It is currently 10 Feb 2025, 18:05

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: ce probleme are 147 jtd?
PostPosted: 28 Aug 2010, 14:27 
Offline

Joined: 28 Aug 2010, 14:03
Posts: 4
vreau sa cumpar o alfa 147 jtd an de fabricatie 2002-2005 si stiu ca are motor commonrail insa nu stiu daca are si probleme acest motor?ma puteti ajuta...sfaturi, impresii, detalii tehnice(marca injectoarelor, pompa de inalta presiune)...intreb ptr ca sunt posesorul unui focus 1.8 tdci (momentan sta la bordura) si am reparat injectoarele de 2 ori din cauza pompei si parca nu as vrea la urmatoarea masina sa fac la fel...
multumesc si sper sa ma primiti si pe mine in aceasta comunitate...


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2010, 16:35 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Singura problema este in general proprietarul, care, daca nu primeste mura in gura, nu cauta mura.


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2010, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 22 Jun 2010, 18:28
Posts: 37
Location: Tg Mures
Pai chestia cu injectoarele e chestie arhi-cunoscuta la Focus... adik ti s-ar fi zis treaba asta daca intrebai la FocusClub (sau nu...). Eu am un 147 JTD de vreo ....3 luni si tot ce am schimbat la ea au fost chestiile de bun simt... distributie, filtre, etc. In rest nici o problema. Are 170.000 km si merge ca unsa. Dak tu gasesti masina aia care nu se strica zi-mi si mie care e ca sunt tare curios.
P.S. Sa nu mint am schimbat si discuri si placute fata, spate pt ca.... trebuiau schimbate :smart:


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2010, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 26 Feb 2009, 21:18
Posts: 880
Car: KamiKaze 147
Location: Bucuresti
Din partea motorului, nota 10! Eu cel putin, nu pot cere mai mult. Raportul putere <---> consum mi se pare unul foarte bun. Cel putin la 1.9 JTD 116 cp. Bafta!

_________________
(O=v=O) - 147 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2010, 21:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Eu am o alfa 147 jtd aproape de 3 ani. Am luat-o cu aproximativ 110k km si acum are aproape 190k km. Pana acuma am avut 3 proble cu motorul.
1. Furtun turbo spart
2. Garnitura de la evacuare intre motor si saxofon (probabil ca de la chiptunnig)
3. Fulia de pe arborele cotit de la accesori.

Probleme sunt cu mufele de la airbaguri (mai ales la cele in 3 usi unde tot rabatezi scaunele).

Injectia din cate stiu ii de la Bosh (care sunt si au fost "The Shit" in industria auto cel putin pe injectii/abs/esp)
Cu motorul o sa ai cele mai mici probleme, gandeste mai bine ca masina asta are 26 de bucse la suspensie + 4 pivoti.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 00:10 
Offline

Joined: 28 Aug 2010, 14:03
Posts: 4
stiam de problemele focusului si sistemului de injectie delphi inainte de a cumpara masina, dar am ales cu inima, asa cum vreau sa fac si cu alfa 147...insa nu vreau sa repar iar injectoare, pompa de inalta presiune...restul sunt consumabile.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 00:14 
Offline

Joined: 28 Aug 2010, 14:03
Posts: 4
Cristi84 Quote:
Din partea motorului, nota 10! Eu cel putin, nu pot cere mai mult. Raportul putere <---> consum mi se pare unul foarte bun. Cel putin la 1.9 JTD 116 cp. Bafta!

si focus meu avea putere buna...115 cp consum in oras 8.5-9 iar afara in jur de 6 la un mers combinat, cand mai linistit, cand turat motorul pana 4000-4500 ture in depasiri.
alfa ce consum are, cred ca este comparabil?


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 00:18 
Offline

Joined: 28 Aug 2010, 14:03
Posts: 4
radu_gostian Quote:
Eu am o alfa 147 jtd aproape de 3 ani. Am luat-o cu aproximativ 110k km si acum are aproape 190k km. Pana acuma am avut 3 proble cu motorul.
1. Furtun turbo spart
2. Garnitura de la evacuare intre motor si saxofon (probabil ca de la chiptunnig)
3. Fulia de pe arborele cotit de la accesori.

Probleme sunt cu mufele de la airbaguri (mai ales la cele in 3 usi unde tot rabatezi scaunele).

Injectia din cate stiu ii de la Bosh (care sunt si au fost "The Shit" in industria auto cel putin pe injectii/abs/esp)
Cu motorul o sa ai cele mai mici probleme, gandeste mai bine ca masina asta are 26 de bucse la suspensie + 4 pivoti.

de ce zici ca injectia Bosch nu este buna...eu am auzit ca cea delphi este rea(de doua ori am reparat injectoarele si pompa baga span).fordul in prezent stiu ca foloseste bosch pe noile generatii de tdci.bucse multe avea si focusul asa ca sunt obisnuit...


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 01:10 
Offline

Joined: 12 Aug 2010, 06:33
Posts: 32
Location: Iasi
Cand a spus "The Shit", se referea ca sunt buni (cei de la bosch). :)

_________________
Alfa Romeo 156 SW 2.0 JTS


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 04:21 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca prin "the shit" se referea la faptul ca sunt comune precum .. excrementele, atunci da, e corect. Altfel, exista Siemens si Magneti Marelli, dintre producatorii mari, care au sisteme de injectie si orice fel de ECU de multe ori mai destepte si performante.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 10:18 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
tibi013 Quote:
si focus meu avea putere buna...115 cp consum in oras 8.5-9 iar afara in jur de 6 la un mers combinat, cand mai linistit, cand turat motorul pana 4000-4500 ture in depasiri.
alfa ce consum are, cred ca este comparabil?
Exact consumul asta il am eu acum cu 1.9 JTD 8v 120cp

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
JTD-ul de 120cp s-ar putea sa aibe consumul TDCi-ului, insa JTD-ul de 150cp consuma mai mult, cam cu un litru.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 23:33 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Alexandrus Quote:
Daca prin "the shit" se referea la faptul ca sunt comune precum .. excrementele, atunci da, e corect. Altfel, exista Siemens si Magneti Marelli, dintre producatorii mari, care au sisteme de injectie si orice fel de ECU de multe ori mai destepte si performante.
Siemens nu mai exista, partea de automotive ( VDO ) a fost vanduta la Conti si oricum erau mult sub Bosch, Magneti Marelli sa fiu sincer nu prea am multe informatii (Nu stiu nici o masina diesel cu injectie de la ei).


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2010, 23:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mai bine zis, nu stii nici despre Siemens. VDO nu faceau niciun ECU de inejctie, afaik. ECU de injectie erau produse de Siemens si inca sunt produse, doar ca nu sunt atit de comune. Gasesti insa pe multe BMW.
Iar Magneti marelli pe motoare diesel probabil nu vei gasi, sunt ECU performante folosite in masini pe masura.


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2010, 06:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
@alexandrus: avand in vedere ca topicul este despre JTD/diesel exclusiv, ultimele 2 posturi ale tale sunt intr-o usoara contradictie (unul cu altul dar si cu topicul) si oricum pe langa subiect. este neinteresant pentru discutia JTD/diesel faptul ca un producator oricum nu produce deloc injectoare iar altul nu produce pentru motoare diesel. am inteles ca cei doi producatori mentionati de tine sunt foarte priceputi in anumite domenii, dar daca experienta si priceperea lor nu se aplica in domeniul diesel , care mai este relevanta aducerii lor in discutie?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2010, 07:00 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Injectoare ? Vad ca se cam repeta obiceiul tau de a citi dar a nu pricepe. Te rog incearca din nou.


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2010, 12:54 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Alexandrus Quote:
Mai bine zis, nu stii nici despre Siemens. VDO nu faceau niciun ECU de inejctie, afaik. ECU de injectie erau produse de Siemens si inca sunt produse, doar ca nu sunt atit de comune. Gasesti insa pe multe BMW.
Iar Magneti marelli pe motoare diesel probabil nu vei gasi, sunt ECU performante folosite in masini pe masura.
Si se stie ca toate benzinare noi de la BMW sunt varza la partea electrica care ii facuta de Siemens VDO care acuma ii Conti VDO. Uitate pe masini dupa 2009 daca mai gasesti calculatorare de injectie de ls Siemens (o sa fie conti). Alta masina care are calculatorare de la Siemens/Conti este Loganul care este renumit pt functiile sale avansate de pornire / oprire .

Iar despre Magnet Marelli ca sunt folosite pe masini performante te referi cumva ca Fiat Stilo 1.6 este o masina performanta si rara ???


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2010, 13:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
radu_gostian Quote:
Iar despre Magnet Marelli ca sunt folosite pe masini performante te referi cumva ca Fiat Stilo 1.6 este o masina performanta si rara ???
Si care ECU de Stilo 1.6 este un dezastru si sunt inlocuite destul de des.


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2010, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
radu_gostian Quote:
Alexandrus Quote:
Mai bine zis, nu stii nici despre Siemens. VDO nu faceau niciun ECU de inejctie, afaik. ECU de injectie erau produse de Siemens si inca sunt produse, doar ca nu sunt atit de comune. Gasesti insa pe multe BMW.
Iar Magneti marelli pe motoare diesel probabil nu vei gasi, sunt ECU performante folosite in masini pe masura.
Si se stie ca toate benzinare noi de la BMW sunt varza la partea electrica care ii facuta de Siemens VDO care acuma ii Conti VDO. Uitate pe masini dupa 2009 daca mai gasesti calculatorare de injectie de ls Siemens (o sa fie conti). Alta masina care are calculatorare de la Siemens/Conti este Loganul care este renumit pt functiile sale avansate de pornire / oprire .

Iar despre Magnet Marelli ca sunt folosite pe masini performante te referi cumva ca Fiat Stilo 1.6 este o masina performanta si rara ???
Ar trebui mutata discutia.
Ca sa iti raspund, cred ca nu cauti unde trebuie. MSS54, MSS60, etc, toate ECU de pe BMW M pina la E9x si X5/X6 M, care nu stiu ce anume folosesc, sunt Siemens. Chiar si pe diesel-urile avansate, din cate stiu, tot MSS sau MSV au.
In mod cert exista si o gama de ECU low-end de la Siemens, dar Bosch din cate stiu nu are decat game low-end si mid-end. nimic excesiv de destept de la ei in materie de ECU.
Asa si cu MM, au si ECU ieftine, insa au unele avansate si deosebit de interesante, comparabile cu Motec.


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2010, 15:49 
Offline
User avatar

Joined: 20 Mar 2009, 05:04
Posts: 327
Car: Alfa 147 JTD
Location: Timisoara <=> Hunedoara
Discutia a luat alta introsatura :lol: Idea ii ca JTD de la Alfa sunt motoare extrem de fiabile si va fi probabil ultima chestie ce mai va functiona pe masina.


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2010, 16:05 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Eh, nu e chiar asa. Sunt fiabile dar au probleme comune, gasite rapid la o cautare pe forum, cautare pe care nimeni nu vrea sa o faca, vad.


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2010, 14:18 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
eu consumul la jtd 116cp il am ceva mai mare... cam 9 in oras vara si in afara 7,5-8. minimul cat am putut sa scot cu ea a fost pe autostrada mergand fix cu 90 km/h = 6,3l/100km. si e dureros sa mergi cu 90 la ora. si computerul arata 3.5!!!! mincinos mic!


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2010, 08:08 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
6,3 la 90 e mult pentru diesel. Vezi sa nu ai vreo problema pe undeva.
De asemenea, 16v nu consuma mai mult decit 8v in conditii identice de utilizare. Doar ca 16v are un apetit mai mare de ture si proprietarul se conformeaza in majoritatea cazurilor.
1.3MJET are injectie Marelli.
Problemele la 1,9JTD sint in general: furtune care crapa, transpira nitel ulei, unele tampoane cedeaza. In rest, se tin bine comparat cu alte dieseluri.


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2010, 16:06 
Offline

Joined: 12 Feb 2008, 12:37
Posts: 113
Location: Bucuresti
IRBabuin Quote:
6,3 la 90 e mult pentru diesel. Vezi sa nu ai vreo problema pe undeva.
neah, asa e la alfa... nu e vw :)


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2010, 01:54 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Cobra Quote:
IRBabuin Quote:
6,3 la 90 e mult pentru diesel. Vezi sa nu ai vreo problema pe undeva.
neah, asa e la alfa... nu e vw :)
jtdm 120 8v, remapat, la o viteza de 90-100 scoate consum de 5.3 si undeva la 5.8 cu aerul conditionat pornit, verificat.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited