Salut,
Sper ca am postat bine , daca nu rog sa fie mutat unde trebuie.
Povestea masinii mele incepe in 2002 ,proaspat posesor de permis cautam de cateva luni bune un bmw care sa se potriveasca atat bugetului cat si dorintelor mele.Plictisit de masinile care le tot vazusem m am dus in Vitan in speranta de a gasi ceva.Chitit pe bmw am vazut o,
, chiar langa un 850 , care a devenit invizibil instant si o data cu el si un mitsubishi eclipse ,fiat coupe pe care mai incerca taicamiu sa mi le arate.
Am plecat cu masina la Autoitalia pe timisoara unde mi au facut un deviz scurt de vreo 5000 de ron esapament, distributie si inca ceva , masina fiind din ce au spus ei ok.
Am cumparat masina bineinteles , am ajuns acasa si in aceeasi zi am plecat la Brasov cu un prieten priceput la mecanica(in vremea aia habar nu aveam sa schimb o roata la masina)Pe drum s au constatat urmatoarele placute duse , amortizoare duse , sincroane duse a 2 a , a 3 a faceau zgomot , ambreiaj dus , troncanea cam peste tot
.
A 2 a zi am fost la Autoitalia , de la Muncii , care s a si demolat intre timp , devizul facut de ei a fost ....................................................4 foi A4 scrise si pe o parte si pe alta si nu exagerez , o sa l caut si daca l mai am o sa l scanez si postez aici , valoarea lui era undeva la 6000 euro.
A 3 a zi starea mea spirituala era
,masina avea 90 000 km , era din 97 , si platisem deja pe ea 7000 euro , de vandut cu toate bubele pe care le avea nu mi o lua nimeni si am decis SA O PASTREZ.
In urmatorii 6 ani am avut refacuta cutia(sincron2 ,3, pinion a 5 a spart) , motorul refacut la un an de la achizitie,schimbata baia de ulei la care era spart un colt si sudat,schimbat carcasa cutia de viteze sparta si sudata cu una noua ,toata suspensia schimbata cu brate cu tot, discul de ambreiaj schimbat , vopsita de 2 ori ,retapitate scaunele fata, toate sondele si senzorii de pe masina schimbati(mi s au stricat dupa ce am facut motorul cred ca i au demontat si montat prost) ,discurile de frana.Multe din problemele pe care le am avut nu s au datorat atat faptului ca s au stricat ci faptului ca mecanicii au reparat ceva si au stricat altceva , mereu am avut problema asta.Un plus a fost ca lovindu ma de toate problemele am inceput sa stiu cu ce se manaca masina asta.
In 2008 dupa 50 000 km ,fara accidente in 6 ani,a trebuit sa o vand ,cu multa parere de rau ,pentru a mi lua o masina noua.
2 ani i am dus dorul si cautam sa o vad prin oras , ma gandeam pe unde ar putea fi ,ma interesam frecvent sa aflu cum o duce daca are grija de ea , etc pana acum 3 luni cand am LUAT O INAPOI.
Nu pot sa va explic cam ce emotii de scolar de clasa 1 am avut la revedere , cum am pornit o sa o ascult , FANTASTIC.
Am plecat cu ea intr o tura , nu conta scartaitul tobei desprinse din coliere ,nu conta ca se balanganea ca o barca din lipsa de amortizoare,ca interiorul refacut de mine dupa 2 ani era praf, nu conta nimic ,zambetul de pe fata mea spunea totul.
Din ce am constatat la prima vedere trebuiau :schimbate amortizoarele,placutele,reparata toba,schimbata garnitura de admisie (curgea ulei fff mult pe acolo ),distributia(doar trecusera 2 ani de la vanzare),si capul de planetara pe stanga.
Am cumparat piesele si am dus o la un mecanic.
Maine am sa va pun poze cu masina cum arata cand am vandut o , cand am luat o , si cum arata acum si am sa va povestesc si cam ce am patit in ultimile luni.