It is currently 02 Feb 2025, 20:00

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
PostPosted: 21 Dec 2006, 23:24 
Offline

Joined: 18 Apr 2006, 10:35
Posts: 14
Location: Iasi
Tocmai cand m-am hotarat sa scot masina de la pastrare si s-o mai trezesc putin, au aparut si problemele.
Am avut neplacuta surpriza sa vad ca mi s-a aprins becul de la injectie in mers (in afara localitatii) si in acelasi timp a pornit ventilatorul de la radiator fara sa se mai opreasca, iar temp apei care era la un nivel scazut (55grade) a scazut pana la minim...iar caldura nu aveam mai deloc.
Am oprit si am pornit din nou, becul de la injectie s-a stins, insa dupa ce am mai mers putin s-a aprins din nou. Acu stau si ma gandesc poate a luat-o rau sonda de temperatura din motor...insa eu am mai avut probleme cu temp apei care in conditii de temp mai scazuta (suhb 10 grade) nu urca peste 60 grade decat in traficul din oras. asa imi vine in minte alta defectiune...termostatul.
Ce sa ma fac...e normal sa se aprinda becul de la injectie daca apare o defectiune la sonda de temp..sau e defect doar termostaatul?

_________________
'02 ALFA Sportwagon 2.0TS
'01 bmw 530d


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Dec 2006, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
De la termostat defect nu se aprinde nici un bec. Doar temperatura lichidului de racire ramane scazuta....

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Dec 2006, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cum se incalzesc cele doua furtune de la radiator unul fata de celalalt la incalzirea motorului?
Ia vezi si baga aici.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Dec 2006, 11:18 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
o problema asemanatoare am avut si eu,vina in final purtand o termocupla din radiator numai ca invers, la mine nu racea ci incalzea excesiv,eu am cumparat o termocupla ce deschide mai devreme ventilatorul si am rezolvat problema,eventual vb cu alexmirica sa ti gaseasca o termocupla care sa deschida mai tarziu ceva gen 89-92 treapta 1 si 96-100 treapta 2.
vis a vis de becul de la injectie s ar putea sa fie pur si simplu o eroare din computer sau o problema electrica ,la mine de exemplu se aprindea senzorul de suprapresiune in vasul de apa, la cateva zile a disparut

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Dec 2006, 16:37 
Offline

Joined: 18 Apr 2006, 10:35
Posts: 14
Location: Iasi
Incerc sa rezolv problema in 2 pasi...prima data schimb termostatul si apoi vad ce se intampla, daca mai am probleme schimb si senzorul de temperatura...
aveti idee cam cat costa piesele?

_________________
'02 ALFA Sportwagon 2.0TS
'01 bmw 530d


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Dec 2006, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Termostatul vine cu tot cu senzor, costa 180-190 ron.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Dec 2006, 15:54 
Offline

Joined: 18 Apr 2006, 10:35
Posts: 14
Location: Iasi
alexmirica Quote:
Cum se incalzesc cele doua furtune de la radiator unul fata de celalalt la incalzirea motorului?
Ia vezi si baga aici.
furtunele au cam aceeasi temperatura, dupa mainile mele...e posibil sa fie cel de jos o idee mai rece.
Apa in bord era pe undeva pe la 80 grade, dupa ce am mers prin oras cu ea si am lasat-o pe loc pornita vreo 10 minute.
Ar trebui sa fac masuratoarea cand apa e la 50 grade?

_________________
'02 ALFA Sportwagon 2.0TS
'01 bmw 530d


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Dec 2006, 22:16 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Da.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Dec 2006, 03:26 
Offline

Joined: 18 Apr 2006, 10:35
Posts: 14
Location: Iasi
Am masurat cand avea 50 grade temp in bord. cele 2 furtune erau la fel de calde.

_________________
'02 ALFA Sportwagon 2.0TS
'01 bmw 530d


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Dec 2006, 09:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Problem cu termostatul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jan 2007, 02:23 
Offline

Joined: 18 Apr 2006, 10:35
Posts: 14
Location: Iasi
Astazi am schimbat termostatul la masina, problema s-a rezolvat, acul din bord sta la 90 grade cu mici oscilati +- 5 grade maxim....nici cand am cumparat-o nu se intampla asa.

_________________
'02 ALFA Sportwagon 2.0TS
'01 bmw 530d


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 11 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited