@dobermann: Multumesc pentru urari, sa stii ca am urmarit topicul tau inainte sa-mi iau masina, si admiram cu invidie atat "Fiara" cat si pozele foarte reusite cu ea.
Volanul asa este, acum nu stiu cum e in alte modele...
Odorizantul e safe, am testat mai multe variante, asta nu curge, e foarte ok. Presurile am pus ca sa protejez cele originale in aceasta perioada toamna-iarna. Vara le schimb.
@Alex_Alfa: Si mie i-mi plac jentile, insa sunt zgariate (de fostul proprietar) din cauza unor parcari prea aproape de bordura...
Daca tot o sa le repar o sa aplic combinatia : gunmetal (atentie, nu negru) cu cerculetele si marginile in culoarea originala de aluminiu. La modificari exterioare am cateva idei decente, care mi-au placut ca si idee, sa vedem cum o sa dea in practica, daca nu iese cum vreau eu, dam "reset". Deja am renuntat la cateva dintre ele (de ex BOV sau blow-off), Brera nu e masina de racer, cum era Seat-ul, e total altceva, degaja mai mult o eleganta, un "dolce vita", iar aceste modificari trebuie sa accentueze sportivitatea fara a altera eleganta si frumusetea ei. La performante ma multumesc deocamdata cu o remapare, suspensie sau arcuri (depinde de buget), bara de rigidizare si distantiere de 10-15 mm la roti. Sunt constient ca nu e mult, insa e suficient pentru mine in circulatia de zi cu zi si cum am zis mai sus: Brera nu e un racer...BTW, puteam sa iau si EVO, de strada, insa cu specificatii de grupa N (fara rollbar, evident), eram chiar in discutii cu cineva, insa...am considerat decat sa ajung primul de la un semafor la altul, mai bine ajung mai incet dar cu stil!
Da, mi-a placut si mie la nebunie Seat-ul, a fost o etapa frumoasa...
@alfaetta: frumoase incaltari!
In incheiere cateva poze:
_________________
VW TIGUAN TRACK & AVENUE "THE BIG FOOT" ~ 210 CP/460 Nm
EX - ALFA ROMEO BRERA "LA RAGAZZA ROSSA" ~ 240 CP/580 Nm - ILuzoriu stg2