georgeg Quote:
Alex tata, cred ca am mai multi km cu ti-ul decat tine ca sa pot spune convins fiind si de fiecare tura cu masinile prietenilor(echipate cu pachet s-line si/sau m-bmw) ca este mult mai buna, allround.Este compromisul perfect pentru tara asta intre stabilitate si disconfort creat de drumurile proaste.Suie-te matale intr-un ORICE audi cu suspensii s-line sau bmw cu suspensii m (recunosc ca m3 e46 mi s-a parut ok la mers) si vei vedea ca la jante de la 17 in sus iti toaca rinichii. Aceasta afirmatie a fost facuta chiar si de kali cand si-a luat masina, a testat un a4 s-line inainte de a merge cu 159 ti si i s-a parut insuportabila.Insa cred ca stii tu clasele alea mai bine, nu te contrazic....
Faci confunzii grave. S-line nu e S, M-sport nu e M. Suspensiile de S, nu S-line, sunt moi pentru o masina cu pretentii sportive. Iar suspensiile de M, nu m-Sport sunt fix ce trebuie. Am mers indeajuns de mult cu mai multe M, dar cu unul in special, toate cu jante de 19", fara a imi toca rinichii, cum spui tu. Mai repede imi toc rinichii cu masina mea, cu jante de 17 sau 18.
E irelevant pentru topic, ce-i drept.
ronin, de unde pina unde ai ajuns tu la concluzia ca masinile japoneze sau germane sunt mega-ultra-fiabile ? Cand a fost ultima oara cand ai gandit pentru tine si nu ai luat de bun toate cliseele debitate fara rusine peste tot ?
Pe de alta parte, cu Alfa nu am prea ajuns prin service, cum BMW-ul da
Dar aici intervin alti factori, umani.
PS. Cine spune ca BMW e mai scump la intretinere a luat-o razna grav, habar nu are ce spune. La BMW gasesti orice surubel din orice piesa ca piesa separata in programul lor de piese si poti comanda fix acel sururel, daca ala s-a stricat, plus ca preturile sunt mai omenesti decat cele practicate de AI la orice ora din zi si din noapte. De calitatea serviciilor, cel putin pe partea de cumparat piese, nu mai vorbesc.