It is currently 02 Dec 2024, 04:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 07 Dec 2010, 16:06 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
de un an imi facea un zgomot in sarcina, exact ca bataia de avans la masinile mai vechi. la service mi s-a spus ca e vb-a de sitele catalizatorului care sunt infundate si dislocate (locul acestora este in cele doua sfere de sub motor care se continua cu teava de esapament dupa ce se unesc - sunt in plop cu mecanica)... mi-au mai spus ca in timp se vor infunda mai rau si ca motorul va trage din ce in ce mai greu. pana acum doua zile nu am avut probleme de performanta si de consum, insa la ultimul drum lung de-abia tragea si mi-a consumat cu cel putin un litru peste normal (asta luand in considerare si vremea mai nasoala).
am inteles ca pretul piesei asteia care vine bucata intreaga, fiind capsulata, este aprox.15000 lei (enorm). am auzit de tot felul de solutii substitut, dar nu sunt multumit de niciuna: 1.eliminarea totala a sitelor, cu belelele anexe la ITP, 2. incercarea de a le curata apoi lipi (varianta in care nimeni nu are nici cea mai mica experienta), 3. eliminarea sitelor originale si adaugarea unui catalizator universal, mai prost decat originalul (iarasi pb-me la ITP)...
nu vreau compromis la performante, consum, dar nici pb-me la ITP... CE SA FAC ???


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 17:01 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
poti sa iti iei un catalizator sport sau universal. ia legatura cu user-ul seth de aici de pe forum. el te poate indruma mai bine.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Sa NU lasi pe nimeni sa scoata catalizatoarele.

Cel mai ok ar fi sa faci rost de o galerie de pe un JTS second, o sa ma uit poate mai am una.
Ai check engine aprins?
Din ce an si cati km are masina?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 17:43 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7907
Car: Vespa
Location: Bucuresti
@seth - nu acelasi zgomot il face si variatorul dus ?


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 19:51 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Zgomotul e ca cel care se aude incepand cu secundele 30 din acest filmulet ? Intreb, pentru ca nici la mine nu s-a rezolvat problema.

@mugurel Variatorul daca e stricat face zgomot tot timpul. La mine si la el e numai in sarcina.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 19:55 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
variatorul poate sa faca zgomot la pornire (si sus in ture), sau tot timpul.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 20:38 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
mugurel Quote:
@seth - nu acelasi zgomot il face si variatorul dus ?
Nu, e total diferit.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2010, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 18 Mar 2009, 23:33
Posts: 108
Car: 156 2.0 TS
Location: Bucuresti-Pantelimon
iuliangl Quote:
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
de un an imi facea un zgomot in sarcina, exact ca bataia de avans la masinile mai vechi. la service mi s-a spus ca e vb-a de sitele catalizatorului care sunt infundate si dislocate (locul acestora este in cele doua sfere de sub motor care se continua cu teava de esapament dupa ce se unesc - sunt in plop cu mecanica)... mi-au mai spus ca in timp se vor infunda mai rau si ca motorul va trage din ce in ce mai greu. pana acum doua zile nu am avut probleme de performanta si de consum, insa la ultimul drum lung de-abia tragea si mi-a consumat cu cel putin un litru peste normal (asta luand in considerare si vremea mai nasoala).
am inteles ca pretul piesei asteia care vine bucata intreaga, fiind capsulata, este aprox.15000 lei (enorm). am auzit de tot felul de solutii substitut, dar nu sunt multumit de niciuna: 1.eliminarea totala a sitelor, cu belelele anexe la ITP, 2. incercarea de a le curata apoi lipi (varianta in care nimeni nu are nici cea mai mica experienta), 3. eliminarea sitelor originale si adaugarea unui catalizator universal, mai prost decat originalul (iarasi pb-me la ITP)...
nu vreau compromis la performante, consum, dar nici pb-me la ITP... CE SA FAC ???
Incearca si fa o inregistrare audio macar , ca cea a lui tommy. Poate reusim sa ne dam cu parerea.

_________________
Italian Force 2.0 TS 155 CV Image


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 07:43 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
nu ma pricep, poti sa-mi explici ce-i ala? si daca am probleme cu ce spui, e posibil ca performanta scazuta si consumul crescut sa fie din cauza asta?
mugurel Quote:
@seth - nu acelasi zgomot il face si variatorul dus ?


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 07:46 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
exact ala! 100%. il detest! si da - in sarcina, mai ales cand e cald motorul - cat m-am chinuit sa-l obtin stand pe loc, cocotat pe elevator, pt a-l auzi un capcaun de mecanic!
deci e catalizatorul?
tomi_alfa Quote:
Zgomotul e ca cel care se aude incepand cu secundele 30 din acest filmulet ? Intreb, pentru ca nici la mine nu s-a rezolvat problema.

@mugurel Variatorul daca e stricat face zgomot tot timpul. La mine si la el e numai in sarcina.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 08:57 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Zgomotul sigur nu e din cauza catalizatorului, pentru ca se aude clar de unde provine sunetul, adica din motor. Pana acum nimeni nu mi-a spus ce cauzeaza acest zgomot enervant si cum il pot elimina. Mi s-a spus ca provine din avans, care e electronic si nu ai cum sa-l reglezi ori ca e din cauza carburantului de proasta calitate si ca pot sa merg fara grija ca nu patesc nimic :thumbdown: . Nu ii inteleg pe mecanici de ce nu isi fac treaba cum trebuie. Sigur si alte masini fac la fel :censored: . Din pacate mai trebuie cautata solutia...

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 11:36 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
pai... galeria de evacuare e atat de aproape de motor, incat e ca si cum ar fi de acolo... e ceva care parca vibreaza cand motorul da de greu... avans... nu prea exista, pt ca din cate cunosc, scanteia este gestionata de un calculator - care ori functioneaza cum trebuie, ori deloc...
am mai auzit din doua surse, dintre care una foarte de incredere (alex mirica), ca ar putea fi vorba de clapeta de acceleratie murdara sau de furtunul de la ea fisurat (de asta pierderea performantei si consumul mare), asta nerezolvand insa pb-ma zgomotului...
mie mi se pare ca zgomotul vine de la teava de esapament... oricum ar fi, trebuie s-o pun pe un tester... tu ai verificat-o? a iesit ceva?
si inca un lucru: la relanti are intreruperi si balbaieli care se amplifica odata cu folosirea intensa a climatizarii (oarecum logic, dar de ce se balbaie de la bun inceput?)
tomi_alfa Quote:
Zgomotul sigur nu e din cauza catalizatorului, pentru ca se aude clar de unde provine sunetul, adica din motor. Pana acum nimeni nu mi-a spus ce cauzeaza acest zgomot enervant si cum il pot elimina. Mi s-a spus ca provine din avans, care e electronic si nu ai cum sa-l reglezi ori ca e din cauza carburantului de proasta calitate si ca pot sa merg fara grija ca nu patesc nimic :thumbdown: . Nu ii inteleg pe mecanici de ce nu isi fac treaba cum trebuie. Sigur si alte masini fac la fel :censored: . Din pacate mai trebuie cautata solutia...


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Are avans gestionat electronic si daca una din piesele care contribuie la un avans corect e defecta, atunci cred ca apare zgomotul. Balbaielile si intreruperile le pot cauza bujiile, bobinele, clapeta, din cate stiu eu. Tester-ul nu iti spune nimic despre zgomot. Si eu am pus-o pe tester si mi-a dat erori despre amestecul de benzina, care cred ca are si asta legatura cu avansul. Trebuie sa schimb debitmetrul si sa vad cum evolueaza situatia. Parerea mea e ca nu e zgomot de galerie, ci vine din interiorul motorului.

Am citit azi despre avans pe alte forumuri si am vazut pe cineva care are aceleasi simptome ca ale tale (pierdere putere, crestere consum si zgomotul enervant) si am vazut ca dadeau ca rezolvare schimbarea senzorului de "batai" sau detonatie. Era vorba de un Audi 1.8T. L-am gasit la vanzare si pentru Alfa, dar nu stiu unde este localizat pe motor.
O alta parere care am gasit-o spunea de faptul ca zgomotul de avans poate proveni si de la segmenti.
Eu nu stiu pe cine sa mai cred, dar cea mai plauzibila solutie ar fi senzorul de batai.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 16:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Este un JTS

Daca vrei sa vezi de ce nu ai putere, nu cauta in corpul clapeta, da jos admisia de plastic, si uite-te nitel pe canalele de adimise.
BIG surprise! :wink:

toate JTS`urile intrerup

Cat despre, bate avansu, ma bufneste rasu. :mrgreen:

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 17:26 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
chestia cu segmentii am auzit-o si eu, dar mai multa lume a exclus vehement varianta asta. mai ales ca a trecut cel putin un an de la instaurarea zgomotului fara sa fi pierdut nimic din performanta si cu un consum normal, or daca un segment incepe sa joace intr-un asa hal incat sa-mi dea zdranganeala aia, inseamna ca masina ar fi trebuit sa mearga ca o varza... sincer, zgomotul ala nu ma deranja decat in masura in care ma ingrijora asupra pb-melor a caror simptom ar putea fi... daca aflu ca nu e grav si nu are leg cu pierderea de putere si consumul, il accept ca pe o iesire de personalitate rosie a masinii... o sa ma interesez asupra celor spuse de tine. ms mult.
tomi_alfa Quote:
Are avans gestionat electronic si daca una din piesele care contribuie la un avans corect e defecta, atunci cred ca apare zgomotul. Balbaielile si intreruperile le pot cauza bujiile, bobinele, clapeta, din cate stiu eu. Tester-ul nu iti spune nimic despre zgomot. Si eu am pus-o pe tester si mi-a dat erori despre amestecul de benzina, care cred ca are si asta legatura cu avansul. Trebuie sa schimb debitmetrul si sa vad cum evolueaza situatia. Parerea mea e ca nu e zgomot de galerie, ci vine din interiorul motorului.

Am citit azi despre avans pe alte forumuri si am vazut pe cineva care are aceleasi simptome ca ale tale (pierdere putere, crestere consum si zgomotul enervant) si am vazut ca dadeau ca rezolvare schimbarea senzorului de "batai" sau detonatie. Era vorba de un Audi 1.8T. L-am gasit la vanzare si pentru Alfa, dar nu stiu unde este localizat pe motor.
O alta parere care am gasit-o spunea de faptul ca zgomotul de avans poate proveni si de la segmenti.
Eu nu stiu pe cine sa mai cred, dar cea mai plauzibila solutie ar fi senzorul de batai.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 17:42 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
unde e situata admisia de plastic si canalele de admisie? si ce forma are? sunt in plop...
altceva: puterea scazuta si consumul mare au aparut destul de brusc si concomitent...
seth Quote:
Este un JTS

Daca vrei sa vezi de ce nu ai putere, nu cauta in corpul clapeta, da jos admisia de plastic, si uite-te nitel pe canalele de adimise.
BIG surprise! :wink:

toate JTS`urile intrerup

Cat despre, bate avansu, ma bufneste rasu. :mrgreen:


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 17:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Asta e admisia de plastic. Sincer si eu o iau ca pe iesire de personalitate. Problema e ca tot are iesiri :lol: .


Attachments:
MVC-001Shy.jpg
MVC-001Shy.jpg [ 52.16 KiB | Viewed 3915 times ]

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)
Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Pe acolo trebuie sa te uiti, si o sa vezi de ce nu mai are putere masina.(am pus sageti rosii)
Asta dupa ce dai jos admisia de plastic.(postul lui tommi)

Ai masurat compresia?


Attachments:
distributie jts 2.jpg
distributie jts 2.jpg [ 237.1 KiB | Viewed 3915 times ]

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.
Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 18:06 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
deci dupa ce dau jos capacul de plastic, undeva in spate voi vedea peisajul din pozele voastre... ms
compresia cum se masoara? :((
seth Quote:
Pe acolo trebuie sa te uiti, si o sa vezi de ce nu mai are putere masina.(am pus sageti rosii)
Asta dupa ce dai jos admisia de plastic.(postul lui tommi)

Ai masurat compresia?


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Compresia se masoara cu unelte speciale.

Ca sa dai jos capacul de plastic, ai nevoie de un imbus de 5.
Pentru galerie, de un banc intreg de scule, elevator, si asistenta, asta daca nu vrei sa iti zgarii foarte rau mainile. :)

Asa ca mai bine mergi la un garaj prin Galati.
Oricum, chestia asta nu o faca decat sa iti confirme ce iti spun eu, o sa gasesti ce e in pozele astea(poza 1 e cu supapele de admisie atacate, cu chiulasa data jos)


Attachments:
jts dezastru 1.jpg
jts dezastru 1.jpg [ 69.92 KiB | Viewed 3906 times ]
jts dezastru 2.jpg
jts dezastru 2.jpg [ 69.86 KiB | Viewed 3906 times ]

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.
Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 18:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
OMG, de goaza!!!! :samui: :samui:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 10 Oct 2008, 20:12
Posts: 4324
Car: Alfa Romeo GT BL
Location: 47.1528378,27.588692
Sa inteleg ca si la TS s-ar putea intampla asa ceva? :samui:

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
EX: Alfa Romeo 156 2.0 TS
Redline it once a day, keeps the mechanic away 8)


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Nu, ts are injectoare in admisie, nu in camera de ardere.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2010, 19:36 
Offline

Joined: 14 Nov 2008, 11:38
Posts: 122
Car: 156 2.0 jts
iar la jts ce pot face? in cazul in care si la mine arata la fel de fermecator ca-n poze...
seth Quote:
Nu, ts are injectoare in admisie, nu in camera de ardere.


Top
   
PostPosted: 22 Dec 2010, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 02 Oct 2008, 23:50
Posts: 155
Location: Ploiesti
tomi_alfa Quote:
Zgomotul e ca cel care se aude incepand cu secundele 30 din acest filmulet ? Intreb, pentru ca nici la mine nu s-a rezolvat problema.

@mugurel Variatorul daca e stricat face zgomot tot timpul. La mine si la el e numai in sarcina.
"tomi_alfa": te referi la acel fluierat din filmulet? pentru ca si eu am aceeasi problema si nu stiu cum s-o rezolv. Plus ca nu-mi sta deloc la relanti si se tureaza singura pana spre 1200 de ture, apoi incearca sa se stabilizeze pe la 800 de ture si o ia din nou la bolborosit. Asta numai dupa ce se incalzeste si incepe sa dispara socul automat. La fel si cu fluieratul din filmulet: numai dupa ce trece o perioada si se incalzeste si isi accentueaza intensitatea in functie de turatia motorului


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 39 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited