Nu-mi da bataie de cap deloc, si nici nu ma supara. La lucrarea cu motorul costurile au fost urmatoarele:
- set segmenti 550 ron;
- set complet garnituri etansare motor termic 650 ron;
- sonda temperatura ulei motor termic 30ron;
- rectificat supape, planat chiulasa 150 ron;
- rulmenti alternator si perii colector 90 ron;
- ueli motor selenia 10w60 6l 300 ron;
- filtru ulei 30 ron;
- bujii NGK PFR6B - 150 ron
- bujii NGK PMR7A - 135 ron (bujiile le-am cumparat la o saptamana, respectiv 2 saptamani, dupa ce am terminat masina, erau strict necesare, mai ales ca eu aveam niste bujii bosch, nu NGK)
- ulei 75w90 2l, nu mai stiu cat a costat, pentru cutia de viteze.
- ulei pentru servodirectie, deoarece am golit, curatat si spalat toata instalatia, dar nu mai stiu cat a costat uleiul.
- kit reparatie variator de faza 27 ron;
- au mai fost maruntisuri ce consta in materiale , pensule, motorina, vopsea, solutii speciale de curatat aluminiu, solutie de curatat fonta, solutie de curatat plastice, nu cred ca au costat mai mult de 200 ron, aceste lucruri.
La capitolul timp, nu pot estima, am lucrat cate 3-4 ore pe seara, dupa serviciu, iar cand eram mai obosit, sau mai stresat nu am mai lucrat (sa nu stric ceva), au mai fost perioade moarte in care am asteptat piese, una peste alta, a durat aproximativ o luna, dar in stilul descris mai sus.
La manerul usii fata stg, m-a costat 80 ron, manerul la mana a-2-a. Ca timp, 3 ore, ment6ionez ca am un stil de lucru foarte grijuliu, cu mare bagare de seama.
PS: Am avut ceva noroc datorita faptului ca atat cuzinetii palier, maneton cat si cei radiali au fost foarte buni, iar kit-ul de ambreiaj aproape nou, astfel costurile erau altele.
Numai bine.
_________________ The one and only - Alfa Romeo
- 2017 - Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V TS - "2004"
- 2009 - Alfa Romeo 155 1.8 16V TS - "1996"
- 2007 - Alfa Romeo 33 1.7 8V- "1986" - ex.
- 1997 - Alfa Romeo 1750 Berlina - "1968" - ex.
|