Alfa33, merci de aprecieri. Dar si asa e joasa, nu imi trebuie belele in plus cu spoilere si arcuri scurte
Pragurile stock mi se par destul de frumoase, iar ca jante nu as pune mai mult de 15".
De la ultima intalnire ma macina un gand. Deoarece parca 15624jtd-ul zicea ca a vazut cat e de stabila de cand am venit si ca i se pare ca ar fi coborata, a inceput sa ma bata gandul daca nu cumva a mea o fi cuborata de englez (se stie ca astia sunt maniaci, si sunt fani Alfa
) si eventual puse si alte amortizoare (desi nu prea cred). Am incercat sa aflu de la madkat (el fiind vechiul proprietar
), dar nu stie...
Pe de alta parte, cum zicea si madkat, la acea vreme, acest motor era "the top" pentru 145, si poate este un pic mai coborata de fel pentru aceata motorizare, fata de versiunile 1.4, 1.6 de ex
Voi ce credeti? Pare masniuta mea a fi coborata fata de standard? Cum pot afla pe viu daca e? Ca daca are alte arcuri, naiba stie, cum faci diferenta daca nu le dai jos sa le pui langa unele standard?
In alta ordine de idei, in 2-3 zile imi iau amortizoarele spate. Dintre toate variantele am ramas sa aleg intre cele originale (1.650.000 lei/bucata!
) si Bilstein (2.000.000 lei/bucata). M-am decis sa iau originale, sunt mai ieftine si zic eu ca ar trebui sa isi faca treaba foarte bine.
Unde sunt cei care zic ca piesele de Alfa sunt exorbitante?? Ei, baieti, cum vi se pare: 3.3 mil 2 amortizoare spate originale?!
Cred ca si la Solenza sunt mai scumpe!
Insa am dat si de o mica problema. Incercand sa iau si bucsele de la bascula stanga, eram fericit: gasisem sa iau amble bucse cu ..mda..cu 850.000 lei!
(500+350). Din pacate insa
, dupa inca ceva verificari var-miu mi-a zis ca sunt 2 variante de bucse: unele cu daimetru interior de 19.9mm si unele cu 20.9mm, ambele pt Alfa 145. Deci au fost fabricate 2 tipuri de bucse pt masinuta mea. Eu cred ca cele mai mici au fost pentru prima serie (din care face parte si a mea). Problema este ca nu se mai fabrica decat cele de 20.9mm
Si acum tre sa masor bucsele sa vad de care sunt. Altfel, va trebui schimbat tot bratul, brat ce contine si pivotul, si costa 2.7 mil lei unul
. Daca va fi asa insa, nu voi schimba acum pt ca nu are rost sa dau 2.7 mil doar pt faptul ca la mine bate o bucsa la gropite..O sa las sa se mai duca si altceva pe acolo, sa stiu o treaba macar...