It is currently 07 Oct 2024, 07:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 17 Feb 2010, 21:20 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
Sall all posesorii de 156...O singura intrebare am la voi deocamdata..pt cei care cunosc. Vreau sa mi instalez un subwoofer pe alfa mea si sunt curios daca o sa ma tina alternatorul...bateria ...s.a. fara sa i pun condensator. Mentionez ca deocamdata nu am destul cascaval pentru un condensator nou, si sincer sa fiu..daca ar tine instalatia nu vad de ce ash mai da bani si p-asta...subwooferol...e de 1200 de w..
Astept un rasp... 8)


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2010, 22:05 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Eu am avut un condensator de 3 farazi luat de la austrieci cu 70 euro.Si nu cred ca te tine bateria cu minunea aia pe masina..


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2010, 22:15 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3170
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
tine fara probleme.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2010, 23:30 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
Ink mai astept raspunsuri...ca nu am reusit sa ma conving :lol: ..pana acum...unul spune ca tine...celalalt ca nu... :scratch: :clapping:


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2010, 23:39 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
adisoru Quote:
Eu am avut un condensator de 3 farazi luat de la austrieci cu 70 euro.Si nu cred ca te tine bateria cu minunea aia pe masina..
In ce sens e folosit cuvantul''minune'' :blink:


Top
   
PostPosted: 17 Feb 2010, 23:55 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3170
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
daca vei avea probleme la alimentare, va trebui sa verifici: baterie, alternator. Bine ar fi sa folosesti cablu cat mai gros, gen 35mm.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 00:48 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
valerica Quote:
daca vei avea probleme la alimentare, va trebui sa verifici: baterie, alternator. Bine ar fi sa folosesti cablu cat mai gros, gen 35mm.
Am cumparat un kit de cabluri...sunt destul de groase cablurile...mie frica sa nu prajesc ceva pe la masina...daca bag alimentarea din baterie..direct ...fara sa pun condensator...apropo stie cineva pe unde -i mai usor sa bag cablurile..adica sa le trag de sub capota in portbagaj..ms :peace: :peace:


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 00:59 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7426
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
eu am pe masina amplif pt boxe si am avut pt cateva ore si sub cu amplif-ul lui (urmeaza montajul definitiv). in total un consum de 45A in sarcina maxima. rezista foarte bine. am avut si pe 166, tot fara condensator.

stai fara grija

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 01:04 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3170
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
rolul condensatorului e de a inmagazina curent spre a-l trimite catre amplificator, practic face o treaba asemanatoare unei baterii, doar ca acesta se monteaza cat mai aproape de statie si ii trimite curent(luat tot din baterie) instantaneu cand e nevoie, pt ca statia sa fie folosita la maxim. Daca bateria sau alternatorul nu iti vor fi bune, atunci iti va palpai bordul, muzica se va auzi distorsionat. Daca ai o baterie de 70ah, e ok, daca are mai mult e si mai bine.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 01:24 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
Ms baietzi... :peace: :peace: ..drumuri bune... :wink:


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 01:26 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
tzzivii - B04EEI Quote:
eu am pe masina amplif pt boxe si am avut pt cateva ore si sub cu amplif-ul lui (urmeaza montajul definitiv). in total un consum de 45A in sarcina maxima. rezista foarte bine. am avut si pe 166, tot fara condensator.

stai fara grija
...pe unde ai tras cablul de la baterie...si cel de la cd player->pt amiplificator...pe sub praguri...sau pe unde e mai usor? Nu vreau sa ma apoc de desfacut toata masina... :uhuh:


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 09:50 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Sub bord, pe partea pasagerului (dreapta) este o gaura ce leaga masina de compartimentul motor. Acolo poti trage cablul in masina, de unde tragi mai departe sub ornamentele de la praguri. Grije mari la demontare, se rup foarte usor clemele.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2010, 21:12 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
madkat Quote:
la puteri peste 200W real (RMS) se recomanda condensator. Merge si fara da' nu e bine.
aha..inteleg..amplificator e de 220 w RMS...su :scratch: bwooferul e de 300 w RMS...deci ce sa fac? Sa mi iau? :samui:


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2010, 21:41 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3170
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Condensatorul se alege in functie de puterea amplificatorului. De regula pt 100w rms/ minim 0,1farad.
Eu zic sa iti montezi componentele fara condensator, ti-am spus, nu are rol de siguranta, asa ca nu strici nimic fara el.Sunt ceva baieti pe forum care au amplificator fara cond si nu au probleme.
Daca totusi te gandesti sa iti iei, ai putea alege asta, e foarte bun http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii ... uice/JW1D/" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2010, 23:48 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
valerica Quote:
Condensatorul se alege in functie de puterea amplificatorului. De regula pt 100w rms/ minim 0,1farad.
Eu zic sa iti montezi componentele fara condensator, ti-am spus, nu are rol de siguranta, asa ca nu strici nimic fara el.Sunt ceva baieti pe forum care au amplificator fara cond si nu au probleme.
Daca totusi te gandesti sa iti iei, ai putea alege asta, e foarte bun http://www.be-loud.ro/produse/Accesorii ... uice/JW1D/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ms valerica...kred ca o sa le montez asa cum sunt ele...sa vad ce o sa se intample :lol: ...majoritatea spon ca o sa tina...deci...o sa tina :D


Top
   
PostPosted: 21 Feb 2010, 23:50 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
istv4n Quote:
Sub bord, pe partea pasagerului (dreapta) este o gaura ce leaga masina de compartimentul motor. Acolo poti trage cablul in masina, de unde tragi mai departe sub ornamentele de la praguri. Grije mari la demontare, se rup foarte usor clemele.
Mi-e lene sa cobor pana jos...au doar cleme ornamenetele de la praguri? :? nimic suruburi... :roll: ..sper sa nu rup niciuna... :cry:


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Doar cleme.

ps: am avut amplif de 1000w + 2suburi de cate 1000w fara condensator si n-am avut probleme. Grije sa legi statia pe contact sau cu un intrerupator, ca altfel ai sanse bune sa ramai fara baterie.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 14:42 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Da, e indicat un condensator :)

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 16:02 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
atunci...din toata calicia...o sa pun un condensator pe masina...ca sa nu raman fara alceva...ramane subiectul deschis pentru cei care mi mai pot da exemple negative..sau pozitive... :peace:


Top
   
PostPosted: 22 Feb 2010, 16:04 
Offline
User avatar

Joined: 15 Mar 2009, 18:42
Posts: 522
Location: cluj
Deci pana la urma condensatorul ala face mai multe..


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 15:23 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
Deocamdata l-am montat asa cum il am sistemul...adica fara condensator...daca are cineva un condensator...de pana intr-o 100 de Ron, sunt interesat :money: :P


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 17:44 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Un topic care merita citit (referitor la condensatoare, baterii mai bune si mai ales fire):
http://forum.4tuning.ro/391-accesorii-c ... azuri.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Eu as umbla si la chestii mai ieftineala in ceea ce priveste instalatia electrica, dar care pot avea efect mare: firul de la alternator la baterie upgradat (MAI MARE), diverse mase in plus de la baterie la sasiu (din ce am vazut la mine am una singura la motor, insuficient mi se pare, am pus deja una la caroserie si nici nu am muzici de sute de w).


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 21:01 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ca optiuni este un surub de la oala amortizorului suficient de mare si inofensiv (nu este acoperit cu vopsea) sau sub ornamentul care acopera furtunul de la intercooler spre admise peste baterie. Acolo ai un filet in caroserie, dar trebuie filetul ala curatat de vopsea. Am folosit un tarod si acum e parfum. Tuning de tuning. Smekeria adevarata ar fi sa schimb si firul de la alternator la baterie.


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 23:06 
Offline

Joined: 12 Jan 2010, 22:37
Posts: 62
Location: Iasi
IRBabuin Quote:
Ca optiuni este un surub de la oala amortizorului suficient de mare si inofensiv (nu este acoperit cu vopsea) sau sub ornamentul care acopera furtunul de la intercooler spre admise peste baterie. Acolo ai un filet in caroserie, dar trebuie filetul ala curatat de vopsea. Am folosit un tarod si acum e parfum. Tuning de tuning. Smekeria adevarata ar fi sa schimb si firul de la alternator la baterie.
deci spoi sa mai adaug inca un fir pentru masa sa inteleg...mi au mai ramas bucati de la kitul de cabluri...destul de lungi..o sa-i caut unuia loc...sa l leg de vreon surub...


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 02:55 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Te rog scrie corect, nu ameteala asta. Semne de punctuatie, majuscule daca se poate, de cuvinte intregi si CORECTE nu mai pomenesc.
Ce e scris aiurea se va sterge, sau warn, dupa preferinte.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 26 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited