It is currently 20 Nov 2024, 18:11

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 351 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1015 Next
Author Message
PostPosted: 23 Mar 2010, 08:21 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
marian Quote:
Cel mare e de preferat dupa mine. Argumentele sunt:
-e original AR
-arata f bine cu piele si ata rosie
-faptul ca e mai mare e un avantaj in cazul unei masini fara servodirectie
Subscriu .
Sunt convins ca si Moto-lita e frumos dar am o retinere cand imi amintesc ca am vazut o gramada de Dacia 13xx cu volan sport. Bineinteles ca pe A/R sta bine si poti jura ca asa a iesit din fabrica iar faptul ca si alti posesori de diverse auto au optat pentru un volan sport nu trebuie sa te influenteze... Mie imi place mai mult "cel mare".

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2010, 09:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
votez pentru cel mare, arata criminal de bine imbracat in piele, in opinia mea da o nota de rafinament masinii (nu ca ar duce lipsa, dar..)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Mar 2010, 10:02 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Si eu tot pentru volanul cel mare as opta. Arata foarte bine, mai ales acum imbracat in piele.

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2010, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@9-guru: in reconditionarea masinii tu ai in vedere sa pastrezi si valoarea istorica a masinii? Ma refer la modificarile sau inbunatairile pe care la faci tu, gen volan imbracat in piele, bord imbracat, carpeta de interior etc. Stiu ca arata bine toate, insa ar fi pacat ca din cauza lor masina sa isi piarda din valoare.
Cred ca informatii legate de asta poti obtine de la cluburile auto de epoca sau istorice.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2010, 15:20 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
arata f bine amundoua...dar in poze sunt scoase din context(poze cu tot bordul).
cel mai bine alegi dupa ce le pui pe amundoua pe pozitie...sau le poti inversa in timp...dupa chef...ca pe jante. :P

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2010, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
Dany Quote:
@9-guru: in reconditionarea masinii tu ai in vedere sa pastrezi si valoarea istorica a masinii? Ma refer la modificarile sau inbunatairile pe care la faci tu, gen volan imbracat in piele, bord imbracat, carpeta de interior etc. Stiu ca arata bine toate, insa ar fi pacat ca din cauza lor masina sa isi piarda din valoare.
Cred ca informatii legate de asta poti obtine de la cluburile auto de epoca sau istorice.
Dany sincer as vrea sa am masina asta ca si iesita proaspat de pe poarta fabricii dar din pacate foarte multe elemente ii lipseau sau au fost modificate. desigur in timp voi incera sa o aduc cat mai aproape de original insa lucrul asta necesita si timp si bani.
tot ce fac acum este pentru a o scoate din garaj si a o face sa mearga dupa 20 de ani de stat pe chituci.
stiu ca nu va fi originala 100% si nici nu am avut pretentia sa cred sau sa spun ca ar fi atata timp cat spatele nu e original, insa foarte multi posesori de masini vechi au ales sa aduca modificari gen imbracat bordul si restul tapiteriei in piele naturala, schimbat discurile cu unele ventilate, rampipes in loc de filtre de aer normale bucse poliuretanice si tot asa pentru ca piesele originale nu mai arata ok, nu mai functioneaza in parametri, sau pur si simplu pun in pericol siguranta masinii.
ideea cu imbracatul bordului in pierl nu imi apartine si personal cred ca este cea m,ai ieftina si eleganta metoda. un bord original nou nu se gaseste unul replica ajunge cam 500 euro. sa-l imbrac pe cel vechi ma ajunge 200. Tu ce-ai alege. sa ai o masina 100% originala si distrusa sau o masina cu care sa poti merge?
Mi-ar fi placut un volan de lemn dar din pacate doar un volan replica nu original ajunge circa 200 euro.
Concluzia e ca indiferent cate modificari i-as face care ar indeparta-o de aspectul original masina ramane o ALFA.
si daca to veni vorba, pentru ca de mult nu am mai pus ceva fotografii cu ce mai mestirim noi in garaj in incercarea de a face masina cat mai completa, am inceput sa pun interiorul si anume plafonul pe care l-am croit cu manutele noastre (eu si IRINA) si de care fara sa fiu modest chiar sunt mandru cum a iesit (e primul plafon auto pe care-l fac in viata mea, nu am avut unul original ci doar o copie proasta de vinilin rosu de ma dureau ochii, nu sunt croitor-tapiter de meserie si am invatat 2 lucruri "ce-si face omul cu mana lui - se cheama lucru manual" si "cel mai bine te simti cand faci ceva cu propria mana")
asa ca nu o fi el original dar va arata destul de bine pe masina pana voi avea bani de unul care costa cam 150 lire sterline.
Volanul din imagine (al 3-lea pe luna asta este PERSONAL si poarta semnatura lui Arthuro Merzario) are 13" si e proaspat imbracat in piele, cusut cu ata rosie, asa incat acum am toate 3 marimile posibile si pot s-al am cat vreau eu de mare :lol:

o alta idee de-a mea care sper ca intr-o zi sa o pot pune in practica ar fi sa-i pun aripi de fibra si un motor TS pentru a face un GTAM replica. macar daca nu e originala sa fie o replica reusita.
oricum acum gandesc prin prisma lucruerilor care trebuiesc platite pentru asta.


Attachments:
P3240048.JPG
P3240048.JPG [ 45.26 KiB | Viewed 3242 times ]
P3240055.JPG
P3240055.JPG [ 38.93 KiB | Viewed 3242 times ]
P3240058.JPG
P3240058.JPG [ 42.92 KiB | Viewed 3242 times ]
P3240060.JPG
P3240060.JPG [ 48.72 KiB | Viewed 3242 times ]
P3240063.JPG
P3240063.JPG [ 65.12 KiB | Viewed 3242 times ]

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/
Top
   
PostPosted: 24 Mar 2010, 22:51 
Offline
User avatar

Joined: 12 Jun 2009, 16:25
Posts: 174
Location: Iasi
Dar nu-i nici unul din cele doua volane in poza, se poate ?

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2010, 22:59 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
Pai intentionat l-am pus pe asta, sa vedeti ce bine stau la volane (si atat). la bani si la timp stau cel mai prost.

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 24 Mar 2010, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Prinde contur, si ne tii pe toti cu rasuflarea taiata. :)
Abia astept sa te vad la volanul ei pe strada, va fi o onoare sa te pot felicita in persoana pentru toata munca depusa.Daca nu va fi sa vii cu ea la Fest in Brasov, poate va fi motivul pentru care voi veni eu pentru prima oara in Iasi.

Problema ridica de Dany este una pertinenta, sunt sigur ca toti cei care s-au ocupat de restaurarea unui model istoric au fost pusi in fata acestei dileme.In acest caz insa nu e vorba ca ai lua-o pe scurtatura, sau ca ai cauta calea cea mai comoda. Scopul final, acela de a aduce la viata - asa cum bine ai spus - o masina ce a stat pe chituci 20 de ani, scuze orice mijloace.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2010, 11:14 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@guru am inteles foarte bine motivatia ta si probabil in locul tau as face la fel. Daca ai nevoie de info sau piese da-mi un PM, mecanicul care se ocupa de masina mea are o colectie maricica de masini istorice si se ocupa si cu vanzarea de piese.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 26 Mar 2010, 15:01 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
ok Dany. Multumesc oficial pentru bunele intentii. te voi cauta la prima problema sau piesa pe carenu o pot gasi in mod normal, poate am noroc cu mecanicul tau. :wave:

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2010, 08:31 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
vazand filmuletul asta mi-am dat seama ca in mod probabil asa voi fi si eu peste cativa ani. (ca cel cu barba nu ca cel din planul 2 - ca ala sunt acum :lol: )
http://www.youtube.com/watch?v=vTyL2-WP ... re=related

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2010, 08:35 
Offline
User avatar

Joined: 04 Feb 2009, 15:47
Posts: 2329
Car: 156 1.6 TS
Location: Bucuresti
Lasa ca n-arata rau omu'...ideea e ca motoru' sa fie pe masina :lol: si tu la volan.
Numai bine!

_________________
156 1.6 TS
fosta GTV 2.0 TS
fosta 156 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2010, 13:10 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jan 2010, 09:48
Posts: 742
Car: 156 JTD/ Giulietta
Location: Londra/Iasi
Daca faci cum face cel din planul 2, ori ai joc de picioare ori iese copilu din tine mai ceva ca in Alien! :lol:

_________________
Mercedes E250 coupe
ex: Mercedes CLS 320
ex: Giulietta 2.0 JTDM-2
ex: 156 1.9JTD 8v
ex: 156 1.9JTD 16v
ex: 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 27 Mar 2010, 14:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7900
Car: Vespa
Location: Bucuresti
marimea conteaza ..... deci as merge pe cel mare . e mai rafinat . oricum , ma bucur ca sunt si la noi oameni care baga bani in asa ceva ... chiar si pe timp de criza . sper sa iasa ceva foarte foarte frumos . felicitari . :clapping:


Top
   
PostPosted: 03 Apr 2010, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Un volan ca al tau (stock) dar din lemn.


Attachments:
Alfa Romeo GT Junior-1300 (Medium).jpg
Alfa Romeo GT Junior-1300 (Medium).jpg [ 61.36 KiB | Viewed 3009 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 03 Apr 2010, 23:06 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
marius Quote:
Un volan ca al tau (stock) dar din lemn.
Rafinament maxim! Nu inteleg de ce s-a renuntat la aceasta linie la volanul de pe 159!?

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2010, 01:36 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
pai inca mai caut si unul de lemn. sincer am avut la 156 volan de lemn si cand am vandut-o am vrut sa-l iau sa-l pun pe GT dar nu se "pupa" cu nimic.
senzatia la atingerea unui volan de lemn e unica.
ca sa spun adevarul am chiar 2 volane de lemn unul Hellebore si unul Indianapolis sport de 34cm le-am cumparat din Germania in noiembrie, le-am platit doar ca neamtul a uitat sa mi le trimita. sper sa mi le trimita totusi anul asta caca nu mai cautam ca ebay-ul nu sa inchis inca.

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 04 Apr 2010, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 04 Nov 2007, 01:07
Posts: 664
Car: Alfa Spider '99
Location: Bucuresti
Un detaliu interesant la volan ar fi sa ii pui o sigla mai apropiata de varsta lui, iar partea metalica sa o faci argintie pentru un contrast cu pielea neagra si celelalte insertii de pe spite.


Attachments:
volan1.jpg
volan1.jpg [ 89.25 KiB | Viewed 3588 times ]

_________________
Alfa Romeo Spider '99
Top
   
PostPosted: 05 Apr 2010, 16:13 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
o sa-i fac poze detaliate. spitele volanului sunt argintii dar probabil din cauza luminii blitz-ului au culoarea asta ciudata spre gri.
siglele de pe cele 2 volane sunt diferite atat ca prindere cat si ca forma. am ambele tipuri de sigle, cea de pe volanul din fotografia ta este pentru un "early type" (volanul este mai putin adanc si are spitele mai late) a fost pus pe Giulia Sprint si pe Spidere.
Volanul meu vine de pe un 2000GTV dupa 70.
oricum o sa vad si o sa ma hotarasc care volan il pun abia dupa ce imi vine bordul de la imbracat in piele neagra cu ata rosie (sper sa iasa fenomental)
LAST NEWS:
- am gasit o consola de 1750 care urmeaza sa fie montata pe masina dupa ce bineinteles va fi imbracata in piele.
- am reusit sa termin de pus tapiteria interioara inclusiv fetele de usi care le-am facut inca din toamna. rezultatul dupa parerea mea (fiind prima tapiterie auto, de fapt prima data cand croiesc ceva) fiind peste asteptarile noastre.
- am pus elementele cromate si chederele care spre uimirea mea s-au potrivit exact la prindere fara nevoia de a modifica nici macar o gaura sau surub.
URMEAZA:
- Montajul bordului si al consolei,
- montarea farurilor Carello originale,
- montarea stopurilor spate,
- si restul


Attachments:
P3270006.JPG
P3270006.JPG [ 42.87 KiB | Viewed 3544 times ]
P3300006.JPG
P3300006.JPG [ 40.74 KiB | Viewed 3544 times ]
P4010022.JPG
P4010022.JPG [ 56.56 KiB | Viewed 3544 times ]
P4010014.JPG
P4010014.JPG [ 55.67 KiB | Viewed 3544 times ]
P3290005.JPG
P3290005.JPG [ 56.06 KiB | Viewed 3542 times ]
interior 2.JPG
interior 2.JPG [ 50.2 KiB | Viewed 3542 times ]

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/
Top
   
PostPosted: 05 Apr 2010, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Arata foarte foarte foaarte bine, dabea astept sa vad pozele cu noile achizitii. Keep us posted! :D

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
PostPosted: 11 Apr 2010, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 01:56
Posts: 155
Location: oradea
E nevoie sa scriu ceva la masina asta? Nu cred. Asa ca nici nu scriu...
P.S. poate dupa ce ma adun :blink:

_________________
156 2.4 JTD 8v
156 1.9 JTDm 16v


Top
   
PostPosted: 06 May 2010, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 22:02
Posts: 1403
Location: IASI
desi in ultimul timp nu am mai scris nimic pe acest topic lucrurile au evoluat destul de mult.
in urma cu cateva saptamani cautam cu disperare un electrician auto care sa-si faca "timp" sa-mi puna la punct toata instalatia electrica a GTV-ului. Toti erau atat de ocupati incat dupa ce vedeau masina nu mai aveau timp sa vina sa si lucreze la ea. si cand ma asteptam mai putin "hop de unde sare iepurele".- Tapiterul care imi imbraca bordul dintr-una intr-alta m-a intrebat ce mai am de facut la masina si zic si de instalatie si de faptul ca nu gasesc un electrician serios care sa raspunda la telefon dupa ce vede masina (toti erau doxa toti stiau cum se face instalatia dar niciunul nu avea timp - DA?) si-mi zice sa notez un numar a unui baiat cu care mai lucreaza el, monteazxa alarme cu pornire din pager cu senzori, de astea mici si marunte. Notez sun, ma intalnesc cu "meseriasul" tanar de altfel, vede, analizeaza si zice "inca de anul trecut stiam ca o sa ma chemi sa lucrez la masina asta. Mi-a zis Liviu (tapiterul) de ea si mi-a spus ca nu ai instalatie. SE REZOLVA! in 2-3 zile e gata daca-mi aduci o schema eletrica"
zis si facut scot cartile i le pun omului in fata, asta-i schema si se apuca omul de treaba pe loc. la pranz o pizza si o bere fara alcool, seara la noua tot cablajul era gata. ziua 2. 7.45 omul la usa garajului, pus pe treaba, conecteaza ceasuri, pune relee, panou nou de sigurante, izoleaza acopera conecteaza pe motor. Concluzia: maine vine sa-mi monteze alarma.
PARTEA TARE: am conectat noi toti senzorii verificat dam cheie, canci scanteie, iaca na motor. 15 minute pe ceas la automat si o baterie de 65Ah descarcata si nici n-a pornit. am lasat-o sa se odihneasca inca 5 minute dupa care i-ma dat cheia Irinei si am trimis-o la treba. ce credeti a plecat la Sfert de cheie nu de ceas ca mai devreme. PROBA: http://www.youtube.com/watch?v=0zdO0FDLbVw" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: saptmana viitoare imi vine bordul il montez punem ceasuri consola tot, apoi mergem la service ptr schimbarea unei cruci cardanice, flansa, schimbat uleiul in grup spate, aerisit si verificat frane.
mai sunt inca multe de facut mai ales detalii dar cred eu ca greul a cam trecut.
PPS: multumesc tuturor ptr suport mai ales Irinei care norocoasa fiind a reusit sa o porneasca.

_________________
SEXY, BUT NOT PORNO!
http://www.gars.ro/


Top
   
PostPosted: 06 May 2010, 23:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Aug 2009, 01:45
Posts: 4
Location: Bucuresti
Tine-o tot asa, gurule. In fiecare zi verificam sa vad daca ai mai scris ceva :D


Top
   
PostPosted: 07 May 2010, 06:53 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2009, 10:50
Posts: 1198
Car: Alfa 33 16v QV P4
Location: Bucuresti
Excelent! :woot: :woot: Si eu cam stateam cu topicul pe refresh :oops: :lol: :lol:

_________________
"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
Alfa Romeo 33 Boxer 1.7 16V Quadrifoglio Verde "Forza"
Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 351 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1015 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited