It is currently 29 Nov 2024, 01:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject: Giulietta test drive !!!
PostPosted: 06 Jun 2010, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jun 2008, 22:39
Posts: 57
Location: Italy (work), Neptun (summer)
Am facut test drive dupa cum v-am scris !!! Dar din pacate nu am condus eu ci un tehnician Alfa Romeo......

Este o masina superba, senzatie foarte placuta si ca pasager, plansa bordului nu mai este orientata doar catre sofer. Este o masina spatioasa iar in spate stau 2 persoane dolofane super lejer. Masina avea motorul de 2.0 JtdM 170 de caluti.
Sa va spun de capacitatii.......din cate mi-a explicat acest tehnician Giulietta a depasit BMW, Audi la prestatii la aceeasi categorie.
Toate modelele de serie sunt doate cu sistemul Start/Stop (o chestie foarte buna) si Q2 electronic diferential si toate motoarele sunt turbo, are consum mic atunci cand a schimbat pozitia DNA-ului si a inserit D (Dynamic) masina sa transformat parca intr-una de curse (superb :dribble: ) , deci nu a "calcat-o" ci masina a inceput sa se accelereze intr-un mod de neimaginat :D neschimband pozitia pedalei de acceleratie , suspensiile sau intarit iar atunci a inceput sa arate ce poate. Siguranta 100% senzori si pe centurile pasagerilor daca un pasager nu isi pune centura masina "tziuie"
Giulietta duce mitu-l vechei Giulia mai departe (stiu pentru ca am acasa Giulia 1.3 super din 1972 si aceasta superba)

Deci prin putine cuvinte masina viitorului !!!

"Io sono la pureza !! Io sono la potenza !! Io sono Giulietta !!

Noi siamo fatti della stessa materia di cui sono fatti i sogni !!!
Senza cuore saremmo solo machine!!"

W. Shakespeare

http://www.youtube.com/watch?v=eiLxfSH8 ... re=channel" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=0c_ay2SkrGE&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2010, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Bmw-ul cu tractiune spate si motorizari mult mai puternice? Nu ti-a explicat si din ce punct de vedere il depaseste?

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 06 Jun 2010, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jun 2008, 22:39
Posts: 57
Location: Italy (work), Neptun (summer)
Allex Quote:
Bmw-ul cu tractiune spate si motorizari mult mai puternice? Nu ti-a explicat si din ce punct de vedere il depaseste?
Aceasi clasa depaseste BMW-ul la testele pe care le fac ei, o sa ma duc la reprezentanta ca au o carte unde sunt scrise toate prestatiile si sunt comparate cu toate masinilie categoriei respective.......
Dar am condus si BMW si Audi modele noi si nu se compara, stabilitate+putere+fiabilitate+comfort+PUTERE :bash:

P.S ai senzatia la BMW ca te impinge spatele


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2010, 22:00 
Offline
User avatar

Joined: 30 Jun 2008, 22:39
Posts: 57
Location: Italy (work), Neptun (summer)
OffTopic: ce zice neamtul despre A.R 159 http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2010, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
ch3st Quote:
...
Toate modelele de serie sunt doate cu sistemul Start/Stop (o chestie foarte buna)...
imi spunea cineva ca acest sistem a fost introdus pentru prima oara pe Fiat Regatta....
in acei timpi , se urmarea consumul.
in prezent , se urmareste nu neaparat consumul, care oricum se ridica prin simpla stingere si aprindere a motorului , ci prin considerente ecologice(ecoenergetice) sau cum vreti sa le chemati...
pentru mine ramane o necunoscuta introducerea acestui dispozitiv!

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2010, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Sistemul start/stop nu inseamna efectiv oprirea si pornirea motorului.
Depinde de metoda aleasa de producator dar in principiu motorul are o valva speciala care il decomprima complet.
Cand motorul "se opreste" el este complet decomprimat, pistoanele continua sa se miste din inertie. Cand senzorii
din motor considera ca motorul s-ar opri recomprima motorul si dau scanteie si benzina pentru a mentine miscarea
pistoanelor. In momentul in care apesi ambreiajul pentru a continua mersul motorul se comprima si continua functionarea
normala.
Astfel se reduce consumul de combustibil si timpul de oprire/pornire.

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2010, 19:21 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3797
Car: Valeria/Carla
Location: Tim/Buc
Din cate stiu eu, functia Start/Stop foloseste un BSG (Belt driven Starter Generator) si nu presupune modificarea chiulaselor in vreun fel. Pe unele modele mai e prezent si electromotorul clasic, dar numai pentru pornirile la rece. Altfel, stiind cu precizie pozitia arborelui cotit si a arborilor cu came, pornirea si oprirea motorului devin practic imperceptibile.

_________________
Alfa Romeo Giulietta 1.8 TBi - Valeria
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2010, 20:52 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3339
Car: Giulia Q
am un prieten care tot conduce giuliette la fiecare 3/4 zile, le incarca in italia si le descarca in belgia,el este posesor de A4 model 2009 1.8 t , el mi-a spus ca masina este belea , daca ar da timpul inapoi ar vrea sa-si cumpere si el una dar acu' e prea tarziu... .
nu stiu cum este sistemul start/stop dar cu siguranta va spun ca aerul conditionat (vara) si caldura(iarna) scad in debit atunci cand masina se opreste. asta iarna faceau aia cu prius niste cuie la semafor de zici ca nu-i adevarat :)
oricum pe varianta de 235CV nu este acest sistem :mrgreen:

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 09 Jun 2010, 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2010, 16:17
Posts: 22
Car: Giulietta 1,4 M-Air
Exista buton pentru pornirea/oprirea functiei. Asa ca nu va faceti probleme. Acest sistem deja e standard pe toate Fiat Doblo Cargo/Panorama, optional pe celelalte modele, si in curand se va regasi standard pe toate modelele din Grup: Fiat- Alfa-Lancia.

_________________
Giulietta 1,4 M-Air TCT 170CP Distinctive


Top
   
PostPosted: 07 Oct 2010, 19:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
In cadrul festivitatilor oraganizate la Milano cu ocazia celebrarii Centanarului am avut si eu posibilitatea si de ce nu, sansa, sa testez noua Giulietta.
Alaturi de reprezentanti ai carabinierilor ( aflati acolo in calitate de oficiali ai statului italian ce isi desfasoara activitatea la volanul unei Alfe) si ai Scuderiei Portello, in curtea interioara a muzeului Alfa Romeo de la Arese a fost invitat unul din concesionarii locali pentru a raspunde intrebarilor alfistilor veniti din toata lumea privitoare la ultimul model al casei milaneze. Doua modele au fost puse la dispozitia publicului cu inima sportiva, un 1.4 Tb de 170 de cai argintiu, si un 1750 TBi QV, cum altfel decat rosu. In ziua celebrarii Centenarului , nu se vorbea decat limba benzina la Arese, fanii combustibilului diavolului trebuind sa isi caute in alta parte satisfactie in acea zi, alti constructori cu tauri pe capote din zona construind se pare tractoare si alte utilaje agricole.
Atmosfera la stand si printre mebrii stafului era una degajata, in contrast total cu emotia si nerabdarea alfistilor ce-si asteptau randul in a trece in spatele volanului Giuliettei. Nu in fiecare zi iti este dat sa testezi o masina atat de noua incat nici n-ai vazut-o pe strazi, una despre care atat alfistii cat si analistii industriei auto realizeaza ca este foarte importanta pentru viitorul si supravietuirea marcii Alfa Romeo. Am completat niste formulare standard pentru un asemnea eveniment, ne-am aratat chipurile din permisele de conducere si am inceput sa ne invartim nerabdatori in jurul standului, invidiosi pe cei care se inscrisesera inaintea noastra la drive-test. Tot acum am aflat ca nu ambele masini ne vor fi incredintate : aveam posibilitatea sa ne incercam abilitatile conducand modelul 1.4 TB, dar in QV-ul de 230 de cai vom avea doar onoarea de a fi pasageri, organizatorii apreciind ca modelul este prea naravas pentru a fi incredintat publicului larg. Entuziamsul nostru era prea mare ca sa mai simtim vreo parere de rau, iar pentru mine personal si inclin sa cred pentru orice om normal ne-Schumacher, sub influenta atator stimuli si atator informatii noi, este oricum greu sa apreciezi diferenta dintre 170 si 230 de cai, primul contact cu o masina noua nu inseamna ca trebuie s-o duci la limita. Timpul scurs pana am fost chemati la volan l-am petrecut admirand cele doua masini, venind si plecand, demarand in tromba si incingand franele si asfaltul. Giulietta arata bine, si mai important se misca bine, sta bine. Este moderna si fresh. Partea din fata nu este intradevar de o frumusete rapitoare, e putin prea compacta, prea bondoaca, seamana un pic poate prea mult cu Mito. Eu personal as fi apreciat mai mult o capota mai lunga si cumva mai plonjata, dar sunt sigur ca oamenii de la NCAP nu. Din fericire, aceeasi expresie de soricel mirat caracteristica fratiorului mai mic n-a mai mostenit-o. Incepi sa intelegi, sa apreciezi cu adevarat designul acestei masini privind insa partea din spate. Mi se pare a avea exact compromisul perfect intre eleganta, stil si sportivitate, o recunosti ca fiind o Alfa, dar una moderna. Este putin ciudat, in sensul ca privind-o din spate iti inspira fluiditate, ti se arata ca un produs unitar si inchegat. E ca si cum designerilor le-a fost impusa partea frontala, trebuia folosita pentru omogenitatea orizontala in cadrul gamei Alfa Romeo, dar le-a fost data mana libera in partea din spate. Urcat al bord, prima senzatie este acea a unui produs de incredere, bine facut. Nu am intrebat ce nivel de echipare erau masinile, probabil vreo varianta de top asa cum le sta bine unor masini ce trebuie sa impresioneze potentiali clienti, dar cu exceptia pielii negre cusuta cu ata rosie, ce am experimentat eu vor simti toti cei care se urca la volanul Giuliettei. Noul stil al bordului iti fura ochii, vrei sa te joci cu butoanele, vrei sa mangai consola centrala, iar ecranul escamotabil e un gadget pe cinste , mai ales pentru ca ofera o imagine despre cum functioneaza sistemul DNA, afisand grafice ale resurselor folosite chiar in timpul condusului, cum ar fi turbo boost-ul. Lipsesc unele chestii care ar fi facut-o mai pe placul impatimitilor, bordul nu este indreptat spre sofer, dar ce deranjeza cu adevarat si este vizibil chiar de la primul contact este faptul ca unele emente din interior (manerele usilor, schimbatorul de viteze, chiar si butoanele din bord) ar fi trebuit sa fie din metal, si nu din plastic. Ce impresioneaza este senzatia de lumina si spatiu, bordul este aerisit, ai libertate de miscare in toate directiile dar si totul la indemana. Primul lucru pe care il sesizezi este ca directia este cumva " teleghidata", e facila, volanul se roteste usor, daresti putin anesteziat, parca nu mai esti in contact direct cu rotile directoare. In nici un caz nu ai aceea senzatie de kart, oarecum familiara primei generatii a lui 156 sau 147, in care intuiai pur si simplu incotro se intreapta masina din rotirea volanului. Privind retrospectiv, realizez ca acest drive test a fost mai mult o tura de recunoastere, cate manevre si si un cedeaza trecerea ca m-am si trezit intr-o linie dreapta de vreo 2 kilometri cu italianul de langa mine indemnadu-ma sa accelerez la maxim si strigand ca obsedat ceva de genul " Dai, dai, dai !". I-am aratat insa Giuliettei doar respectul cuvenit unei masini ce trebuie tratata cu dragoste, nu cu brutalitate, si am accelerat la limita bunului simt, dar ca in orice masina moderna, esti putin cam izolat de lumea exterioara, si daca nu arunci un ochi pe vitezometru, chiar e usor sa ajungi in scurt timp la viteze neortodoxe. La sfarsitul aceleiasi linii drepte, dar parcursa in sens invers, am avut ocazia sa pun la incercare in adevaratul sens al cuvantului una din capacitatile masinii : frana - evident, fara vrerea mea. In cel mai tipic stil peninsular, un camion cu remorca s-a aruncat pur si simplu in fata mea cu toate cele 40 de tone ale lui. Pe italianul meu copilotul de drive test l-au cam trecut toate apele, cu coada ochiului l-am vazut cum vroia parca sa se catere pe plafon, urmat apoi bineinteles de o ploaie savuroasa de injuraturi. Eu am franat tare, dar fara emotii. Masina s-a oprit fara sa devieze un centimetru intr-o parte sau in alta, fara vibratii, fara scrasnete lasand inca o data impresia ca este in stare sa suporte orice i-ai arunca, si este capabila sa treaca cu fruntea sus peste orice denivelare, zmuncitura, bruscare, cu aceeasi incredere si lasand aceesi impresie de soliditate. Una peste alta, eram la bordul celei mai noi creatii Alfa Romeo, iar multitudinea acestor informatii noi trebuiesc filtrate intr-un timp mai indelungat petrecut cu masina. Dupa acest prim contact pot spune ca am ramas impresionat si increzator in noua Giulietta. Nu pot pretinde ca este cea mai buna sau vre-un etalon, dar cu siguranta este acolo sus, printre cele mai bune masini din clasa ei, A3 si Seria 1 avand un rival deloc de neglijat. Personal, si nu neaparat pentru ca sunt alfist, daca as fi in momentul de fata in cautarea unei compacte premium, as alege fara ezitare noua Giulietta.


Attachments:
IMG_5228 [1600x1200].JPG
IMG_5228 [1600x1200].JPG [ 113.6 KiB | Viewed 4420 times ]
IMG_5219 [1600x1200].JPG
IMG_5219 [1600x1200].JPG [ 96.16 KiB | Viewed 4420 times ]
IMG_5230 [1600x1200].JPG
IMG_5230 [1600x1200].JPG [ 83.5 KiB | Viewed 4420 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 07 Oct 2010, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1319
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
nice one, marius :clapping:
Interesant e ca la inceput mi s-a parut spatele oarecum deformat si nestilizat, cu cat vad mai multe insa ajung la aceeasi concluzie ca si tine, ca de fapt problema e la fata aia masiva si oarecum comuna a masinii. Fotografia nr. 3 e, arguably, singurul unghi din care Giulietta arata cat de cat fotogenica in partea frontala.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 08 Oct 2010, 06:49 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Un adevarat narator. :clapping: Foarte frumoasa prezentarea Giuliettei venita de la cineva care a avut ocazia sa o tina in frau. Abia astept sa o vedem si pe strazile noastre.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
 Post subject: Drivetest Giulietta
PostPosted: 09 Nov 2010, 11:31 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
A venit masina de drivetest asa ca va asteptam la Piata Presei Libere pentru a cunoaste mai bine noua Alfa Giulietta.
Cine e interesat hurry-up, masina va pleca peste o saptamana la un eveniment.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2010, 11:33 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 366
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Si cum procedam ? Eu as fi interesat de un drive-test.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2010, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Veniti direct la showroom, pana inclusiv sambata avem masina, daca nu sunt eu colegul de la alfa romeo va ajuta cu placere.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2010, 12:35 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
Cum maine seara si vineri nu am timpul necesar sa vin, as da o fuga sambata dimineata ptr drive test.
Care este programul ? esti acolo ? Giulietta si 159 Tbi sunt cele care ma intereseaza.


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2010, 13:21 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Sambata, intre 10 si 14 ma gasiti la showroom, va fi si 59-le tbi disponibil impreuna cu giulietta.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2010, 13:00 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
georgeg Quote:
Sambata, intre 10 si 14 ma gasiti la showroom, va fi si 59-le tbi disponibil impreuna cu giulietta.
Confirmi ptr maine ?


Top
   
PostPosted: 12 Nov 2010, 13:02 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Maine sunt la showroom, cine vrea sa vina il astept, de saptamana viitoare masina va lipsi cateva zile din ograda. :lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2010, 18:50 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 366
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Am fost, am testat :
Giulietta 1.4 MultiAir :
+ Mi-a placut:
- masina arata mai bine decat in poze, prezenta impunatoare pe strada (am vazut-o venind), design tipic Alfa, arata cel mai bine din clasa.
- masina e foarte bine legata, silentioasa la trecerea peste denivelari
- interiorul asamblat foarte bine, mult peste 156, materiale in general foarte bune
- spatiu pt picioare pe bancheta din spate mai mare decat la 156
- motorul trage bine, totusi se simte ca doar 1.4
- Nu mi-a placut :
- in interior sunt si materiale de calitate non-premium; partea buna este ca aceste materiale sunt folosite in zone mai putin vizibile/utilizate

159 TBI :D :
+ Mi-a placut :
- motorul este extraordinar, foarte performant si silentios, ce mai, mi-a placut foarte mult.
- design, materiale, etc., cum zicea si George, altfel "te imbraca" masina asta

- Nu mi-a placut :
- deschiderea porbagajului prea mica (nu intra carutul lui fiu'miu pe acolo)
- nu am bani de ea

Multumesc lui George pt amabilitate si ospitalitate.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 16 Nov 2010, 14:08 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2010, 08:59
Posts: 2499
Location: Bucuresti
N-ar fi momentul unui topic special Giulietta, la fel ca pentru celelalte modele?

_________________
Ford Focus Wagon ST-Line
Ex: Giulietta my2017 2.0 JTDM-2, 175 CP
Ex: Giulietta 2.0 JTDM-2, 170 CP
Ex: FURIA ALBA, AR 159 JTDM, 210 CP


Top
   
PostPosted: 23 Nov 2010, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3339
Car: Giulia Q
am condus astazi 1.4 de 170 Cv , distinctive cu roti de 17 " ... foarte tare!
directie ,tinuta de drum , rigiditate ,frane excelente!
eu am pus ochii ,in viitor, pe cea de 235 CV ...cred ca face toti banii.
acum chiar ca nu inteleg ce tot scriu astia in unele reviste auto .

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2010, 11:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Sep 2006, 08:22
Posts: 344
Car: 159 2.4
Location: Tomis
In weekend-ul trecut AutoComo a organizat on drive-test cu proaspata Giulietta si in Constanta. Am aflat de la baietii de la vanzari care m-au sunat in cursul saptamanii trecute sa ma invite. Roscata, motor 1.4l, 170CP, Distinctive si cam atat.

Reiau ce am scris pe topicul intalnirilor din Constanta:
"Ca parere in urma testului, daca iti stabilesti o referinta "pamanteasca" gen Bravo, AR 147 ori ceva asemanator, ramai placut impresionat.
Altfel, sa nu incercati compararea cu sora ei mai mare, 159, ca parca ar fi surori vitrege.
Am testat motorizarea de 170CP si are zvâc, comparabil cu motorul de 200CP de pe 159 lipsind totusi senzatia data de cuplul de pe diesel. Insa la capitol feeling interior... cum ziceam anterior: referinta da nota finala. Ca o ultima idee, mi-am configurat azi o Giulietta pe site-ul italian: quadrifoglio verde, navigatie, skyroof, etc. Versiunea de vis ajungea la 37700 euro, o suma ce mi se pare exagerata pentru o masina de clasa ei."

As mai adauga:
+ ruliu mai mic decat la 159 in curbe stranse;
+ pozitia de condus mult mai joasa decat la 159;
+ confortul la trecerea peste denivelari superior lui 159 (cu setarea DNA pe Dynamic, probabil ca pe Normal e si mai moale);
+ exteriorul arata intr-adevar a Alfa Romeo insa...
- ... interiorul nu m-a convins. Interior, in general, dezamagitor. Poate o versiune mai dotata, cu mai putine plastice, cu aluminiu in locul plasticelor de pe bord, usi ar fi mai convingatoare. As accepta si plasticele astea insa nu la nivelul de pret cerut (cca. 21000 euro);
- directia mult prea asistata comparativ cu 159; soseaua nu-ti transmite mai nimic;
- sunt momente in care se simte cilindreea mica, sunetul la acceleratii nu este intotdeauna cel sperat;

S-au chinuit sa sa ia gura lumii cu o platforma noua, revolutionara, insa s-au ieftinit la niste plastice de cativa euro. Pacat.

Chiar cu riscul de a-mi lua huiduieli de la colegi, conducand zi de zi atat un Grande Punto cat si o 159, pot zice ca e un Grande Punto cu steroizi. Este o versiune mai matura a lui MiTo pe care a si reusit sa o detroneze din pozitia de upgrade firesc a lui Grande Punto pentru nevasta-mea in urmatoarea perioada, insa in niciun caz nu se ridica la nivelul lui 159 (stiu, sunt masini din clase diferite, insa vb. doar dpdv calitativ, nu cantitativ).

_________________
Fița - Alfa 159/2.4 JTDm, 200CP
GiPi - Fiat Grande Punto/1.4 StarJet, 95CP

"The man who does not take pride in his own performance performs nothing in which to take pride" - Thomas J. Watson (1874-1956) - Founder of IBM


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2010, 12:47 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Si cand te gandesti ca 159 "a fost o greseala" iar Giulietta are menirea de a resuscita constructorul italian :lol:

Recunosc ca n-am condus-o (inca) dar as vrea sa fac cateva comentarii:
- afayk, sistemul DNA nu umbla la suspensii (este un mit despre DNA ramas dinaintea lansarii MiTo, cum ca ar avea suspenii adaptive - sau cum s-or numi); diferenta dintre Dynamic si Normal este data de intarirea directiei si intarzierea interventiei sistemelor de securitate, de aici impresia ca "sta altfel"
- mi se pare ciudat ceea ce spui despre directie, din testul celor de la AutoBild este cel mai laudat elemnt al noii Giulietta; e drept ca ei s-au dat cu QVul, dar ma indoiesc sa fie diferita directia de la un nivel de echipare la altul (fie el si versiunea sporty)
- din pacate nu prea ai ce sa pui ca optiuni ca sa scapi de plasticaraia de pe usi/bord :( intr-adevar, pacat..
- plasticele alea la 21k n-ar fi asa o tragedie, doar ca ma indoiesc ca modelul testat sa fi fost doar 21k.. motorizarea aia pe Distinctive si cu cateva optionale de bun simt bate spre 25.. iar QVul, configurat strictul necesar (fara Navi, trapa si-alte fite, dar cu Xenon si cativa senzori) ajunge la 30.. asta cu discount-urile de moment oferite de AI!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: Drivetest Giulietta
PostPosted: 25 Nov 2010, 13:48 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Masina de drive test cu care au mers baietii din constanta costa cam 24k cu tot cu tva.
Intre timp masina s-a intors la showroom la Piata Presei Libere, cine doreste sa o testeze si sa se familiarizeze mai mult cu masina este asteptat cu drag.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 86 posts ]  Go to page 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited