Quote:
E prematur sa trag o concluzie dar la prima impresie aceste schimbari au influentat in bine si consumul de carburant. Ramane sa-i fac un plin si apoi revin cu fid-bec la urmatorul plin.
Intr-adevar a scazut un pic dar nu se poate spune nimic. Se poate datora temperaturilor mai blande, pantofilor de vara mai usori sau pur si simplu datorita fustelor scurte ce se cer admirate si deci viteza mai mica in oras … nimic de spus. Consumul e in mintile lui, 11.6-12.4 in oras.
yux_mm Quote:
ia zi domnule cum se simte acum directia?
Directia e un pic mai greoaie mai ales la viteze mici, parcari, garari. Liniile de tramvai, denivelarile si capacele de canal ce nu sunt la nivel s-au transformat in sperietori pentru mine. Orice linie de tramvai e asociata cu sfarsitul lumii, rinichii tipa in cor cu claxoanele celor din spatele meu care nu inteleg de ce incetinesc atat de mult la o "banala" linie de tramvai. Mi-e cam frica sa nu vina vreun obraznic sa-i "ridice fustita" alfei mele, dar speram sa fie ok (merg preventiv, nu trec de 4500 RPM in oras niciodata
).
In general, mersul in oras a devenit un pic mai obositor si mai stresant acum. Datorita jantelor am redus viteza medie de deplasare prin oras, spun “datorita” pentru ca nu este neaparat un lucru rau.
In schimb, in afara orasului lucrurile stau altfel. Am observat o imbunatatire a comportamentului: un plus de stabilitate, am senzatia ca masina e lipita de astfalt si acolo va ramane indiferent ce as face.
Attachment:
Martie 2011 - 804__.jpg
In ceea ce priveste partea estetica rezultatul cred ca e destul de previzibil, a atras priviri intotdeuana dar acum aproape ca nu trece neobservata oriunde m-as duce, de la pietoni pana la ceilalti “participanti la trafic”, toti se uita cu “jind” …