It is currently 25 Nov 2024, 18:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9
Author Message
PostPosted: 18 Feb 2010, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 13 Sep 2008, 10:16
Posts: 61
Location: bucuresti
:)) Si eu am patit aceeasi chestie in toamna, dupa ce am dat curent unui prieten alternatorul a incetat sa mai incarce. Norocul meu este ca am alternator Bosch si am putut schimba releul.

_________________
alfa 156 sw selespeed 150cp


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 21:19 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Mda, e discutabil, daca aveti timp si prietenul este prieten adevarat, insa va e frica de experiente d-astea, scoateti masa de la bateria moarta, prindeti crocodilii de bateria buna si de masa scoasa+plusul (care inca e conectat la bateria moarta). In felul asta masina lui porneste cu bateria voastra. Dupa aia, cu mare grija montati masa la bateria moarta fara sa deconectati crocodilul de la bateria buna. Dupa ce ati strins bine surubul la masa, puteti sa deconectati bateria buna.

Daca dai curent cu motorul oprit si omul are un motor diesel similar cu al tau, e posibil sa ramii si tu fara.


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2010, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
A trecut ceva timp de cand n-am m-ai scris aici. Vorba francezului - no news is good news.
Cum zilele trecute m-am trezit si fara asigurare, uitasem de ea desi trecusera trei saptamani de cand imi expirase, mi-am zis sa imi iau la verificat toate cele. Asa am descoperit ca in curand expira si verificarea tehnica, asadar pe asta n-o mai ratez ! Ceea ce ma face sa realizez ca imbatranim si noi odata cu bucatile astea de fier carora le atribuim si suflet. Unde au disparut ultimii doi ani si cei 60.000 de kilometri parcursi la volanul acestei masini ?
Pentru referinta, si sa nu se creeze impresia ca merge doar cu motorina si vorbe bune, iata ce-am mai facut anul asta :
Pe la sfarsitul primaverii a venit vremea rotilor mari cu care Alfa mea se simte cel mai bine. Continentalurile SportContact 3 cu care luasem masina isi facusera treaba cu brio, dar trebuiau inlocuite. Dimensiunea asta 235/40/18 este folosita pe putine masini, si acelea nu dintre cele mai des intalnite, poate cea mai “populara” fiind Passat CC. Spun asta pentru ca initial, nici nu ma gandeam sa folosesc altceva decat anvelope second aduse din Nemtia. N-am gasit insa dimensiunea asta, asa ca a trebuit sa sfidez criza cum spunea un coleg si sa imi cumpar anvelope noi. Nu Hankookurile acelea care dadeau bine in teste dar erau cam scumpute, ci unele mai omenesti asa, potrivite timpurilor pe care le traim – Vredestein Ultrac Sessanta, la 526 lei/bucata. Anvelope sunt medii, in adevaratul sens al cuvantului, si ca pret, dar si ca performate. Singurul lucru la care exceleaza este poate modelul profilului, dar asta nu inseamna nici pe de parte ca ar fi mediocre in cea ce conteaza cu adevarat la bucata asta de cauciuc care ne tine pe pamant. Sunt niste anvelope corecte, normale, cu suficienta aderenta incat sa ma incurajeze sa ma arunc in viraje atat de mult cat masa masinii o permite. Dupa parerea mea, sunt si destul de rezistente, cele de pe fata sunt deja pe la 4 mm, dar gasesc o scuza pentru asta in stilul meu de condus cat si in faptul ca am parcurs cu ele deja mai bine de 20.000 de km, o buna parte din ei in 2 eurotripuri.
Attachment:
Imagine002 (Medium).jpg
Imagine002 (Medium).jpg [ 102.41 KiB | Viewed 5386 times ]
Attachment:
Imagine004 (Medium).jpg
Imagine004 (Medium).jpg [ 88.46 KiB | Viewed 5386 times ]
Attachment:
DSC02157 (Medium).JPG
DSC02157 (Medium).JPG [ 84.13 KiB | Viewed 5386 times ]
Odata cu schimabarea anvelopelor am facut si verificarea directiei, unde mi-a fost elucidat misterul tocirii pe interior a anvelopelor. Se pare ca la masina mea, din fabrica unghiul de cadere este setat mai mare decat se foloseste uzual la alte masini, si nu se poate interveni asupra lui, tocmai pentru a asigura o mai buna stabilitate pe viraje sau atunci cand masina este condusa mai la limita. Sunt curios acum daca lucrul acesta este valabil doar pentru versiunea TI sau pentru toate Alfele 166.
Attachment:
scan0002 (Medium).jpg
scan0002 (Medium).jpg [ 37.64 KiB | Viewed 5386 times ]
Cu roti noi si directia reglata, eram gata de inghitit kilometri dupa kilometri. Si asta face masina cel mai bine, este un cruiser suprem, cu ocazia calatoriei la Centenario am avut din nou ocazia sa testez placerea condusului la drum lung si excelentul compromis intre sportivitate si confort.
Alfa 166 TI pentru asta a fost facuta : eurotripuri in care distantele lungi pe autostrada sunt inghitite cat ai clipi cu ochii, alternate cu pasajele de drum national mai virajat, pe dealuri si vai parcurse cu motorul turat ce se incapataneaza sa nu se comporte ca unul pe motorina, ce se cere incontinuu turat, cu frane ce nu par sa oboseasca chiar folosite asiduu, si cu aceeasi filtrare suverana a denivelarilor si a diferentelor de calitate a carosabilului. Specialistii Alfa chiar s-au intrecut pe ei insisi cu setarea suspensiei acestei masini. Evident, totul trebuie privit prin prisma trecerii anilor,si raportat la masinile similare contemporare. Alfa 166 ramane o specie aparte, una din pacate care nu si-a gasit nici urmas nici echivalent in toata industria auto italiana.
Attachment:
DSC02250 (Medium).JPG
DSC02250 (Medium).JPG [ 85.34 KiB | Viewed 5386 times ]
Attachment:
DSC02164 (Medium).JPG
DSC02164 (Medium).JPG [ 87.27 KiB | Viewed 5386 times ]
Kilometrii acestia lungi si-au cerut si ei tributul, asa ca a urmat o alta revizie mai complexa si costisitoare ( parca toate sunt asa :) ) in cadrul careia pe langa verificarile uzuale si schimburile de filtre si ulei am inlocuit si distributia. Taman trecusera cei 2 ani si 60.000 de kilometri de la ultimul schimb cea fost efectuat in Nemtia inainte de a cumpara eu masina, asa ca asta era un lucru ce nu suferea amananare.
Intr-o lume perfecta ar trebui acum sa o vopsesc integral, cei doi ani de trai in Romanica au lasat mai multe urme pe caroserie decat cei 4 din Germania, dar asta o tot aman pentru urmatorii bani, cumva si cu convingerea amaruie ca in tara asta se va putea mentine perfecta doar o saptama dupa vopsirea integrala.
Pana atunci, sa vedem ce ne rezerva verificarea tehnica obligatorie de saptamana viitoare.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2010, 13:51 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Faine poze, faine vorbe. N-a apus :inlove: !

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 17 Oct 2010, 21:39 
Offline

Joined: 15 Oct 2010, 10:07
Posts: 2
Superba masina, iar culoarea rosie o prinde exceptional, impreuna cu interiorul inchis la culoare.

Masina argintie, cea cu care ai facut poze am vrut sa o cumpar eu acum un an. E de vanzare ?


Top
   
PostPosted: 18 Oct 2010, 08:43 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
Ma uit la tine si ma vad pe mine... :clapping: Mare noroc are alfita ca te are.. :mrgreen:

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2010, 09:03 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Eu cand ma uit la tine te vad in somnoros si nervos in toiul noptii, in pragul unei usi de hotel, cu tot alfaclubul facand galerie mai ceva ca pe stadion de la parter pana la etajul 4 sau cat o fi fost, tu neintelegand cu ce ai gresit sa ai parte de asa "colegi". :roll2:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 20:55 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dupa 2 ani si 60.000 de kilometri, am avut o alta revelatie. Si anume ca masina mea stie sa si consume putin. Inregistrez de cand am cumparat-o consumul pe spritmonitor, si de la bun inceput am fost campionul in lista de masini similare. Chestia asta m-a facut sa ma intreb uneori daca n-o fi si altceva in neregula cu masina, pe langa stilul meu de condus, fapt infirmat definitiv in urma cu cateva zile. Intr-un drum parcurs in zori de zi pana in Bucuresti, cu temperaturi de minus 2 grade pe mai tot traseul, dar depasind tot ce trebuia depasit si mergand cu o viteza de 110/120 in "turbo-zone" si pe centura Ploiestiului, am primit confirmare ca doar talpa mea cea grea este de vina pentru faptul ca ma aflu in josul paginii pe acea pagina de monitorizare a consumului.


Attachments:
Imagine062 [1600x1200].jpg
Imagine062 [1600x1200].jpg [ 92.69 KiB | Viewed 5149 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
La toate 166 e unghiul de cadere asa. La unele e mai accentuat datorita suspensiei imbatranite, bucsi terminate, etc, dar in principiu nu am vazut una care sa aiba rotile perpendiculare pe asfalt.


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 21:07 
Offline
User avatar

Joined: 22 Jul 2008, 21:49
Posts: 213
Location: Marseille
Calculul e un pic eronat.Mie imi arata mereu consumul cu 2-3 litri mai mic fata de ceea ce bag la pompa.

_________________
166/2.0ts/150 cp


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 21:17 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
adisoru Quote:
La toate 166 e unghiul de cadere asa
ba pardon, la prima masina am avut problema asta si s-a remediat prin inlocuirea bratelor spate, la a 2-a nu am avut ce sa remediez pentru ca stateau perfect pe asfalt. problema la 166 e ca putini au grija de ele, se bazeaza ca sunt rezistente. 75% nici nu "au auzit" de bratele spate.

legat de consum, computerul de 166 e cam singurul care da consumul real, poate cu o mica eroare. problema la el apare cand nu este resetat sau cand iei piciorul din acceleratie, refresh rate-ul fiind slab.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
carrera Quote:
Calculul e un pic eronat.
Absolut deloc, este intotdeauna exact. La ultimul plin, computerul de bord imi arata 7.1 L/100 km , in realitate el fiind de 7.08 !
tzzivii Quote:
problema la 166 e ca putini au grija de ele, se bazeaza ca sunt rezistente. 75% nici nu "au auzit" de bratele spate.
Tare descrierea asta, pentru o secunda am crezut ca vorbesti de vreo nemuritoare Toyota Lancruiser si nu de Alfa cea blamata ca ar fi prea fragila. :mrgreen:
Se pare ca a venit vremea si alor mele, de cand cu temperaturile mai scazute de saptamana trecuta, am inceput sa fiu incantat in fiecare dimineata de scartaituri la trecerea peste speed-bump-ul de pe aleea din fata blocului.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 22 Jul 2008, 21:49
Posts: 213
Location: Marseille
Eu am probat la pompa facand plinul fiecare 100,200 sau 400 de km.Si asta aproximativ 4 luni la rand.Intotdeauna computerul nu imi arata mai mult de 11,5 % iar calculul la pompa iese undeva la max. 14,5%.
Nu stiu daca e posibil ca pompa sa ¨fure¨ insa pun mai mare pret pe metoda plin la plin decat pe estimarea computerului.

_________________
166/2.0ts/150 cp


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2010, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
pe fata probleme apar de la bratele superioare sau de la bara stabilizatoare. cele inferioare mai greu la 166 (nici cu cele superioare nu imi e rusine)

iar pe spate, verifica amortizoarele si bratul din poza.


Attachments:
brat.jpg
brat.jpg [ 10.39 KiB | Viewed 5719 times ]

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…
Top
   
PostPosted: 21 Feb 2011, 01:19 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
S-au mai adunat kilometri, am mai facut cate ceva... for future reference, vorba francezului, m-am gandit sa le scriu si aici...
Furtunul minunat de la intercooler la motor (in poza de mai jos) a cedat si la mine, cum am auzit ca se mai intampla in cazul motorizarilor cu turbina. N-am simtit cadere de putere, dar suna teribil a uraganul Katrina, si riscam sa inund totul pe acolo cu vapori de ulei. Mi-ar fi placut sa-l pot inlocui cu unul siliconic, mandru de rosu, chiar asa cum vinde Gabi Dima pentru 156 diesel, dar pentru 166 nu se fac. Am cochetat apoi cu posibilitatea de a-l inlocui cu un tub de inox, dar nenea Stelco m-a facut sa renunt : primul cot al furtunului e mai strans de 90 de grade, diametrul furtunului original e 65 iar teava lui de inox era de 60. In cele din urma am cumparat tot un furtun original, macar pe asta nou mansonul ala de panza e lipit mai bine. :)
Attachment:
13012011217 (Medium).jpg
13012011217 (Medium).jpg [ 87.42 KiB | Viewed 5620 times ]
Dupa principiul daca nu se strica nu ai ce sa repari, nu am schimbat ( asa cum poate ar fi trebuit) cureaua de accesorii si rolele respective odata cu distributia. Am facut-o acum, cand a inceput sa scartaie insuportabil. Partea buna e ca am un kit de accesorii cu vreo 15.000 de km mai tanar decat ar fi trebuit. Nu pozez piesele noi, dar de data asta regret ca n-am facut-o, rola intinzatoare mi s-a parut chiar un ansamblu interesant : e compusa din rola in sine, un amortizor zdravan, si un suport pentru astea doua, care la randul lui contine ceva bucsi. Faina bucata de inginerie ! Am incercat sa caut imagini pe google ale piesei, dar ce am gasit ( evident de la alte marci mai populare) nu se compara cu complexitatea celei de Alfa.
Dupa revizie, si pentru ca daca va fi sa vand masina chiar vreau s-o dau intr-o stare cat mai apropiata de cea in care am luat-o eu din Nemtia, mi-am zis sa iau taurul de corne si sa remediez si zgarieturile adunate de-a lungul timpului pe barile fata/spate. Intentia in sine n-a fost rea, pacat de modul de aplicare. Bineinteles ca vopsitorii n-au nimerit culoarea, sper ca poza de mai jos sa ilustreze ceea ce eu vad foarte usor dar ei mai greu. Am asistat si am devenit parte intr-o saga in care n-as fi vrut sa fiu implicat si care e prea lunga sa fie reprodusa aici, deh...traim in Romania, iar restul il stiti de la Mircea Badea. Rezolvarea sper s-o am de maine incolo, cu o alta vopsea cumparata de mine si manopera lor, masina mea sa redevina Rosso Alfa si nu Multi Rosso.


Attachments:
119 (Medium).JPG
119 (Medium).JPG [ 78.19 KiB | Viewed 5620 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 26 Jul 2011, 14:53 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dupa aproape trei ani si peste 90.000 de kilometri minunati petrecuti impreuna, a venit si momentul despartirii.
Pentru conformitate, ar mai fi de adaugat ceva chestii de i le-am facut si poate o poza doua, dar doar ce "m-am adunat" sa scriu aici despre asta. Masina a ajuns in posesia unui baiat din Bucuresti, nu este membru alfa club si nici nu frecventeaza forumul nostru, dar este la a doua Alfa si sunt sigur ca o va aprecia si el. Nu am vandut-o la pretul pe care mi-l doream, poate si datorita anti-talentului meu innascut de vanzator, dar una peste alta sunt multumit ca cel ce a cumparat-o s-a ales cu o masina cinstita.
Undeva, candva, daca mai exista, mi-ar placea sa mai am asa un exemplar, poate chiar acesta.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2011, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
pai si acum esti pieton ?

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2011, 16:21 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
deci "ie" adevarate zvonurile.. eu zic sa fie intr-un ceas bun si sa te vedem cat mai repede cu o noua alfa, mai frumoasa si mai potenta (un spider, ceva?) :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 26 Jul 2011, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 02 May 2006, 14:04
Posts: 1432
Car: Gtv V6 tb
Location: Zalau
Acum poti posta aici: de ce fanii Alfa isi schimba masina?
La mai mare!

_________________
Alfa Romeo Gtv 2.0 tb rosso miro

ex: Alfa Romeo 159 1.9 jtd grigio vesuvio
ex: Alfa Romeo 166 Super 2.0 tb grigio chiaro metallizzato
ex: Alfa Romeo 156 1.8 ts rosso proteo


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2011, 12:10 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Topicul ala sincer mi s-a parut de tot rahatul, la vremea respectiva m-am amuzat citindu-l. Alfistii NU isi schimba masinile, in nici un caz nu abandoneaza marca pentru ca ar fi nu-stiu-cum sau i-ar lipsi nu-stiu-ce. Masina asta am vandut-o strict din necesitati financiare, intr-o lume perfecta n-as fi avut nici un motiv sa o vand niciodata. Iti multumesc pentru urare, strict aspirational sunt impresionat oarecum de baiatul asta, avem doua chestii in comun : si eu sunt un fost posesor de 166 si indelung admirator al Tridentului. Bineinteles insa ca e un drum lung pana acolo, dar e bine sa iti fixezi obiective. :)
In procesul asta mare consumator de nervi care a fost vanzarea masinii am avut parte si de momente mai luminate, in care un baiat imi spusese ca n-am de ce sa vand 166-le pentru ca in gama Alfa Romeo nu mai am unde sa merg mai sus, 159-le fiind inferior ( :tongue: ) sau altele in care pur si simplu am ramas fara replica, cum a fost atunci cand cineva mi-a spus ca masina mea e suspect de curata, si este imposibil sa nu fi fost implicata intr-un accident.
Deocamdata sunt pasager intr-un Smart, nu stiu daca asta se califica ca fiind o treapta sub sau peste aceea de pieton, dar este absolut obligatoriu ca pe drumul pana la acel Maserati sa mai incerc emotiile cauzate de o Inima Sportiva !

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2011, 12:17 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Excelent tastes (nu ca m-as fi indoit de asta pana acum) :)
Nu am citit povestea baiatului, dar mi-am dat seama din poze unde bati.. si eu ma gandeam acum ceva vreme ca, asa cum spui tu - intr-o lume perfecta, asta ar fi adevaratul inlocuitor al GTului, ba chiar predecesorul lui (un pic mai aproape de realitate dpdv financiar).

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2011, 13:20 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jun 2009, 21:02
Posts: 994
Location: Brasov
Sper ca va avea grija de ea....era cea mai frumoasa din Bv :dribble:

_________________

166 V6 TB Zender
147 1.6 TS ECO

GT 2.0 jts
156 SW 1.9 8v
147 FL 1.9 8v
GTV 2.0 ts
146 1.4 ts


Top
   
PostPosted: 27 Jul 2011, 14:29 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Grrrrr,eu trageam speranta ca n-ai s-o vinzi pana in toamna cand vin in tara :peace:
Asta e,cautam altceva.Te salut


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited