It is currently 11 Jan 2025, 00:44

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 129 30 31 32 33190 Next
Author Message
PostPosted: 26 Mar 2010, 23:41 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Rulmentii nu scartaie, stai linistit.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2010, 01:11 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
In clip se aude un sunet ca de blow-off valve.
Intrebarea: e blow-off valve sau de unde acest sunet...?

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2010, 10:41 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@sv_kdt nu m-am prins pentru cine e intrebarea, avand in vedere ca nu e niciun clip pe aici :)

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2010, 14:50 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
sv_kdt Quote:
In clip se aude un sunet ca de blow-off valve.
Intrebarea: e blow-off valve sau de unde acest sunet...?
Vine si clipul...ori am adormit pana sa dau paste la clip ori nu l'a luat... deci clipul:
http://emotorsport.wordpress.com/2009/0 ... ikes-peak/" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2010, 16:22 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Motorul e clar turbocharged, insa ce auzi tu cred ca e diferentialul nu BOV-ul. Ceva in genul asta

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2010, 20:14 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
Dany Quote:
Motorul e clar turbocharged, insa ce auzi tu cred ca e diferentialul nu BOV-ul. Ceva in genul asta
Nu prea seamana. La BMW sunetul este continuu, la Fiesta se aude doar la schimbarea vitezelor si in frana de motor....

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2010, 19:37 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Ma lupt cu forumul de ceva timp si cam iau bataie ! Duminica sau luni(ieri) vazusem un post legat de o bucsa a pedalei de ambreiaj ..cineva schimbase acea bucsa si fiind vorba de JTD ma intereseaza tema . daca gaseste cineva threadul sa zica ..eu chiar nu mai stiu unde sa caut :scratch:


edit : doh , am gasit in sfarsit .. http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php? ... aj#p134776" onclick="window.open(this.href);return false; .

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 08:59 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Salut,

Problema ciudata - in dimineata aceasta cand am vrut sa-mi pornesc masina surpriza - am dat cheie dar nu a pornit ca si cum nu ar avea motorina, am dat de vreo 3 ori si nimic , insa a 4 oara a pornit iar in spate am vazut un "jet" de fum foarte negru. apoi am lasat-o sa mearga 20-30 secunde la relanti si i-am dat o pedala pana pe la 3000 ture dar se pare ca fumul disparuse si se manifesta normal.
Simtomele sunt exact ca si atunci cand ramai fara motorina motorul vrea sa porneasca dar... nu are cu ce. Eu banuiesc ca nu s-a alimentat ... dar nu stiu din ce cauza .

Mentionez ca am mai patit acest lucru inca o data acum 2 saptamani dar atunci eram pe rosu cu rezervorul si am pus intamplarea pe seama acestui fapt.
De asemenea mentionez ca vineri am schimbat si motorina de la Alpine am trecut la Sprint Diesel.
Nu am nici un martor aprins pe bord.

Aveti vreo idee care ar putea fi cauza ?

Mersi,
Marius

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 09:30 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7097
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Daca mergi cu ea des pe rosu, e f posibil sa fie de la pompa de motorina, eu am patit-o pe benzina, insa la mine nu se tura masina cum trebuia si problema sa dovedit a fi de la pompa, asta dupa ce am fortat de 2x rezerva de 5L din rezervor ca era traficu super blocat si nu gaseam nici o benzinarie pe stanga sau dreapta...

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 31 Mar 2010, 09:41 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
CristianMiu Quote:
Daca mergi cu ea des pe rosu, e f posibil sa fie de la pompa de motorina, eu am patit-o pe benzina, insa la mine nu se tura masina cum trebuia si problema sa dovedit a fi de la pompa, asta dupa ce am fortat de 2x rezerva de 5L din rezervor ca era traficu super blocat si nu gaseam nici o benzinarie pe stanga sau dreapta...
Am ramas atunci pe rosu de obicei merg din plin in plin . . . de exemplu azidimineata era c-am 3 sferturi rezervorul . . . dar intradevar pare o problema generata de pompa de motorina insa e ciudat ca se intampla asa rar de 2 ori la distanta de 2 saptamani, si asta de fiecare data dimineata dupa ce a stat masina toata noaptea.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2010, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Am si eu o nelamurire legata de cauciucuri: pe fata s-au tocit mai mult pe partea de interior (nu sunt sigur daca din cauza unghiului de fuga sau de cadere, oricum am refacut geometria de curand) si ma gandeam daca are sens sa intorc cauciucurile pe janta? Din cauza uzurii neuniforme a crescut zgomotul la rulare, asta fiind de fapt problema care ma deranjeaza.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2010, 15:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2142
Car: 156 GTA
convergenta trebuie pe fata sa fie 0, adica rotile in paralel
convergenta pe spate trebuie sa fie inchisa cu 3mm
altceva nu poate fi reglat, caderea nu poate fi ajustata

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2010, 18:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@seth stiu chestiile astea si au fost verificate. Intrebarea mea se referea strict la cauciucuri: avand in vedere ca sunt tocite neuniform pe suprafata de rulare (mai tocite spre interior), merita sa le intorc pe janta cu partea mai tocita spre exterior? Profil mai au suficient (ar mai tine cel putin un an) insa ma deranjeaza zgomotul la rulare.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2010, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Dany Quote:
@seth stiu chestiile astea si au fost verificate. Intrebarea mea se referea strict la cauciucuri: avand in vedere ca sunt tocite neuniform pe suprafata de rulare (mai tocite spre interior), merita sa le intorc pe janta cu partea mai tocita spre exterior? Profil mai au suficient (ar mai tine cel putin un an) insa ma deranjeaza zgomotul la rulare.
nu pe janta le intorci, le pasezi din stanga in dreapta ca au sens de rulare. Poate chiar asta ai vrut sa zici dar s-a inteles aiurea.


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2010, 08:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
@Dany
Recomandarea pentru cazul tau este schimbarea cauciucurilor cu unele noi sau SH dar uzate uniform. Te inteleg ca asta inseamna o cheltuiala in plus dar poate asa inveti sa fii mai atent si sa-ti verifici unghiurile mai des. E pentru siguranta ta.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2010, 09:41 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@jaggguar nu, chiar ma refeream la intorsul cauciucului pe janta.

@marian inca nu sunt de schimbat si in niciun caz nu se pune problema de pus siguranta in pericol. Daca ar fi nevoie sa le schimb nu as sta pe ganduri sa cumpar altele noi.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2010, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
WTF? :blink:
http://cgi.ebay.es/Tuning-ALFA-ROMEO-14 ... 1e5b2df332" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 05 Apr 2010, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 31 Oct 2008, 11:47
Posts: 801
Car: 156/Brera
Location: Zaragoza/Slatina
prea dubios :uhuh:

_________________
Alfa Romeo Brera 2,4 JTDM+ (by ILuzoriu)
Alfa 156 1,9 JTDm 150+ (by ILuzoriu)


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2010, 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Dany Quote:
@jaggguar nu, chiar ma refeream la intorsul cauciucului pe janta.

@marian inca nu sunt de schimbat si in niciun caz nu se pune problema de pus siguranta in pericol. Daca ar fi nevoie sa le schimb nu as sta pe ganduri sa cumpar altele noi.
Dany, e important daca ale tale au sens de rulare. Ca daca da, eu cred ca daca le intorci pe janta vei merge cu ele exact invers sensului de rulare indicat de obicei cu o sageata.


Top
   
PostPosted: 07 Apr 2010, 16:54 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@jagguar m-am uitat pe roata daca exista sens de rulare si nu e cazul (btw e vorba de Firestone Firehawk TZ200), insa sensul de rotatie se schimba si doar daca muti roata de pe stanga pe dreapta (pentru mersul inainte :)).

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 08 Apr 2010, 20:59 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3366
Car: Giulia Q
stie cineva ce indica ledul din poza , la ceasuri de 159?


Attachments:
led.jpg
led.jpg [ 211.43 KiB | Viewed 1364 times ]

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -
Top
   
PostPosted: 08 Apr 2010, 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
pare sa fie martorul de alarma . clipeste dupa ce armezi alarma si nu-l vezi pentru ca esti deja in drum spre casa :D

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2010, 11:46 
Offline
User avatar

Joined: 02 Mar 2010, 17:29
Posts: 30
Car: 156
Location: Iasi
Sincer nu stiu unde sa postez aceasta intrebare...asa ca am sa incerc aici:

Am achizitionat recent o statie+antena si am inteles ca antena+statia trebuie "calibrata". Stie cineva unde as putea sa fac asa ceva in Iasi?

_________________
"The bigest challenge in life is to overcome yourself!"
Alfa 156 JTD M-jet, 16V, 140 CP


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2010, 17:16 
Offline

Joined: 14 Mar 2008, 22:29
Posts: 14
Location: Arad
Cauciucurile de vara mai uzate se pun pe fata sau pe spate?
Multumesc.


Top
   
PostPosted: 09 Apr 2010, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2009, 13:05
Posts: 37
Location: Cluj/Mures
Imi poate spune cineva daca si cum se poate curata intercooler-ul la nivel "diy"?)
1,9 jtd)

_________________
Alfa 156 1,9 JTD 8V


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 129 30 31 32 33190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited