florinu Quote:
Problema ea cand avea debitmetru ala vechi parca masina tragea mult mai bine , sau cel putin asa mie se pare
se poate sa fie pt ca nu e debitmetru cod ala care era primu sau sunt ate cauza ,
Debimetrul e una din piesele pe care nu are sens sa o cumperi uzata. Fa testul sugerat de @CristianMiu: scoate mufa si vezi daca trage mai bine. Daca da, e tot debimetrul de vina.
Quote:
mi se pare ca turatie motorului e mare si viteza prea mica
de exemplu undeva pe la 2800 rpm in treapta a 5-a vreo 100 km /h
Asta suna mai mult ca ar patina ambreiajul. In mod sigur nu are nicio treaba cu debimetrul.
Quote:
in treapta a-2-a daca ii dau pedala maxima parca nu are vana aia care ar trebui sa fie la 146 hp
toti care au condus-o mi-au zis slab pentru motorizarea asta
Motorul de 1.8 a fost pe 156 in doua variante de putere: 144 CP Euro 2 si 140 CP Euro 3.
TS-urile au doar cateva cauze pentru care fac belele: debimetrul, bujiile, corpul clapeta sau fro sonda Lambda. Pentru sonda o pui pe tester si verifici daca da fro eroare, sau masori tensiunea. Corpul clapeta il dai jos si il cureti ca lumea (gasesti indicatii precise prin alte topicuri => foloseste functia de cautare). Bujiile se schimba la 100k km (iarasi gasesti indicatii prin alte topicuri).