Salutare, sper sa ma ajutati si pe mine cu niste raspunsuri. Am un alfa 156 2.4 jtd, in urma cu o luna mi s-a aprins becul cu cheia-code,si dak nu se stingea nu pornea deloc masina, am incercat cu ambele chei sa o pornesc dupa mai multe incercari becul s-a stins si am putut pleca, insa in cele din urma dupa cateva opriri becul s-a aprins iarasi, mi-a zis cineva ca i de la antena incorporata pe contact, am schimbat-o ca am zis ca poate i de la ea.. insa totul a mers bine pana aseara cand am ramas intr-o parcare si nu mai puteam pleca, becul cu cheia-code s-a stins insa motorul reactiona la fel, tot nu pornea, au ramas toate 3 semnale din bord, ulei, baterie si injectia dak nu ma insel, care se afla deasupra la baterie. Pana la urma am stat cam vreo 20 de minute si i-am dat iarasi o cheie si a pornit. Insa de cand cu pornirile astea cand dau la automat motorul se invarte mai repede fata de cum se invartea inainte sa o tot pornesc asa cu rateuri. Insa dupa ce am bagat masina in curte am oprit motorul si l-am pornit iarasi si a pornit la sfert de cheie, face mofturi numai cand i se pune ei pe caciula..odata porneste odata nu.
Am pus-o si pe 2 testere primul mi-a zis ca i de la cheie trebuie reprogramata, al 2 lea mi-a zis ca i de la cheie trebuie reprogramata si s-ar putea sa fie si senzorul rpm si bujiile astea au fost erorile vazute de el. Acum ma intereseaza si parerea voastra ca nu vreau sa imi schimb altceva si sa nu fie acolo problema...
Ar putea sa fie de la baterie? sa nu faca calumea masa...
nu stiu ce sa zic.. incep sa disper plus ca pana in iulie vreau sa o rezolv ca am de gand sa plec dincolo cu ea.
Astept niste raspunsuri.
numai bine.