It is currently 04 Dec 2024, 22:04

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next
Author Message
PostPosted: 01 Nov 2010, 12:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Toshy, nu refuz sa va dau nimic. :) Unii mai au si treaba in weekend
Harta o ai mai pe seara in mail.
Cat despre george, eu am vorbit cu el si ramasese ca oricand ii pun harta stock pe care o am in laptop.True?asta de pe data de 3 octombrie nu?
Hai sa sunam la OPC, sa vedem ce reclamatii sunt.
Chiar sunt curios si eu.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4282
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Hai frate terminati cu facturi si alte hartoage, de unde naiba si ideea asta ?

Despre back-up-ul hartii originale asa vorbisem cu dragos ca sa ii spun cand e cazul sa o puna pe masina insa vreau din ce in ce mai mult sa o primesc pe un suport magnetic sau mail, daca se poate.

_________________
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 12:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Facturi au existat dar au fost refuzate.
Vrei sa o duci asa departe madkat?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 12:15 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7429
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
bai unde ajungeti, incep si eu sa ma mir din ce in ce mai mult in fiecare zi...

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15266
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Facturi, OPC? :blink: Dumnezeule!

LE: Hai sa nu uitam cu totii cum a demarat aceasta initiativa (recititi eventual topicul de la inceput), daca Dragos va dori sa duca totul mai departe intr-un business, da, atunci cred ca se poate pune problema de facturi si OPC, pana una alta mi se pare ca ducem discutia intr-o directie oricum absurda si pierdem esentialul.

PS: Dragos, apropo de hartile stock, mi se pare de bun simt sa le trimiti tuturor celor care si le-au modificat la tine, mai ales celor care ti le cer explicit. Spun asta in cunostinta de cauza, stii bine cat am patimit de pe urma lipsei hartii stock dupa ce am facut prima modificare de soft la RBN

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 12:27 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Bag de seamă că se cam f**e treaba şi între puţinii oameni cu care aveam ce discuta pe forumul ăsta şi de care credeam că sunt mai decenţi decât restul. Plm, maturizaţi-vă şi discutaţi ca nişte oameni normali la cap aşa cum vă ştiam.


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 13:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
jesus... asta cu facturile e deplasata deja. atat din partea lu' madkat - pentru ca nu s-a pus niciodata problema facturii si nu cred ca a cerut nimeni, cat si din partea lu' seth - pentru ca nu-mi aduc aminte sa ma fi intrebat daca vreau factura.

oricum, sunt curios ce o sa primesc pe mail, dupa mai bine de o luna de cand am cerut backup-ul - si las-o moarta seth, cred ca sunt loguri in care imi spuneai explicit ca nu-mi dai harta inapoi decat daca o pui tu cu mana ta inapoi pe masina.

LE:
tocmai am primit pe mail harta de la seth.
sper ca totul sa fie in regula cu ea si sa nu am parte de alte ghinioane de acum inainte.


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 14:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Da ce ghinioane ai avut?
Te-a fulgerat de cand ti-ai facut remap?
Mergi sa te descante cineva.
Quote:
eu nu m-am plans de soft, ca nu ar merge, sau ca e prost. de mers a mers (nu cum as fi vrut eu, ce-i drept) si nu am capacitatea si nivelul tehnic sa-i pot pune o eticheta.


Nu ai pedale?nu ai volan?nu poti sa iti dai seama cum merge masina ta?

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2010, 14:47 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu asa judeci, am vazut multi multumiti d-astia care dupa 8000km schimbau turbine.


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 20:16 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
dupa cum am promis revin cu o "masuratoare" a consumului dupa un drum de 1.923 km prin tara.
dupa ce am alimentat initial pana dadea motorina pe afara (in Bucuresti) am vrut sa verific cat pot sa merg pana apare mesajul cu limited cruising range. raspunsul este 870 km. iar apoi am alimentat cu 66 de litri. cea ce inseamna ca in prima etapa am consumat in medie ~7.6 l/100km. in aceasta etapa am mers pe A1 cu 160 km/h (cu cruise control), cu ~ 110-130 km/h pe drumurile nationale din Oltenia si 70-80 km/h prin sate.
am trecut apoi Carpatii prin Valea Oltului, m-am plimbat prin Ardeal (inclusiv pe A3) cu viteze un pic mai mari, am facut ~ 100 km pe macadam si m-am invartit destul de mult prin orase (In special in Sibiu pe care l-am traversat de 2 ori cu 10 km/h; Cluj si Brasov) cu intoarcere in Bucuresti prin Valea Prahovei (pe sectiunea Comarnic, Bucuresti am circulat cu 100 km/h din motive de ceata).
am facut plinul la aceasi benzinarie ca la plecare, am adunat cantitatile de pe bonuri si se pare ca am consumat 157,31 litri. adica fix 8.18 l/100 km. cea ce este cu ~ 10% mai mult decat cei 7.4 l/100 km aratati de computerul de bord.

pe ansamblu sunt surprins de diferenta mare dintre ce arata calc de bord si media calculata, dar totusi cei 8,2 l nu cred ca sunt multi pentru un motor de 2,4 si tractiune integrala.

revin cu un calcul similar pe Bucuresti.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 00:58 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4282
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
@ahara : daca esti dispus poate facem o proba pe a2 intr-un w/e cand se potriveste pentru amandoi sa fie liber, eventual pana la lehliu si inapoi, sunt cam 120 km dus-intors....tare sunt curios cu cat va consuma mai mult masina mea in aceleasi conditii de viteza si rulare(lasam cruise controlul sa-si faca treaba) pentru ca eu nu am cum sa scot nici macar pe computer acel consum decat daca merg cu cel mult 120km/h si sa fie foarte liber.

In bucuresti mie imi e frica sa fac consumul plin/plin, ma ingrozesc cand vad ca se aprinde becul la motorina, alimentez, sa zicem de fix 100 ron adica 21 litri, si dupa nici 160 km sa se aprinda iar becul la motorina.

_________________
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 07:33 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
@georgeg:
-nu stiu daca iti mai amintesti dar cand ne-am cunoscut noi, prin primavara, te minunai de consumul mediu pe care-l aveam eu la bord. eram tot dupa un drum din acesta de vreo 2.000 km
- putem face un test pe A2. sunt chiar curios. vorbim la telefon


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 07:33 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6702
Location: Brasov... oarecum.
george, daca te incalzeste/consoleaza cu ceva :lol: eu am in Bucuresti un consum de aproximativ 12l/100km (pe CB, la pompa nu am verificat niciodata). Asta in conditiile de plecat dimineata in jurul orei 7-8 si intors seara in intervalul 5-6. Distanta parcursa este de aproximativ 10km dus si 10intors. Si sa nu uitam specificatiile masinii: 147, 1.9Mjet, 150cp, 1300si ceva kg. :oops: macar tu ai un cilindru in plus :mrgreen:
Dupa umila mea parere, a face o medie a consumului in Bucuresti este o aberatie, dat fiind faptul ca acest oras este atipic din punct de vedere al traficului.
Rezultatele inregistrate in afara localitatii sunt realiste. No comment aici.
Totusi, intre softul tau si cel al lui ahara nu exista nici o diferenta? Poate de aici diferenta de consum?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 08:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
ahara, fara nici un misto, vreau sa ma inveti sa conduc. eu nu am reusit sa scot consumul tau nici atunci cand am mers in spatele camioanelor la aspiratie ;)


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 09:29 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4282
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
ahara Quote:
....pe ansamblu sunt surprins de diferenta mare dintre ce arata calc de bord si media calculata, dar totusi cei 8,2 l nu cred ca sunt multi pentru un motor de 2,4 si tractiune integrala.
@yux : de consumul extern ce mai zici ?

_________________
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6702
Location: Brasov... oarecum.
referinduma la capitolul tuning, eu sunt de parere ca o crestere semnificativa de putere se poate face prin cresterea consumului la ceva, una din ingredientele ce intra in compozitie:
1. crestem consumul de carburant, sau
2. crestem consumul de aer, sau
3. crestem consumul la amandoua.

Evident cresterea consumului de aer nu se poate face decat si prin cresterea consumului de turbine, pentru ca e clar, tre fortata sa bage mai mult aer decat au conceput inginerii initiali ai motorului. Si turbina aia are si ea o limita, care mergand pe ideea costurilor reduse, este destul de la limita. In acest caz este foarte clar ca turbinele deja utilizate o perioada mai lunga de vreme, chiar si in conditii normale, vor ceda mai devreme.
Cei care tuneaza masini, ca sa nu faca turbina praf, mai domolesc consumul de aer si mai cresc consumul de combustibil. Nu sunt un expert in domeniu, dar logica asa imi dicteaza.

Legat de consumul extern: george, te referi la masina ta sau la a mea?
Daca te referi la a ta, ce sa zic, o fi mai mare ca inainte, nu contest. Important este ca tu sa fi multumit de cresterea X de putere cu sacrificiul unui consum crescut cu Y.
Din punctul meu de vedere un tuning prin care se castiga putere se face intotdeauna prin consumul a ceva: combustibil, aer, piesele motorului, sau o combinatie a acestora. Important este sa imi asum aceste consumuri daca ma hotarasc asupra modificarilor. Sincer, nu cred in tuning cu crestere de putere si scadere a consumului de carburant, iar masina sa continue sa ramana in mintile ei.

referitor la consumul meu extern:
6% mers pe plat linistit (viteze maxime de pana la 120 si acelerari calme)...asta intra la sport extrem :lol: nu ma tin nervii prea des sa fac treaba asta
6.5-6.7% mers pe plat voiniceste
6.7-7% mers pe autostrada la viteze de 130-150
6.7-7.4% mers voiniceste deal-vale (adica drumul meu obisnuit la BV, in care urc dealul si apoi il cobor).
(consumuri cu maxim un pasager in masina si bagaj pana in 20kg)

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 10:48 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15266
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Predo, din nou bati campii! :lol:

Ai sa razi, dar limitele turbinelor nu sunt atat de jos precum crezi! Cateva exemple:
- turbina mea, care are deja fro 40k km cu vreo 3 softuri diferite, dupa cum stii nu toate dintre cele mai reusite, are un grad de uzura absolut normal (omul a refuzat sa imi ia banii pentru o eventuala reparatie pentru ca nu era nimic de reparat!)
- tot cineva care repara turbine spunea ca numara pe degete cate astfel de turbine a reparat (este vorba de Garrett GT1749V) de cand practica aceasta meserie
- aceiasi turbina este exploatata mai tare de catre alte marci care o folosesc (spre ex, stiai ca pe Leon MK1 TDI functioneaza stock la 1.5bari? nici eu :lol: )
Deci crede-ma ca limitele turbinei sunt mult mai sus decat sunt folosite ele pe Alfa (mai putin KKK-urile prezente pe 159 2.4 200cp).

La fel si la partea cu aerul, motorina si presiunea in turbina. Ele functioneaza corelat, nu poti sa cresti una fara cealalta. Adica tu poti (dar nu ar fi wise sa faci asta), dar tot cresc automat si celelalte.

Nici eu nu ma pricep, de cand cu atatea softuri am incercat si eu sa inteleg unele chestii, am mai citit, dar tot ma feresc sa-mi dau cu parerea..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 11:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4282
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Preda vezi ca esti la a doua abatere, la urmatoarea rosu direct fara avertisment, suspendare 3 etape. :lol:

_________________
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
yux_mm Quote:
referinduma la capitolul tuning, eu sunt de parere ca o crestere semnificativa de putere se poate face prin cresterea consumului la ceva, una din ingredientele ce intra in compozitie:
1. crestem consumul de carburant, sau
2. crestem consumul de aer, sau
3. crestem consumul la amandoua.
Teoretic cantitatea de carburant injectata trebuie corelata cu o cantitate de aer necesara pentru a-l arde (ii zice raport stoichimetric). Degeaba bagi mai mult carburant in motor daca nu cresti si cantitatea de oxigen ca sa poata arde, insa se poate umbla la amestec un pic. Normal in ture joase as merge pe amestec mai sarac (fata de raportul stoichimetric) atunci consumul in uz normal ar trebui sa scada.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 13:41 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
[quote="madkat"]Ahara - ai Q4 sau tractiune fatza?[/quote]

Q4.


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6702
Location: Brasov... oarecum.
se pare ca am o placere nebuna sa bat campii :lol:
ALXege Quote:
Deci crede-ma ca limitele turbinei sunt mult mai sus decat sunt folosite ele pe Alfa (mai putin KKK-urile prezente pe 159 2.4 200cp).
pai la cele dimensionate la limita e problema. ca dor e clar, daca folosesc o turbina in mod normal la 45-50% din capacitate atunci o pot solicita cu peste 50%in plus si va ajunge la o capacitate reala de 75%

@dany: da. corect. nu pot arde o cantitate mai mare de combustibil decat cu o cantitate potrivita de aer. si atunci vine intrebarea: nu este evident ca pentru a creste puterea trebuie sa cresc si cantitatea de combustibil? sau altfel spus, ce se intampla daca introduc in cilindru mai mult aer decat este necesar pentru a arde cantitatea de combustibil?

si, amestec sarac in ce? aer sau combustibil? scuzati-mi neobrazarea de a nu sti acest lucru. :oops:

@george: cred ca in curand o sa ma cer singur afara :lol:

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 03 Nov 2010, 15:46 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
yux_mm Quote:
si, amestec sarac in ce? aer sau combustibil? scuzati-mi neobrazarea de a nu sti acest lucru. :oops:
Combustibil.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 Post subject: Superchips
PostPosted: 05 Nov 2010, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Alexx Quote:
Insa nu stiu ce asteptari aveati de la grandioasa suma de 400e, va invit sa mergeti la tunerii nostri seriosi, SuperChip/Revo sau SKN si o sa va pricopsiti cu un soft similar pus tot in 15min, o sa va coste cam 1000e, iarasi daca o sa veniti cu pretentii de dyno o sa se mai adauge ceva bani la suma asta.
N-am urmarit toata discutia asa ca nu o sa comentez nimic de Gus sau de vreunul din voi.
Singurul lucru care vreau sa il clarific e legat de Superchips/Revo.
Ca dealer Superchips/Revo sunt in masura sa va dau orice detalii legate de aceste doua firme sau software-urile pe care le instalam.

Revo nu face software decat pe masinile grupului VAG -> Audi, Seat, Skoda, Volkswagen si Porsche. Deci automat Revo nu intra in aceasta discutie.
Superchips face software pentru Alfa Romeo, stage 1 insemnand software direct pe masina
fara modificari hardware (piese) la preturi intre 300-550 EUR. Castigurile de putere se gasesc
pe site-ul Superchips Romania. De asemenea se poate instala DPF-off + software, pretul pentru software fiind cu 100 EUR mai mult.
Ce include o asemenea modificare (fara alte costuri suplimentare)?
1. Masina se receptioneaza la sediul nostru (in cazul meu, Timisoara) - se semneaza contractul de prestari servicii si procesul verbal de predare primire.
2. Se logheaza parametrii motor pe strada sau pe dyno (in cazul Superchips Oradea).
3. Daca motorul functioneaza corect se trece la pasul 4, altfel se rezolva problema.
4. Se citeste software-ul original, se salveaza pe serverele noastre si se trimite in Anglia la Superchips HQ pentru optimizare, impreuna cu log-urile efectuate si cerintele clientului.
5. In 45-70 minute se primeste prima versiune de software.
6. Software-ul se instaleaza pe masina si se testeaza masina pe strada/dyno.
7. Daca totul este in regula si clientul este multumit se trece la pasul 8. Altfel se repeta pasii 5-6 pana cand totul este in regula, masina nu are erori, si motorul functioneaza optim.
8. Clientul primeste factura, fisa de instalare a software-ului si fisa de garantie. De asemenea, la cerere se poate primi si software-ul original al masinii.

Pe toata durata garantiei (99 luni) poti cere instalarea software-ului original inapoi pe masina,
rescrierea software-ului modificat, diagnoze etc. Mai mult, orice modificare de software se face free-of-charge pana la trecerea la un stage superior (la care se plateste doar diferenta de bani). Ex: stage 1 = 500 EUR platit la inceput, peste 1 an modificam masina si vrem stage 2 = 100 EUR diferenta de bani (nu 600 EUR cat ar costa direct).

Ce am vrut sa spun? Un software Superchips/Revo nu costa 1000 EUR niciodata (doar la vreo 2-3 supercar-uri), nu toate software-urile sunt la fel (Superchips <> Revo <> Gus <> altceva), si in cazul in care exista dyno la sediul Superchips/Revo care instaleaza nu se percep bani suplimentari pentru testele pe el.

Un exemplu clar de masina modificata de noi cu succes -> Massimo, Audi A5 3.0TDI
Performante actuale: 350CP / 720Nm
Performante initiale (fabrica): 240CP / 350Nm
Modificari: intercooler, pompa motorina, evacuare, DPF-off, de-cat, software Superchips Stage 3

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2010, 17:37 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Si iar nu m-am putut abtine :lol:
Uite ba ca traiesteee! :lol:


Top
   
PostPosted: 05 Nov 2010, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15266
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ai dreptate zappere, cerusem mai demult cotatie pentru soft Superchips si costa fix cat a costat si softul lui Gus.
Din pacate, stiu si o Alfa care cu soft Superchips lua check engine.
Deci aceiasi bani, aceiasi distractie :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 317 posts ]  Go to page Previous 19 10 11 12 13 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited