Dragii mei,
Multumesc mult pentru urarile de bun venit si apreciez raspunsul vostru prompt. Promit ca o sa incerc sa fotografiez toate cele mentionate de mine mai sus, dar mai bine ar fi sa ne intalnim o data, Alfitii sa "ne bagam nasurile" prin masinile noastre. De fel, sunt o persoana foarte grijulie cu masina, aplic tratament la piele o data la doua saptamani, o curat, ma rog este impecabila, etc, etc. Overall, raport calitate pret sunt multumit. Insa nu pot sa ma impac cu aceste mici imperfectiuni ale masinii. As fi apreciat pielea tip box pe care o vedem pe nemtoaicele anilor 90. Mult mai rezistenta.
In ceea ce priveste zgarieturile aluminiului interior, sunt sigur ca nu au fost cauzate de mine. Spre ex. pe elementul frontal de aluminiu al volanului, se observa in diverse locuri niste urme ca de polizare, ca si cum cineva a incercat sa curete zona cu lama sau perie de sarma. Acest lucruri nu se vad la lumina de interior, ci dintr-un anumit unghi, de obicei cu soarele in spate.
Repet, de abia astept sa ne vedem sa ve arat.
Inca ceva, am constatat si eu pozitia cam inalta la sofer. Dar nu a fost un deal braker pentru mine.
georgecristian Quote:
Salut, am aceeasi piele (inclusiv culoarea) de aproxim 4 luni, nu am observat problemele tale. Esti sigur ca taietura respectiva nu a fost si la livrare? Iarasi, nu am observat zgarieturi pe volan. E adevarat, parca am observat ceva in acest sens pe pragul stanga fata ( a propos, nu e nimic cromat, toate ornamentele sunt din aluminiu pe 159, mai putin manerele portiere, cu imitatii crom) , dar era si greu sa nu se intample asa ceva, fiind o zona foarte expusa la lovituri usoare( de ex. pe 156 plasticul de pe prag e zgariat rau, dupa 6 ani de utlizare). Acestea fiind spuse ma port cu grija , ca de altfel cu toate masinile noi pe care le-am avut, deci nimic special cu 159.
Mai bine bate in lemn ca nu s-au dezlipit la spalat protectiile din plastic (adezivele) din zona prag-pasaj roti, acolo este calcaiul lui Achile pt caroseria 159, am auzit cateva povesti in acest sens de la posesori italieni. Adezivele (se pare ca exista si la alte marci) au rolul de protectie a vopselei contra pietricelelor aruncate de roti. Daca dispar plasticele respective (trebuie sa le comanzi) , sunt sanse mari sa iti apara mici zone depigmentate. In mod normal, asemenea cazuri sunt acoperite de garantie, dar in Ro nu se stie niciodata.. (ar trebui revopsita toata masina, asa se intampla in Italia)
Masina este absolut superba, exista intr-adevar mici imperfectiuni (ca cele mentionate deja si altele), dar tinuta de drum, echiparea bogata, senzatia de clasa nobila si stilul in general compenseaza. Pe mine ma irita de ex. si functionarea cutiei de viteze, mai ales la rece, treapta 1 intra ceva mai greu sau zgariat, e adevarat a inceput sa se mai topeasca fata de inceput, sper sa fie tot mai bine (am doar aprox 2000 km). Deocamdata sunt la inceput, vom mai vedea. Altfel, te inteleg perfect, si eu observ astfel de imperfectiuni, mai ales la o masina noua, iar pretentiile tale sunt 100% justificate.
Despre service in Romania cu AI, ma abtin.
Apropos de adezive. Mie mi-a spus dealer-ul sa le scot, ca n-ar avea nici un rol. Cred ca te referi la cele dintre portiera spate si prag...Daca asa e cum spui tu...de rahat, ce sa zic, trebuie sa le comand. La fel si un tamburus de cauciuc de la rezervor. Am pierdut unul. Cred ca tot la spalat.
Va urez un An Nou plin de impliniri in integrari!
Ura
Alex