- Salutare, datorita lipsei de timp, nu am mai postat de foarte mult timp, in cele ce urmeaza o sa povestesc pe scurt ce am mai mesterit la "troaca".
- In primul rand, pe 14 mai s-au implinit 2 ani de cand am "troaca" -
- Intre timp am reusit sa-i pun catalizator, nu a avut, a deranjat pe careva care a avut-o inaintea mea.(pe aceasta cale tin sa-i multumesc lui Alex Mirica pentru catalizator si nu numai)
- Mi-am achizitionat o interfata Fiat Ecu Scan care mi-a dat mare bataie de cap - cu versiunea 2.6 la sectiunea parametrii erau cateva valori mai ciudate, ex: - debit de aer 1,2 kg/h, - avans la injectie 35 grade la 950 rpm, - timp de injectie 0,9 ms, si de aici au inceput cercetarile pentru a face masina sa lucreze in parametrii normali.
- Dupa o analiza scurta, m-am gandit ca-mi trebuie debitmetru, am mai vb cu cativa colegi si .... clar debitmetru le deregleaza pe toate. Asadar am inceput sa cat debitmetre pe la dezmembrari, unde mergeam si cu testerul de pe mine sa nimeresc unul bun, nici unul nu era in parametrii. Alex Mirica mi-a facut rost de unul ca sa fac scoala pe el, si bineinteles fara rezultat, nu am reusit sa fac mare lucru. Cu greu am reusit de am cumparat unul nou original, Bosch. Montat pe masina si am avut o surpriza neplacuta, valorile din parametrii erau aceleasi, 1,2 kg/h in loc de 9 - 11 kg/h. M-am gandit ca poate am probleme la cablajul masinii, asa ca m-am pus pe masurat si iarasi am avut o surpriza, toate erau buna, ma batea gandul sa inlocuiesc ECU. Am cautat si am gasit si Ecu, trebuia sa fac rost de bani sa-l achizitionez, intre timp gasisem si cine sa-mi faca clon la imobilizator. L-am chemat pe Antonel, pe aceasta cale ii multumesc, si am facut teste cu debitmetru nou pe masina lui, si am constatat ca debitmetru era bun, atat cel nou cat si cel vechi de pe masina. Eram convins ca Ecu este problema.
Intr-o zi am pus alt tester pe masina, Texa Axone IDC3, si am avut o mare surpriza, toti parametrii erau in regula. Dupa ce am mai studiat si interesat despre problema mea, am aflat ca Fiat Ecu Scan are "bag-uri" pe Bosch Motronic 2.10.4, adica Ecu meu. Curat ghinion.
Intre timp am facut si ITP, un cap de bara stg, pe care urmeaza sa-l inlocuiesc!
- Atasez cateva poze.
O seara buna!