It is currently 07 Feb 2025, 03:55

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
PostPosted: 31 Dec 2006, 00:28 
Offline

Joined: 05 Jul 2007, 11:07
Posts: 20
Location: Baia Mare
Dragii mei,

Sunt nou pe aici si m-am gandit sa ma alatur mandrilor posesori de Alfa Romeo, subsemnatul included.

Sunt mandrul detinator al unei Alfa 159, 1.9 JTD....Distinctive, de culoare gri metalizat + piele "cuoio". Prefer sa-i spun bej. Am in jur de 5000 Km facuti (stau in afara Bucuresti-ului si trebuie sa iau DN1 in dinti in fiecare dimineata.

Masina este superba, cred ca este cea ma frumoasa masina de serie care circula pe strazile patriei. Serios!

Insa, si exista totusi un "insa", la caruta de bani pe care am dat-o pe ea, si credeti-ma am facut mari eforturi sa mi-o permit, nu am putut sa nu observ cateva aspecte deranjante, cel putin pentru un maniac ca mine:

1. Pielea - este EXTREM de subtire si se CIUPESTE foarte usor. Si nu umblu cu foarfece sau lame in pantaloni. Am deja o ciupitura pe scaun si din pacate, toti "specialistii" ridica din umeri: se pare ca nu se poate repara. Mai mult, la ambele scaune frontale, la imbinarea sezutului cu spatarul pe interior, pielea de pe nervura laterala exterior dreapta a sezutului a fost grosolan ciupita de sistemul metalic de reglare a spatarului, amplasat foarte aproape de tapiterie. Cred ca s-a intamplat la reglarea manuala a spatarului de catre sofer/pasager. Nu stiu daca am fost eu sau cei ce au pregatit masina inaintea livrarii. Ma deranjeaza nespus de mult sa stiu ca masina e noua si pielea e deja pocnita. Asa ca, verficati acest aspect inainte de livrare. Valabil si pentru cei ce o aveti deja. Cu aceasta ocazie, sunt curios sa vad, desi nu doresc, ca altii sa fi avut aceleasi probleme. Astept oricum sugestii.

2. Plasticele de pe portiere, stalpi, praguri. Extrem de usor de zgariat. Am aplicat niste banda izolatoare sa evit tocuri sau flecuri in acele zone.

3. Emblemele laterale "Design by Giugiaro". S-au dezlipit dupa 2 luni de la achitionare. Probabil, la spalatorie la tunul cu presiune.

4. Elementele cromate interioare, cu predilectie pragurile. Superbe desi extrem de sensibile. Am niste zgarieturi fine mai ales pe volan. Ei zic ca asa vin toate...Ma indoiesc profund! Ma gandesc sa folosesc putina pasta de polish. Opriti-ma daca nu procedez corect.

Cam atat as avea de comentat. Prostii ar spune unii, oricum, toate aceste elemente se uzeaza in timp. Da este adevarat, dar in cazul unui maniac care curata masina cu "periuta de dinti", la doar 3 luni de la achizitionare, este inadmisibil. Este posibil sa fi venit chiar asa, cu aceste imperfectiuni. Nu cred ca as fi putut sa le remarc la livrare, eram mult mult prea extaziat.

Astept opiniile si sfaturile voastre, mai ales ca eu de abia acum am dat cu nasul de italiene. Am avut un Fiat Stilo care nu mi-a facut probleme in 3 ani iar service-ul de la Autoitalia este bestial. Sa traiasca dl. inginer Pena! De aceea am continuat cu Alfa.

Un An Nou Fericit si pe deplin integrant tuturor.

Alex


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2006, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Bine ai venit pe forum AlexL ! :)
Imi pare rau sa aud de micile neajunsuri cu care s-a prezentat masina la livrare,despre pielea foarte fina(ca sa nu ii spunem de proasta calitate) am mai auzit discutandu-se,se pare ca este intr-adevar un neajuns.
Despre plasticele din zonele de trafic nu stiu ce sa iti spun,la 156-le meu mi se par OK.Poate esti atat de atent pentru ca sunt noi si imaculate,odata cu trecerea timpului poate se va instala o "patina" de zgarieturi mici care vor da alta nuanta plasticelor si atunci o sa arata atfel.
Abtibildurile laterale cu "Design by Giugiaro"...nu arata mai bine fara ele?Am auzit de un proprietar de 159 care le-a dat jos intentionat,si intr-adevar un jet de mare presiune le poate dezlipi usor.
Daca vrei sa elimini zgarieturile fine de pe elementele cromate/aluminiu,ma gandesc ca putina pasta de polish n-are ce sa strice.Sper ca nu iti invalideaza garantia Autoitalia! :wink:

Sper ca alti proprietari de 159 vor aparea p-aici sa isi spuna si ei parerea,pana atunci poate reusesti sa incarci niste poze cu frumoasa ta,de ce nu cu defectele de care vorbeai!

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 31 Dec 2006, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
AlexL Quote:

... Am avut un Fiat Stilo care nu mi-a facut probleme in 3 ani iar service-ul de la Autoitalia este bestial. Sa traiasca dl. inginer Pena! De aceea am continuat cu Alfa....

Alex
inainte de toate:'Benvenuto nel Club!!!'
apoi, da, ai dreptate sa fii aspru cu Casa Alfa...la o masina noua sunt inadmisibile aceste neajunsuri ...
in alte vremuri , internele din materiale economice si finisajele superficiale erau o regula , dar in ultimii ani se vede , totusi, o fortare din partea Casei intr-o ameliorare...din pacate exceptii mai sunt.. :oops:
daca se vrea un 'target' mai inalt , mai este de lucrat...
piele neagra am si eu in masina si o am sub observatie...

si nu in ultimul rand, fraza cotata de mine e emblematica....
un bun sistem de service si asistenta la clienti Alfa , ramane o prerogativa esentiala, ce mai devreme sau mai tarziu da roade....

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2006, 18:40 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Salut, am aceeasi piele (inclusiv culoarea) de aproxim 4 luni, nu am observat problemele tale. Esti sigur ca taietura respectiva nu a fost si la livrare? Iarasi, nu am observat zgarieturi pe volan. E adevarat, parca am observat ceva in acest sens pe pragul stanga fata ( a propos, nu e nimic cromat, toate ornamentele sunt din aluminiu pe 159, mai putin manerele portiere, cu imitatii crom) , dar era si greu sa nu se intample asa ceva, fiind o zona foarte expusa la lovituri usoare( de ex. pe 156 plasticul de pe prag e zgariat rau, dupa 6 ani de utlizare). Acestea fiind spuse ma port cu grija , ca de altfel cu toate masinile noi pe care le-am avut, deci nimic special cu 159.
Mai bine bate in lemn ca nu s-au dezlipit la spalat protectiile din plastic (adezivele) din zona prag-pasaj roti, acolo este calcaiul lui Achile pt caroseria 159, am auzit cateva povesti in acest sens de la posesori italieni. Adezivele (se pare ca exista si la alte marci) au rolul de protectie a vopselei contra pietricelelor aruncate de roti. Daca dispar plasticele respective (trebuie sa le comanzi) , sunt sanse mari sa iti apara mici zone depigmentate. In mod normal, asemenea cazuri sunt acoperite de garantie, dar in Ro nu se stie niciodata.. (ar trebui revopsita toata masina, asa se intampla in Italia)
Masina este absolut superba, exista intr-adevar mici imperfectiuni (ca cele mentionate deja si altele), dar tinuta de drum, echiparea bogata, senzatia de clasa nobila si stilul in general compenseaza. Pe mine ma irita de ex. si functionarea cutiei de viteze, mai ales la rece, treapta 1 intra ceva mai greu sau zgariat, e adevarat a inceput sa se mai topeasca fata de inceput, sper sa fie tot mai bine (am doar aprox 2000 km). Deocamdata sunt la inceput, vom mai vedea. Altfel, te inteleg perfect, si eu observ astfel de imperfectiuni, mai ales la o masina noua, iar pretentiile tale sunt 100% justificate.
Despre service in Romania cu AI, ma abtin.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2006, 19:06 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
georgecristian Quote:
toate ornamentele sunt din aluminiu pe 159
Exact ce stiam si eu,dar nu am vrut sa ma pronunt hotarat pentru ca nu sunt cel mai in masura sa precizez asta.Poate ma insel,dar din cate tin eu minte aluminiul din interior are un finisaj matuit,cu niste zgarieturi aparente care sunt rezultatul procesului de fabricatie?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Dec 2006, 23:30 
Offline

Joined: 05 Jul 2007, 11:07
Posts: 20
Location: Baia Mare
Dragii mei,

Multumesc mult pentru urarile de bun venit si apreciez raspunsul vostru prompt. Promit ca o sa incerc sa fotografiez toate cele mentionate de mine mai sus, dar mai bine ar fi sa ne intalnim o data, Alfitii sa "ne bagam nasurile" prin masinile noastre. De fel, sunt o persoana foarte grijulie cu masina, aplic tratament la piele o data la doua saptamani, o curat, ma rog este impecabila, etc, etc. Overall, raport calitate pret sunt multumit. Insa nu pot sa ma impac cu aceste mici imperfectiuni ale masinii. As fi apreciat pielea tip box pe care o vedem pe nemtoaicele anilor 90. Mult mai rezistenta.

In ceea ce priveste zgarieturile aluminiului interior, sunt sigur ca nu au fost cauzate de mine. Spre ex. pe elementul frontal de aluminiu al volanului, se observa in diverse locuri niste urme ca de polizare, ca si cum cineva a incercat sa curete zona cu lama sau perie de sarma. Acest lucruri nu se vad la lumina de interior, ci dintr-un anumit unghi, de obicei cu soarele in spate.

Repet, de abia astept sa ne vedem sa ve arat.

Inca ceva, am constatat si eu pozitia cam inalta la sofer. Dar nu a fost un deal braker pentru mine.
georgecristian Quote:
Salut, am aceeasi piele (inclusiv culoarea) de aproxim 4 luni, nu am observat problemele tale. Esti sigur ca taietura respectiva nu a fost si la livrare? Iarasi, nu am observat zgarieturi pe volan. E adevarat, parca am observat ceva in acest sens pe pragul stanga fata ( a propos, nu e nimic cromat, toate ornamentele sunt din aluminiu pe 159, mai putin manerele portiere, cu imitatii crom) , dar era si greu sa nu se intample asa ceva, fiind o zona foarte expusa la lovituri usoare( de ex. pe 156 plasticul de pe prag e zgariat rau, dupa 6 ani de utlizare). Acestea fiind spuse ma port cu grija , ca de altfel cu toate masinile noi pe care le-am avut, deci nimic special cu 159.
Mai bine bate in lemn ca nu s-au dezlipit la spalat protectiile din plastic (adezivele) din zona prag-pasaj roti, acolo este calcaiul lui Achile pt caroseria 159, am auzit cateva povesti in acest sens de la posesori italieni. Adezivele (se pare ca exista si la alte marci) au rolul de protectie a vopselei contra pietricelelor aruncate de roti. Daca dispar plasticele respective (trebuie sa le comanzi) , sunt sanse mari sa iti apara mici zone depigmentate. In mod normal, asemenea cazuri sunt acoperite de garantie, dar in Ro nu se stie niciodata.. (ar trebui revopsita toata masina, asa se intampla in Italia)
Masina este absolut superba, exista intr-adevar mici imperfectiuni (ca cele mentionate deja si altele), dar tinuta de drum, echiparea bogata, senzatia de clasa nobila si stilul in general compenseaza. Pe mine ma irita de ex. si functionarea cutiei de viteze, mai ales la rece, treapta 1 intra ceva mai greu sau zgariat, e adevarat a inceput sa se mai topeasca fata de inceput, sper sa fie tot mai bine (am doar aprox 2000 km). Deocamdata sunt la inceput, vom mai vedea. Altfel, te inteleg perfect, si eu observ astfel de imperfectiuni, mai ales la o masina noua, iar pretentiile tale sunt 100% justificate.
Despre service in Romania cu AI, ma abtin.

Apropos de adezive. Mie mi-a spus dealer-ul sa le scot, ca n-ar avea nici un rol. Cred ca te referi la cele dintre portiera spate si prag...Daca asa e cum spui tu...de rahat, ce sa zic, trebuie sa le comand. La fel si un tamburus de cauciuc de la rezervor. Am pierdut unul. Cred ca tot la spalat.

Va urez un An Nou plin de impliniri in integrari!

Ura
Alex


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2007, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Bine ai venit pe forum si iti doresc sa te bucuri cat mai mult de Alfa ta.... fara probleme :D

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2007, 18:38 
Offline

Joined: 05 Jul 2007, 11:07
Posts: 20
Location: Baia Mare
alfa33 Quote:
Bine ai venit pe forum si iti doresc sa te bucuri cat mai mult de Alfa ta.... fara probleme :D

Salutare,

Care dintre voi cunoaste pe cineva care se ocupa de reparatia micilor probleme ale tapiteriilor din piele? AI nu efectueaza astfel de reparatii, de schimbat, nici nu se pune problema (ma gandesc daca este posibil). Nu prea vreau sa stau cu ea asa mai ales ca voi avea de platit 4 ani de acum incolo si in timp sunt sigur ca toate aceste probleme se vor acumula.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2007, 19:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Marius, iata panoul de aluminiu de aproape. Am inteles ca este de culoare galbui pt combinatia de bord bicolor cu bej deschis.


Attachments:
bord.JPG
bord.JPG [ 282.93 KiB | Viewed 2445 times ]

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2007, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
AlexL, ce presupune un "tratament" de intretinere al pielii in cazul tau? Chiar ma intereseaza sa stiu.
Dealerii AI nu au o pregatire speciala pt Alfa, si in general nu sunt foarte bine informati, ca sa fim eleganti.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jan 2007, 20:37 
Offline

Joined: 05 Jul 2007, 11:07
Posts: 20
Location: Baia Mare
Salutare,

Tratamentul pielii... poate m-am exprimat mult prea pretentios...Intai curat usor cu o carpa moale umeda suprafata pielii, in special in zonele de contact cu corpul, ex. in zona lombara unde de obicei capata o usoara culoare inchisa datorita contactului cu cureaua de la pantaloni...apoi aplic un strat de crema protectoare luata din comertul socialist, am ales un conditioner din Platinum series de la Turtle Wax. De ce neaparat marca asta, mai am un produs de curatare pe care il folosesc pentru plafoniera si stalpii interiori, cam deschisi la culoare in contrast nefericit cu interiorul bej/negru. Si curata f. bine fara sa se intinda peste tot.

Alex


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Jan 2007, 20:17 
Offline

Joined: 05 Jul 2007, 11:07
Posts: 20
Location: Baia Mare
Salutare,

Am atasat imagini cu zgarietura produsa de mecanismul de culisare al spatarului pe nervura laterala din piele a sezutului. Aceeasi problema si la sofer. Singura explicatie plauzibila ar fi ca aceasta uzura mecanica s-a produs la momentul ajustarii spatarului de catre ocupant in timp ce se afla in scaun.

Nu pot spune daca asa a fost si la livrare. Nu este insa imposibil, mai ales ca masina exista "pe stoc", ceea ce nu exclude faptul ca lumea nu s-ar fi "jucat cu butoanele" prin showroom.

Mai mult, la livrare masina avea pielea ciupita pe scaun si pragurile usor zgariate. Din nou, jucatul la butoane poate fi explicatia. Ce era sa fac, sa o refuz...

Si mai mult, ca nu am terminat, masina a fost livrata cu o defectiune de care nu fusesem informat. Mai precis butonul de actionare a luminilor de ceata nu functiona. Mi-au dat masina asa, au mers pe burta si dupa vreo o luna m-au chemat in service sa-mi remedieze aceasta problema. Stupoare...

Problema a fost rezolvata in curte in fata service-lui de un nene cu o sububelnita care mi-a inlocuit consola ce activeaza luminile de ceata, resetarea km, proiectoarele, etc. incercand din rasputeri sa-mi desfaca ornamentul de aluminiu de deasupra consolei...evident bagand surubelnita pe sub el si tragand...sub privirile mele disperate.

Cam asa se poate intampla cu o Alfa de 30.000 si ceva de euro la Auto Perugia. No comment whatsoever...

Ura


Attachments:
PICT1850.JPG
PICT1850.JPG [ 92.77 KiB | Viewed 2400 times ]
PICT1852.JPG
PICT1852.JPG [ 93.88 KiB | Viewed 2399 times ]


Last edited by florin c on 02 Jan 2007, 20:40, edited 2 times in total.
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Feb 2007, 22:47 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
chestiile astea minore te fac sa te indrepti cu capul plecat spre alta marca .... si sa te uiti siderat, dar resemnat, in spate, la masina pe care ti`ai dori`o insa pe care nu ti`o achizitionezi pentru ca nu vrei sa ai parte de aceleasi probleme.
Alex, nu trebuia sa refuzi masina, insa trebuia sa negociezi cu ei :) E o practica destul de intalnita in afara, din cate am inteles eu (asta referitor la masinile care sunt pe showroom).

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Feb 2007, 23:49 
Offline

Joined: 05 Jul 2007, 11:07
Posts: 20
Location: Baia Mare
Salut Mr. D,

Sa stii ca m-am resemnat la acest capitol...ca e viciu de fabricatie, indolenta celor care ti-o pregatesc...nu mai conteaza...

Informatia lor a fost ca masina este "pe stoc" - ce-o fi insemnand numai ei stiu...

Voi incerca sa mai remediez din micile defecte in timp, si cu oameni care se pricep...ca or fi si d-astia pe lumea asta...insa cu simtul raspunderii...am aflat pe propria piele cat costa toate aceste accesorii - panel-uri de aluminiu, s.a.m.d...


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited