It is currently 09 Feb 2025, 02:14

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Mar 2010, 19:56 
Offline

Joined: 01 Dec 2009, 13:42
Posts: 3
Location: Tulcea
salutare, cam de 2 saptamani am o problema cu functionarea motorului la relanti mai precis nu sta deloc in relanti ,dupa ce porneste trebuie accelerat continuu altfel se opreste si se simte un miros foarte puternic de benzina, plus fum negru pe esapament. la service pe tester mi-au spus ca e senzorul de la clapeta de acceleratie, l-am schimbat dar problema a ramas aceeasi. daca ma puteti ajuta cu un sfat..., va multumesc anticipat


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 20:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7935
Car: Vespa
Location: Bucuresti
pai si aia de la service ti-au schimbat o piesa aiurea si ai acceptat ? daca masina merge la fel mi se pare normal sa isi ia senzorul inapoi si sa gaseasca buba .... poate debitmetrul , poate si de la benzina ....


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 20:26 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 17:00
Posts: 49
Location: Galati
Si eu am avut cam aceeasi problema, sa rezolvat, schimband bujiile si sonda lambda...

Si vezi ca mai este o piesa, regulatorul de relanti, care imi facea mie figuri... Posibil sa fie de la aia... :( :?

Piesa asta din poze, am avut eu probleme...

Acuma sta perfect la relanti, nici nu imi dau seama ca e pornita 8)


Attachments:
6890B8_1.jpg
6890B8_1.jpg [ 24.63 KiB | Viewed 2822 times ]
bosch.JPG
bosch.JPG [ 41.8 KiB | Viewed 2822 times ]

_________________
Printesa mea, ALFA ROMEO 156 1,6 16V TS 120 CP
Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 20:34 
Offline

Joined: 01 Dec 2009, 13:42
Posts: 3
Location: Tulcea
bujiile le-am schimbat de 2 luni iar sonda lambda dupa ce au aparut primele simptome sper ca problema sa fie senzorul de relanti , multumesc pentru sfaturi


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 20:52 
Offline

Joined: 28 Aug 2009, 15:32
Posts: 75
adi77 Quote:
bujiile le-am schimbat de 2 luni iar sonda lambda dupa ce au aparut primele simptome sper ca problema sa fie senzorul de relanti , multumesc pentru sfaturi
functionare neregulata a turatiei motorului la relanti am avut pina am gasit o bobina de inductie(sint patru) ce dadea la masa. se scot usor si se observa o portiune de culoare gri (in principiu un punct) pe corpul bobinei (care este negru).se mai observa si pe rama metalica ce vine in jurul bobinelor si a bujiilor. mai poti verifica si fisele care se ard la capatul de contact cu bujiile si nu asigura o presiune de contact corespunzatoare ceea ce duce la functionarea proasta a bujiilor si in ultimul rind apasa bine pe fise. daca sint bune au un inel ce asigura contactul corect. se aude un click cind se cupleaza cu bujiile.cu bine


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 20:58 
Offline

Joined: 01 Dec 2009, 13:42
Posts: 3
Location: Tulcea
multumesc, o sa verific maine si bobinele si fisele si poate scap mai ieftin


Top
   
PostPosted: 10 Mar 2010, 21:30 
Offline

Joined: 28 Aug 2009, 15:32
Posts: 75
adi77 Quote:
multumesc, o sa verific maine si bobinele si fisele si poate scap mai ieftin
din experienta mea(din pacate) pot spune ca o functionare neregulata a motorului la relanti la motoare ts este data de sistemul de aprindere de cele mai multe ori (bobine,fise,bujii).probleme de alimentare cu benzina si reglare aer apar la turatii mai mari. iar sondele nu cred ca au implicatii la mentinerea relantiului. nu stiu nimic de senzorul de relanti. sper sa nu gresesc si sa fiu de ajutor.


Top
   
PostPosted: 01 May 2011, 19:08 
Offline
User avatar

Joined: 27 Apr 2011, 23:09
Posts: 114
Car: 156 1.8 16v TS
Location: Brasov
Salutare.!sunt nou pe aici si am tot rasfoit acest forum. Foarte tare si foarte util. problema mea este legata tot de relantiu dar numai dimineata(Alfa 156. 1.8.144hp) si am gasit 3 fise de la bujiile mici gri. din cate am inteles dau la masa. acum ati recomanda. second hand dar originale??? sau after market ???. daca nu un producator bun de fise. va multumesc si drumuri bune. revin si cu poze promit


Top
   
PostPosted: 25 May 2011, 12:53 
Offline

Joined: 19 Apr 2011, 13:52
Posts: 3
Car: alfa 156
Location: bucuresti
eu mi am rezolvat problema cu relantiul.la mine era un pic mai dificil se tura pana la 4000 rot asta cd era pe liber.imi datea in nas si tot ce era mai rau .dupa 3 service uri de cartier am ajuns la reprezentanta pe bd 1 decembrie.problema motorasul de pe clapeta de aceleratie(faimosul pas cu pas).durata 1h 30 min.pret 192 ron .asta cu 2 coliere de la ei si un furtunas de servo .super multumit.mentionez ca am alfa 156 motor 1.8 ts din 2000. in concluzie merita un drum la reprezentanta.de m as fi luat dupa cele 3 service uri as fi sckimbat:bobinele ,bujii fise!!!la al doilea nuj ce de la distributie.la al 3 lea debitmetru sonda lambda.sper ca v am fost de ajutor!!!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited