It is currently 09 Feb 2025, 02:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Apr 2010, 21:49 
Offline

Joined: 31 Dec 2008, 16:17
Posts: 104
Salut.
M-am tot uitat pe forum, am tot scotocit si am tot incercat diverse solutii, dar se pare ca nu reusesc sa scap nicicum de MCFS. Am o alfa 156 1.9 jtd 8v, facelift. In timp ce accelerez mai agresiv, in treapta 3 sau 4 im da MCFS si se aprinde in bord semnul cu lampa de ulei. Am bagat laptop-ul pe ea si imi fa urmatoarea eroare:P0235-Boost Pressure Sensor - plausibility. Curatat EGR, verificat debimetru, reglat tija de la turbina. Am resetat calculatorul (partea cu senzorii self learning), am verificat si curentul. De fiecare data cand cred ca am scapat de eroare, aceasta apare.
A mai avut cineva probleme de genul asta?


Top
   
PostPosted: 10 Apr 2010, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1991
Location: Bucuresti
Pai n-ai curatat senzorul de presiune.
Daca testerul iti indica senzor presiune, ce-ai avut cu debitmetru/ tija turbina, etc?

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2010, 10:03 
Offline

Joined: 31 Dec 2008, 16:17
Posts: 104
Am curatat si senzorul de presiune. Dar fara rezultate.


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2010, 20:13 
Offline

Joined: 31 Dec 2008, 16:17
Posts: 104
Asta ar fi o mica problema :( . Cred ca am singura alfa 156 din oras, asa ca o sa cumpar unul nou sa vad daca asa se rezolva problema.


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2011, 21:29 
Offline

Joined: 31 Dec 2008, 16:17
Posts: 104
Dupa ce am schimbat si senzorul MAP, aceeasi prblema repare. Pun si niste grafice facute cu EcuSca, poate are cineva vre-o idee despre problema. Am descoperit ca presiunea turbo este prea mare, ain anumite conditii, pentru o scurt perioada, presiunea facuta de turbina ajunge si la 2800 mbar. Ma gandesc la 2 piese - debitmetrul de aer si senzorul de reglaj vacumatic - sau la reglajul turbinei din tija.


Attachments:
diag3-4sensor.jpg
diag3-4sensor.jpg [ 83.81 KiB | Viewed 1845 times ]
diag3air.jpg
diag3air.jpg [ 125.89 KiB | Viewed 1845 times ]
diag3.jpg
diag3.jpg [ 74.46 KiB | Viewed 1845 times ]
Top
   
PostPosted: 26 Feb 2011, 21:05 
Offline

Joined: 28 Oct 2006, 16:59
Posts: 244
Car: ALFA156 2.5V6/GIULIA
Location: campina
Da jos turbina si curat-o.In turbina mai intra apa si ruginesc palele acelea mici si nu mai lucreaza .Din cauza acestui fapt cand urci in ture se aprinde eroarea.


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2011, 22:32 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Apa in turbina? Motorul ala e pus pe o barca? Sa zicem ca in cazul in care sta mult masina, e posibil sa apara mici urme de rugina. Dar asa...


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2011, 23:35 
Offline

Joined: 31 Dec 2008, 16:17
Posts: 104
Problema la turbina este putin probabil. Turbina baga in draci. Treaba e ca face prea multa presiune. Graficele nu sunt facute la viteza constanta de aia arata cresterile alea. Problema cred ca vine de la un senzor electric ceva.


Top
   
PostPosted: 28 Feb 2011, 23:37 
Offline

Joined: 31 Dec 2008, 16:17
Posts: 104
Si inca o chestie. Eroarea nu apare tot timpul, apare aleatoriu. De obicei exact cand nu trebuie :bash:


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2011, 00:07 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
De unde esti? Ai nevoie de un doctor in alfe. Unul care stie cum sa citeasca un tester, si ce sa faca in functie de datele oferite de tester.


Top
   
PostPosted: 01 Mar 2011, 01:02 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
alfagby Quote:
Problema la turbina este putin probabil. Turbina baga in draci. Treaba e ca face prea multa presiune. Graficele nu sunt facute la viteza constanta de aia arata cresterile alea. Problema cred ca vine de la un senzor electric ceva.
Dupa parerea ta o turbina care 'baga in draci' e in perfecta stare de functionare? Nu mai arunca banii degeaba, da turbina jos, curata-i geometria variabila si o sa vezi cum dispar ca prin minune acele 'varfuri' de presiune. Asta daca furtunasele de vacuum sunt in perfecta stare.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 08 May 2011, 15:24 
Offline

Joined: 31 Dec 2008, 16:17
Posts: 104
Multuesc pentru sfat ILuzoriu. Ca sa nu mai arunc banii aiurea pe piese, m-am hotarat sa dau jos turbina si sa o curat, sa vad daca intradevar asta este problema. Asa ca ieri, din lipsa de activitate m-am apucat de treaba. Dat jos turbina, desfacut, curatat, montat la loc. Rezultatul? Masina trage la fel ca inainte, turbina nu mai baga preiune mare, eroarea nu mai apare. As fi facut un post despre cum sa iti cureti turbina, dar din cauza ca nu am facut poze pe parcursul tot procesului de dezasamblare :bash: , o sa pun cateva poze cu turbina desfacuta inainte si dupa curatare, in ideea ca poate va ajuta pe cei care vor a faca aceasta operatie singuri.
Dupa ce am facut niste teste cu masina, chiar daca lucreaza in parametrii normali, si nu mai apare eroarea, tot mai are un suierat, dar foarte incet. Banuiesc debitmetrul. Cred ca nu indica foarte bine cantitatea normala de aer. Oricum, important este ca acum masna functioneaza foarte bine si nu imi mai apare nici eroarea :clapping: :D
Multumesc tuturor pentru sfaturi si bune si rele :naughty:


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 94.69 KiB | Viewed 1575 times ]
2.jpg
2.jpg [ 124.02 KiB | Viewed 1575 times ]
3.jpg
3.jpg [ 156.79 KiB | Viewed 1575 times ]
4.jpg
4.jpg [ 90.79 KiB | Viewed 1575 times ]
5.jpg
5.jpg [ 124.86 KiB | Viewed 1575 times ]
6.jpg
6.jpg [ 97.59 KiB | Viewed 1575 times ]
7.jpg
7.jpg [ 120.27 KiB | Viewed 1575 times ]
8.jpg
8.jpg [ 123.05 KiB | Viewed 1575 times ]
9.jpg
9.jpg [ 142.55 KiB | Viewed 1575 times ]
Top
   
PostPosted: 06 Jun 2011, 22:36 
Offline

Joined: 31 Dec 2008, 16:17
Posts: 104
Gata, in sfarsit am rezolvat MCSF. Problema era de la valva Pierburg, cea de pe radiator. Am desfacut-o si pe partea din spate are un capacel sub care este o panza care era imbacita cu ulei cu ulei. Pe acolo am observat isi regleaza ea vacumul. Dupa ce am curatat panza, surpriza. Turbina nu mai suiera si ni MCSF nu mai apare. Totusi nu avea destula putere, si am observat ca debitmetrul nu indica in parametrii aerul. Asa ca azi m-am apucat de treaba, am dat jos debitmetrul, l-am curatat, dat jos si EGR, si tevile care vin la egr, inclusiv pe cea cu filtru. Cand le-am curatat, iesea fum din ele ca din locomotiva. Dupa ce am montat masina la loc, am plecat la o tura si pot sa spun ca e turbata din nou. Multumesc tuturor pentru sfaturi.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 13 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited