It is currently 12 Feb 2025, 00:10

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
PostPosted: 28 Aug 2010, 21:39 
Offline

Joined: 20 Aug 2010, 17:34
Posts: 7
Car: Alfa Romeo 156 1,6TS
Location: Cluj Napoca
Am cumparat si eu o Alfa 156 recent si am o problema cu ea si as aprecia daca cineva care cunoaste m-ar putea ajuta.
Are motor 1,6 Twin Spark din 2001. Si a inceput sa tremure la relanti, si nu mai tragea cum trebuia. Am mers la mecanic si mi-a zis ca trebuie schimbate bujiile ca sunt foarte vechi. Le-am schimbat, am mers la computer a resetat-o si nu am mai avut probleme pana acum ceva vreme. De vreo saptamana a inceput sa imi tacane motorul si am mers din nou la service si mi-a zis ca trebuie schimbat un tachet. Acum de ieri a inceput iarasi sa imi scuture si a pierdut din putere, parca iarasi nu merg toate bujiile. Nu as vrea sa desfac motorul degeaba.
Daca stie cineva ce ar putea fi sau ce sa fac, as aprecia ajutorul ca nu stiu ce sa mai fac.
Cineva mi-a spus ca ar putea fi si din cauza variatorului de faza si ca ala ar da prea multa benzina prin injectoare si tot restul.

P.S.: Ma scuzati daca am fost prea lung, doar am incercat sa dau toate detaliile.

_________________
Asociatia de Caritate "Casa Betsaida"
Tel.: +4 0747 253 905
Email: office@caminbatranicluj.ro, casa.betsaida@yahoo.com
Web: http://www.caminbatranicluj.ro


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2010, 21:45 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2939
Location: Bucuresti
arthur_flutemusic Quote:
Am cumparat si eu o Alfa 156 recent si am o problema cu ea si as aprecia daca cineva care cunoaste m-ar putea ajuta.
Are motor 1,6 Twin Spark din 2001. Si a inceput sa tremure la relanti, si nu mai tragea cum trebuia. Am mers la mecanic si mi-a zis ca trebuie schimbate bujiile ca sunt foarte vechi. Le-am schimbat, am mers la computer a resetat-o si nu am mai avut probleme pana acum ceva vreme. De vreo saptamana a inceput sa imi tacane motorul si am mers din nou la service si mi-a zis ca trebuie schimbat un tachet. Acum de ieri a inceput iarasi sa imi scuture si a pierdut din putere, parca iarasi nu merg toate bujiile. Nu as vrea sa desfac motorul degeaba.
Daca stie cineva ce ar putea fi sau ce sa fac, as aprecia ajutorul ca nu stiu ce sa mai fac.
Cineva mi-a spus ca ar putea fi si din cauza variatorului de faza si ca ala ar da prea multa benzina prin injectoare si tot restul.

P.S.: Ma scuzati daca am fost prea lung, doar am incercat sa dau toate detaliile.
Ce bujii ai pus?
Ai zgomot de diesel la pornire?
Ce stii despre istoricul masinii, mai ales distributie?
Cum se prezinta uleiul si ce ulei este?

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2010, 22:00 
Offline

Joined: 20 Aug 2010, 17:34
Posts: 7
Car: Alfa Romeo 156 1,6TS
Location: Cluj Napoca
Am pus bujii Bosh pentru ca le-am gasit la vreo 4 mil toate opt in loc de 850 RON pentru NGK. Dar a mers bine si cu astea pana acum doua zile.
Car de distributie nu stiu cand a fost facuta. Acum vreau sa o schimb si aia. Si inainte sa imi tacane motorul non-stop, facea asa dimineata la rece vreo 2 sec. Deasemenea am si sunetul de diesel la pornire cateva secunde. Dar tacanitul acum nu se mai opreste. Si mi-au spus ca trebuie schimbat tachetul.
Cat de ulei, am pus in ea cand am cumparat-o Castrol 10W40. Dupa cateva mii de km, cand a inceput sa nu se mai opreasca tacanitul, am mers repede si am schimbat si am pus ARAL. Masina are 165000 mile, adica peste 250000km. Mi s-a spus sa pun si un Metabond, si asa am facut. Deci uleiul l-am schimbat saptamana trecuta.
nu stiu.....

_________________
Asociatia de Caritate "Casa Betsaida"
Tel.: +4 0747 253 905
Email: office@caminbatranicluj.ro, casa.betsaida@yahoo.com
Web: http://www.caminbatranicluj.ro


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2010, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2939
Location: Bucuresti
arthur_flutemusic Quote:
Am pus bujii Bosh pentru ca le-am gasit la vreo 4 mil toate opt in loc de 850 RON pentru NGK. Dar a mers bine si cu astea pana acum doua zile.
Car de distributie nu stiu cand a fost facuta. Acum vreau sa o schimb si aia. Si inainte sa imi tacane motorul non-stop, facea asa dimineata la rece vreo 2 sec. Deasemenea am si sunetul de diesel la pornire cateva secunde. Dar tacanitul acum nu se mai opreste. Si mi-au spus ca trebuie schimbat tachetul.
Cat de ulei, am pus in ea cand am cumparat-o Castrol 10W40. Dupa cateva mii de km, cand a inceput sa nu se mai opreasca tacanitul, am mers repede si am schimbat si am pus ARAL. Masina are 165000 mile, adica peste 250000km. Mi s-a spus sa pun si un Metabond, si asa am facut. Deci uleiul l-am schimbat saptamana trecuta.
nu stiu.....
Bujiile NGK, chiar si asa scumpe cumpe cum sunt, sunt cele recomandate de producator! Au mers bine cele Bosch... pana nu au mai facut fata!
Odata cu distributia schimba si variatorul... iti va disparea zgomotul de diesel de la pornire!
Uleiul, de asemeni recomandat: Selenia!
Dar sincer, la 250000km, ar fi cazul sa umbli in motor! Sau schimba-l!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 05:55 
Offline

Joined: 01 Apr 2010, 19:47
Posts: 3
hai sa nu-l speriem in halul asta ... a zis ca masina e recenta... ar trebui aflat totusi care ar fii motivul problemelor... sunt masinile astea chiar asa sensibile la bujii? e vreun mecanic bun prin zona Clujului care sa-l ajute?


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 06:28 
Offline

Joined: 12 Aug 2010, 06:33
Posts: 32
Location: Iasi
arthur_flutemusic Quote:
Am pus bujii Bosh pentru ca le-am gasit la vreo 4 mil toate opt in loc de 850 RON pentru NGK. Dar a mers bine si cu astea pana acum doua zile.
Car de distributie nu stiu cand a fost facuta. Acum vreau sa o schimb si aia. Si inainte sa imi tacane motorul non-stop, facea asa dimineata la rece vreo 2 sec. Deasemenea am si sunetul de diesel la pornire cateva secunde. Dar tacanitul acum nu se mai opreste. Si mi-au spus ca trebuie schimbat tachetul.
Cat de ulei, am pus in ea cand am cumparat-o Castrol 10W40. Dupa cateva mii de km, cand a inceput sa nu se mai opreasca tacanitul, am mers repede si am schimbat si am pus ARAL. Masina are 165000 mile, adica peste 250000km. Mi s-a spus sa pun si un Metabond, si asa am facut. Deci uleiul l-am schimbat saptamana trecuta.
nu stiu.....
Sa nu crezi ca daca sunt Bosch, sunt neaparat foarte bune. Multe produse Bosch de pe piata noastra sunt produse in Turcia sau India. Si chiar daca sunt produse Bosch, calitatea e indoielnica uneori.

_________________
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2010, 00:08 
Offline

Joined: 20 Aug 2010, 17:34
Posts: 7
Car: Alfa Romeo 156 1,6TS
Location: Cluj Napoca
Deci credeti totusi ca ar putea fi doar bujiile de vina? Nu e plauzibila varianta cu injectoarele blocate pe deschis? sau poate alte motive?

_________________
Asociatia de Caritate "Casa Betsaida"
Tel.: +4 0747 253 905
Email: office@caminbatranicluj.ro, casa.betsaida@yahoo.com
Web: http://www.caminbatranicluj.ro


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2010, 22:25 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Poti sa pui bosch cumparate din germania direct din fabrica, tot n-o sa mearga cum trebuie.
Diferenta este enorma cu bujii ngk.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited