It is currently 02 Feb 2025, 13:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 18 posts ] 
Author Message
 Post subject: Racord flexibil evacuare
PostPosted: 29 Nov 2006, 00:48 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
Salutare!

Vreau sa va intreb daca stiti de unde as putea sa gasesc si eu un astfel de racord. Azi la AI mi-au cerut 12.5 mil.

De unde se poate comanda un racord dupa dimensiuni?

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2006, 00:58 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Si eu am aceeasi problema.. Vezi la astia care se ocupa de evacuari sport.. Trebuie sa aiba si ei asa ceva.
E maxim 3 mil.

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2006, 01:03 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Orice magazin de piese sau atelier care repara esapamente. Pret de la 80 la 200 ron

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2006, 08:24 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Incearca la baietii de la Borla, au service-ul pe langa Cora Pantelimon, lucreaza bine, rapid si oarecum ieftin.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2006, 14:02 
Offline
User avatar

Joined: 09 Oct 2006, 09:58
Posts: 25
Location: Bucuresti
te referi la racordul dintre turbina si intercooler cumva?

_________________
(OO\=\°/=/OO)

Alfa 156 1.9JTD 140CP 2003


Top
   
 
PostPosted: 29 Nov 2006, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
lynxul Quote:

la AI mi-au cerut 12.5 mil.
pretul include "saxofonul"+racord.asa se vinde la AI.

se gaseste si separat numai racordul insa nu stiu cat costa.oricum muuuult mai ieftin.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2006, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2006, 14:57
Posts: 132
ma refer la racordul de la evacuare, dupa turbina.

Trebuie taiat racordul, cumparat unul nou si apoi sudat in argon. La AI mi-au spus ca nu se poate cumpara separat racordul. Poate pentru ca ei nu incurajeaza schimbarea modulara.

_________________
156 JTD M-Jet.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2006, 15:06 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
lynxul Quote:
ma refer la racordul de la evacuare, dupa turbina.

Poate pentru ca ei nu incurajeaza schimbarea modulara.
Posibil.
Si la mine s-a nasolit racordul flexibil, dar nu l-am schimbat.

Daca reusesti alta combinatie fara sa schimbi tot ansamblul, posteaza cum ai rezolvat.
ma intereseaza.

multumesc.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2006, 17:06 
Offline
User avatar

Joined: 09 Oct 2006, 09:58
Posts: 25
Location: Bucuresti
Dar apropos a avut cineva probleme cu furtunul sau racordul de jos dintre turbina si intercooler? Cat costa si daca exista solutii gen racorduri de silicon mai rezistante? E o problema intalnita la 156JTD? Eu am avut un SAAB 93 si imi scosesera peri albi racordurile pe care a trebuit sa le schimb si m-au costat 1500RON amandoua (si cel de la intercooler la galeria de admisie) :cry:

Merci si scuze daca este off topic

Stefan

_________________
(OO\=\°/=/OO)

Alfa 156 1.9JTD 140CP 2003


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Nov 2006, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Problema asta o am si eu.... Imi picura destul de serios acolo, dar un mecanic bun prieten mi-a spus sa nu-mi fac mari probleme pt ca este oarecum de asteptat la dieseluri dupa un anumit nr de kilometri. M-am interesat despre o tubulatura ranforsata din silicon, cica se pot inporta (*sunt universale) dar ar putea exista niste probleme de montaj cu adecvarea diametrului tubulaturii de racord.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2006, 01:46 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Si eu am avut probleme cu racordul flexibil , tot la un JTD.Eu am cumparat unul exact pe masura potrivita cu 170 ron.Se gaseste destul de usor pe la magazinele de piese auto.Mie mi l-a adus un prieten mecanic.

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 30 Nov 2006, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Atentie la solutia inlocuirii doar a racordului flexibil , pentru ca din pacate , pe Alfa 156 acesta poate fi doar sudat , in varianta pastrarii partii de evacuare (saxofon). Atentie, pentru ca racordul sudat trebuie sa aiba exact aceleasi dimensiuni si caracteristici. Eu am incercat o asemenea varianta si aveam vibratii serioase la 2000 rpm. Am renuntat in final si am procurat o evacuare cu tot cu racord (producator Bozal) , cam 10 milioane lei vechi. Cam stupid sa nu poti inlocui doar piesa defecta, that's life with Alfa !

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 00:01 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Vad ca e o mica confuzie aici.
Unii vorbesc despre racordul flexibil de la evacuare(pe care eu l-am schimbat la 156 fara probleme cu unul de la un magazin oarecare, luat pe dimensiuni si asa am vandut masina, fara sa mai am probleme); iar altii vorbesc de furtunele de aer de la turbina, care sunt din cauciuc/silicon care sunt alta mancare de peste.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 01 Dec 2006, 17:46 
Offline
User avatar

Joined: 09 Oct 2006, 09:58
Posts: 25
Location: Bucuresti
Eu sunt de vina pt ca am strecurat ideea racordului de aer de la intercooler. Imi cer scuze inca o data pt off topic.
Problema mea insa ramane... v-ati lovit de problema asta la JTD? Stiti costuri sau solutii alternative?

_________________
(OO\=\°/=/OO)

Alfa 156 1.9JTD 140CP 2003


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 05 Dec 2006, 13:55 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Alternativa cea mai la indemina este Borla, preturi rezon, baietii stiu sa sudeze k lumea in argon. Partea proasta e ca s-au mutat la dracu cu carti in Stefanesti, pina ajungi acolo dai in primire.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2006, 00:27 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
ce este acest racord flexibil evacuare? ca si mie mi-au zis cei de la AI ca l-am indoit (cica) dar n-au stiut sa-mi spuna daca dauneaza cu ceva sau nu. Asta undeva prin vara, si nu pare sa comenteze ceva masina, de atunci...


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2006, 11:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi poza de mai jos, ala e racordul flexibil, este situat intre galerie si toba intermediara si are rolul de a atenua vibratiile produse de motor. De la "datul cu burta de asfalt" ala se rupe/fisureaza si necesita inlocuirea ei. Din pacate se inlocuieste cu tot cu teava la AI de obicei, dar eu pot da numai racordul propriu-zis (poza e din catalog) si nu costa mult, costa, depinde de model, intre 50 si 285 ron.


Attachments:
Racord.jpg
Racord.jpg [ 50.19 KiB | Viewed 2544 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2006, 19:40 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Pt 1.6 TS cam cat ar fi? :D

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 18 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited