It is currently 07 Oct 2024, 12:36

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 17168 Next
Author Message
PostPosted: 04 Jan 2011, 11:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7878
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Pai nu cred ca stie ca ai nevoie de sfaturi asa ca da-i un PM .


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2011, 17:17 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Fa neaparat un test, masina e destul de grea si aia 160cp sint sus in ture, deci trebuie sa mesteci ceva cu schimbatorul. Motorul este excelent, penalizat totusi de lipsa de cuplu jos in ture.


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2011, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3314
Car: Giulia Q
1.8i are 140 CV iar 1.9 jts are 160 CV , nu inteleg de ce tot vorbiti aici de 160 CV. :blink:

edit: acu' am vazut ca ai incurcat tipul motorului , scuze.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2011, 18:26 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Eh, pe hirtie nu sint decit 60cc diferenta, dar mai punem JTS si stiinta AR si ies 20cp in plus.


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2011, 13:25 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
Salut,

eu m-am uitat pe forumul de afara si am vazut ca si motorul 1.9 jts are aceeasi problema cu al meu....ezitare la acceleratie, chiptuning f scump, performante....medii....e cea mai mica motorizare...poate are 160cp, dar din cate am inteles 1.9 jtd il cam bate la popou din cauza cuplului.

tine cont si de celelalte taxe si impozite cand inmatriculezi masina si vezi la ce bani iesi in final...s-ar putea sa nu merite.



Parerea mea.

PS. Nu uita de consum...a mea zici ca are gaura in rezervor :lol:

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2011, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
ezitare la acceleratie doar inainte de 2k ture, iar pentru un benzinar aspirat normal e prea putin important lucrul asta pentru ca nu o calci la 1k ture. Eu nu am avut niciodata probleme din aceasta cauza.
Chiptuningul nu e neaparat foarte scump, dar, cam ca la orice motor pe benzina aspirat normal, nu prea ai ce sa scoti din el doar cu chip.
Motorizari mai sunt si de 1.9 diesel de 120, 136 sau 150cp, 1.8 benzina de 140cp, deci nu e chiar cel mai slab din gama.
Comparativ cu 1.9 Jtdm 16v nu cred sa fie prea mari diferente. poate pe reprize scurte sa fie ceva mai bun dieselul, dar la acceleratii un pic mai lungi sau acceleratii de la viteze mai mari nu cred ca sunt diferente notabile.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2011, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
Intr-adevar ezitarea e pana in 2000 de ture, pe mine insa ma omoara la mersul normal in oras
Masina asta are 2 tipuri de porniri....lente sau in tromba. Daca vrei sa mergi normal e greu, trebuie sa o tii mult din ambreiaj si asta nu stiu cat de bine ii face in timp acestuia. Pe site-ul celor de la squadra e explicat f bine "defectul" de soft.
Poate la 1.9 JTS aceasta "caracteristica" nu este la fel de suparatoare insa la mine e evidenta.

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2011, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
Dar orice benzinar aspirat normal, calcat tare sub 2k ture nu prea pleaca in tromba.
eu merg normal in 95% din timp(adica foarte rar merg mai tare in oras) cu masina asta si nu am avut niciodata probleme. Si am mers de multe ori si prin bucuresti atat in aglomeratie cat si cand era traficul mai lejer. Daca esti un pic subturat si te grabesti atunci retrogradezi. Daca nu te grabesti o accelerezi incet in aceeasi treapta.

PS:Eu mai am si un Leon Cupra care acum are peste 300cp si are un comportament similar. Sub 2k ture, calcata la maxim abia se misca.

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2011, 04:03 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
valentinp Quote:
Dar orice benzinar aspirat normal, calcat tare sub 2k ture nu prea pleaca in tromba.
Nu ai mers cu o masina motorizata corect. Sunt unele care fac urit, sau frumos, dupa gusturi, daca se pune in aplicare ceea ce ai descris mai sus.


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2011, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
valentinp Quote:
Dar orice benzinar aspirat normal, calcat tare sub 2k ture nu prea pleaca in tromba.
eu merg normal in 95% din timp(adica foarte rar merg mai tare in oras) cu masina asta si nu am avut niciodata probleme. Si am mers de multe ori si prin bucuresti atat in aglomeratie cat si cand era traficul mai lejer. Daca esti un pic subturat si te grabesti atunci retrogradezi. Daca nu te grabesti o accelerezi incet in aceeasi treapta.

PS:Eu mai am si un Leon Cupra care acum are peste 300cp si are un comportament similar. Sub 2k ture, calcata la maxim abia se misca.
Offf...nu m-am facut inteles....cred ca s-a inteles ca nu stiu eu sa schimb vitezele cand trebuie..
Am condus pana acum f multe masini, multe tipuri de motoare si mari si mici si benzina si diesel.
Alexandrus a punctat bine cu ce a zis....de ex v6-le rupe de la 1200 ture chiar, puteam sa plec la ralanti cu frana de mana trasa.
Depinde cum e gandit motorul si alimentarea de pe el. Am fost de ex impresionat de cat de jos pleaca cuplul la...culmea....un chevrolet kalos 1.4, la megane 1.6....varza etc etc.

pun aici o traducere de pe site-ul squadra pentru ca mi se pare ca explica foarte bine ce vreau eu sa zic (eu ma exprim mai greu ca sunt injinier).


"The 2.2 JTS engine has an engine based on GM / Holden. The motor is within the Fiat group also used in the Fiat Croma and former partner in several Opel models. However, Alfa Romeo Alfa Romeo would not be satisfied if they would take the power of this relatively low standard 2.2 liter engine. That is only 150 hp, a relatively low specific power. Alfa Romeo has all the technical capabilities of the closet to make a decent ability to conjure. Higher compression, and adjustable variable exhaust timing and direct fuel injection (JTS). The latter causes inflammation in terms very close to the knock limit can be worked. All this makes for a power increase of 35 hp. The 2.2 JTS delivers standard 16v 185 bhp at 6500 rpm and 230 Nm of torque at 4000 rpm. That means a specific output of 84 hp / liter. There is no other Alfa Romeo atmospheric production motorcycle with a high specific power. Here is the output torque of 230 Nm from a 2.2 liter engine is also very high. In addition, the 2.2 JTS engine is totally not the typical problems of the previous generation 2.0 JTS engine.

In short, Alfa Romeo 2.2 JTS engine with a wonderful job.

With the development of the modified software 2.2 JTS we quickly walked to the border of the maximum possible. Because the JTS principle of the factory ignition already put so sharp that there are hardly margin Sat In short, the gains are small. The same applies to the torque.

But the Alfa engineers have a nasty accelerator strategy in programmed injection. The system looks not only at the current state of the accelerator but also how quickly the accelerator pedal. It also looked at another speed and engine load. In short, when a little quickly want to drive away, the system shows considerable gas. The car is so jumpy and unpredictable. It's like the throttle response of the ever-changing. Given that we are far beyond chiptuning torque and capital gains, this was a challenging task for us. Unfortunately we could not manage the strategy completely off. But we did manage the phenomenon with 80 to 90% removed. In practice a near normal accelerator delivers responsive.

The 1.9 JTS and 2.2, however, a very annoying trait. It is the throttle response. There apparently had been at the factory on a deeper rationale. The strategy is such that the throttle position is not only dependent on throttle position and speed but also the speed with which the accelerator pedal is depressed. There's nothing wrong but it has exaggerated the effect. This makes the 1.9/2.2 JTS an agitated car driving away. The engine always seems to react differently than before. The chart below shows what we mean. This is a printout of the diagnosis which in turn appartuur speed, throttle angle (= throttle position) and throttle position is shown. The course has been set at the time."


PS. Nu vreau sa se inteleaga ca JTS-urile sunt motoare proaste sau puturoase, depinde de fiecare ce inseamna "putere". Pt. mine nu inseamna putere 180CP, DAR asta nu inseamna ca nu e suficient pt o masina care arata in marele fel in care arata 159 si mai ales cum sta pe sosea!!

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2011, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2008, 02:11
Posts: 248
1.9 JTS nu are o putere extraordinara, deci chiar nu inteleg la ce te poti astepta la 1-1.5k ture de la ea in conditiile in care nu ar trebui sa stai prea mult sub 2k ture cu motoare pe benzina.
Sincer sa fiu, chiar uitasem complet de "ezitarea" de la turatii de pana la 2k ture de multa vreme pana am vazut subiectul acesta :).

_________________
Frumoasa: 159 2.4 Ti nero carbonio, DPF off, Alfatune F1 Map
Bestia: Leon Cupra 1p rojo emocion, CAI EvoMS, TBE Milltek, THS intercooler, HPFP Autotech, Revo Stage 2+


Top
   
PostPosted: 08 Feb 2011, 22:13 
Offline

Joined: 05 Feb 2011, 14:06
Posts: 93
Car: 159 1.9jtdm
Location: Bucuresti
Salutare. Am si eu o nelamurire cu privire la jtd-urile de pe 159. In special intre 1.9JTD 16v 150 cai si 2.4JTD 20v 200 de cai(exclus cel de 210 cai). Ma intereseaza de diferente intre astea 2 de la oameni care au mers cu ambele motoare: turbolag, turatiile unde ai boost, diferenta de putere, cat de mult se simte diferenta de greutate pe fata, etc.

Multumesc

_________________
It doesn't hate you, it's just an Alfa.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2011, 00:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2128
Car: 156 GTA
Tocma ala exclus de 210 cai e cel mai bun.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2011, 01:06 
Offline

Joined: 05 Feb 2011, 14:06
Posts: 93
Car: 159 1.9jtdm
Location: Bucuresti
Pai stiu dar ala e mai nou si la sh erau cu 3-4000 de euro mai mult decat astralalte de care vorbesc :(

_________________
It doesn't hate you, it's just an Alfa.


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2011, 20:22 
Offline

Joined: 09 Feb 2011, 20:10
Posts: 1
salutare. sunt un viitor posibil posesor alfa 159,mai pe scurt as dori sa-mi cumpar una dar vreau sa stiu daca merita.sunt convins ca aici sunt fanatici ai acestui model dar as vrea sa stiu parerea unui posesor care sa fie pe cat posibil obiectiv.mentionez ca sunt de-a dreptul indragostit de look-ul masinii si cred ca nu exista o masina mai frumoasa ca asta.dar stiti cum e: dragostea e oarba si de aceea as dori o parere obiectiva ....cam costa iubirea asta si nu vreau sa dau banii degeaba si sa stau cu ea mai mult prin service-uri..cei care nu sunt de acord cu cele scrise de mine,rog sa se abtina.multumesc
a,era sa uit...nu am bani pt una noua asa ca este vorba de una second hand...


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2011, 20:27 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Dar chef sa cauti in loc sa ceri ai ?


Top
   
PostPosted: 09 Feb 2011, 21:44 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Alexandrus, esti rau ... nu intelegi ca omul este indragostit ? :)

Georgica, vezi ca e o intreaga sectiune dedicata modelului dorit de tine... gasesti tot ce vrei acolo.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 12 Feb 2011, 01:17 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 19:10
Posts: 223
Location: Bucuresti
Pai ai zis ca esti indragostit de look...ce mai astepti?!
Altfel....problemele pe care le ai cu ea le ai si cu orice alta masina..."they don't make them as they used to do....
Acum..depinde de tine ce vrei de la masina, unde o folosesti si in ce scop.
Intretinerea nu e chiar ieftina, dar tine cont ca e o masina din clasa premium asa ca se justifica.
Pentru oras nu e chiar o placere, dar recupereaza bine de tot pe serpentine.
La benzina nu prea am avut probleme...la diesel nu ma bag ca nu cunosc.

_________________
cuore sportivo
....cuz straight line is for vaginas


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2011, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2009, 18:32
Posts: 77
Location: TR-SEVERIN
salut la toata lumea.asa cum scrie si in titlu as avea nevoie de sfaturile voastre in legatura cu cumpararea unei alfa 159.sunt de vreo 2 ani alaturi de voi pe acest forum si a venit clipa sa-mi doresc mult mai mult,adica o superba alfa 159.acum posed alfa 156.multumit si super multumit.o am de 2 ani dar,a venit momentul sa ne despartim.de aceea as avea nevoie de sfaturile voastre.
-in primul rand pe ce motorizare sa merg doar motoare diesel
-la ce anume sa fiu cel mai atent la aceste motoare
-care an e cel mai reusit privind toata masina
-cam care ar fi maximu de km la bord
in plus as vrea sa aflu parerile voastre cei care aveti alfa 159,despre mai tot in limita timpului vostru.masina ma gandeam sa fie in jur de anu 2008,doar atat imi permite bugetu plus ca o sa o cumpar din tara.momentan ma aflu in italia.oricum sunt innebunit dupa ele .tocmai de aceea va intreb de acum pt ca in momentul{ face tu face }nu o sa stiu la ce sa ma mai uit.multumesc anticipat pentru raspunsuri.aaa masina o sa fie folosita doar de cateva ori pe saptamana + drumuri italia romania.

_________________
http://forum.alfaclub.ro/download/file.php?id=21258 1600 TS 16V


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 09:53 
Offline
User avatar

Joined: 09 Mar 2010, 23:18
Posts: 37
Car: Alfa Romeo 159
Location: Deva
Salut si felicitari pt. decizia ta.

Am obs. ca vrei sa achizitionezi masina din tara,grija mare ,cand cumperi si faci (banuiesc)testul de km,vopsea,etc. la nr. de km. sa nu fie dat inapoi.Precizeaza la reprezentanta sa citeasca si km de pe filtrul de particule.Ar trebui sa apara acolo ultima resetare.
Eu detin motorizarea de 2,4 l ,200 cp.Legat de putere ,stabilitate,frane si rulaj la drum intins nu pot decat sa-i aduc laude acestei masini(interiorul orasului nu este punctul forte al acestei versiuni).Consum de 10-11 %-interior ;mai putin de 8 %nu am scos in afara. In ciuda greutatii acestei versiuni (1680 kg),este f. sprintena.Am achizitionat-o la 88k,evident la acesti km ,in primul rand tapiteria schimbatorul de viteze,volanul ar trebui sa arate relativ impecabil,adica nu tocite,rupte sau mai stiu eu ce. Eventual,te mai poti orienta si dupa discurile de frana(cat sunt de uzate),daca masina are sub 80k.

Numa' bine.

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2009, 18:32
Posts: 77
Location: TR-SEVERIN
Donis Quote:
Salut si felicitari pt. decizia ta.

Am obs. ca vrei sa achizitionezi masina din tara,grija mare ,cand cumperi si faci (banuiesc)testul de km,vopsea,etc. la nr. de km. sa nu fie dat inapoi.Precizeaza la reprezentanta sa citeasca si km de pe filtrul de particule.Ar trebui sa apara acolo ultima resetare.
Eu detin motorizarea de 2,4 l ,200 cp.Legat de putere ,stabilitate,frane si rulaj la drum intins nu pot decat sa-i aduc laude acestei masini(interiorul orasului nu este punctul forte al acestei versiuni).Consum de 10-11 %-interior ;mai putin de 8 %nu am scos in afara. In ciuda greutatii acestei versiuni (1680 kg),este f. sprintena.Am achizitionat-o la 88k,evident la acesti km ,in primul rand tapiteria schimbatorul de viteze,volanul ar trebui sa arate relativ impecabil,adica nu tocite,rupte sau mai stiu eu ce. Eventual,te mai poti orienta si dupa discurile de frana(cat sunt de uzate),daca masina are sub 80k.

Numa' bine.
nu cred ca as merge pe varianta asta de motor, cu toate ca m-ar incanta ideea.vroiam sa te mai intreb tu cum stai cu pompa servo directie?am inteles ca multi se vaita ca au problema asta sau sa fie doar o intamplare sau mai bine zis ghinion.eu ma gandeam la un 1.9 jtd m de 150 caluti.ma gandesc ca consuma mai putin....eu folosesc masina mult in oras asa cum am mai spus si cu traficul care e aici.....oricum maximu de kilometri pe an la mine e maxim 10000.tocmai de aceea vreau sa o cumpar din tara.aici in afara de faptul ca asigurarile te omoara ,masina costa mai mult decat in tara.asa e inscrisa stau linistit din toate punctele sa zicem.

_________________
http://forum.alfaclub.ro/download/file.php?id=21258 1600 TS 16V


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 16:48 
Offline

Joined: 05 Feb 2011, 14:06
Posts: 93
Car: 159 1.9jtdm
Location: Bucuresti
In oras merge foarte frumos ala de 150 de cai dar sa stii ca afara mi se pare lesinata.
Da, si la mine face scandal pompa de servo, am 110k km.

_________________
It doesn't hate you, it's just an Alfa.


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 16:55 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
si motorizarile mai mici au avut probleme cu caseta de directie/pompa servo. depinde cum a fost ingrijita

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 17:38 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu era un topic mare despre achizitia unei Alfa 159 ?


Top
   
PostPosted: 02 Mar 2011, 20:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jun 2009, 18:32
Posts: 77
Location: TR-SEVERIN
Alexandrus Quote:
Nu era un topic mare despre achizitia unei Alfa 159 ?
nu stiu de ce te superi.am citit tot.asa cum am mai spus sunt alaturi de voi pe forum de mai mult de 2 ani,dar sincer i-mi face placere sa vorbesc cu voi cei care detineti deja alfa 159.ma asteptam mai devreme sau mai tarziu la un raspuns ca asta.si pana la urma e vorba de un forum.fiecare intreaba in diverse feluri.stiu ca tot pe acolo se invart raspunsurile dar ma repet i-mi face placere sa vorbim despre alfa romeo...toate cele bune.

_________________
http://forum.alfaclub.ro/download/file.php?id=21258 1600 TS 16V


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4189 posts ]  Go to page Previous 113 14 15 16 17168 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited