It is currently 19 Nov 2024, 05:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1037 Next
Author Message
PostPosted: 29 Jun 2010, 14:20 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
In functie de ordinea cilindrilor, lungimea primului traseu al evacuarii trebuie sa difere, acest lucru ducand la evacuarea mai rapida sau mai lenta a gazelor din anumiti cilindrii. Cum ar veni: un sistem de tevi in care se da drumul la cate o bila, dar nu in acelasi timp, numai ca la capatul final sa ajunga toate in acelasi timp, deci teava in care se da drumul la prima bila sa fie cea mai lunga, si teava in care se da drumul la ultima bila sa fie cea mai scurta... :blink:
Mama lor de "serpisori"...
Si evacuarea trebuie ca pe interior sa nu prezinte asperitati de nici un fel, sa nu se agate fumul!
Mama lui de inox...

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Last edited by antonelcodreanu on 29 Jun 2010, 14:29, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Si fara prea multe curbe sau acestea sa fie cat mai line, nu gen 3 coturi de 9 grade intr-un metru de teava. :lol:

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 15:33 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mult FAIL in discutia despre galerii.
Iar discutiile sunt inutile deoarece nu vei gasi in tara asta pe nimeni capabil sa iti faca un set de galerii custom, poate doar eventual sa copieze unele deja existente, insa nu sa iti faca de la 0.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 15:33 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Ma gandeam ca serpii stock sunt destul de bine facuti, adica la mine am citit ca sunt destul de ok, ma gandeam sa le fac ca alea stock doar ca cu diametru mai mare si mai putine bottlenecks (sunt 2 in total unde devine 4-2 2 -1 2-1 ) Astept sfaturi!

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 15:37 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Alexandrus Quote:
Mult FAIL in discutia despre galerii.
Iar discutiile sunt inutile deoarece nu vei gasi in tara asta pe nimeni capabil sa iti faca un set de galerii custom, poate doar eventual sa copieze unele deja existente, insa nu sa iti faca de la 0.
Unde e fail? Eu am spus din ce am auzit si am mai vazut, nu mi-am facut inca probleme in a realiza o evacuare.
Chestia cu diametrul egal sau ce am spus eu?

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Chestia cu lungimea egala, diametru mi se pare normal sa fie acelas pe fiecare cilindru...

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 15:54 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai mai tot. Nu vad placerea in a vorbi din auzite, dupa gandirea "spun si eu ce am auzit, n-am verificat dar nu conteaza".
Normal ca au diametru egal pe toti cilindrii, ca doar toti cilindrii sunt de diametru egal, daca nu vorbim de motor Ducati L2, insa pot fi cotite precum un montagne russe, nu conteaza. Vezi mai jos galerii pentru GT 2.0 JTS.
Conteaza foarte mult lungimea primarelor si secundarelor, cat si diametrul. Diametrul conteaza pentru presiunea in evacuare, se scaleaza in functie de capacitatea motorului, iar lungimile conteaza pentru a distribui cuplul intr-o anumita plaja de turatie, se scaleaza in functie de profilul axeol cu came. Ideal, la un motor simetric, adica nu cine stie ce V5 sau mai stiu eu ce, traseul de evacuare pentru fiecare cilindru este egal de la cap la coada.


Attachments:
a_59.jpg
a_59.jpg [ 7.82 KiB | Viewed 1936 times ]
Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2008, 19:33
Posts: 1524
Car: Mercedes C Coupe
Location: Berlin
Am inteles acum. Acele galerii au cotiturile necesare pentru indeplinirea conditiilor de lungime cat si pentru combinarea in prima faza a evacuarilor 1-4 si 2-3(asta daca nu sunt inselat de poza). Daca nu erau cotituri trebuiau evacuate prin fata :D .
Multumesc Alexandrus.

_________________
Mercedes C Coupe 192 HP
ex: Alfa 156 SW 2.0TS, 2000
Alfa 156 SW 2.4 JTD 20v, 2003


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Am gasit acum cateva zile o discutie aici http://www.alfabb.com/bb/forums/boxer-e ... ion-2.html" onclick="window.open(this.href);return false; insa galeriile pentru permanent 4 sunt diferite pentru ca pe mijloc este cardanul, aici se poate vedea pe ultimele pagini cam cum arata galeriile de P4 >>> http://forum.alfaclub.nl/viewtopic.php?t=36162" onclick="window.open(this.href);return false; , documentatie exista dar nu stiu in ce masura gasesc pe cineva care sa imi lucreze galeriile calumea, fara suduri barbare.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 18:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Din poza aia nu imi dau seama cum se combina galeriile, nici nu conteaza prea mult, din cate stiu.

Andrei, galeriile alea facute de alanq4+33 mi se par o tziganie inimaginabila, dar atita vreme cat functioneaza....
In schimb alea egale postate mai sus de alanq4 sunt chiar gandite, doar ca par pentru turatie ridicata.


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 18:23 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Da, si mie imi par foarte din topor alea facute de el pentru masina aia despre care zice ca e doar track car, imi plac foarte mult cele de mai sus dar cred ca cel mai bine ar fii daca as putea sa fac 2 tevi direct pana in spate, astfel ar fii usor de facut galeriile pentru ca ar fii 2 in 1 si direct in spate si pe o parte si pe alta, mai greu e cu sonda lambda, dar daca ma gandesc, aia calculeaza procentual deci si pe 2 cyl ar trebui sa functioneze ok.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2010, 18:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Daca ai de gand sa te apuci de evacuare si nu gasesti cine sa ti-o faca... iti dau un numar de telefon, iar daca ne enervam... dar nu ne enervam!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2010, 02:54 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
M-as mira enorm sa existe la noi cineva care sa aiba idee cu ce se maninca niste galerii de evacuare, cu atit mai putin sa le poata si produce de la 0.


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2010, 07:48 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Cam de aceasi parere sunt si eu dupa ce am vazut am ce se face in Ro dar sunt de parere ca daca vii cu un plan bun tot o sa iasa ceva mult peste galeriile stock care sunt destul de restrictive la 33 din cate am citit (mai ales la Permanent 4 unde le-au facut asa pe graba cand si-au dat seama ca nu mai merg alea de 16v fiind cardanul pe mijloc)

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2010, 08:09 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Oameni care sa stie sa sudeze si sa-ti construiasca o galerie cu coturile necesare, se gasesc... doar ca nu vor sti debite!
Sunt niste baietii care fac sasiuri pentru ATV... apoi mai e un arab care repara evacuari, ma gandesc ca daca tot umbla cu asa ceva ar trebui stimulat sa faca si ceva de la 0 si nu numai carpeli!
Daca se tot incearca ceva ad-hoc, macar sa fie cat mai putina bataie de joc!
Cat despre ghemotoacele de spirale folosite pentru spalat vase, care apar in primul proiect, ala care a avut acea idee, mai mult ca sigur inlocuieste coliere cu sarma si nu cred ca provizoriu!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2010, 15:19 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
UPDATE on Forza! Am avut ceva probleme cu flansa de la intermediarul de cardan si am hotarat sa repar tot cardanu, astfel am inlocuit flansele, crucile cardanice, rulmentul de la intermediar etc. Printre altele am apucat sa "fac" si un tampon de cutie care lipsea cu desavarsire la mine, singura problema e ca e cam tare cauciucul si te cam zguduie, sper insa sa imi vina si tamponul de cutie comandat, OE of course. Dupa reparatia cardanului a 2-a zi am plecat cu masina in concediu in Turcia, cam 1100 km pana in Kusadasi, drumul a fost destul de prost dar masina nu mi-a facut probleme in afara faptului ca la gropi mai atingea roata stanga spate in aripa. Am sa atasez cateva poze facute pe aici.
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2010, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
Cum se uita pustiul din Toyota la masina ta! E de neinteles!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 08 Sep 2010, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7899
Car: Vespa
Location: Bucuresti
nu stiam de ce nu ai mai zis nimic pe aici .... acum se explica


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2010, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Inca un update mic cu Forza din Milipark Kusadasi
Image
Image

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2010, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
bah, ultima e tare rau!! :clapping:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2010, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Si o poza cu EGE Edit (thnx)
Image

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 09 Sep 2010, 21:39 
Offline
User avatar

Joined: 11 Mar 2008, 19:14
Posts: 87
Location: Galati
costin edit :)


Attachments:
2.jpg
2.jpg [ 552.41 KiB | Viewed 2489 times ]

_________________
Alfa Romeo 156 SportWagon 1.9JTD - design Giorgetto Giugiaro
http://costinfoto.blogspot.com/
Top
   
PostPosted: 10 Sep 2010, 07:24 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Bravo bai Pompa, te-ai ales cu poze in car, pe locul din dreapta. Ai fost pedepsit sau nu te mai lasa taicatu sa o conduci?

Ps: ultimul edit mi se pare cam exagerat. That's just me.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 10 Sep 2010, 08:09 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Pai acolo era rezervatie naturala si era un drum plin de curbe si liber, am hotarat ca nu o sa ma pot abtine si l-am lasat pe tata sa conduca+ ca mai faceam si eu o poza 2:P

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 25 Nov 2010, 09:34 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
S-au intamplat multe cu Forza de cand nu am mai scris, voi face un post mai lung cand voi avea timp. Acum ma intereseaza insa parerea voastra despre ce scrie tipul asta http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm" onclick="window.open(this.href);return false; in legatura cu rodajul.
Ce parere aveti? Observ ca el se refera doar la segmenti, ma gandesc ca e diferita treaba in momentul in care sunt schimbati si cuzinetii de biela si palier.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 909 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1037 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited