It is currently 24 Nov 2024, 13:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 212 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 59 Next
Author Message
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 08 Mar 2011, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
georgecristian Quote:
Cate pareri, atatea teorii. Cine citeste topicul asta cap-coada nu intelege nimic, EGR, nonEGR, DPF sau fara, Alpin Diesel, Rompetrol Alto, etc. Pana la urma, fiecare cu experienta lui personala si credinta ca face bine. Eu unul sunt mai conservator, am aceeasi configuratie din fabrica de cativa ani, circulat 90% in Bucuresti, singurele probleme toamna trecuta cu lejera neregularitate relanti, rezolvate prin curatarea intrarii in galeria de admisie ( colector aspiratie in italiana) . Iarna nicio problema, motorul optim. Eu am pus doar Alpin Diesel, bine, rau, nu stiu. Primavara frumoasa, baieti!
Permite-mi sa iti spun ca in bancul ala cu constipatii la WC-ul public: fericitule! :D

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 08 Mar 2011, 15:25 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
lucianm Quote:
georgecristian Quote:
Cate pareri, atatea teorii. Cine citeste topicul asta cap-coada nu intelege nimic, EGR, nonEGR, DPF sau fara, Alpin Diesel, Rompetrol Alto, etc. Pana la urma, fiecare cu experienta lui personala si credinta ca face bine. Eu unul sunt mai conservator, am aceeasi configuratie din fabrica de cativa ani, circulat 90% in Bucuresti, singurele probleme toamna trecuta cu lejera neregularitate relanti, rezolvate prin curatarea intrarii in galeria de admisie ( colector aspiratie in italiana) . Iarna nicio problema, motorul optim. Eu am pus doar Alpin Diesel, bine, rau, nu stiu. Primavara frumoasa, baieti!
Permite-mi sa iti spun ca in bancul ala cu constipatii la WC-ul public: fericitule! :D
:D NU e aici fericirea. Si daca sunt ok cu motorul, la ultima vizita in service mi-au zis baietii ca au constatat un joc in bieleta stanga, explicabil oarecum dupa 4 ani si jumatate. Problema este daca sa schimb sau nu caseta de directie , conform recomandarii!? Cica nu se poate furniza separat de caseta pe filiera Alfa. Eu nu sesizez deocamdata niciun joc in volan sau zgomot la directie, mai vedem, exista si solutii After Market.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 08 Mar 2011, 15:47 
Offline

Joined: 24 Feb 2010, 14:08
Posts: 39
Eu am mai tot intrebat lumea daca in urma anulari EGR si renuntarea la DPF prin demontare efectiva ....o sa treaca ITP-ul?
Nimeni nu a stiut sa-mi spuna pt ca nimeni nu a dat jos de tot dpf-ul. Oricum cred ca e tentant pt toata lumea cu DPF sa-l dea jos sa scape de neplacerile lui si sa castige cativa cai in plus. Parerea mea e ca mai multa putere se pierde din cauza filtrului de particule decat din cauza EGR-ului.


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 08 Mar 2011, 16:00 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
olaralexxandru Quote:
Eu am mai tot intrebat lumea daca in urma anulari EGR si renuntarea la DPF prin demontare efectiva ....o sa treaca ITP-ul?
Nimeni nu a stiut sa-mi spuna pt ca nimeni nu a dat jos de tot dpf-ul. Oricum cred ca e tentant pt toata lumea cu DPF sa-l dea jos sa scape de neplacerile lui si sa castige cativa cai in plus. Parerea mea e ca mai multa putere se pierde din cauza filtrului de particule decat din cauza EGR-ului.
Da, trece itp-ul, doar suntem in romania.
Cred ca nu ai citit bine, exista brera lui alex care merge de ceva vreme fara dpf si chiar o face cu placere.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 09 Mar 2011, 16:24 
Offline

Joined: 24 Feb 2010, 14:08
Posts: 39
Suna tentant :naughty: . Practic cred ca se inlocuieste cu o teava de prelungire in locul DPF-ului. Oricum, daca te refuza la ITP, il montezi doar cat faci itp-ul :D


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 09 Mar 2011, 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Sa crezi tu ca-l inlocuiesti cu o teava si masina merge. Iti trebuie modificari si in soft.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 09 Mar 2011, 17:52 
Offline

Joined: 24 Feb 2010, 14:08
Posts: 39
Stiam asta. La orice modificare mecanica trebuie si modificare din soft. In cel mai bun caz esti cu errori in bord fara modificari.


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 22 Mar 2011, 14:12 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Gata!
A cedat. Vine platforma si o duc la service. Aceleasi simptome. Iar curat valva EGR si clapeta... Fuck me...

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 22 Mar 2011, 14:23 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
vezi, ti-am zis ca e mai usor sa o dezactivezi din soft :P

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 22 Mar 2011, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
tzzivii Quote:
vezi, ti-am zis ca e mai usor sa o dezactivezi din soft :P
Mmmda, am avut unele reticente. Sa vedem ce constata si baietii de la AI Colentina.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 22 Mar 2011, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
VAd ca e deja o chestie destul de pronuntata aceasta problema a ta cu egr-ul, nu vreau sa para ca ma dau eu destept sau ceva dar cred ca un stil de condus mai atent(a se citi mai turat) cred ca ar rezolva problema.Spun asta pentru ca eu nu am avut aceste probleme cu masina in 60k km, nu am curatat clapeta sau galeria de admisie, doar am avut egr-ul dezactivat vre 20k km. Am vazut ca ai scris ca mergi preponderent in oras insa nu cred sa fie asta problema, eu am avut si cate 5-6k km fara sa ies din bucuresti si nici o problema.
Ca idee insa, am vorbit si eu ca la urmatoarea vizita la colentina sa ii curat clapeta si galeria de admisie sa fiu sigur ca e totul ok.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 22 Mar 2011, 15:27 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
yux_mm Quote:
cat ti-au cerut cei din colentina pentru curatarea supapei EGR?
Nu stiu, inca. Intr-unul din posturile mele de pe acest topic am dat preturile de data trecuta. E posibil sa intre pe garantie de data asta. Au vrut sa imi trimita si o platforma din partea casei, dar m-am miscat mai repede cu un tip pe care il cunosc.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 22 Mar 2011, 17:51 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Sa postezi, te rog, cauzele ce au generat aceasta problema a EGR-ului, asta daca e de la supapa, si cum au gasit-o mecanicii cand vor desface pe acolo, in ce stare. ( blocata, neblocata, etc..)
Sper sa o rezolvi rapid si ieftin.
Bafta.


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 24 Mar 2011, 17:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Acum am scos masina din service. Tot ce va spun, mi s-a spus de receptionerul de la AI.
Situatia e un pic neclara: am curatat EGR-ul si clapeta, dar se pare ca problema nu era de acolo. Pe tester aparea eroare la un releu de la pompa de combustibil, care insa, in realitate, nu avea nimic. S-a resoftat injectia (cu o varianta foarte recenta de soft, mi s-a spus) si problema a disparut.
Acum masina merge foarte bine, trage foarte bine si, se pare, din ce am constatat pe 5-6 km, pana acasa, consuma ceva mai mult, ceea ce nu ma mira, fiindca in ultimele zile e clar ca nu se alimenta corespunzator.
Nu am platit nimic!

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 25 Mar 2011, 10:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Revin: nu consuma mai mult. Doar ca mi se pare ca trage ceva mai liniar, pe o plaja mai lunga de turatii. Poate e doar o senzatie, trebuie sa ma lamuresc in timp. Oricum, e bine.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 25 Mar 2011, 11:25 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
lucianm Quote:
am curatat EGR-ul si clapeta
Ti-au spus cum le-au gasit ? Murdare, etc...

lucianm Quote:
S-a resoftat injectia (cu o varianta foarte recenta de soft, mi s-a spus) si problema a disparut.
Care ar fi aceasta varianta noua de soft si ce face ? Are si un cod ?
Este pentru injectoarea cumva ?


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 25 Mar 2011, 11:43 
Offline

Joined: 24 Feb 2010, 14:08
Posts: 39
Si pe mine m-ar interesa varianta noua de soft. Daca este pt 1.9 jtd 16v 150 cp. Pt 2.4 jtd parca a fost un update deja.


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 25 Mar 2011, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
ionutp Quote:
lucianm Quote:
am curatat EGR-ul si clapeta
Ti-au spus cum le-au gasit ? Murdare, etc...

lucianm Quote:
S-a resoftat injectia (cu o varianta foarte recenta de soft, mi s-a spus) si problema a disparut.
Care ar fi aceasta varianta noua de soft si ce face ? Are si un cod ?
Este pentru injectoarea cumva ?
Egr-ul si clapeta nu erau foarte murdare, de aceea persista dubiul ca de acolo provine problema.
Din pacate nu stiu ce cod are softul. Se pare ca e pentru injectoare si e destul de nou.
Cred ca cel mai bine dati un telefon la AI Colentina, la Bogdan - 0733 667 966 si intrebati ceea ce va intereseaza, fiindca eu nu sunt 100% in tema. E un super-tip, cel putin dp meu de vedere.

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 28 Apr 2011, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 22 Mar 2009, 18:56
Posts: 194
Car: AR 156 1.9 JTD 2002
Location: C R A I O V A
Intreb si io aici ca sa nu mai deschid alt topic.
Cand am cumparat masina aveam EGR obturat cu o bucata de tabla intre admisie si conducta de la EGR.
Am zis sa dau tabla jos si sa curat EGR ul ca sa imi functioneze si mie ca la toate masinile normale. Am curatat EGR ul si solenoidul care actioneaza, am montat la loc fara sa pun conducta dintre EGR si admisie si am pornit sa vad daca functioneaza si nu functiona, erea tot timpul inchisa.
Intrebarea mea este: cum pot verifica daca functioneaza solenoidul. L-am masurat cu multimetru si avea vreo 10ohmi. Am incercat sa il alimentez dintr-un alimentator de 12V/500mA sa vad daca se misca si nu se misca.
Si a doua intrebare: Poate sa fie dezactivat EGR ul din soft de nu se misca? Cum imi pot da seama de treaba aceasta? Solenoidul EGR-ului este comandat de un releu? Daca da, unde gasesc acest releu sa vad daca el lucreaza?
Multumesc anticipat,
A D I

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2002


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 29 Apr 2011, 10:45 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
intrebare - galeria de admisie si egr-ul nu se curata si ele odata cu dpf-ul?

Btw - la recomandarea unui mecanic de Alfe, pentru curatarea dpf-ului se merge minim 17 minute constant cu minim 3300 rpm. Am incercat treaba asta weekend-ul trecut. Pot zice ca masina trage o idee mai bine.

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 30 Apr 2011, 13:52 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
christu Quote:
intrebare - galeria de admisie si egr-ul nu se curata si ele odata cu dpf-ul?

Btw - la recomandarea unui mecanic de Alfe, pentru curatarea dpf-ului se merge minim 17 minute constant cu minim 3300 rpm. Am incercat treaba asta weekend-ul trecut. Pot zice ca masina trage o idee mai bine.
Nu, la curatarea DPF-ului nu se curata si admisia si EGR-ul.
Oricum masina are o secventa de curatare a DPF-ului din cca 200 in 200 km (mers in oras).

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 06 May 2011, 10:51 
Offline
User avatar

Joined: 07 Jan 2011, 09:48
Posts: 431
Car: Alfa Romeo 159, 1.9
Location: Bucuresti
de cateva zile dimineata cand plec spre birou la ralanti am variantii destul de mari in turometru, fara sa fie AC-ul pornit. Dispare dupa un mers ceva mai sportiv, chiar si in oras.

Sa imi fac probleme de EGR si admisie?...

_________________
Ford Focus
ex: Alfa Romeo 159
ex: Opel Astra GTC
ex: Vw Lupo 3L


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 06 May 2011, 10:57 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2011, 10:00
Posts: 244
Location: Bucuresti
Hai sa va descriu si eu problema mea. La ultimele 2 drumuri afara, masina a inceput sa "smuceasca" destul de puternic peste 2.000 rpm (pana in 2.500) si la peste 100 km/h. La ultima calatorie, smuciturile sau intreruperile, cum vreti sa le spuneti, au devenit mai continue, una dupa alta si destul de serioase incat sa aud un troncanit pe dedesubt, probabil de la tampoanele motorului sau ale cutiei. In rest, sub 2.000 sau peste 2.500, nici o problema. Mentionez ca nu am avut, in luna de zile de cand am masina, nici un fel de probleme cu pornitul dimineata, ralanti oscilant sau alte chestii din astea. M-am dus la AI pe bd. Timisoara, au luat-o la o proba de drum, am vorbit cu mecanicul care a condus-o si mi-a zis ca la el n-a facut :bash:. Normal, as zice eu, te doare maseaua de te urci pe pereti si in ziua cand te duci la doctor nici nu zici ca te-a durut vreodata. Dimineata urmatoare (masina am lasat-o la ei in curte) mi-au spus ca la pornire au detectat o eroare la senzorul de turatie care citeste pozitia pistoanelor si ca de acolo ar fi. Nu stiu de ce ma indoiesc, dar astept sa-l schimbe (comanda vine undeva pe luni-marti) sa vad ce se intampla. Acum, de cand am luat masina de la ei, intreruperile au inceput sa apara si la viteze mici, prin oras, tot in jurul a 2.000 rpm, iar dimineata, ralantiul oscileaza putin pana plec cu ea, iar motorul mi se pare mai zgomotos. Coincidente? Am vazut in cartea de service ca s-a mai facut curatare clapeta admisie si colector aspiratie, iar EGR-ul a fost inlocuit. Intrebarea e: poate cauza senzorul acela intreruperile respective, este vorba de EGR sau trebuie curatate alte chestii?
Am uitat sa precizez: masina are cutie automata.


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 06 May 2011, 11:01 
Offline

Joined: 24 Feb 2010, 14:08
Posts: 39
christu Quote:
de cateva zile dimineata cand plec spre birou la ralanti am variantii destul de mari in turometru, fara sa fie AC-ul pornit. Dispare dupa un mers ceva mai sportiv, chiar si in oras.

Sa imi fac probleme de EGR si admisie?...

Si la mine e la fel. Am avut probleme cu egr-ul, l-am schimbat , face la fel. Isi revine dupa cateva secunde.
Am un prieten cu Smart in 3 pistoane, motor de Mercedes si are exact aceleasi simptome.


Top
   
 Post subject: Re: Supapa EGR
PostPosted: 06 May 2011, 11:02 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
olaralexxandru Quote:
christu Quote:
de cateva zile dimineata cand plec spre birou la ralanti am variantii destul de mari in turometru, fara sa fie AC-ul pornit. Dispare dupa un mers ceva mai sportiv, chiar si in oras.

Sa imi fac probleme de EGR si admisie?...

Si la mine e la fel. Am avut probleme cu egr-ul, l-am schimbat , face la fel. Isi revine dupa cateva secunde.
Sau debitmetru.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 212 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 59 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited