It is currently 29 Nov 2024, 20:00

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 465 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 719 Next
Author Message
PostPosted: 14 Jun 2010, 19:21 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Masina arata intradevar superb.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2010, 22:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Multumesc pt aprecieri baieti.Ma bucur sa vad ca este apreciata pasiunea si munca depusa.
Acum...legat de badge-ul de pe portbagaj va spun sigur ca nu o sa dispara decat in momentul in care sub capota va sta alt motor,lucru de care nu sunt foarte convins inca,dar nici nu resping ideea.

In curand,va urma un post aniversar mai amplu in care o sa incerc sa trag o linie dupa 2 ani frumosi,plini de pasiune si uneori,recunosc durerosi.
Post-ul ala va veni,mai exact in 27,zi in care cum ziceam se implinesc 2 ani de cand traiesc spiritul "cuore sportivo".(ca o paranteza-ciudat ca fix in perioada centenarului,de care pe atunci nici nu stiam,sa facem 2 ani).

PS:daca nu cer prea mult,topicul de fata poate fi mutat pe o alta arie? :naughty: (a se citi garaj).Asta daca se considera ca sunt indeplinite criteriile de acceptare,desigur.

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 14 Jun 2010, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Iti mai trebuie o suspensie, dar fie.. (just joking :tongue: ). Bine ai venit!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2010, 11:27 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
de unde ai luat tubulatura de inox?
si eu am pe masina un bmc dia si nu gasesc un cot la 90 de grade de inox
pls help

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2010, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
ma intereseaza mai mult pt. aspect ..momentan e pus pe tubulatura originala in jos ...sunetul e demential , acum partea cu performanta e asa si asa , deoarece pe dyno am vazut o foarte mica schimbare si anume 3 cai si ceva insignifiant la cuplu , partea pozitiva e ca , curba e cuplu s-a modificat putin (insignifiant dupa parerea mea) si trage mai de jos ceea ce e un element pozitiv si se si simte , la drum intins masina e cu ceva mai agresiva ...dar repet din punctul meu de vedere e insignifiant , concluzia ...me happy a meritat banii , dupa ce montez o tubulatura e inox vin cu poze :clapping:

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
PostPosted: 15 Jun 2010, 19:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
M-ai pierdut, e insignifiant sau se simte?! :roll: Oricum, offtopic..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2010, 07:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Foarte greu mi-a fost si mie sa pricep ce ai vrut sa scrii mai sus,Mircea.
Ca sa iti raspund,totusi,iti spun ca acel kit de montare a fost cumparat dintr-un magazin de tuning din Timisoara,a inclus o gramada de racorduri,tevi si conuri.Cauta bine pe net pt ca o sa gasesti ceea ce cauti.

Acum,legat de BMC,sa sti ca este o mica diferenta intre DIA si CDA.Poate ca filtrul in sine,este la fel(poate),insa restul e diferit.
Cresterile de putere pt CDA se situeaza in jurul valorilor spuse de tine,ceva mai mari chiar din ce declara producatorul,insa fara alte modificari,e pus cam degeaba sa sti.Doar ai sa il auzi si cam atat.

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2010, 12:58 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Cea mai mare diferenta intre CDA si DIA este incinta in care este integrat filtrul. La DIA vorbim de plastic iar la CDA carbon. Care e diferenta? Carbonul este izolator termic, deci aerul care trece prin el nu se va incalzi din cauza temperaturii motorului.
Pe langa asta mai exista o diferenta. DIA este conceput pentru motoare mai mici, nu poti cumpara un DIA dimensionat pentru motoare peste 2 litrii. CDA-ul merge mult mai sus, inclusiv pentru V6 si motoare peste 3 litrii.

Ca performanta, nici un filtru sport nu "va face treaba" fara un software optimizat pentru el. E logic, pentru ca printr-un filtru sport motorul tau poate trage mai mult aer dar ECU nu stie acest lucru :)

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2010, 19:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
:goodpost: zapper.

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2010, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
e de la sineanteles ce ati spus voi mai sus mai ales ca am vazut efectul aceste-i marci pe dyno la nenumarate marci de masini si am vazut efectul altor marci de filtre ...tot pe dyno , de aceea am obtat pentru bmc in sfarsit...acest "plastic" este insusi termoizolator ...dar evident nu ca si carbonul ... cunosc cele mai mici detalii despre aceste filtre deoarece intr-un anumit context in trecut vindeam asa ceva sub sigla unei firme si le cumparam de la singurul "individ" ce are exclusivitate pe romania .

evident offtopic , astfel ca, imi exprimam o opinie vaga in raport cu relatia dintre acest filtru si masina mea :naughty:
am sa le recomand in continuare deoarece dupa parerea mea sunt cele mai calitative

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
PostPosted: 16 Jun 2010, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Ok,am intelesce vrei sa spui si tu,dar esti total offtopic si as prefera sa discuti/discutam chestiile astea pe alta arie.
Acesta e un topic de prezentare si as prefera asa sa ramana.
Multumesc.

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 17 Jun 2010, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 08 Dec 2009, 23:45
Posts: 302
Location: Cluj-Napoca
imi cer scuze ....ai dreptate oricum interesanta masinuta ta imi place

p.s. traiasca cenzura (pt. acei ce....)

_________________
ALFA ROMEO 147 1,6 TS ECO


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2010, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
2 ani...

2 ani care nu stiu cum au trecut,peste 40k de km,care nici ei nu stiu cum au trecut,sute de zambete fara explicatie aparute pe fata mea cand o conduceam si la fel de multe "lacrimi" cauzate tot de ea sau a altora care au ranit-o.
Asta se vrea a fi un post aniversar(chiar daca vine cu o saptamana mai devreme-in 26 o sa fiu plecat-),in care voi incerca sa trag o linie si sa detaliez planurile de viitor.

Vorbind strict de partea de intretinere acum,pot spune ca Alfa este o masina fiabila.Contrar a ce spun "cunoscatorii care stiu pe cineva care a avut o alfa" vreau sa spun ca in astea 24 de luni au fost schimbate doar urmatoarele:
1.Ulei Selenia 20K,filtru ulei,filtru aer+ aer conditionat x5-revizii,deci nothing fancy
2.Lichid racire-Paraflu
3.Kit distributie
4.Doua seturi anvelope,unul de vara si unul de iarna
5.Suspensie punte fata-brate inf+sup,bara stabilizatoare,bielete antiruliu
6.Baterie
7.Releu de incarcare
8. 10-15 Becuri de semnalizare sau de pozitie

Cam asta e tot.Daca se trage o linie rapid,se observa foarte usor ca multe lucruri enumerate mai sus sunt consumabile pt un autoturism,surprize avand doar cu becurile,releul si cu bateria.

Pe langa cele enumerate mai sus,mai am pe lista de schimbat,un debitmetru(my fault),bratele inferioare stg+dr si un set de bujii ngk irridium.
Chestiile aftermarket nu o sa le mai detaliez acum inca o data pt ca sunt scrise mai sus destul de clar.

Acum,ca planuri pt viitorul apropiat,o sa remediez buba din bara fata si m-am gandit ca daca tot ajung la Arad la cel ce a facut-o,sa-i mai dau de lucru la inca o chestie...As vrea sa renunt la scrumiera din consola centrala,locul ei urmand sa fie luat de gps-ul ce il am deja.
Dupa o scurta documentare,am nevoie doar de o antena externa ce va veni pusa pe bord,langa imbinarea cu parbrizul.Conexiunea la curent electric e foarte usor de facut,bricheta fiind chiar acolo.Mai problematica o sa fie doar revopsirea consolei,a gps-ului(care e argintiu) si a ramei ce trebuie facuta.
In afara de asta,cum am zis si mai sus,praguri si suspensie,dar mai spre toamna.


Astea fiind spuse,numai bine si HAPPY ANNIVERSARY ANGELina!!!!

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2010, 12:42 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
EvilTMy Quote:
8. 10-15 Becuri de semnalizare sau de pozitie
Nu stiu cum aveti unii norocul asta cu becurile, eu in aproape un an am schimbat un singur bec. :)

_________________
Alfa Romeo Spider '99


Top
   
PostPosted: 19 Jun 2010, 12:44 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
contact imperfect la semnalizare dreapta spate.asa mi s-au ars.
Oricum,la cat costa un bec din asta si la ce usor e de schimbat,nu ma deranjeaza prea tare.

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2010, 07:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Sambata Angelina va merge la doctor,la Arad...
I se va repara bara fata ciobita acum vreo 2 luni.Am asteptat atata timp pt ca daca tot ajung acolo ii voi da omului mai mult de munca.
Pe langa reparatia asta,interiorul va suferi o mica modificare.
In locul in care normal se afla scrumiera si priza va fi fixata navigatia ce o am deja.Urmeaza sa fie demontata scumiera cu tot cu acel slide,mutata priza de alimentare mai in interior,sa se traga cablul pt antena externa prin bord(antena va fi un Beltronics,ce va fi pozitionata la imbinarea dintre bord si parbriz),sa se realizeze ori un sistem slide pt gps(pozitie orizontala si verticala-on/off)ori o rama din fibra de sticla.
Dupa,vor fi revopsite si consola si fata navigatiei in cauza pt a nu aparea 10.000 de culori prin masina.

Cam astea ar fi planurile pt acum,lucrarea va dura vreo 2 saptamani probabil.Noutati si poze in zilele ce urmeaza pe masura ce omul se va apuca sa lucreze.

Sunteti liberi pt pareri.

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2010, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Pozitia sistemului de navigatie in locul scrumierei mi se pare foarte ne-ergonomic. In primul rand, in treptele impare schimbatorul de viteze o sa acopere partial ecranul. Tot schimbatorul de viteze o sa te incurce si la accesarea lui. Si nu in ultimul rand ar fi mult prea departe de campul vizual. Chiar si la mers pe autostrada iti poate distrage suficient de mult atentia, nu mai zic de drumurile din RO.
La 156 singura solutie viabila ar fi un sistem de navigatie cu ecran foldabil in locul CD-playerului.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2010, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7906
Car: Vespa
Location: Bucuresti
si ramasese ca te apuci de suspensie si praguri :) ... oricum , succes in ce faci ...


Top
   
PostPosted: 15 Jul 2010, 18:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Salut.

Da,pozitia este putin neergonomica,dar se poate trai decent si asa.
Pe mine me intereseaza mai mult indicatiile audio date de gps deci partial problema ar fi rezolvata.
Ca mod/pozitie de montare,el va veni putin inclinat in sus,tocmai spre a imbunatati vizibilitatea.
Unul din principalele motive pt care recurg la modificarea asta e ca in geam arata inestetic si imi blocheaza foarte mult vizibilitatea in curbe/intersectii/etc.

Legat de cdplayere cu lcd retractabil...am avut ocazia sa imi cumpar unul acum ceva vreme insa display-ul ajungea sa obtureze ceasurile indicatoare si dupa mine asta nu se face.Se pierde mare parte din "parfumul 156-lui".

@mugurel:pragurile si suspensia vor fi urmatoarele modificari majore.Momentan nu sunt bani pt asa ceva.
Asadar am zis ca daca tot nu pot investi sume mari pe moment,macar sa repar bara.Si daca tot sunt acolo si nu ma costa mult....intelegi tu ideea. :tongue:

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2010, 16:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Astazi am primit un set de poze de la Criss cu stadiul lucarii...Nu mica mi-a fost mirarea si mie sa vad ca a ales solutia confectionarii ramei din inox,in locul fibrei de sticla.
Din ce se poate vedea si in poze,momentan totul arata ca dracu,sper insa ca totul sa iasa asa cum am vrut(la fel a fost si cu spoilerul insa la final rezultatul a fost 99% ce am vrut).

In lucru a fost si bara,din cate se vede a fost reparata,urmeaza sa se usuce fibra si sa o slefuiasca.
Pt moment doar atat,astept rezultatul final.

PS.sper sa iasa totul ok,daca nu voi face fericit pe domnul @madkat,scapandu-l de consola ce o are de vanzare :tongue: :scratch:


Attachments:
p1010053.JPG
p1010053.JPG [ 353.06 KiB | Viewed 2755 times ]
p1010052.JPG
p1010052.JPG [ 299.98 KiB | Viewed 2755 times ]
p1010051.JPG
p1010051.JPG [ 284.91 KiB | Viewed 2755 times ]
p1010050.JPG
p1010050.JPG [ 292.74 KiB | Viewed 2755 times ]
P1010049.JPG
P1010049.JPG [ 319.43 KiB | Viewed 2755 times ]

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910
Top
   
PostPosted: 22 Jul 2010, 22:53 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1361
Location: Lisbon
:scratch:

Astept sa vad rezultatul final. :)

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2010, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Da madkat,ai dreptate si tu in ce zici.
Anyway,aseara am discutat cu omul si am mai clarificat una alta.Momentan nu ma pronunt nici eu pana nu o sa fie totul gata.

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 30 Jul 2010, 07:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
1 more week 2 go...
Weekend-ul viitor o sa fie gata consola.Aseara i-am facut omului o vizita inopinanta sa vad cum merge treaba...Consola a fost reajustata,sta mult mai bine,unghiurile au fost revizuite,inoxul a fost acoperit de un strat fin de chit si apoi de primer si se pregateste de vopsit.
Rezultatul,eu cred ca o sa se ridice la nivelul asteptarilor mele.Facand o proba de vizibilitate,cu consola montata pe masina,totul a fost ok.
Poze din pacate nu am ,nu am avut cu mine camera foto.

Daca tot am ajuns acolo i-am mai dat omului de munca inca ceva.In scurt timp,tubulatura de inox ce leaga debitmetrul de BMC-CDA,o sa fie inlocuita de o tubulatura dintr-o singura bucata din fibra de carbon.Sper astfel sa inlatur efectul nedorit al incalzirii aerului ce strabate tubulatura de inox in drumul lui spre admisie.
Probabil toata chestia asta va dura vreo 2-3 saptamani,keep in touch.


Attachments:
DSCF7188.JPG
DSCF7188.JPG [ 129.69 KiB | Viewed 3184 times ]
DSCF7186.JPG
DSCF7186.JPG [ 131.67 KiB | Viewed 3184 times ]

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910
Top
   
PostPosted: 03 Aug 2010, 23:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
nuJob done!
Asta seara am primit un set de poze din partea omului si instiintarea ca a terminat ce avea de facut la masina.Dupa aproape 3 saptamani de suferinta din cauza lipsei masinii,incep sa cred ca a meritat.Totul pare sa fi iesit exact asa cum am vrut,mai putin bara de carbon care prezinta o neuniformitate in linia fibrei.Oricum,asta nu o sa fie vizibil deloc,partea afectata fiind situata sub spoilerul din fibra de sticla.

Revenind la consola,navigatia e 95% vizibila sa spunem,finisarea e de nota 10,vopsirea consolei la loc e la fel.
Eu unul sunt multumit,abia astept sa imi iau bella sambata din Arad.


Attachments:
File comment: cf underblade
6.jpg
6.jpg [ 204.25 KiB | Viewed 3147 times ]
File comment: consola fata
3.jpg
3.jpg [ 268.83 KiB | Viewed 3147 times ]
File comment: consola lateral
2.jpg
2.jpg [ 233.72 KiB | Viewed 3147 times ]
File comment: rama adaptoare
1.jpg
1.jpg [ 235.31 KiB | Viewed 3147 times ]

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910
Top
   
PostPosted: 04 Aug 2010, 00:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
BMC-ul e ala pus complet aiurea. Nu cred ca il puteai pune mai rau nici daca te straduiai. Iar traseul de admisie din fibra de carbon te va ajuta nespus de mult la un motoras de 1.6, in special avand cutia filtrului de aer pusa cum e pusa.
De banii aruncati pe tot felul de inflorituri(BMC, carbon pe unde o fi, etc, etc) mai bine luai un filtru din poliester ce se punea in cutia de aer OEM, o clapeta de acceleratie mai mare, refaceai(macar partial) traseul de admisie (nici nu e greu de altfel), axe cu came de 2.0 din dezmembrari, plus un plin de benzina. Rezultatele ar fi fost mult mai evidente.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 465 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 719 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited