cei de la service nu m-au jupuit. mi-au luat la fel de multi bani ca si ceilalti. si tot fara sa-i dea de cap. asta am constatat saptamana asta. de pe 27 nov pana pe 1 dec inclusiv mi-a facut deja de trei ori problema de care va spuneam.
de doua ori in fata la cerrefour, seara cand ma intorceam de la serviciu si o data (surpriza nu mi s-a mai intamplat niciodata ziua) la piata victoriei, pe 1 dec cand vroiam sa merg sa vad si eu defilarea.
mi-am dat seama ca cei de la service sunt niste inlocuitori de piese si atat.
nu exista un electronist priceput in toata reteaua lor de service-uri.
niste hahalere cum ar zice un binecunoscut finantator al unui club de fotbal. m-am chinuit de fiecare data sa le expun cat mai multe simtome, mai, mai si-or da seama despre ce este vorba, dar de fiecare data faceau tot ce le trecea lor prin cap. puneau scaner-ul pe masina si daca nu dadea nici o eroare, o inventau ei pt ca sa zica mai apoi ca au rezolvat-o.
ba chiar ultimii, cei de la autoperugia, mi-au smuls firele de la alarma, al carui modul il scosesem eu sa vad daca influenteaza in vreun fel erorile mele. stabilisem cu cei de la falcon ca scoatem alarma si daca imi mai face problema o punem la loc pt ca inseamna ca nu e de aici. acum probabil mi-am pierdut garantia la alarma, care dupa cum stiti, la viper este pe viata.
m-am gandit sa-i schimb eu de capul meu releul din capatul pompei selespeed electrice (daca as putea v-as atasa o fotografie a lui). este un releu de 50 amperi pe care va trebui sa-l cumpar. daca va face si dupa ce schimb asta, cred ca s-ar putea sa fie vorba de pompa electrica selespeed.
va mai spun si voua simtomele masinii mele:
la un moment dat, cand opresc masina, ea trece pe neutral si nu mai vrea apoi sa intre in nici o viteza.
pentru ca sa remediez problema, scot bornele si astept vreo jumatate de ora.
apoi, cu usa soferului deschisa, pun bornele la loc, se aude cum porneste pompa electrica selespeed, si pot pleca.
cu toate problemele mele va spun ca sunt totusi un om norocos: de fiecare data ma lasa langa o bordura mai putin inalta astfel incat pot sa o imping in afara carosabilului