It is currently 17 Nov 2024, 20:31

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 208 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 9 Next
Author Message
PostPosted: 07 Dec 2010, 19:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
ALXege Quote:
geometria nu poate scoate rotile inafara :roll:
ups :oops: my bad ! Nu stiu ce si cum ..dar acum stau mult mai drept rotile :D

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 01:08 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7427
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
cu suspensia ce faci pana la urma cu ITV-ul? crezi sa se prind?

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 02:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
hmm mai .. nu-mi mai aminti :lol: M-am uitat acu' si luna viitoare trebuie sa ma duc la inspectie ! :x Cred ca o sa trec usor ,am un amic care are pile pe la o sectie ...o sa incerc ..daca nu pun suspensia stock inapoi.

@ jantele : sunt curios cum vor sta cele lui tatarosu pe masina.. dupa sarbatori sper sa le am .

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2011, 11:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Am implinit un an de cand suntem impreuna si 27k km cu bune si rele :) Nu stiu daca trebuie sa ma bucur sau sa plang :lol: Ca si cadou, a primit jante si o atenta curatare in interior. :tongue: Cam atat cu cadourile ..va las 2 poze facute cu telefonul ,calitate zero.


# Nu sunt cele mai potrivite jante pentru alfa ..dar aveam nevoie de alte anvelope si bugetul a fost limitat..

ps: multumesc lui tatarosu pentru jante !


Attachments:
Img713 (Medium).jpg
Img713 (Medium).jpg [ 93.61 KiB | Viewed 3379 times ]
Img715 (Medium).jpg
Img715 (Medium).jpg [ 53.87 KiB | Viewed 3379 times ]

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image
Top
   
PostPosted: 09 Jan 2011, 11:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
singur ai spus-o ca nu-s cele mai potrivite jante.
Imi place totusi ca sunt ceva mai "iesite", nu-ti freaca/ating nimic?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2011, 11:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Asa cum e acum freaca putin rotile din spate ..cand mai iau pe cineva in masina. O sa o mai ridic putin ca e prea trantita.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2011, 20:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
In urma cu o luna aproximativ , masina a primit un soft din partea lui ILuzoriu . Am ramas placut surprins de felul in care se misca iar consumul + fumul nu mi-au dat batai de cap :tongue:

Insa ..nu ma mai bucur de puterea extra de vreo 10 zile incoace :? A crescut consumul destul de mult si evident trage aiurea motorul ..nu-mi permit sa depasesc ; cu un plin +rezeva abia fac 700 km fara sa imi permit sa o calc ! Maine schimb debitmetrul oricum (chiar daca probabil nu asta e cauza) .


# Multumesc lui Tibi si aici si mii de scuze in acelasi timp! :D

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2011, 21:05 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Pai si care sa fie cauza?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2011, 21:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Nu stiu , nu stiu deastea! :lol:

Alta cauza nu ar putea fi ,nu ? Exceptand filtrul de aer care trebuie schimbat(are cam 15k km) ..valva egr e anulata.Revin maine dupa ce schimb debitmetrul.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2011, 21:36 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Filtrul de aer schimba-l neaparat, dar nu cred ca poate fi el cauza.
Ti s-a aprins MCSF? Turbina functioneaza, simti cand face boost?
Ar fi foarte util daca ai putea sa ii pui un tester..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Feb 2011, 21:40 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7427
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
verifica si MAP-ul, vezi cat de murdar e. EGE zice bine, cu un tester e cel mai ok, verifici mai multi parametrii.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 03 Feb 2011, 21:01 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Ia-ti un filtru K&N ;) Eu astept sa-l pun pe Brera dupa ce schimb uleiul si celelalte filtre.

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 05 Feb 2011, 02:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
ALXege Quote:
Filtrul de aer schimba-l neaparat, dar nu cred ca poate fi el cauza.
Ti s-a aprins MCSF? Turbina functioneaza, simti cand face boost?
Ar fi foarte util daca ai putea sa ii pui un tester..
Nu era aprins acel martor ; turbina funtioneaza ok.

tzzivii Quote:
verifica si MAP-ul, vezi cat de murdar e. EGE zice bine, cu un tester e cel mai ok, verifici mai multi parametrii.
:D
madkat Quote:
Ceva pe la tubulatura turbinei? Poate pierde presiune pe undeva.
A fost intradevar si un colier desprins si scapa ceva presiune pe acolo . acum e rezolvat.
FREEZER Quote:
Ia-ti un filtru K&N ;) Eu astept sa-l pun pe Brera dupa ce schimb uleiul si celelalte filtre.
Cred ca fac cumva sa iau si eu unul :P

Pana la urma a fost debitmetrul . L-am schimbat (cu unul nu original) si acum pot sa ma bucur de remap.Pot sa spun ca e mai violenta acum cu debitmetru nou .(azi chiar am vazut cum intra ASR in treapta a 3a ) . Doar ca .. dupa o mica tura prin oras si o plecare mai aspra la semafor.. s-a aprins MCSF din senin :? Nu-mi explic de ce dar maine incerc cu un elm 327 sa fac o diagnoza.

#mersi de pareri :wave:

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2011, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Masina are acum 130k km parcursi.Ultimii 30k i-am facut cu drag cu suspensia sport fiind incantat de estetica...insa au inceput sa bata bratele rau de tot...asa de rau incat am ajuns sa urasc masina :? Insa fiind prima masina nu am incetat sa-i fac cadouri.Sper sa merite!

Am schimbat cam asa :

-debitmetru
-soft By Iluzoriu
-am reconditionat jantele(17") in Portugal
-ulei magnatec 5w40+toate filtrele
-ulei cutie Liqui Moly GL4+ SAE 75w90 ( mersi tzivii :D :D )

De pus pe masina zilele astea:

-amortizoare stock+arcuri Eibach.
-brate inferioare+superioare+bielete (luate de pe ebay la kit,sper sa tina)
-Strut Bar regulabil Fabrizi Racing

In rest i-am dat un polish lichid ,Hempel Marine Custom cu silicon,mai mult pentru protectie. Cam atat momentan :)

Image


# Fest Placut va doresc!

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2011, 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Zi-mi cum se comporta uleiul castrol la tine, pentru ca tata a fost nemultumit de castrol, adica, de la schimb la schimb, completa cca 1l (capacitatea este de 6,8l si ulei castrol magnatec 10w40) dar de cand a trecut pe repsol 15w40, nu mai consuma nici gram. Eu folosesc numai selenia si nu consuma nici gram.
Asteptam pareri in urma impresiilor despre strut bar :clapping:

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2011, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Legat de ulei-cand luasem masina ,fostul proprietar avea in portbagaj un bidon de 5 l de Selenia pentru completare.Zicea ca manca destul ulei de la schimb la schimb. Eu de exemplu folosesc doar castrol si sunt multumit :) adica aproape ca nu completez de la un schimb la altul. Daca imi zici de unde cumperi Selenia mai ieftin poate folosesc si eu la urmatorul schimb. :P

Bara o pun maine cred..sau astept sa rezolv cu bataile fata stanga :cry: Am schimat bratele si bieletele si tot troncane ceva pe acolo. Stie cineva cum se manifesta bucsile de la bara stablilizatoare cand sunt pt schimbat? La mine se aud batai fier pe fier la viteza mica pe drum drept inclusiv.Cel mai ciudat pt. mine e ca dupa schimbul de brate+bielete a inceput sa bata mai tare fata de inainte cand doar facea "scartz scartz" :?

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 30 Sep 2011, 21:32 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3324
Car: Giulia Q
daca ai cadru sub motor ar putea fi bucsele de la el , nu-s specialist dar zic si eu.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2011, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Verifica sa ai roata stransa. Nu glumesc!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2011, 01:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
#ALXege - mersi ,ai fost pe aproape ,spre surprinderea mea :shock: Chiar roata n-am lasat-o nestransa ,insa bieleta da :lol: Asa sustinea mecanicul.Acum e ok,nu mai bate/suna deloc.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2012, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Salutari. Am cam negliat topicul :oops: dar nu si masina :wink: . De la ultimul post situatia arata cam asa :

* s-a montat strut bar , e mai ok in curbe insa bara in sine nu e decat un capriciu ,putin necesar la gt .

* s-au montat si arcurile pe amortizoarele stock. au un an deja si zero probleme.pot sa spun ca e exact ce trebuie pentru gustul meu.

*s-au schimbat trapezi inferiori +superiori +bielete (kit ebay) . piesele vechi sunt in stare foarte buna , mai tineau mult si bine cu exceptia ca , la rece in special iarna faceau ´´clak clak´´ pe denivelari .cu putina vaselina de calitate se rezolva ,oricum le pastrez pentru orice eventualitate.

* s-a inlocuit catalizatorul cu un supresor, posibil sa fi scazut consumul juma´ de litru,oricum nimic relevant :D

* s-au facut schimburi de ulei +filtre (toate) la 10k km ,am mers pe castrol 5w40 si cred ca o sa probez selenia doar de curiozitate.

* s-au dus si anvelopele cu care o cumparasem (brigdestone potenza ) dupa 60k km. Acum se invart gt radial champiro fata , michelin pilot primacy spate. Am impresia ca potenza erau cu mult peste astea doua .oricum sunt curios cati km duc.

* s-a cusut si scaunul sofer ,asta mai demult, dupa ce se descususe urat de tot.tipic la gt. a costat 100 de euro la un atelier profi evident.
Urmeaza :

* s-au schimbat si covorasele interioare cu altele mai frumoase zic eu . http://www.ebay.es/itm/Alfombrillas-ALF ... 0802439939 poate intereseaza pe cineva.
- kit ambreiaj valeo (asteapta in cutie pana pica cel original care are 147k km.is curios cati km mai rezista actualul :D oricum ma declar multumit , cunoastem cazuri mai nasoale..)

-filtre si ulei care asteapta si ele in cutii.

Cam atat imi amintesc acum :tongue: ma bucur ca n-am avut probleme de nici un fel in perioada asta, se comporta excelent masina.Numai bine!

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2012, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
Bravo domnule! Si la mine, la 156, scartaie bratele pe fata la denivelari, dar de moment cred ca am sa le dau cu vaselina, apoi am discuri + placute de schimbat si nu in ultimul rand, kitul de ambreiaj pe care cred ca am sa-l comand din Anglia (cel rezistent la cuplu mai mare) De moment se prezinta binisor ambreiajul, dar la greutate se simte cum patineaza intre 2000-3000 rpm, dar cum masina are 166k km si cum eu am luat-o de la cca 100k km, nu stiu cum a fost exploatat inaintea mea, mai ales ca a fost masina de renting. :roll: In rest toate bune. Poate ne vedem intr-o zi, in vechea formatie. Gelu pomenea ceva de o intalnire pe topicul sau...

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2012, 04:38 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Exact asa face si ambreiajul la mine. La kilometrii care-i avem e cam de asteptat sa bagam bani in ambreiaj, asta e. :D Sincer am stat pe ganduri mult cu privire la kitul din Anglia ,chiar le am schimbat vreo 2-3 email-uri cu ei insa am renuntat in speranta ca un kit normal va tine cel putin cat originalul. Ramane de vazut .daca mergi pe cel din Anglia , auzisem ca poti cumpara pe autonom sau firma si iti deconteaza tva .nu stiu sigur insa te poti interesa.

Masina maine intra in garaj pt schimb ambreiaj si termostat.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2012, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Uh, ce bine e cu pedala de ambreiaj moale! :D mi-e si frica sa o apas cateodata, asta pentru ca inainte sa fie shimbat kitul ambreiaj imi adunam toate fortele cand schimbam vitezele :x sper sa nu se intareasca prea curand ...oricum ma mai bucur cat pot ,vorba aia.

S-a vopsit si bara fata , s-au aliniat rotile , schimbat valvulina la cutie odata cu ambreiajul si cam atat. Numai bine!

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2012, 01:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
La mine s-a intarit repejor dupa ce-am montat kit nou de ambreiaj, de fiecare data (si-am tot schimbat vreo 3..)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2012, 01:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Ce kituri ai folosit? presupun ca ai pus din fiecare ..M-am tot interesat si n-am ajuns la nici o concluzie privind rezolvarea la treaba asta cu pedala tare.Pana la urma ne obisnuim ,pana in momentul in care conduci o masina cu pedala moale ...schimbi cu drag viteleze.

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 208 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited