It is currently 02 Feb 2025, 13:41

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Probleme ambreiaj?
PostPosted: 21 Nov 2006, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 09 Oct 2006, 09:58
Posts: 25
Location: Bucuresti
Salve!

Mi se pare cam tare ambreiajul. sunt semnele inceputului sfarsitului sau este ceva normal pt Alfa 1.9JTD 2003.
De retinut ca masina are 103K si mi se pare ca ambreiajul tine cam sus.
Daca da, de unde cumpar ieftin si cine monteaza in Buc? Please help.

Si daca tot trebuie sa ma apuc de o asemenea operatiune (daca trebuie) cred ca o sa schimb si amortizoarele pe fata ca tot trebuie data puntea jos ca sa coboare cutia.

Credeti ca pot sa ma risc la un drum pana in Austria si inapoi sau mai bine ma apuc de reparatii?

Merci anticipat

Stefan

_________________
(OO\=\°/=/OO)

Alfa 156 1.9JTD 140CP 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2006, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
si eu am tot 1.9 jtd si la fel de tare e...iar cand merg pe cielo am impresia ca nici n`am ambreiaj, asa`i de moale :)

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2006, 20:16 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
La mine e chiar foarte tare jos, cred ca cam dus pistonasul ala sau ce e pe acolo, ambreiajul in sine nu are nimic, daor ca tre sa apas tare rau, fac muschi la picioare :)
Bineinteles insa ca nu umblu acolo decat cand o fi de schimbat ambreiaj..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2006, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 09 Oct 2006, 09:58
Posts: 25
Location: Bucuresti
am citit niste posturi pe-afara, ca ar fi semn rau in ce priveste placa de presiune care pe la 100k isi cam da duhul la tipul asta de propulsor - din cauza cuplului mare. voi cati km aveti cu ambreiajele voastre? au fost tari din todeauna?

_________________
(OO\=\°/=/OO)

Alfa 156 1.9JTD 140CP 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2006, 17:07 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Eu am 110k Km, am masina de 8k Km doar, restul in Germania. Imi pare ca nou.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Nov 2006, 17:14 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Eu am aceeasi motorizare ca si Profir si deja a inceput sa patineze discul destul de urat, dar la pedala nu simt nimic in neregula. Mentionez ca am 86.000 km pe masina.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Nov 2006, 01:28 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
eu am din 2005, si piciorul meu stang e mai dezvoltat decat dreptul. Dupa doua ore de bucuresti bara la bara deja piciorul da semne de oboseala. Masina e ok, dar piciorul... :)

Relaxeaza-te, nu are nimic discul sau placa. Cand il simti ca incepe sa patineze il schimbi. Pana atunci, nu te apuca sa schimbi pentru ca tine prea sus. :)

Toate bune!

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Nov 2006, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Cred ca la dizele asa...
La mine la TS ambreiajul e moale si pufos :lol: Din cate imi amintesc, asa e si la Bella Rosa lui XSerban, in schimb la JTD-ul lui Ionutz e la fel cum descrieti si voi

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Nov 2006, 11:19 
Offline

Joined: 29 Oct 2006, 09:11
Posts: 11
Location: CLUJ
La Alfa mea din 2001 pe care inca nu am vandut-o e la fel de tare cum o descrieti voi. As vrea sa fac ceva cu ea, dar nu stiu ce. De patinat, nu patineaza deloc. Ceva idei?
La Alfa mai noua, din 2003, ambreiajul e perfect.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Nov 2006, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mai baieti, faptul ca e ambreiajul tare sau moale nu prea are relevanta! Va invit la intalnire sa incercati ambreiajul meu si o sa ramaneti socati cat de moale e, si e perfecta, verificat de subsemnatul saptamana trecuta!
Cedeaza si aia e. Nu poti sa stii cu precizie cand vine momentul, e ca o loterie.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Nov 2006, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 09 Oct 2006, 09:58
Posts: 25
Location: Bucuresti
Pai nu.... loterie e sa te apuci sa schimbi kitul si sa constati ca e la fel ca inainte. ASta pt ca m-am suit ieri la showroom-ul de pe decebal in Q4 si am avut un soc... ambreiajul era la fel de tare. Asa ca ce sa mai zic....
Eu cred ca nu mai schimb nimic.
Singurul lucru care ma descurajeaza este ca moare brusc si fara simptome si nu mi-as dori sa patesc asta undeva prin afara tarii.

Multumesc mult pt raspunsurile voastre si va doresc multi km fara probleme cu alfele voastre sexy.

Stefan

_________________
(OO\=\°/=/OO)

Alfa 156 1.9JTD 140CP 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2006, 01:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Si eu am 156 JTD din 2003si aceeasi pedala tare.Mi-am facut probleme la inceput , am crezut ca imi da semnale ca se "duce", dar este ok .M-am si obisnuit cu el asa tare. :lol: Acuma imi place.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2006, 10:34 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Si la mine la GTV e aceeasi problema la ambreiaj. Fata de 33 este mai tare si faza e ca spre sfarsitul cursei incepe sa scartaie. Banuiesc ca e pe duca cilindrul de ambreiaj, mai degraba decat placa de presiune. Nu am probleme in sensul sa patineje ambreiajul sau sa nu intre bine in viteze deci sunt destul de sigur ca e cilindrul de vina. Posibil sa fie si la voi aceeasi problema.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2006, 11:34 
Offline
User avatar

Joined: 09 Oct 2006, 09:58
Posts: 25
Location: Bucuresti
cilindru care impinge furca este in cutie sau afara? adica se poate schimba sau verifica fara sa dai cutia de viteze jos?

_________________
(OO\=\°/=/OO)

Alfa 156 1.9JTD 140CP 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2006, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
cilindrul la mine este afara si se poate schimba. este ca un cartus. Presupun ca si la alte modele e cam aceeasi chestie

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2006, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, la 156 e tot pe cartus. La 147 TS e integrat in rulment de presiune, e nasparili rau de tot acolo, dai cutia jos sa ajungi la ea.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Dec 2006, 23:35 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
oricum, ideea este in felul urmator. Ambreiajul fiind hidraulic este format dintr-un piston si un clilindru. Pistonul este actionat direct de catre pedala de ambreiaj si trage lichid de frana din rezervor. Acest lichid, prin presiune, impinge cilindrul care actioneaza in unele cazuri o furca. Acea furca actioneaza discul de ambreiaj care este practic decuplat de placa de presiune. Am pus cateva imagini pentru alfa 147, 156 si GTV. La 147 pistonul care este actionat de catre pedala este indicat cu cifra 3. La 156 este tot numarul 3 iar la GTV este piesa numarul 1. Daca in momentul in care apasati pedala se simte o usoara ezitare in cursa, adica ceva opune rezistenta si eventual face putin zgomot de frecare, atunci vinovat este acest piston. In cazul in care pedala este tare si cutia "caraie" cand schimbi treptele iar motorul se tureaza fara sa simti ca demarezi cum trebuie atunci deja sunt probleme la ambreiaj. Gen disc uzat sau placa de presiune uzata sau rulment uzat. Daca nu am fost destul de explicit va stau la dispozitie cu detalii.


Attachments:
File comment: alfa GTV V6 2000 TB
ambreiaj gtv.jpg
ambreiaj gtv.jpg [ 9.24 KiB | Viewed 2588 times ]
File comment: alfa 156 2000 TS
ambreiaj 156.jpg
ambreiaj 156.jpg [ 6.29 KiB | Viewed 2588 times ]
File comment: alfa 147 2000 TS
alfa 147.jpg
alfa 147.jpg [ 5.6 KiB | Viewed 2588 times ]

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 12:04 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
nu prea e ca cel de la boxer dar sunt asemanari. Piesa 10 se chiama damper dar nu stiu sigur ce cauta acolo. Nu am mai vazut pe alte modele alfa sistemul ala.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
pai la asta ma gandeam si eu dar la fel...probleme de interpretare in romana :D oricum, si eu m-am mirat cand am vazut aia acolo

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 18:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Sa nu fie cumva desicator? :P :D

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pai are niste saruri de siliciu inauntru (silicati) care au rolul de a fi puternic higroscopice. Din pacate si lichidul de frana este puternic higroscopic, de aici si necesitatea de a schimba lichidul de frana din 2 in 2 ani sau la 40,000km. Oricum silicatul e si mai higroscopic ca lichidul de frana, de aia exista si aia acolo.

Limpede? :P


Later edit: iaca de la nenea adminu' o ghicitoare. Mai exista inca un desicator la masina, ghiciti-mi la nenea care o fi ala? :P

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2006, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
La instalatia de aer conditionat? :scratch:

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2006, 13:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
la servo directie !

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2006, 21:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
:D

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2006, 15:36 
Offline
User avatar

Joined: 14 Nov 2006, 10:44
Posts: 14
Location: Cluj-N
Salut!
Am o AR 156 JDD 2001 110k; si la mine ambreajul este tare.... si prinde foarte jos. Dupa cum ati semnalat si voi este foarte incomod.
Se poate rezolva chestia asta? Exista o solutie ca ambreajul sa fie mai moale? Exista o solutie ca ambreajul meu sa prinda mai sus ? As vrea cat mai sus pentru ca efortul meu sa fie mai mic.
(Mentionez ca pers de la care am cumparat-o mi-a dat arcul de ambreaj in mana spunanc ca un mecanic l-a scos penstu ca "nu are practic nici un rol" ... eu cred ca un rol o avea dar foloseste la ceva arcul ala?

Alex spunea ca nu tre` sa ne facem probleme cand ambreajul e asa tare. totusi vreau sa-l intreb (avand in vedere ca se pricele la Alfa). Se poate face ceva ca ambreajul sa fie mai moale? Pe mine sincer ma enerveaza.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited