Glumeam oricum in afirmatia de mai sus
) Totusi ma distreaza cat de mult efect au strategiile de mk asupra oamenilor.
6,4s, comparatii cu alte marci, plastic cu 0,0005 mai lucios decat la altii etc
)
1. Suntem sclavii banilor dar inca putem sa ne controlam ratiunea in a accepta pasiuni in detrimentul pseudo pragmatismului.
2. TOATE, dar TOATE masinile dintr-o clasa sunt 80% identice in utilizarea zilnica asa ca diferentele pe care le facem trebuie sa fie mai degraba emotionale
3. Una peste alta, sus de tot, pe forum scrie FAN CLUB ALFA ROMEO. Nu este nimeni obligat faca parte din aceasta comunitate. Exista fan cluburi BMW unde va pot fi impartasite parerile.
In ceea ce ma priveste, ma lasa complet rece faptul ca un Golf este cu 0,00001 mai nu stiu cum pe apa sau ca plasticul din BMW este curbat la 137 de grade si are alta nuanta de gri. Prefer sa dau banii pe o forma de cultura reprezentata de o marca. Ma supun mijloacelor de comunicare ale marcii si ma consider ambasador al acesteia. Ca absolut orice pe lumea asta, exista momente de glorie si altele de regres. Este important ca atunci cand crezi in ceva sa reusesti sa sustii acele lucruri care te-au atras si atunci cand poate momentele sunt mai dificile. Altfel... am trece toti pe KIA sau alte chinezisme strict din ratiuni legate de pragmatism, globalizare si alte rahaturi din astea. Ne alungam latura umana si ne supunem ideii de a deveni robotii sistemelor.
Alfa Romeo va pierde tot ce are atunci cand va deveni un BMW. O sa spuneti ca sunt boem si ca ar trebui sa inteleg altfel lumea din jurul meu. Cred ca tocmai pentru faptul ca o inteleg prea bine prefer sa stau departe de ceea ce toti ceilalti accepta tacit. Nu este atat de importanta diferenta tehnologica dintre aceste obiecte cat felul in care pasiunea pe care reusesc ele sa o trezeasca contribuie la identitatea noastra ca indivizi si ne ajuta sa ne exprimam mai departe prin sentimente si emotii.