It is currently 11 Nov 2024, 12:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 500 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 520 Next
Author Message
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 14 Mar 2011, 14:36 
Online
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6685
Location: Brasov... oarecum.
ia zi domnule cum se simte acum directia?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 14 Mar 2011, 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4269
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Foarte reusita ultima poza, frumoasa masina, acum ii lipsesc doar arcurile putin mai scurte si va fi perfecta.
Welcome back !

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 14 Mar 2011, 14:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
yux_mm Quote:
ia zi domnule cum se simte acum directia?
Se simte foarte bine, ma asteptam sa o simt un pic mai greoaie dar nu am sesizat nicio diferenta. Numai cuvinte de lauda.

L.E.
@georgeg Vor veni si arcurile cat de curand.

Multumesc George!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Last edited by goldfinger on 14 Mar 2011, 15:09, edited 1 time in total.

Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Quote:
E prematur sa trag o concluzie dar la prima impresie aceste schimbari au influentat in bine si consumul de carburant. Ramane sa-i fac un plin si apoi revin cu fid-bec la urmatorul plin.
Intr-adevar a scazut un pic dar nu se poate spune nimic. Se poate datora temperaturilor mai blande, pantofilor de vara mai usori sau pur si simplu datorita fustelor scurte ce se cer admirate si deci viteza mai mica in oras … nimic de spus. Consumul e in mintile lui, 11.6-12.4 in oras.
yux_mm Quote:
ia zi domnule cum se simte acum directia?
Directia e un pic mai greoaie mai ales la viteze mici, parcari, garari. Liniile de tramvai, denivelarile si capacele de canal ce nu sunt la nivel s-au transformat in sperietori pentru mine. Orice linie de tramvai e asociata cu sfarsitul lumii, rinichii tipa in cor cu claxoanele celor din spatele meu care nu inteleg de ce incetinesc atat de mult la o "banala" linie de tramvai. Mi-e cam frica sa nu vina vreun obraznic sa-i "ridice fustita" alfei mele, dar speram sa fie ok (merg preventiv, nu trec de 4500 RPM in oras niciodata :evilook: ).
In general, mersul in oras a devenit un pic mai obositor si mai stresant acum. Datorita jantelor am redus viteza medie de deplasare prin oras, spun “datorita” pentru ca nu este neaparat un lucru rau.
In schimb, in afara orasului lucrurile stau altfel. Am observat o imbunatatire a comportamentului: un plus de stabilitate, am senzatia ca masina e lipita de astfalt si acolo va ramane indiferent ce as face.
Attachment:
Martie 2011 - 804__.jpg
In ceea ce priveste partea estetica rezultatul cred ca e destul de previzibil, a atras priviri intotdeuana dar acum aproape ca nu trece neobservata oriunde m-as duce, de la pietoni pana la ceilalti “participanti la trafic”, toti se uita cu “jind” …

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Excelent colantul de pe plafon! Eram la un pas sa il fac si eu cand am vazut prima data stickerele pentru MiTo..
Legat de jante si rinichi, cred ca exagerezi..daca nu, stai sa vezi cand ti-oi lua arcuri :P

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 14:22 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
ALXege Quote:
Legat de jante si rinichi, cred ca exagerezi..daca nu, stai sa vezi cand ti-oi lua arcuri :P
Multumesc Alex, colantul l-am primit cadou si chiar da foarte bine.
E o mica diferenta in ceea ce priveste confortul, dar e acceptabil. Sa vina arcurile :naughty:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
Daca pui doar arcuri, nu iese ce trebuie.
Deci, sa vina arcuri+amortizoare!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 15:05 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
bai, nu mai speria omul. sunt ok si doar arcuri.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
:blink:

ar fi perfect daca se rezolva doar cu arcurile.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
Ok monteaza doar arcuri.
Dupa ce o sa pui si amortizoarele corecte, o sa intelegi ce spun. :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 15:24 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
:scratch: eu incerc sa aflu cat de bine sau rau este pentru masina, decat sa pun arcuri si sa stric ceva mai bine astept si pun arcuri + amortizoare.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 15:27 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
nu strici absolut nimic doar cu arcuri. sunt multi care au doar arcuri si nu au probleme.

suspensia sport din fabrica de ex vine doar cu arcuri. si la 147 si la 156 si la 159.

PS: bilstein de pe sportpack sunt stock, nu mai dure, nu mai scurte. cele de pe 56 TI la fel :)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
arcuri de MAXIM -30 sunt ok.. testat pe Egetzica mica (147) :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
Cum testat? :)

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 18:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
conducand-o? :lol:
Serios vorbind, de ce esti sceptic? Care este temerea ta? Amortizoarele au rezistat, nu s-au stricat.. Iar stabilitatea era mult imbunatatita, vezi locul 2 pe VIK Power, vezi o situatie pe strada din care m-a scos cu viata (am povestit duminica la intalnire), vezi impresiile lui Madkat dupa o tura la Felix (curba din dreptul complexului Verdi, cand se astepta sa faca baie in piscina, dar, surpriza, masina a luat curba fara deranj) :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
Arcurile trebuie imperecheate cu amortizoarele.
Sunt caracteristici stricte de amortizare ce trebuie respectate pentru o tinuta de drum corecta.

Daca vrea doar look, sa puna doar arcuri.
Daca vrea o masina care o sa stea pe drum corect sa monteze un kit complet.

Ege, tu preferi kit`ul eibach sau doar arcurile? le-ai avut pe amandoua.

Cristi a intrebat clar-cum este mai bine?
Cu un kit complet este mai bine, fara dubii.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 19:00 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
eu vreau look dar in acelasi timp aceste noi arcuri /arcuri + suspensii sa imbunatateasca stabilitatea, nu vreau sa obtin doar look sau sa ii fac rau masinii.

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 19:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Dragos: depinde mult ce vrei de la masina, ce buget ai disponibil etc. La GT am mers pe kit complet Eibach, ba chiar am ajuns la varianta mai hardcore, si anume Bilstein B14. Normal ca e altceva fata de varianta "doar arcuri". Pe de alta parte, la Spider sa fii sigur ca voi lua DOAR arcuri :wink:
Stiu ce zici si ai dreptate despre imperecherea amortizoarelor cu arcurile, pe de alta parte, -30 la arcuri este compromisul ideal cat sa nu lucreze amortizoarele complet aiurea. Mi-e ciuda ca nu mai retin exact la cati km am montat arcurile, cert e ca masina avea 103k km cand am cumparat-o din Belgia, am vandut-o la 163k km iar acum bate spre 200k km, cu aceleasi amortizoare cu care am cumparat-o :wink:
Bineinteles Cristi, daca esti dispus sa cumperi un kit complet, cu atat mai bine! Ce vreau sa spun este ca intre deloc si kit complet, exista si compromisul "doar arcuri" :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 19:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2131
Car: 156 GTA
eu incerc sa dau un sfat cat mai bun.

Este pacat de geometria suspensiei la 156/147, alfa romeo a pus amortizoare de tot rahatul si a stricat toata treaba buna.

Pentru un 147 1.6 ts de 105 un kit de suspensie este cam cel mai bun upgrade posibil, transforma masina.

Hai sa ne amintim putin, in unele tari nici macar nu s-a vandut 156V6 fara sport pack, oare de ce?

Mai bine mai astepti 1-2 luni, mai faci rost de niste bani si montezi un kit complet, nu o sa regreti.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 15 Mar 2011, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
as vrea sa spun ca aleg ambele variante, in acelasi timp, sa impac pe toata lumea. :lol: oricum problema este destul de serioasa, merita dezbatuta intr-o seara la un vin/suc.

Decizia se va face tinand cont de cativa factori: pret, performanta si calitate. Pretul e foarte important dar nu este cel care dicteaza.

seara faina tuturor!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 28 Mar 2011, 13:19 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
+ 5k Km, prima pana din experienta mea de sofer si un compartament putin anormal al masinii:

Ieri am alimentat de la o prestigioasa companie (e fix aceeasi unde alimentez de obicei), ulterior am constatat ca masina se misca mult mai greu, lipsa putere. Efectiv, am impresia ca trag de ea. In plus, zgomotul motorului este parca ceva mai pronuntat iar consumul un pic mai ridicat decat este normal (aproximativ 13% in conditiile unui trafic de oras mai mult decat decent, ora 7 dimineata).

As vrea sa fie doar "piticii" mei dar mi-e teama ca nu este doar atat. Oare sa fie benzina de vina sau este altceva ?
Aceste simptome au inceput sa apara aseara, la 10 -15 km dupa ce am alimentat, si astazi de dimineata s-a comportat exact la fel. :blink2:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 28 Mar 2011, 17:18 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ai bagat cumva de la Mol? :lol:
47le meu nu halea de nici un fel benzina de la ei. Cum alimentam de la Mol, cum aprindea Check Engine-ul, sau mergea sub capacitati in putinele momente cand nu-l aprindea :) Patit de mai multe ori pana sa fac legatura, aimentat initial de la aceiasi statie (cel dinaintea iesirii pe A2), acelasi comportament si cand am alimentat de la alta statie. La GT si Spider in schimb, nici o problema.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 28 Mar 2011, 17:31 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
nu e de la Mol. Este "efex" de la Rompetrol, aceeasi statie de la care alimentez de 2 ani si nu am avut niciodata probleme. Astept sa mai consum un pic apoi o sa completez cu alta benzina, sa vad daca se schimba ceva.

A promis un tip ca ma ajuta maine, o pune un pic pe tester sa vada daca are masina ceva. Tinand cont ca e moca, nu refuz.

10x Ege! :wink:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 30 Mar 2011, 15:09 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Cum dimineata am prins un trafic mai lejer, m-am putut distra putin si am turat-o la peste 4500-5000 RPM. Se pare ca asta i-a facut mai bine decat ma asteptam, totul e in regula acum. :wave:

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
 
 Post subject: Re: 147 blue monte carlo
PostPosted: 01 Apr 2011, 14:23 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Superba culoarea masinii, o vad ocazional in parcarea de la munca...
Eu de vreo 4 ani alimentez TS-ul de unde apuc si nu am avut niciodata probleme.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 500 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 520 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited