It is currently 09 Feb 2025, 01:07

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nou proprietar de Alfa
PostPosted: 05 Aug 2010, 12:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Nov 2009, 18:35
Posts: 18
Location: Oradea
Salut la toata lumea ,

Am incercat de multa vreme sa urmaresc tot ce misca pe aici ... si in sfarsit ma simt mandru ca mi-am luat si eu o Alfa. ( dupa posibilitatile mele , la o varsta foarte tanara ).
Evident , ca la orice masina de 11 ani , probleme sunt.
Am schimbat la ea debitmetrul de aer , timoneria si furtunul cu colierul de la radiator.
Mai am o singura problema la ea , care nici nu stiu daca e problema...

Atunci cand pun contactul si incerc sa pornesc motorul imediat , efectiv nu intra benzina in motor.
Degeaba mai incerc atunci , tot aceiasi chestie.
Iau cheia , inchid masina , mai stau vreo 5-10 minute , de data asta pun contactul , astept sa se stinga toate luminile din bord si porneste motorul fara probleme.
Asa se intampla si la voi !? Ce recomandari imi puteti face ( evident ca o sa am rabdare de acum inainte... de fiecare data cand astept stingerea luminilor porneste , dar parca tot am emotii)
As mai schimba curea de la distributie , chiar langa ea scrie 142 . cu markerul , iar acum are 197.000 de km reali. M-ar mai tine putin , ce sugerati !?

In rest mici probleme estetice la ea , nu merge oglinda electrica stanga , iar carpetul din portbagaj s-a desprins.

P.S. Eu sunt din Oradea , masina e din trim.4 98` , 1.6. ...
Si da , e prima mea masina si da ... chiar acum trebuie sa sustin examenul cu politia.

Numai bine si promit ca o sa vin cu poze dupa ce o spal interior - exterior.

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2010, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7935
Car: Vespa
Location: Bucuresti
felicitari ...
1. fa-i distributia ( asta nu inseamna doar curea ) . te costa undeva pe la 10 mil. , nu te zgarci la asta ca e grav daca te lasa .
2. bag-o pe tester ...
sunt curios daca atunci cand pui contactul nu cumva ramane aprins martorul cu cheitza care inseamna ca nu iti recunoaste cheia .


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2010, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Pai gresesti ca o pornesti imediat ce bagi cheia. Intai trebuie sa se amorseze pompa de benzina, care trimite benzina din rezervor spre injectoare (se aude un fel de tiuit, cel putin asa e la mine), se sting becurile din bord, dupa care o pornesti. Asa se face cam la orice masina pe injectie si de conceptie mai noua ca sa zic asa.
Bine ai venit in club! Asteptam poze :D

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2010, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Nov 2009, 18:35
Posts: 18
Location: Oradea
Multumesc de raspunsurile prompte !
As face distributia... nu ma zgarcesc , insa nu prea stiu unde. Da 10 milioane e la tine , dar daca ma duc aici spre Bors poate imi ia chiar 20. Poate stiti ceva mecanic sau ceva site / firma de unde se pot comanda piese , astfel incat sa platesc doar manopera ulterior !?
Am facut testele , si a iesit chiar bine din punctul meu de vedere. Doar diferenta era umpic mai mare (15% parca) intre suspensia spate dreapta si stanga.
Imi apare chiar acolo sub senzorii de usi , o cheita galbena si scrie CODE sub ea. Asta imi apare dupa ce dau cheie imediat dupa contact. ( desigur , nu o sa mai procedez asa)

@tomi : Stiu nu s-a procedat cum trebuie ... dar nu am condus-o eu ( nu ma risc prin oras)

Revin cu poza cat mai curand.

Daca sunt ceva alfisti din zona... si vor un mic test , poate ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi. Mersi anticipat.

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2010, 15:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7935
Car: Vespa
Location: Bucuresti
pai fii atent ... dupa ce pui contactul trebuie sa astepti si tu cateva secunde pana se sting toate becurile ... daca cel cu cheitza galbena nu se stinge inseamna ca nu iti recunoaste cheia si nu va porni motorul in veci .
si mie imi face asa cateodata si atunci trag de maneta de la reglajul volanului dupa care misc de volan sus/jos , inainte/inapoi mai brusc astfel incat sa ii dau imobilizatorului niste socuri . dupa aceea , cand pun iar contactul , martorul de cheie se stinge si pot sa pornesc . nu pot spune ca e o defectiune deranjanta dar e o chestie des intalnita la Alfele fabricate in perioada aia ...

legat de piesele pentru distributie vezi la sectiunea ``publicitate`` ca sunt mai multi care aduc piese ... sfatul meu ar fi sa incerci sa o faci intr-un service cat mai bun ( poate iti recomanda cineva de pe aici ) .

si ceva de care o sa te lovesti foarte des pe aici .... incearca sa cauti pe forum inainte de a intreba ceva pentru ca pentru unii e deranjant sa raspunda de 10 ori la aceeasi intrebare ... vezi ca fiecare model ( 147 , 156 ..etc ) are sectiune cu probleme si raspunsuri asa ca nu trebuie decat sa pierzi ceva timp pe acolo si sigur gasesti raspunurile dorite .
Bafta


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2010, 15:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Atentie, distributia trebuie pusa cu cale! Piesele necesare pentru distributie poti gasi aici http://www.alfisti.ro/shop/78-distributie-rulmenti-156" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 06 Aug 2010, 00:46 
Offline
User avatar

Joined: 20 Nov 2009, 18:35
Posts: 18
Location: Oradea
Mersi frumos de link tomi.


Multumesc de sfaturi nene.... Mugurel , asa voi face... insa aveam nevoie de un raspuns urgent la problema asta ... nu aveam ore in sir disponibile sa caut si sa citesc. Oricum imi cer scuze daca e deranjant. O sa ma documentez... insa necesita ceva timp.

Numai bine.

Mod edit: Nu mai scrie colorat! La propriu!

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2010, 16:30 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4330
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Presupun ca ai rezolvat problema. Sa ne spui ce-a avut. Inca asteptam pozele :lol: .

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 16 Dec 2010, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 20 Nov 2009, 18:35
Posts: 18
Location: Oradea
Problema cu cheia , nu am rezolvat-o.
Asa cum s-a spus si mai sus , e o problema foarte des intalnita la Alfa.
In ultimul timp , insa CODE-ul in bord mi-a aparut o data la 20-30 de chei cam asa. Nu e chiar ceva deranjant.
Cand imi apare CODE-ul blochez masina , o deblochez , deschid usa , blochez volanul , agit putin de el actionand maneta de reglare a inaltimii , si introduc cheia. In 90% din cazuri merge treaba asta , daca nu... tot mai incerc.
In caz ca devine o problema foarte des intalnita chiar recomand schimbarea cheii si a cipului.

Aici postez niste imagini. Scuze de intarziere.
Image
Image
Image
Image

De masina ce sa mai zic ... au mai aparut probleme , insa am si facut 8-9 mii de kilometri de atunci pe drumurile spurcate din tara asta.

Am schimbat tot kit-ul de ambreiaj , intra destul de greu in viteze , mai ales in treapta 1 si marsalier.
Am crezut ca e de la nuca de plastic de sub timonerie , si am schimbat-o si pe aia. Am luat-o cu 1 milion mi se pare de la dezmembrari cu totul. E frustranta daca ti se crapa sau rupe , pentru o piesa atat de marunta si destul de greu de gasit nu prea poti circula.

Pe un drum care nu se poate intitula asa , s-a spart colierul de la radiator si a trebuit schimbat. Pe asta l am luat nou , la un pret de nimic pare-mi-se.

De cand cu nametii astia si cu temperaturile de 20 de grade sub minus , se aude un suierat la masina pe timpul accelerari ( chiar la pornire , si doar cat tii piciorul pe acceleratie...)am mai intalnit problema tot la a 5 masina care trece pe drum. Nu stiu de la ce o fi ... o sa ma interesez si va spun.

De asemenea uneori cand ma duc cu o viteza relativ mare se aud o bataie la roata ... sunt sigur ca e un rulment ceva. Chiar am avut pana tot la respectiva roata , un inapt o lasat fiare pe drum , evident ascunse de apa si zapada.

Numai bine si sper sa nu aveti atatea probleme pe cate am eu.... E drept , ai o senzatie unica in Alfa , dar mintim daca spune ca este o masina fiabila.

_________________
Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited