It is currently 22 Nov 2024, 21:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 698 posts ]  Go to page Previous 117 18 19 20 2128 Next
Author Message
PostPosted: 02 Nov 2010, 16:13 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Incredibil! Pe langa faptul ca ma bucur pentru Giulietta, ma bucur si pentru Duster-ul nostru. Bravo lor si noua :peace:

LE: Cred ca bataia va fi intre S60 si Giulietta.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 16:26 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3329
Car: Giulia Q
http://www.maltastar.com/pages/r1/ms10dart.asp?a=12579" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 18:32 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Corect. Asta vorbeam si acum 3 ore cu colegii la servici: Alfa, S60-ul si Duster sunt singurele care merita (si pe care le vad ca se bat pentru titlu..si sper sa nu faca astia o gluma cu DS-ul ala..), in rest.... Iar Meriva aia nici nu pot sa inteleg cum naiba a ajuns acolo?!


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 19:08 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Clar, favoritele sunt Giulietta si Duster.
Alfa a mai castigat, marca italiana este privita in general cu simpatie de catre jurnalisti, chiar daca Giulietta pare sa fi fost supusa unei campanii de denigrare inca de la lansare.
Dacia sub Renault a provocat ceva valuri in industria auto, si probabil acest ultim produs a la Ikea, ieftin, robust, nepretentios cu design simplu nu-i va lasa indiferenti nici pe jurnalisti.
Parerea mea este ca premiiile de genul acesta, si mai ales cel despre care discutam se acorda si pe motive "politice", este privita per ansamblu importanta modelului respectiv pentru industria auto, si nu se judeca neaparat meritele masinii in sine.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 19:20 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1318
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
marius Quote:
Clar, favoritele sunt Giulietta si Duster.
Alfa a mai castigat, marca italiana este privita in general cu simpatie de catre jurnalisti, chiar daca Giulietta pare sa fi fost supusa unei campanii de denigrare inca de la lansare.
Funnily enough, denigrarea a venit si vine preponderent din partea 'alfistilor' :roll: , nu-mi amintesc sa fi vazut vreun articol denigrator in vreo revista serioasa.

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 19:41 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Nu poate nici o revista sa "desfiinteze" Giulietta, dar ca exemplu vis-a-vis de ce ai spus tu imi vine in minte AutoBildul, si parca mai citisem si in alte reviste consacrate cronici in care modelul era apreciat, dar nu privit ca un posibil lider al clasei.
I se reproseaza Giuliettei ca ar fi (prea) buna la toate, dar nu exceleaza la nici un capitol anume, nu se distanteaza in nici un capitol ca fiind un automobil de referinta, care sa ramana ca si etalon. Asta cere piata, asta se ofera. Genul asta de automobile au aparut spun eu odata cu prima generatie a lui Ford Focus, si majoritatea modelelor compacte oferite la vanzare astazi sunt urmasele in spirit ale acelui prim Ford Focus : o gramada de calitati oferite intr-un pachet solid, dar nimic ce sa confere un cult status instant si sa se distanteze clar in opinia publicului de concurenta.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 01:39 
Offline
User avatar

Joined: 28 Mar 2007, 13:54
Posts: 1318
Location: Fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary f**king Poppins
Perfect adevarat Marius, dar astea sunt vremurile pe care le traim si in care mediocritatea si costul scazut sunt virtutile la moda. Nu numai in Romania. Practic nici nu cred sa merite sa scoti vreun produs care sa exceleze in vreo arie anume (alta decat pretul) ptr. ca n-ar fi vandabil. Plus chestiile cu 'greenies' si cu siguranta, ultima in mare masura 'vinovata' ptr. look-ul greoi al Giuliettei. Insa, vestea buna e ca se va reveni mai devreme sau mai tarziu la normalitate, Alfa e intr-o pozitie oarecum privilegiata ca a putut sa faca cel 'back to the drawing board' fara sa aiba prea mult de suferit. Criza economica a fost o mana cereasca ptr. casa italiana; intrucat se presupune ca nivelul vanzarilor auto din 2007 va fi atins din nou abia in 2012, cei ce au de pierdut sunt in special marii producatori. Ma uit pe vanzarile din trimestrul 3 intr-o piata auto mica, cum e cea elvetiana, si totusi constat ceva ce era greu de inchipuit acum un an: Alfa sa vanda acelasi numar de masini noi precum BMW sau la mica distanta de Audi. Si totusi Giulietta a vandut 621 de masini noi in perioada iulie - septembrie, comparativ cu 647 BMW seria 1 si 700 Audi A3/S3. Inca sub Golf (dar greu de batut Golful), a surclasat japonezele (cel mai bine a vandut Mazda pe la vreo 400 de bucati), si a luat la mustata Focusul (in conditiile in care costa sensibil mai mult). Am vazut si datele publicate intr-un post anterior pe una din pietele majore ale Europei (Franta) si vad ca la fel, Alfa o duce bine. Daca ar scoate si un GTA intr-un an-doi ar fi la fix, keep the momentum going...

_________________
ex Alfa 159 1750TBi
ex Alfa 147 1.6 105cp


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 02:04 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
:goodpost:
dand Quote:
Perfect adevarat Marius, dar astea sunt vremurile pe care le traim si in care mediocritatea si costul scazut sunt virtutile la moda. Nu numai in Romania. Practic nici nu cred sa merite sa scoti vreun produs care sa exceleze in vreo arie anume (alta decat pretul) ptr. ca n-ar fi vandabil. Plus chestiile cu 'greenies' si cu siguranta, ultima in mare masura 'vinovata' ptr. look-ul greoi al Giuliettei. Insa, vestea buna e ca se va reveni mai devreme sau mai tarziu la normalitate, Alfa e intr-o pozitie oarecum privilegiata ca a putut sa faca cel 'back to the drawing board' fara sa aiba prea mult de suferit. Criza economica a fost o mana cereasca ptr. casa italiana; intrucat se presupune ca nivelul vanzarilor auto din 2007 va fi atins din nou abia in 2012, cei ce au de pierdut sunt in special marii producatori. Ma uit pe vanzarile din trimestrul 3 intr-o piata auto mica, cum e cea elvetiana, si totusi constat ceva ce era greu de inchipuit acum un an: Alfa sa vanda acelasi numar de masini noi precum BMW sau la mica distanta de Audi. Si totusi Giulietta a vandut 621 de masini noi in perioada iulie - septembrie, comparativ cu 647 BMW seria 1 si 700 Audi A3/S3. Inca sub Golf (dar greu de batut Golful), a surclasat japonezele (cel mai bine a vandut Mazda pe la vreo 400 de bucati), si a luat la mustata Focusul (in conditiile in care costa sensibil mai mult). Am vazut si datele publicate intr-un post anterior pe una din pietele majore ale Europei (Franta) si vad ca la fel, Alfa o duce bine. Daca ar scoate si un GTA intr-un an-doi ar fi la fix, keep the momentum going...


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 07:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
bine punctat marius, mi-ai cam luat vorbele din gura.
dand, interesante informatii. parerea mea este ca giulietta s-a vandut bine datorita motoarelor pe benzina de mica cilindree care au luat un avant considerabil in ultima vreme cam la toti producatorii. marea buba la 147 au fost motoarele pe benzina, in ultima parte a vietii neputand face fata concurentei

desi nu imi doresc, mizez ca va castiga DS-ul.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 11 Aug 2010, 13:40
Posts: 130
Car: AR 156 FL
Location: Iasi
AUTOCAR Review on Giulietta:

Articol: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Roa ... so/253310/" onclick="window.open(this.href);return false;
Video: http://www.autocar.co.uk/car-video/alfa ... s-verdict/" onclick="window.open(this.href);return false;

Si ceva in +; o nota luata de pe facebook:

Is Giulietta good enough? For Andrew Frankel, Yes!
Andrew Frankel, Autocar road test writer wrote on Alfa Giulietta 1.4 TB MA Veloce, “We already know that the Giulietta is the best Alfa Romeo for two decades or more; now we’re about to find out if it’s as good to live with”


Attachments:
2nd page.jpg
2nd page.jpg [ 126.16 KiB | Viewed 1789 times ]
1st page.jpg
1st page.jpg [ 129.53 KiB | Viewed 1789 times ]
Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 19:05 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Uma Thurman vorbeste romaneste in spotul difuzat si la noi din seara asta ! :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 22:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Cautand intamplator poze cu Giulietta pe Google, am gasit urmatoarea poza, care mi s-a parut ca o prinde genial!
Attachment:
w72nn38r.jpg
w72nn38r.jpg [ 161.93 KiB | Viewed 1763 times ]
Problema este ca dand click pe thumbnail, am ajuns pe un forum unde mai erau postate urmatoarele poze:
Attachment:
6lddlhyd.jpg
6lddlhyd.jpg [ 205.56 KiB | Viewed 1763 times ]
Attachment:
cz3h79a3.jpg
cz3h79a3.jpg [ 140.78 KiB | Viewed 1763 times ]
:(

LE: dupa alte cateva sapaturi..
Review: Alfa Romeo Giulietta QV vs VW Golf GTI vs Seat León Cupra
Quote:
So what’s the verdict?
Golf first, Leon second (but easily the best value), Giulietta third. Pity, but there it is. This is new Alfa: better built, more mainstream and easier to live with, but in chasing the Golf GTI so assiduously, Alfa has lost sight of the bigger picture: it’s forgotten to inject the stuff that makes us love Italian cars unconditionally. So what we’ve ended up with is an Italian car that lacks the flair, vigour and passion of a German car. It’s an Alfa, but not as we know it.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 11 Aug 2010, 13:40
Posts: 130
Car: AR 156 FL
Location: Iasi
OFF: ce tapiterie are golful. zici ca e fata de masa a lu bunica :ziped:

Original link: http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... ivals.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 23:20 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3172
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
exq Quote:
OFF: ce tapiterie are golful. zici ca e fata de masa a lu bunica
tapiteria tartan e farmecul, esenta si istoria.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 23:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 Aug 2010, 13:40
Posts: 130
Car: AR 156 FL
Location: Iasi
yeah right .... peoples car, I know, doh :D Pt reviews da bine. Da na, gusturile nu se discuta...

Vad ca au ganduri mari, pe langa scaune, sa scoata si o linie de haine pe baza tartanului folosit la scaune. MARFA ....not :thumbdown:

http://blog.cardomain.com/2009/04/01/vw ... ti-tartan/" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2010, 00:37 
Offline

Joined: 16 Oct 2010, 22:08
Posts: 5
Car: Brera
@exq articolul acela ii gluma proasta de 1 aprilie.
Tapiteria de stofa de pe GOLF este una din optiuni cum se poate pune si piele.


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2010, 11:20 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Dupa cum vad eu lucrurile ar fi cam asa: e oarecum normal ca Giulietta sa si-o ia de la GTI deoarece italienii au ales de data asta sa faca o masina mai "comuna" sau cum zicea careva mai sus una care nu exceleaza la nimic dar e buna la toate. Ei au ales sa faca o masina prin care omul de rand sa fie multumit cand merge prin oras cu ea ( nu sa isi rupa ficatu cand merge prin oras cu ea (vezi 147 , 156) aka confortabila. Deocamdata ei trebuie sa vanda ca sa se scoata din gaura. Pe moment nu isi permit sa faca o masina sport sa bata GTI sa fie multumiti 30 de fani alfa ( ipotetic vorbind) si din aia 20 nu au bani sa o cumpere. Ei nu pot trai numa din fani. Asa ca au creat o masina pt omul de rand. Mai incolo dupa ce isi scot investitia si o sa fie pe profit si isi permit normal ca o sa scoata ceva mai competitiv. Dupa ce o sa recastige increderea consumatorilor o sa-si permita sa puna solutii mai costisitoare implicit sa ceara mai mult bani pe masina pt ca in momentu ala clientu are incredere in Alfa si stie pe ce da banii. Deocamdata marca noastra iubita trece printr-o perioada de confuzie gen : am fost o masina mai putin fiabila si incercam sa ne recastigam increderea si sa aratam ca se poate. Nu puteau sa scoata direct Giulietta sa ii puna ultimu sistem de suspensii cu perne de aer si ce figuri mai sunt acuma ca nu dadea nici dracu atatia bani pe ea. Mai ales ca acu se dau discounturi si de 8 mii de euro la 159 si tot nu se cumpara asa cum ar trebui. Prefer sa faca acu un compromis si sa scoata o masina a "poporului" ca mai apoi dupa ce isi recladesc reputatia sa faca masini adevarate cum stiu ei si sa se si cumpere.

Stiu ca am fost cam incoerent dar mi-e lene sa reiau.

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2010, 12:50 
Offline
User avatar

Joined: 17 Aug 2008, 14:05
Posts: 95
Car: AR 159 SPORTWAGON
Location: Baia Mare, Romania
Am vazut-o si am stat in Giulietta , vara asta la Milano, mie unul nu-mi place , sincer asta este ...
Giulietta e practic o Astra facelift ... ce sa-i faci cu economia asta de doi lei si platforme comune si aliante ciudate... FIAT - GM ... dar mai bine decat VW...
Astept cu nerabdare inlocuitoarea lui 159 ( Giulia) dar tare mie frica sa nu fie vreun Chrysler Sebring deghizat ar fi mare pacat .
Oricum dupa mine ultimele Alfe adevarate au fost 156/147/gt/gtv ... istoria se repeta in anii 80 era minunata 75 si 33 apoi au venit cateva compromisuri 145/146 si 155 ( cu mici exceptii ) pana la 156/147 .... sanatosi sa fim si o sa vedem ce se v-a intampla....

_________________
[/b]Alfa`s don`t breakdown. they stop to be admired
EX. AR 75 2.0
EX. AR 156 1.9 JTDm
EX. AR 159 1.9 JTD
EX. AR 156 CROSSWAGON


Top
   
PostPosted: 04 Nov 2010, 13:57 
Offline

Joined: 29 Nov 2009, 11:10
Posts: 1611
thenuts Quote:
Dupa cum vad eu lucrurile ar fi cam asa: e oarecum normal ca Giulietta sa si-o ia de la GTI deoarece italienii au ales de data asta sa faca o masina mai "comuna" sau cum zicea careva mai sus una care nu exceleaza la nimic dar e buna la toate. Ei au ales sa faca o masina prin care omul de rand sa fie multumit cand merge prin oras cu ea ( nu sa isi rupa ficatu cand merge prin oras cu ea (vezi 147 , 156) aka confortabila. Deocamdata ei trebuie sa vanda ca sa se scoata din gaura. Pe moment nu isi permit sa faca o masina sport sa bata GTI sa fie multumiti 30 de fani alfa ( ipotetic vorbind) si din aia 20 nu au bani sa o cumpere. Ei nu pot trai numa din fani. Asa ca au creat o masina pt omul de rand. Mai incolo dupa ce isi scot investitia si o sa fie pe profit si isi permit normal ca o sa scoata ceva mai competitiv. Dupa ce o sa recastige increderea consumatorilor o sa-si permita sa puna solutii mai costisitoare implicit sa ceara mai mult bani pe masina pt ca in momentu ala clientu are incredere in Alfa si stie pe ce da banii. Deocamdata marca noastra iubita trece printr-o perioada de confuzie gen : am fost o masina mai putin fiabila si incercam sa ne recastigam increderea si sa aratam ca se poate. Nu puteau sa scoata direct Giulietta sa ii puna ultimu sistem de suspensii cu perne de aer si ce figuri mai sunt acuma ca nu dadea nici dracu atatia bani pe ea. Mai ales ca acu se dau discounturi si de 8 mii de euro la 159 si tot nu se cumpara asa cum ar trebui. Prefer sa faca acu un compromis si sa scoata o masina a "poporului" ca mai apoi dupa ce isi recladesc reputatia sa faca masini adevarate cum stiu ei si sa se si cumpere.

Stiu ca am fost cam incoerent dar mi-e lene sa reiau.


Macar sa iasa din pasa proasta in care sunt, sa isi realizeze cel putin jumatate din targetul de profit propus, ca recastige increderea oamenilor, si pe urma sa caute spiritul Alfa de care suntem indragostiti.
Insa nu cred ca asta le e planul.


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2010, 19:35 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
149 nu are nimic din astra, este platforma Fiat modificata, Astra inca viseaza la suspensie independenta spate.


Top
   
PostPosted: 08 Nov 2010, 13:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
madkat Quote:
...si golful sunt la a doua generatie cu independenta spate
asta daca tinem mortis sa consideram golf 5 si 6 chiar 2 modele diferite :lol: ca altfel 4 are semiindependenta pe spate

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 09 Nov 2010, 09:08 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Probabil o sa rafineze mult si bine solutiile astea pentru ca nu are sens sa schimbe ceva care este bun si functioneaza. Singura chestie se mai poate face pe fata, unde sint mai multe optiuni: ca la 147 (scump), ca la Megan/Focus RS (scumputz) sau ca la BMW 1xx/3xx (cred ca cea mai rezon solutie). Toate cele 3 solutii sint solutii "hardware" de a elimina influenta tractiunii in volan. Se poate implementa si "software", adica intarirea directiei etc.


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2010, 16:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2010, 07:51
Posts: 94
Location: constanta
Giulietta a luat locul 2 la Car of the year la diferenta mica de Nissan Leaf care este o masina electrica. Duster pe ultimul loc, dar ultimul loc dintre finaliste, din punctul meu de vedere un mare castig pentru Duster si un loc 1 pentru Giulietta intre masinile normale.

1.Nissan Leaf - 257 puncte
2.Alfa Romeo Giulietta - 248 puncte
3.Opel Meriva - 244 puncte
4.Ford C-Max / Grand C-Max - 224 puncte
5.Citroen C3 / DS3 - 175 puncte
6.Volvo S60 / V60 - 145 puncte
7.Dacia Duster - 132 puncte

_________________
Alfa Romeo 159 jtdm 16v 150 cp - Fara inima ar fi doar masini


Top
   
PostPosted: 29 Nov 2010, 19:35 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Tupac Quote:
Corect. Asta vorbeam si acum 3 ore cu colegii la servici: Alfa, S60-ul si Duster sunt singurele care merita (si pe care le vad ca se bat pentru titlu..si sper sa nu faca astia o gluma cu DS-ul ala..), in rest.... Iar Meriva aia nici nu pot sa inteleg cum naiba a ajuns acolo?!
Mda...no comment, a castigat o frunza. Se vede treaba ca e la moda chestia asta cu frunza in ultimul timp... :dribble:


Top
   
PostPosted: 30 Nov 2010, 03:57 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Pentru cei care doresc sa vada si cum a punctat juriul, gasiti o lista aici
Din care lista putem observa un lucru interesant: renumitul nostru Dan Vardie (parca primul posesor de Brera din Romania, nu?), a decis sa acorde 6 puncte Duster-ului, 5 punte frunzei (ca tot ne intrebam cum de a castigat... :dribble: ..iete...cam asa!), 4 puncte pentru Meriva ( :shock: ) , 3 puncte Giulietta ( :pfff: ) si Ford, si cate 2 puncte pentru Citronel si Volvo.
Oricum, cred ca si pentru acest clasament tot criza este de vina, deh...frunzulita merge gratis aproape, ce si-ar mai dori-o toti cei din juriu..


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 698 posts ]  Go to page Previous 117 18 19 20 2128 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited