Revin cu cateva noutati:
Dupa ce a rezolvat problema cu clapeta,m-am hotarat sa ii pun filtru aer sport. Zis si facut, doar ca, coincidenta sau nu,... imediat dupa ce l-am montat,... a inceput sa mearga mai rau ca inainte (parca nu se alimenta,... motorul.. frana brusc, nu tragea.....) dupa cateva minute imi dau seama ca se aprinsese becul la injectoare.
Sun un mecanic si imi recomanda ca prima data sa bago solutie de curatat injectoare. Introduc solutia.... nu vad nici o diferenta, decat ca becul la injectoare se stingea si apindea cand sicum avea chef, dar simptomele erau aceleasi tot tmpul.
Ma duc la tester, si culmea la injectoare nici o eroare memorata, doar la sonda lambda, mecanicul incearca sa ma convinga, ca sonda lambda este defecta, si din cauza ca citeste niste valori gresite, genereaza un amestec prost, posibil prea bogat care imi ineaca injectoarele.
Nu sunt prea convins de explicatie, dar din moment ce pe tester scria alb pe negru sonda lambda o cumpar.
Astazi ma duc si o montez, constat o usoara imbunatatire a functionarii motorului dar becul la injectoare tot aprins, nu urca peste 3 mii nici la relanti (de la 7 mii incepe rosu) si culmea nici de data asta testerul nu da nici o eroare pe injectoare, am scos furtunasul de alimentare si pompa de benzina are presiune f. buna.
Acum voi incerca o curatare cu ultrasunete a injectoarelor,.... doar ca m-am cam saturat de mecanici.... care merg pe ghicite prin excludere, si toate astea pe banii mei.