It is currently 16 Nov 2024, 16:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 
Author Message
PostPosted: 11 Mar 2010, 16:34 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Salut! Detin o Alfa 156 1.8 T.Spark din 2000 si in ultimul timp mi-a dat mari batai de cap, prin prisma faptului ca nu mai trage asa cum trebuie si in plus se aude si un zgomot deranjant la motor, atat in mers cat si pe loc. Am mare nevoie de sfaturile voastre, pentru ca m-am saturat sa cheltui o gramada de bani fara nici un rezultat. Cei de la service-ul Alfa Romeo mi-au spus initial ca zgomotul este creat de un rulment la pompa de apa si ca ar trebui sa schimb distributia integral,inclusiv kitul de accesorii(acesta fiind foarte imbatranit)..........dar nici un rezultat, dupa ce schimbul m-a costat 1800 RON cu toate ca aveam doar 35.000 Km de la ultimul schimb imi spun ca nu asta era problema si ca ar trebui schimbat alternatorul (sursa zgomotului), cu toate aste nu vad ce legatura are cu faptul ca nu mai trage motorul. Va rog ajutati-ma sa gasesc sursa problemei inainte sa mai merg la alti mecanici "priceputi" sau poate cunoste cineva un mecanic bun care sa stie ce face.....


Top
   
PostPosted: 11 Mar 2010, 17:04 
Offline
User avatar

Joined: 23 Feb 2009, 02:03
Posts: 112
Location: Giurgiu
Scoate mufa de la debitmetru si fa o tura cu ea scoasa,daca merge mai bine schimbi debitmetru.


Top
   
PostPosted: 12 Mar 2010, 10:50 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Multumesc pt. sfat, dar in momentul in care ii scot mufa de la debitmetru nu se mai accelereza si da sa moara motorul. Oare tot debitmetrul e de vina?


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2010, 16:42 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Va rog mult dati-mi un sfat, din cate am mai citit pe forum la scoaterea mufei de la debitmetru ar trebui sa mearga mai bn nu sa moara motorul.


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2010, 16:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Poate nu scoti mufa de la debitmetru. :)
Descrie zgomotul deranjant pe care il auzi.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2010, 16:59 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Zgomotul pare sa fie un huruit puternic facut de alternator, dar nu stiu daca are legatura cu turatiile care nu mai SUNT atat de promte cum le stim la o ALFA


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2010, 17:14 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Legat de debitmetru, presupun ca este vb de debitmetru aer 0280218019. Am atasat niste poze, sper sa fie destul de clare. Multumesc mult!


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2010, 17:27 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Imagini


Attachments:
deb1.JPG
deb1.JPG [ 33.78 KiB | Viewed 2201 times ]
deb2.JPG
deb2.JPG [ 50 KiB | Viewed 2201 times ]
Top
   
PostPosted: 14 Mar 2010, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Dec 2008, 12:32
Posts: 182
Car: Alfa- GTV&156-
Location: bucuresti
salut . zilele trecute am scos si eu mufa de la debimetru sa vad daca trage mai bine sau nu , dar acelasi raspuns ca al lui alfa156lover , daca apas usor pedala de acceleratie nu se tureaza ,da opreasca motorul ,care ar fi problema, este bun debimetrul sau nu . sau am eu alta problema. multumesc

_________________
-----------------------------------------
-alfa romeo 156 1.9JTD 105 cp
ex: alfa romeo GTV 2.0 TS 155 cp


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2010, 10:58 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Chiar nu stie nimeni ce ar putea fi? :(


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2010, 14:13 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jun 2009, 08:40
Posts: 361
Location: buzau
asa am patit si eu la a mea(2.0 ts pe 166),se ineca atunci cand acceleram de pe loc.....era debitmetru

_________________
alfa 166,2.0 TS,1999 buzau


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2010, 14:46 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Multumesc mult, sper sa ai dreptate!


Top
   
PostPosted: 17 Mar 2010, 18:37 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Ia de la un prieten unul bun si vezi daca aia e problema..


Top
   
PostPosted: 25 Mar 2010, 16:42 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Salut! Am reusit sa rezolv problema legata de zgomotul puternic, s-a dovedit a fi un rulment de la alternator care avea joc, dar nu si cea legata de faptul ca nu mai trage cum trebuie motorul. Am facut un test motor si mi-a dat eroare la sonda lamda, dar nimic legat de debitmetru. E posibil ca problema la debitmetru sa nu fie detectata la tester? Multumesc mult.


Top
   
PostPosted: 28 Mar 2010, 15:59 
Offline
User avatar

Joined: 23 Feb 2009, 02:03
Posts: 112
Location: Giurgiu
Vezi ca atunci cand scoti mufa de la debitmetru nu sta la relanti si tre sa o turezi mai mult,da se se inece la inceput si poate iti si moare motoru,trebuie sa o tii accelerata si la relanti.Dar daca este debitmetru de vina cu mufa scoasa tre sa zboare dupa 3000 de ture.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2010, 11:02 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Multumesc pentru informatie, dar in cazul meu, in momentul cand scot mufa de la debitmetru, sta fara nici un fel de problema la relanti, in schimb da sa moara motorul atunci cand vreau sa o accelerez.


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2010, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
Daca ti-a dat eroare de la sonda lambda inseamna ca aia ii una din cauze.Probabil ai un amestec prea bogat/sarac de combustibil si de aici lipsa de putere.
Mirosul gazelor de evacuare ii cumva mai "intepator" :scratch: ?

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 29 Mar 2010, 22:05 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Daca stau sa ma gandesc.....parca e mai intepator si cred ca si consumul de carburant putin mai mare.


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2010, 02:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
In primul rand trebuie sa iti rezolvi problemele care sunt evidente, dupa aceea te apuci sa schimbi ce spune mecanicu`.
Daca dai de unu mai putin experimentat o sa ai de schimbat asa: bujii, injectoare, bobine, pompa de benzina, cel putin asa mi s-a spus mie la o reprezentanta ALFA, cand testeru ii arata clar eroare la sonda lambda.

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2010, 12:03 
Offline

Joined: 11 Mar 2010, 16:11
Posts: 12
Multumesc mult, mi-ai fost de mare ajutor ! Chiar ceva asemanator mi-au sugerat mecanicii, mi-au spus ca pana nu schimb tot bobinajul tot o sa am probleme. Vreau sa fac testul de diagnoza si la un alt service (cu aparatura ceva mai performanta) ca sa nu mai iau piesele pe ghicite si sa ma coste o gramada de bani, dar sunt aproape sigur ca e de la sonda.


Top
   
PostPosted: 30 Mar 2010, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
de multe ori nu aparatura e problema
interpretarea datelor este.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 21 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited