Salutari. Am cam negliat topicul
dar nu si masina
. De la ultimul post situatia arata cam asa :
* s-a montat strut bar , e mai ok in curbe insa bara in sine nu e decat un capriciu ,putin necesar la gt .
* s-au montat si arcurile pe amortizoarele stock. au un an deja si zero probleme.pot sa spun ca e exact ce trebuie pentru gustul meu.
*s-au schimbat trapezi inferiori +superiori +bielete (kit ebay) . piesele vechi sunt in stare foarte buna , mai tineau mult si bine cu exceptia ca , la rece in special iarna faceau ´´clak clak´´ pe denivelari .cu putina vaselina de calitate se rezolva ,oricum le pastrez pentru orice eventualitate.
* s-a inlocuit catalizatorul cu un supresor, posibil sa fi scazut consumul juma´ de litru,oricum nimic relevant
* s-au facut schimburi de ulei +filtre (toate) la 10k km ,am mers pe castrol 5w40 si cred ca o sa probez selenia doar de curiozitate.
* s-au dus si anvelopele cu care o cumparasem (brigdestone potenza ) dupa 60k km. Acum se invart gt radial champiro fata , michelin pilot primacy spate. Am impresia ca potenza erau cu mult peste astea doua .oricum sunt curios cati km duc.
* s-a cusut si scaunul sofer ,asta mai demult, dupa ce se descususe urat de tot.tipic la gt. a costat 100 de euro la un atelier profi evident.
Urmeaza :
* s-au schimbat si covorasele interioare cu altele mai frumoase zic eu .
http://www.ebay.es/itm/Alfombrillas-ALF ... 0802439939 poate intereseaza pe cineva.
- kit ambreiaj valeo (asteapta in cutie pana pica cel original care are 147k km.is curios cati km mai rezista actualul
oricum ma declar multumit , cunoastem cazuri mai nasoale..)
-filtre si ulei care asteapta si ele in cutii.
Cam atat imi amintesc acum
ma bucur ca n-am avut probleme de nici un fel in perioada asta, se comporta excelent masina.Numai bine!