yux_mm Quote:
si nu ar strica sa revezi un pic posturile anterioare cand spuneam de testele din nu mai stiu ce revista cand un cauciuc chinezesc a explodat prematur, si linkul cu testele ADAC.
Testele ECE au fost trecute de toate pneurile chinezesti probate! scrie in articolul ala.
acele teste au fost facute conform "exigentelor norme Volkswagen:presiune relativ scazuta a aerului 2,4bari, unghi de cadere negativ de 3 grade al rotilor si viteza de 220km/h". In ECE: presiune de 2,8bari, cadere 0 grade si viteza de 210km/h conform indexului H(viteza care trebuie mentinuta pe durata a 20 de minute). Testele ECE au fost trecute de toate pneurile chinezesti probate.
Dimensiunea pneurilor probate a fost 195/65R15 cu indice H, deci 210km/h!!!!
Comparatia a fost facuta intre 6 marci chinezesti si Pirelli P6!!!!
Cei de la AutoMotor si Sport, care au si facut testul, au mers cu un cauciuc cu H, cu 220km/h si dupa 8m si 22sec a bubuit. concluzia, nu depasiti indicele, eu cam atat pot trage din testul asta. Pe langa asta, as fi vrut sa vad un test intre 6 cu 6 cauciucuri 6 europene si 6 chinezesti, sa vedem daca montana, debica, matador, sava, barum erau mult peste. La franare pe uscat de la 100km/h distanta la Pirelli a fost de 38.80, Linglong 39.90, Sonar 40.60, deci nu chiar asa rau, intre o chinezarie de 2 bani pe care voi o scuipati si un cauciuc laudat distanta sa fie de 1m-1,5m, nu cred ca e chiar asa rau, distanta facuta de soferi de test si nu probabil de teribilisti romani care depasesc 40m franare indiferent de cauciucuri.
As mai fi curios cum se comporta o anvelopa sh cu 3-4mm profil?!?!
nu laud niciun cauciuc,nici nu ma intereseza, dar nu imi place sa se spuna vorbe, sa se spuna ce scrie, nu ce s-a inteles!
cauciucul acela, sa fie clar, nu a explodat prematur, a fost explodat voit!