1.9 jdtm 16v este alegerea perfecta (eventual cu o remapare)
Am mai citit ca exista un alt motor 2.0 de 170 de cp dar chiar nu am vazut in ro acel motor


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 16:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2009, 18:32
Posts: 77
Location: TR-SEVERIN
da chiar exista daca nu ma insel model a iesit in 2009.dar asa cum am mai spus nu-mi permite bugetu.o sa merg pe un 1.9 jtd m de 150 cu timpu ii pot mari puterea cel mult din 2008.nu mi-a zis nimeni cum sta la capitolul articulatii ,bucsi etc.sunt curios.

_________________
http://forum.alfaclub.ro/download/file.php?id=21258 1600 TS 16V


Top
   
PostPosted: 04 Mar 2011, 19:43 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2128
Car: 156 GTA
Sta foarte bine, este rezistenta!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2011, 16:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6673
Location: Brasov... oarecum.
pe fata cel putin arhitectura articulatiilor este foarte asemanatoare cu cea de pe 156/147/GT. diferenta o face dimensiunea bratelor si a bucselor, iar bucsele, dupa cum am apreciat eu uitandu-ma la ele, sunt de vreo 2 ori mai mari.

gandeste-te ca platforma a fost gandita initial pentru o masina care sa fie urmasa pentru 166, deci o masina aflata in clasa imediat urmatoare celei in care se afla acum 159. deci ar fi trebuit sa suporte si mai multa greutate. eu zic ca este suficient de solida.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Mar 2011, 21:00 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2009, 18:32
Posts: 77
Location: TR-SEVERIN
ok am inteles.acum nu-mi ramane decat sa o gasesc pe a mea.... :D cu bune si cu rele ramane totusi alfa romeo.

_________________
http://forum.alfaclub.ro/download/file.php?id=21258 1600 TS 16V


Top
   
 Post subject: Ajutor de la specialisti
PostPosted: 16 Mar 2011, 01:05 
Offline

Joined: 20 Feb 2011, 01:08
Posts: 30
Car: 159
Location: Focsani, Vrancea
Am observat de vreo saptamana o chestie foarte ciudata. Undeva in jurul a 1500 de ture, daca merg sau macar incerc sa merg constatnt, masina incepe sa dea "in nas" pret de cateva secunde, iar daca apas pedala de acceleratie ceva mai tare, dupa o mica ezitare motorul incepe sa functioneze normal. Treaba asta se manifesta indiferent daca motorul e cald sau rece si am observat ca daor in treptele 1, 2 sau 3. Poate face si mai sus dar nu-mi dau seama. S-a mai lovit care de chestia asta?
P.S: Fiind din Focsani nu prea imi vine sa merg la Bucuresti sa pun un tester pe ea.

_________________
ALFA ROMEO 159 1,9 Jtdm 120 CP


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 03:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Verifica furtunasele de vacuum, au prostul obicei sa imbatraneasca si sa traga aer fals.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
mirelino2000 Quote:
Am observat de vreo saptamana o chestie foarte ciudata. Undeva in jurul a 1500 de ture, daca merg sau macar incerc sa merg constatnt, masina incepe sa dea "in nas" pret de cateva secunde, iar daca apas pedala de acceleratie ceva mai tare, dupa o mica ezitare motorul incepe sa functioneze normal. Treaba asta se manifesta indiferent daca motorul e cald sau rece si am observat ca daor in treptele 1, 2 sau 3. Poate face si mai sus dar nu-mi dau seama. S-a mai lovit care de chestia asta?
P.S: Fiind din Focsani nu prea imi vine sa merg la Bucuresti sa pun un tester pe ea.
Exact acelasi comportament il reclamam unii dintre noi pe topicul cu supapa EGR. S-ar putea sa trebuiasca sa o cureti, la fel ca si clapeta admisie.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 10:50 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2010, 23:18
Posts: 37
Car: Alfa Romeo 159
Location: Deva
Si al meu furtunas de vacum ,l-am gasit topit pe o portiune mica,tragea aer fals si la fel se comporta masina.

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
Salutari !
Ma bate gandul si ma bate rau dupa o superba 159 cam din 2008 , variante pe leasing sunt.
As prefera cred motorul de 2.2 pe benzina din cateva motive din care o sa mentionez f putine :
1. Se poate pune GPL . Stiu ca o sa ziceti ca e blasfemie dar sunt momente cand toti caslutii nu ii sunt necesari si economia la benzina se simte.
2. Nu as merge pe motorina tocmai ca nu se poate pune gpl si + ca se incalzeste greu si intretinerea ceva mai scumpa samd. Adevarat ca e bun cuplul dar, cam atat din punctul meu de vedere.
3. Nu prea as vrea nimic sub 150 cai ( inainte am avut un Chrysler 300M cu 200 cai la roata si 350 nm cuplu, o sa imi ramana mereu insuflet masina aia )

Nu cunosc insa si am vazut foarte putine discutii sau deloc despre motorul de 2.2.

Un sfat, pro, contra acestui motor ?
Multumesc mult pentru orice fel de indicatii !

( eu as fi preferat un 2.5 benzina, stiu ca la 156 era varianta V6, sau altfel zis as fi preferat un V6 , care, e o chestie ce imi place :P dar nu stiu sa existe pe 159 varianta v6 )


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
GPL pe 159... :scratch:
nu zic nu, dar cred ca dupa ce o sa-l pui iti vei da seama ca ai irosit banii.
totusi, de ce alfa romeo 159 si nu alta masina ? Sunt atatea masini care s-ar preta mult mai bine la GPL, serios!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2011, 09:50
Posts: 78
Car: Ex Chrysler 300M
Pai pe orice masina benzine as pune gpl in zilele asera. Pe absolut orice.
Si daca vreau sa ii simt poneii, apas butonul si merg pe benzina, ma trag si gata, dar de exemplu, un drum pana in Timisoara pe benzina versus pe gpl ( sa zicem ca pierd 10% din cai ) cat de avantajos este ?
A pune gpl nu inseamna a merge 100% din timp pe el. Sunt instalatii care de exemplu peste x mii ture, sa zicem 3500 sau 4000 sa revina pe benzina.

Revenind, cum sta streaba cu motorul 2.2 ?
Mai mic pe benzina, refuz, masina e grea si vreau sa nu trag de ea. Dupa Chryslerul care scotea 7.2 sec la suta, e nasol sa merg cu altceva mult mai incet. ( am mai condus Logan, Cielo AT, Espero AT, C200, Opel astra clasic, Skoda 1.9tdi, Audi A3 2.0dsg, Aston Martin db9, A6 3.0tdi, BMW316i, evident si clasica dacie 1310 )
As putea sa ma obisnuiesc cu un diesel peste 160 cai dar sigur ar fi momente cand as regreta consumul ( am talpa grea , foarte grea , atat de grea ca am reusit cu 300Mul sa tocesc un rand de cauciucuri in 2 saptamani ) resupunand ca o pornire din telecomanda ar rezolva intrucatva problema incalzirii motorului iarna.

In fapt, vreau 150, e superba, absolut superba dar asta stiti cu totii :P
Vreau peste 150 cai dar sa se simta adica sa aiba si cuplul aferent, deci motorizarile mici pe benzina pica. As prefera benzina d-aia m-am uitat la acel 2.2. Mai exista acel 2.5 V6 ? Este disponibil pe 159 ? Ca eu nu am vazut.

Cu mare interes astept replyurile voastre. @madkat ma stie, soncum mult :P d-aia m-am gandit la GPL.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 12:15 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
e ceva ce nu inteleg, spui ca ai condus masini puternice (Aston Martin db9) dar vrei un 159 sa-i pui gaz.

PS. crede-ma ca stiu ca se poate monta GPL pe 159, intrebarea e daca merita. Daca iti indeplinesti visul, te rog sa ne spui si noua cat consuma cu GPL. Am si eu un benzinar asa ca ... :naughty:

bafta la alegerea masinii, poate totusi gasesti ceva mai bun! :peace:

L.E. Mancasem cateva litere, scuze!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 12:52 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
V6 exista, dar e 3.2, nu mai e tocmai de Alfa (nu are legatura cu V6le de-l stii tu pe 156), consuma cat o vaca, impozitul ucide, iar satisfactiile, nu cred ca sunt pe masura costurilor implicate.. Revenind, 2.2ul, din punctul meu de vedere, uita-l! :lol: Desi are 185cp, tot vei trage de masina, e destul de mort jos in ture, are niste ezitari aiurea, chiar si cand incepe sa traga tot nu mi se pare ca se intampla nimic spectaculos. Daca zici ca nu vrei sa tragi de masina, orienteaza-te catre un 2.4JTDm, are 200CP/210CP si 400NM cuplu, deci cred ca va fi pe placul tau :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 12:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Sau 2.0 mjet 170 cp si 360nm, se misca bine si consuma mai putin ca 2.4-le.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 13:05 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
o alta varianta: 1750 TBI, 200 CP si 320 Nm

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 13:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15247
Car: 115/960
Location: Bucuresti
ambele mult prea noi pentru un pret decent la SH. Altfel, da, variante excelente ambele!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 13:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
ALXege Quote:
ambele mult prea noi pentru un pret decent la SH. Altfel, da, variante excelente ambele!
Dieselul este la 17.000 euro cu tot cu tva, an 2009, masina de 8000 km, cu inca 2 ani de garantie !

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 13:34 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Mai este un 1.8 TBI din 2009, Distinctive, 4140 km, 18950 € - are garantie pana in 2012.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 16 Mar 2011, 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4257
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Am vandut acum masina, daca mai era de actualitate postam :mrgreen: .

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 114 15 16 17 18168 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited