It is currently 20 Nov 2024, 20:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 521 Next
Author Message
PostPosted: 16 Nov 2010, 14:17 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3326
Car: Giulia Q
io nu înţeleg atât de bine spaima asta a voastră vis-a-vis de trecerea Alfa la VW.


uite spaima mea :) , daca simti diferenta intre cele doua piese ...

http://www.youtube.com/watch?v=aCqXaq0a ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=OS8F5x07 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 14:21 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
:)
tu simţi diferenţa dintre piesa asta http://www.youtube.com/watch?v=aCqXaq0a ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false; şi nimic?


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 14:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6688
Location: Brasov... oarecum.
buei :lol: felina, ai si tu partea ta de dreptate.

pe de alta parte imi vin in minte 4 modele din grupul VAG pe care le-am azut zilele astea: passat cc, audi a4, skoda fabia si seat leod. toate au aceeasi idee in ceea ce priveste linia inferioara a barei fata, cea a audiului a4. acum stau si ma gandesc, ca daca sa zicem ca peste partea mecanica in mare parte masura comuna pentru modele din aceeasi clasa mai de inghitit cumva, dar designul care tinde la toate marcile din grup sa fie la fel, cum sa-l mai inghit? o fi nea da'silva mare designer, dar nici chiar asa. in plus, politica platformelor comune pe orizontala o fi ea productiva, economica si mai usor de inghitit, insa pe verticala mi se pare o bataie de joc pentru cele aflate in segmentele superioare.

revenind la seat, VW chiar si-a batut joc de el: in toate testele comparative din toate publicatiile citite de mine pana acum, seatul iesea inferior VW. si la calitate, si la sportivitate, si la performante. si imi aduc bine aminte cand sustineau baietii de la vag sus si tare cum ca vor face din seat marca sportiva a grupului. ei uite ca seat cupra e mai slab decat vag R, ca FR e mai slab decat GTI/GTD. doar pretul face din el o partida buna.

am o vaga impresie ca daca alfa va trece la vag se va intampla la fel in momentul in care platformele actuale isi vor termina ciclul de viata (mito, giulietta, 159). e mai usor pentru ei. ba chiar exista riscul ca in segmentele superioare (159, 166) sa se intample aidoma lui exeo: luam o platforma veche, o recarosam, in cel mai bun caz, si uite un nou model pentru marca X din grup.

brandurile au inceput sa se manance intre ele, asa cum puncta cineva mai bine mai devreme, skoda musca din felia VW. urmarea este ca skoda va fi decalsata, astfel incat sa se bata mai bine in segmentele lowcost gen dacia. si sa nu uitam ca skoda fabrica la un moment dat, prin perioada interbelica masini de lux.
mancatoria este inclusiv in cadrul aceluiasi brand. vezi A5 sportback si A5, si intr-o oarecare masura A4. la fel cred ca va fi cu A7 si A8. si la urma urmei, pe mine ca si consumator, ce m-ar impiedica sa iau un A7 cu tehnica A8 dar mai mic, mai manevrabil, mai sportiv in aspect si la mai putini bani?

asadar, o trecere alfa in curtea vw eu nu o vad cu ochi buni. se va risipi si ultima farama din spiritul latin al masinii (trecand peste aspect)

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Nu inteleg inca pentru ce au planuri asa mari cu alfa si se lauda cu viitoarele modele din moment ce vor sa vanda marca.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
thenuts Quote:
Nu inteleg inca pentru ce au planuri asa mari cu alfa si se lauda cu viitoarele modele din moment ce vor sa vanda marca.
Pentru a o vinde mai scump?


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 19:47 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
O vinde scump oricum pentru ca Piech ala sau cum il cheama isi doreste marca foarte mult cu orice pret si pe ala nu il intereseaza ce viitaore modele are sau nu alfa :)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2010, 03:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Nu se mai vinde.

pt ca e o marca care-mi place foarte mult, m-am decis sa achizitionez eu toate actiunile....deci ramane in club.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2010, 08:58 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Sa-ti dea dumnezeu sanatate:))))

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2010, 15:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Si in completare, as intreba ce masini producea Skoda inainte de preluarea VW, nu in perioada interbelica :)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2010, 15:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6688
Location: Brasov... oarecum.
@ege: corect. insa cumva ar fi trebuit sa resusciteze acea parte de istorie. nu sa arunce skoda pe piata direct ca masina poporului cu venituri insuficiente pentru masina poporului (aka VW)
@madkat: bataia de joc consta in faptul ca au vrut sa faca din seat un brand sportiv, iar apoi s-au sucit realizand ca e posibil sa ingroape masina poporului (avand pe de o parte seat-sportiva, skoda-ieftina si buna, audi-premium). ca inainte de era VW, seat era o epava, nimic mai corect.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2010, 08:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6688
Location: Brasov... oarecum.
adevarul e ca fac parte dintre cei care au muscat-o. si de ce nu as fi facut-o? incepusera promitator: primul leon cu motorul 1.8 si 180de ponei, era o treaba. si mai era si varianta de 225 cu tractiune integrala. preluate ambele de la golf/audi TT.
apoi toledo care arata mult mai bine si mai agresiv decat bora.
asta e acum.
parerea mea personala e ca skoda merita mai mult. pe langa perioada interbelica (a fost cred, cea mai buna perioada a lor) si in vremea comunismului au avut ceva zvagnete de orgoliu: niste cupeuri (un fel de dacia sport :lol: dar mult mai convingatoare) cu care au participat pe la raliuri. oricum ar fi, cred ca la ora actuala skoda o duce mult mai bine decat seatul.
sa vedem daca or sa preia alfa care le va fi politica. pentru ca am impresia ca de data asta tehnologia multiair(care mie mi se pare ca promite) este brevetata de fiat, nu de alfa cum a fost cazul commonrail-ului.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2010, 12:12 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
daca spuneti ca SEAT-ul o duce rau, trebuie sa vizitati spania, franta... (cred ca nu am vazut o skoda de ceva timp..)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 18 Nov 2010, 13:47 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1318
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Daca VW va cumpara Alfa, sigur n-o va face ca sa rapeasca clientii Seat&Golf, targetul lor ar trebui sa fie clar altul. Sportivitate, istorie plus renumele calitatii germane = ar pozitiona-o probabil ca rival al BMW. Altfel de ce sa dea o gramada de bani, ptr. ca Marchionne nu va fi dispus sa vanda la un alt pret decat unul nerealist.
VW are nevoie de istoria marcii italiene, ptr. ca da, Seat n-a bifat si casuta asta. Un Audi mai putin conservator si cu pretentii sportive, asta va fi probabil viitorul sub umbrela VAG.
Acum cel de sub umbrela Fiat e un fel de Chrysler cu mai mult stil, dar inca ceva flair italian. Grea alegere :(

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 01:06 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
Zilele trecute am fost la Muzeu, la Arese si din discutiile purtate cu un inginer de la Centro Stile (a fost mutat la Torino), venit acolo sa pregateasca o masina ce urma sa fie expusa in Germania, am aflat urmatoarele:
- la Centro Stile nu au mai primit nicio sarcina de peste 3 ani, isi omoara timpul incercand nuante si materiale noi pentru interior, deci nici nu poate fi vorba de viitoare modele Alfa, nu unele dezvoltate in casa, oricum ;
- in afara de Muzeu, totul va fi demolat la Arese pentru a face loc pavilioanelor Expo 2015, de la Milano ;
- in ultima luna, aproape toata echipa care a lucrat la 8C (ultimul proiect) si-a dat demisia si a fost angajata la Audi, majoritatea fiind recomandati chiar de Da Silva, care i-a vizitat destul de des, a ramas apropiat de ei ;
- Alfa a fost vanduta grupului VAG, anuntul oficial va fi facut in maxim 6 luni.
Omul era resemnat, cumva si spunea ca daca ar fi fost putin mai tanar ar fi trecut si el la Audi, asa cum au facut-o colegii lui. Aproape toata echipa de acolo e formata din italieni, adusi de Da Silva. Ramane parerea de rau ca banii pot cumpara orice, chiar si 100 de ani de istorie, dar alternativa nu exista, Fiat nu putea sustine - mai ales in conditiile actuale - eforturile Alfei.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 01:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
:censored: :wallbash: :whip: :scandal: :die: :asskick: :bandit: :death: :fury2: :puke2:

Se alege dreacu... Ramane sa imi cumpar 3-4 GTA-uri, sa ma pot bucura de ultima Alfa Romeo adevarata pana ies la pensie...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 01:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
sa mor eu daca va inteleg, mai ales pe voi astia, die hard alfa fans.

nu prea ma intereseaza subiectul, pentru ca pentru mine sunt importante cu totul alte valori la o masina in momentul de fata, decat niste motoare outdated construite in scarba - cand o sa fiu batran si o sa colectionez antichitati poate o sa imi schimb puctul de vedere - dar, din cate am vazut eu, sub managementul fiat s-au intamplat toate grozaviile de care voi sunteti nemultumiti, nu sub vag.

pana una alta vag reuseste sa pastreze o traditie (sincer, ce mi-e 50 de ani ce mi-e 100?) pentru aud si vw, sa arunce cu talent niste resturi catre seat si skoda facandu-le chiar niste masini ok si sa reuseasca cu lamborghini, bugatti si porsche ceea ce fiat nu reuseste cu ferrari chiar si vanzand sepci si pixuri.

daca la prima strigare de 100 de miliarde de euro vag n-a dat inapoi (pentru o marca care vinde sub 100.000 de unitati pe an, in pierdere), insemna ca au un plan bine gandit cu alfa si probabil ca n-o vor aduce chiar la nivel de simpla recarosare a unor masini bazate pe platforme existente. si chiar daca ar fi asa, in vag exista un potential imens pentru masini performante in segmentele in care alfa trebuie sa joace, pe cand fiat are de oferit niste super motoare cu 2 cilindrii de 900cmc si niste dieseluri de maxim 2000cc cu niste performante banale in ziua de azi - asta sper sa va ia valul care vi se asterne pe ochi atunci cand incercati sa faceti comparatii intre alfa si bmw.

oricum, daca nu v-ati mai purta ca niste fanatici ai caror dusmani (inchipuiti) de moarte sunt rromanasii posesori de passat variant albastru b5 1.9tdi poate s-ar face lumina si in gandurile voastre vis-a-vis de fiat si vag, dar pana atunci suntem la nivel de postere pe pereti si schimburi de surprize turbo.

si era sa uit: sub fiat au iesit toate porcariile actuale, 159 (care a fost atat de overengineered incat s-a ales praful de ea), brera (care este pur si simplu o rusine daca ne uitam la performante), mito (o hidosenie aflata intr-un segment in care alfa nu are ce cauta) si giulietta (cu care nu e nimic in neregula exceptand faptul ca a iesit in acelasi timp cu opel astra j si nu cu astra f).


Last edited by toshy on 22 Nov 2010, 02:07, edited 3 times in total.

Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 01:56 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
cu urmarile de rigoare, dar :goodpost:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 02:40 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
toshy Quote:
pana una alta vag reuseste sa pastreze o traditie (sincer, ce mi-e 50 de ani ce mi-e 100?) pentru aud si vw, sa arunce cu talent niste resturi catre seat si skoda facandu-le chiar niste masini ok si sa reuseasca cu lamborghini, bugatti si porsche ceea ce fiat nu reuseste cu ferrari chiar si vanzand sepci si pixuri.
Daca in rest ai dreptate, fraza asta pe care o folosesti cu indarjire, e de o idiotenie crunta, genul de idiotenie pedepsibila cu 100 de lovituri de bici pentru virulenta ei. In mod normal as fi tinut sa te contrez, sa iti explic unde gresesti, dar in ceea ce priveste ideile expuse in fraza asta tu esti cel ce da dovada de fanatism, iar asta nu se trateaza, sau nu prin argumente.

PS. Cumva ma indoiesc eu ca Alfa a fost vanduta, nu ca mi-ar pasa prea mult, insa anumite chestii nu se pot face chiar asa pe sub mina. In fine, vom vedea.


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 03:11 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Alexandrus Quote:
Daca in rest ai dreptate, fraza asta pe care o folosesti cu indarjire, e de o idiotenie crunta, genul de idiotenie pedepsibila cu 100 de lovituri de bici pentru virulenta ei. In mod normal as fi tinut sa te contrez, sa iti explic unde gresesti, dar in ceea ce priveste ideile expuse in fraza asta tu esti cel ce da dovada de fanatism, iar asta nu se trateaza, sau nu prin argumente.

oare cati din cei care-si dau cu parerea pe aici sunti in situatia de a lua o masina noua, acum, cu bani care vor ajunge producatorului? noua, nu sh, pentru ca busso oricum e mort de aproape 5 ani si oricum n-ar fi mancat el o paine din asta.
eu de exemplu sunt in situatia asta in urmatorul an si pur si simplu nu am ce sa-mi iau de la alfa (asta daca as fi fanatic).

in singurul segment care ma intereseaza, alfa nu are nimic de oferit si nici nu cred ca o sa aiba prea curand. daca aveau ceva "pe teava", nu cred ca stateau asa tacuti la ce pierderi au acum, si ceva rasufla ca sa tina viu interesul posibililor cumparatori, dar din 2004 nu au mai scos absolut nimic nou. au ramas 2 (sub)motorizari mari si late pe niste masini care macar un facelift estetic meritau. nu m-ar fi deranjat un 3.0tdi un pic "lucrat" de alfa sau chiar 3.2/4.2fsi daca ar fi sa-mi imaginez alfa sub vag in momentul asta.

in segmentul in care e mito treaba e un pic mai complicata pentru ca ar trebui sa gandesc ca un hipster, asa ca, fie m-as duce mai jos la fiat 500 - care are traditie si e cool - fie m-as orienta spre mini - care e foarte cool si are traditie - sau spre un ds3 - care, guess what? are traditie si e extrem de cool. deci sanse de 1:4, dar dupa aia mi-as aduce aminte de ce spune lumea despre fiabilitatea alfelor si brusc as avea un redout la amintirea service-urilor autoitalia si a servicilor lor postvanzare... deci cade si 500-le...

despre giulietta nu pot sa spun pana n-o s-o vad live - sper sa nu faca autoitalia la fel cum au facut cu mito si 159 la vreme lor cand nu gaseai nici una pe care s-o vezi sau sa faci testdrive - decat ca la pret de bmw 1 as sta bine sa ma gandesc daca vreau sa dau banii pe un fiat recarosat unde traditia reprezentata de un motor cu un numar dragut si de un nume cu care n-are nici o legatura.

ma rog, nu asta vroiam sa spun, dar m-am enervat gandindu-ma ca pur si simplu alfa (sau mai bine zis produsele pe care le ofera acum) a ajuns o marca sub mediocra din toate punctele de vedere sub conducerea fiat, pe cand toate marcile din portofoliul vag exceleaza la ceva - nu va ganditi la performante ca nu alea sunt singurul criteriu dupa care judeci o masina.


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 09:32 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
Chiar cu riscul de a vira, periculos, catre penibil, lansez si eu o parere in acest caz. Oricum, va rog sa o luati ca parerea unui om absolut normal, fara pretentii de mare cunoscator, dar, cu toate astea, fan Alfa.
De ce m-ar dezamagi trecerea AR la Volkswagen? Pentru ca:
1. Ceea ce m-a atras foarte tare, mereu, la Alfa este acel stil si "inima", recognoscibila din prima secunda cand TE UITI si ASCULTI o asemenea masina. Cat despre condus si motoare, poate ca unele marci germane au versiuni mult mai evoluate tehnic (ca niste nemti ce sunt), dar performantele Alfa sunt bune si compensate de restul de avantaje.
2. Ii cunosc pe "nemti" nu numai din domeniul automobilelor. Fara indoiala vor trage Alfa in banda, neascunzandu-si ura si dispretul fata de stilul italienilor, facand sa coboare si asupra Alfei aceeasi mentalitate lipsita de orice culoare si fantezie care caracterizeaza intreg grupul Volkswagen. O singura marca cunosc mai terna si lipsita de fantezie decat VW: Toyota.
3. Exercitiile de design si stil, exersate pe Volkswagen, mie, unul, imi starnesc rasul si un fel de mila. Ganditi-va doar la ultimele face-lifturi ale Passatului si Golfului, in incercarile disperate ale constructorului german de a tine pasul cu francezii si italienii. As dezvolta, dar nu am timpul si spatiul necesar.
4. Nu cred, repet, asa cum ii cunosc pe nemti din multe alte domenii, ca vor duce marca AR undeva la nivelul Audi. Nu vor permite unei marci italienesti (dusman de moarte pana nu de mult) sa dea fiori marcii lor premium, in care sta toata mandria grupului german. Probabil o vor pastra ca o alternativa ceva mai stilata si frumoasa a VW, pentru ciudatii care cauta si altceva decat borduri negre si inexpresive si linii mai deosebite sau design mai vizibil.
5. Fiabilitatea grupului VW e de mult un mit. Am facut un test cu cunoscutii mei care ar alege "masina germana" (sau, cum spune un prieten, "sa nu iti iei niciodata masina frantuzeasca sau parfum german"): uitati-va cate masini cu un stop sau far defect vedeti pe strada si numarati cate sunt din grupul VW. Veti avea o surpriza... Iar daca veti consulta un mecanic sau veti intra pe forumurile VW, veti mai avea una... si, din nou, fiabilitatea Alfelor, asa cum stim cu totii, e iarasi un mit negativ ce dateaza din alte vremuri.
6. Ne enerveaza multe la Alfa sub patronajul FIAT, dar sunt sigur ca pe cei mai multi membri ai acestui forum i-ar enerva si mai multe la Alfa sub VW.
Am avut ocazia sa merg de mai multe ori si am cunoscut bine posesori de Audi A4. Atat vreau sa spun: cine si-ar dori ca Alfa 159 sa semene cu asa ceva, chiar isi merita Audi-ul!
Si, ca sa citez un coleg al meu, care conduce Passat cu motor pe benzina, 170 CP (deci nu cel mai comun motor), dupa ce a condus Alfa mea de la Cluj la Bucuresti, cu chiote si hohote pe Dealul Negru: "ce masina ai, Lucica!...".
7. As vrea un motor de 3.0 pe Alfa. Dar parca as vrea unul dezvoltat de italieni...

Si cu asta inchei, simtindu-ma mandru de fiecare data cand ies cu Alfa pe strada, bucurandu-ma de fiecare moment la volan, din (aproape) toate punctele de vedere, fiind altfel printre acele multe, negre, dealtfel onorabile, masini nemtesti. :lol:

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 09:47 
Offline
User avatar

Joined: 28 Jul 2009, 23:14
Posts: 232
Location: Cluj-Napoca
Fiecare cu gusturile si nevoile lui dar mie mi se pare absurd in Romania de azi sa zici ca un motor de peste 150CP sau chiar 200CP nu este suficient de puternic si ca iti trebuie un 4.2fsi. si sa mai afirmi pe alt topic ca respecti legile si regulile de circulatie si din cauza altora esti tu in pericol :D. Dea dreptul hilar.
Dar ca sa nu fiu complet offtopic nici eu nu as vrea sa treaca Alfa la VW din motivele pentru care am ales aceasta marca (design, personalitate si tinuta de drum).

_________________
Alfa GT 2.0 jts Bambina
Fiat Bravo 2 1.6 jtdm 120cp
ex:Alfa 147 1.6TS 105 cp eco
ex:FF2 1.6 tdci 109 cp Wagon


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 10:06 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Toata treaba asta care se intampla acum se numeste globalizare, si tot baietii fac jocurile acolo sus pe bani. In final acolo se va ajunge, ca ne convine sau nu. Argumente ca istorie, marca, sprotivitate, sunt bagate in sacul in care se pune pe masa cand se cere banul.
Parerile noastre sunt impartite. Multi dintre noi suntem subiectivi decat obiectivi.
Realitatea e alta. Alfa e la Fiat si nu o duce deloc bine. Sa fim sinceri. Daca ramane aici ce se alege de ea ? Au resursele sa o stabilizeze ? vor sa faca acest lucru ?
Daca se duce la VW, nu vom stii ce se intampla cu ea, ce planuri ascunse sau nu au.
Asa ca putem sa vorbim sa ne aflam in treaba, insa baietii de sus lucreza pe bani.


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6688
Location: Brasov... oarecum.
marea temere este de fapt ca alfa sa ajunga la un moment dat (si acest moment este acela in care isi termina ciclul de viata actualele modele) niste vw/audiuri recarosate gen EXEO cu motoare, si embleme inevitabil, TDI/FSI/TSI/TFSI si naiba stie ce abrevieri or mai inventa.
cred ca toti "fanaticii" de aici asta au in cap atunci cand sunt atat de virulenti. si din aceasta cauza nu as vrea sa ajunga in curtea vw.
adevarul este ca nu ar strica mai multa calitate. insa nici sa vad aceleasi guri de ventilatie, de exemplu, ca la toate modelele grupului vag. saluam un exemplu: vw scirocco - o masina care din punctul meu de federe arata bine, insa interiorul de golf 5/6 este dezamagitor.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
In momentul asta Alfa nu mai are niciun model nou in dezvoltare, in timp ce Audi (pentru ca in curtea lor va ajunge) are trei, gata de lansare. O data cu anuntarea trecerii Alfa sub VW cele trei modele vor fi prezentate publicului si lansate in productie pentru a profita la maximum de valva starnita de anuntul oficial al tranzactiei, in jurul numelui Alfa Romeo. Pentru design eu nu mi-as face griji, pentru tot ce presupune platforme tehnice, e limpede ca vor veni de la nemti, pentru ca asa cum bine stiti, Alfa nu mai inseamna altceva decat un nume, nu au fabrici proprii sau departamente de R&D. Ca si fapt divers, acum cateva luni, un prieten de-al meu de la Stuttgart, care lucreaza in Marketing pentru Daimler, mi-a spus ca au primit sarcina de a evalua efectul pe care trecerea Alfei la VAG l-ar putea asupra Mercedes-Benz, pe regiuni si segmente. La momentul respectiv era un studiu oarecare pentru mine, desi el imi spunea ca nu primesc sarcini din astea aiurea. Acum stiu ca nu glumea. Asta apropo de lucrurile care se stiu sau care se fac pe sub mana. Daimler-ul stia de tranzactia asta de acum cateva luni, tranzactie care va aparea in presa peste cateva luni.

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2010, 14:12 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1318
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
S-ar putea chiar ca designul sa fie mai reusit cu Da Silva la conducere decat cu designerii lui Fiat.
Desi nu era de nici o culoare adeptul trecerii la VAG, judecand la rece inclin sa cred ca ar fi un colac de salvare. Realitatea dura e ca intr-adevar Alfa Romeo la momentul de fata mai inseamna doar Goodwill...

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 507 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 521 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited