It is currently 25 Nov 2024, 21:37

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next
Author Message
PostPosted: 23 Oct 2009, 05:02 
Offline

Joined: 20 Feb 2009, 18:28
Posts: 1712
Location: Galati
9-GURU Quote:
or sa vina belea pe masina aia rosie ca focul.
Asta-i clar,oricum,peste o saptamana sper sa o vedem si "live",eu unul abia astept !

_________________
ex 159 SW 1750 TBI ti


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2009, 09:59 
Offline
User avatar

Joined: 06 Jul 2006, 12:03
Posts: 737
Location: Baia Mare
Pozepozepoze

_________________
Ni Ten Ichi Ryu


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2009, 10:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4279
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
KALI Quote:
9-GURU Quote:
or sa vina belea pe masina aia rosie ca focul.
Asta-i clar,oricum,peste o saptamana sper sa o vedem si "live",eu unul abia astept !
Abia astept sa ne vedem cu totii live saptamana viitoare. :D

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2009, 23:08 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
De ceva vreme,cam o luna inainte de Trans asa,am observat ca masina mea scoate dezgustatorul fum negru caracteristic tuturor utilajelor agricole.Nu intodeauna,ci doar la schimbarea vitezei dupa o apasare mai viguroasa a acceleratiei.Ecologist cum sunt si cu gandul la participantii din trafic aflati in spatele meu, care trebuiau sa inghita tot mai des cate un norisor de fum,am zis ca la marea revizie voi aborda si aceasta problema.Sa nu va inchipuiti ca scotea fum ca la Copsa Mica,dar pufurile,si mai ales,unsoarea din jurul filtrului de aer m-au facut sa-mi iau inima in dinti si sa ma apuc de lucruri mari.Inca de la precedenta revizie,mecanicul imi spusese ca infiltratiile de ulei pe admisie nu sunt normale,si ca acestea ar fi primele semne ale unei turbine care da semne de oboseala.Masina mea n-a fost niciodata un dragster,asa ca n-am putut sa apreciez daca slabiciunea turbinei se reflecta si in felul cum accelereaza.
Acestea fiind spuse,am dat turbina jos,si am dus-o la niste mesteri din oras.Acolo surpriza.Sau mai bine zis, stupoare.Au desfacut-o si mi-au spus ca este perfecta.Cu exceptia funinginii depuse pe interior,nici o chestie ne-naturala nu a fost observata.Nu ulei,nu nimic.Am lasat-o pentru a fi totusi curatata daca o dusesem acolo,si peste cateva ore m-am intors cu ea la subtioara in service.
Faptul ca turbina era in parametri m-a bucurat doar pentru putin timp.Mecanicul mi-a comunicat ca singurul lucru ce mai poate cauza aparitia uleiului este epuratorul de gaze,sau ma rog, proasta lui functionare.Acesta este inglobat in capacul de la culbutori,piesa neagra incercuita cu rosu in ultima poza. Epuratorul de gaze ar fi cel indicat de sageata,dar fiind insertizat,nu poate fi comandat fara intreg capacul.Si nici intr-un caz ieftin.
Asta a fost cam acum vro 10 zile, de atunci stau fara masina,si testez tot felul de panzere.Ok,am comandat filtrul epurator cu tot cu capacul de la culbutori,il astept ca pe Mesia,dar am o indoiala in suflet cum ca nu asta ar fi totusi cauza.Mecanicul imi spune ca a schimbat acest filtru epurator pe diferite masini, de la Focus la S-Klasse,toate cu aceleasi simptome ca si a mea,dar evident intr-un stadiu mai avansat.Pentru ca da,putem si fara ,dar m-a mancat pe mine sa vad ce e cu uleiul ala pe langa filtrul de aer.


Attachments:
Imagine041 (Medium).jpg
Imagine041 (Medium).jpg [ 100.46 KiB | Viewed 5449 times ]
Imagine104 (Medium).jpg
Imagine104 (Medium).jpg [ 73.94 KiB | Viewed 5449 times ]
Imagine039 (Medium).jpg
Imagine039 (Medium).jpg [ 79.17 KiB | Viewed 5449 times ]
Imagine034 (Medium).jpg
Imagine034 (Medium).jpg [ 82.79 KiB | Viewed 5449 times ]
Imagine032 (Medium).jpg
Imagine032 (Medium).jpg [ 74.78 KiB | Viewed 5449 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 13 Nov 2009, 23:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
ce naspa... nu scrie alfa romeo pe ea... pe volvo si pe mercedes scrie :(


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2009, 23:30 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
mergea mai bine daca scria Alfa pe ea? :uhuh:

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2009, 00:31 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Scrie A/R. De parca conteaza.
Au grija italienii sa personalizeze masinile prin alte metode,cum ar fi aceea ca pentru a da bara spate jos,trebuie desfacuta jumatate de masina ( baterie,magazia de CD-uri,panoul de sigurante,sapte mii de presuri si protectii :blink2: ).Da,m-am hotarat dupa jumatate de an sa dau si bara spate jos pentru a rectifica zgarietura de pe partea stanga, daca tot sta saracuta degeaba,si cand am vazut cum arata portbagajul masinii prima intrebare pe care i-am pus-o mecanicului a fost "Mai iese masina din ea ?"
Dar sa revin la epuratorul vietii.Am tot discutat cu prietenul meu cel irlandez,si imi spune ca problema nu este in capacul de la culbutori si al lui epurator,ci intr-o chestie numita in engleza "flame trap" - in romana nu stiu.Mi-a povestit ca in trecut, nu mai departe de anii '80,acest "flame trap" se folosea in mod uzal de catre Grupul Fiat si nu numai (Uno,Delta ,Tipo etc aveau in dotare asa ceva) ,este o plasa foarte fina spiralata care este introdusa fortat pe furtunul care leaga carterul de capacul de la culbutori,si are exact rolul de a filtra vaporii de ulei.Se pare(se credea) ca doar motoarele diesel mai rudimentare avea nevoie de asa ceva,pentru ca in ultima vreme s-a renuntat la folosirea acestui "filtru".Pana cand,foarte recent,s-au semnalat probleme la Grande Punto.Si atunci mecanicii din tarile cu apa calda si-au adus aminte de vremurile de demult si au inceput din nou sa foloseasca "flame trap".Din cate am inteles,nu este in manualul de service al Grupului Fiat,nu este o metoda oficiala,dar este folosita de mecanicii Fiat/Alfa Romeo in Irlanda cu succes pentru a filtra uleiul din gazele care circula de lamotor inspre turbina etc.


Image

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2009, 02:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15261
Car: 115/960
Location: Bucuresti
marius, nu stiu ce face acel epurator, dar un curatat de EGR ai incercat? :peace:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2009, 01:36 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dupa cea mai lunga si costisitoare revizie care a existat vreodata,mi-am recapatat masina.Si am uitat de tot stresul si de faptul ca intr-un moment de slabiciune mi-am dorit sa fi avut Vito si nu Alfa 166. :oops:
Piesele schimbate au fost urmatoarele :

- filtru ulei/motorina/aer/polen
-ulei
-bujii
-proiector ceata
-cabluri frana de mana
-placute frana spate/fata
-capac culbutori

S-au verificat : franele,bucsile,turbina.
Abia dupa ce am ajuns la volan, virusul si-a arata din nou coltii : masina sta bine,suverana,chiar si cu jantele mai mici si anvelopele de iarna.Accelereaza suficient de puternic incat nevasta-mea sa simta nevoia de a se tine de manerul de deasupra capului.O fi un fel de efect placebo,dar parca chiar merge mai bine,acelereaza mai rapid,raspunde mai prompt si mai sensibil. Odata mirosul de service scos din ea,este mai primitoare ca oricand.
Dupa revizia asta raman si cu urmatoarele concluzii : nemtii nu sunt chiar asa prosti de-si schimba masinile dupa 3/4 ani sau 100.000 de km parcursi.Odata trecut de pragul asta,si ceva banuti cheltuiti si piese inlocuite,redevine o masina solida si de incredere.Acum motivul pentru care spun ca nu o voi vinde niciodata nu mai este neparat ca e rosie,frumoasa,rara etc.Am bagat prea multi bani in ea ca s-o vand,doar pentru a-mi reduce la tacere niste pitici din cap.
Valva EGR a fos verificata,nu are nimic.Dupa o saptamana de condus in varianta revizuita,inclin sa-i dau dreptate mecanicului meu,(totusi,pana acum in cele trei vizite la el,n-a pecit-o niciodata).Dupa schimbarea capacului de la culbutori cu filtru epurator,motorul,capacul filtrului de aer,admisia etc sunt uscate si curate ca o zugraveala imaculata.Doar cu fumul nu ma prea impac,la turatii foarte mari,aprope de zona rosie,mai scoate cate un puf.Mecanicul meu imi spune ca este totusi normal la tractoare,sau ca s-ar datora motorinei de la noi. :scratch:
Pana una alta,va mai arat doua poze horror,eu sper sa nu-mi mai vad masina asa niciodata.Si nici mecanicul,dupa ce a trebuit sa lucreze aproape jumatate de zi la bara.

Attachment:
Imagine110 (Medium).jpg
Imagine110 (Medium).jpg [ 58.83 KiB | Viewed 5323 times ]
Attachment:
Imagine113 (Medium).jpg
Imagine113 (Medium).jpg [ 74.02 KiB | Viewed 5323 times ]

Cealalta jumatate de zi si-a petrecut-o cu desfacutul cablurilor de la frana de mana,si pe dedesupt,dar si in interior,sub consola centrala,acolo unde pentru a fi scoase capetele cablurilor trebuia sa ai talente asemanatoare cu ale ginecologului care umba la motor prin toba de esapament.Dupa injuraturi si alte semne de exclamatie la adresa italienilor care au folosit o cheie nici de 6 nici de 7,treaba a fost facuta.Ce n-am inteles nici eu, nici mecanicul insa, este rolul mufelor libere de acolo.Or fi de la o optiune ce n-a fost pusa pe masina ? :scratch:
Attachment:
Imagine119 (Medium).jpg
Imagine119 (Medium).jpg [ 67.6 KiB | Viewed 5323 times ]

Si ca o molima ce nu-mi da pace,pentru a stii ca totul este perfect,in continuare trebuie sa mai vad care e treaba cu unghiurile care tocesc anvelopele si de ce-mi bat xenoanele in pamant. Asta daca nu ma anunta nevasta-mea ca de acum incolo trebuie sa dorm in masina. :blink2:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2009, 08:48 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
si eu am probleme cu nevasta-mea din cauza masinii :) , traieste cu sentimentul ca am mai multa grija de masina decat de ea , ceeace nu-i adevarat , dar cine ma crede?

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2009, 11:41 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@marius ce mai .... ai o masina pe cinste. Cu nevestele\consoartele cred ca toti alfistii au avut discutii pe tema asta mai devreme sau mai tarziu.
Quote:
...care au folosit o cheie nici de 6 nici de 7...
Vezi ca sunt in inch.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 21 Nov 2009, 21:25 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Da,sunt pe inch.Interesant ca piesele (cablurile) de schimb sunt pe metric,si merg cu cheia de 6.Dar daca macar unul dintre ele va rezista 5 ani precum cele de fabrica,ma voi declara multumit. :)

Mai jos,TI-urile curatate de ultima picatura de smoala depusa pe interior, si lustruite oglinda,gata de a intra la hibernare intr-un loc intunecos, rece si ferit de zgomote pana la primavara.
Attachment:
Imagine121 (Medium).jpg
Imagine121 (Medium).jpg [ 85.66 KiB | Viewed 5263 times ]
Si ca veni vorba de jantele astea.In vara ce a trecut am reusit sa lovesc una dintre ele destul de zdravan,asa ca in ragazul asta de 6 luni in care nu vor fi folosite va trebui indreptata.Omul care mi le va indrepta m-a anuntat - normal- ca s-ar putea rupe la presiune,si ca el nu-si asuma raspunderea etc.Unde mai pui ca Toora a si dat faliment iar aceste jante nu se mai produc.Ceea ce ma face brusc sa-mi doresc o a cincea roata pe 18 originala de TI,si inca repede,daca tot sunt o specie pe cale de disparitie.Stiti vre-o sursa,vre-un anunt,vre-una la dezmembrat ? Singura oferta pe care am primit-o pana acum a fost din partea unui englez,una bucata nou-nouta,in cutia originala,la pretul de 200 sterline livrarea inclusa. :roll:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2009, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 22 Jul 2008, 21:49
Posts: 213
Location: Marseille
marius Quote:
Scrie A/R. De parca conteaza.
A/R nu are nici cea mai mica legatura cu marca Alfa Romeo.

_________________
166/2.0ts/150 cp


Top
   
PostPosted: 16 Dec 2009, 03:12 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
:goodpost:

AICI gasesti info despre acel A/R

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 16 Dec 2009, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 22 Jul 2008, 21:49
Posts: 213
Location: Marseille
And the biggest : .96 :arrow:

_________________
166/2.0ts/150 cp


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2009, 00:52 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Alex_Alfa Quote:
AICI gasesti info despre acel A/R
Multam de info Alex.
Virusat cum sunt eu,credeam ca tot ce zboara se mananca. :wink:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2009, 01:43 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Noi sa fim sanatosi! 8)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Aproape am mai trecut o iarna impreuna, la bine si rau. :)
Dupa revizia aia mai mare in care am zis gata, am facut si ce nu trebuia facut pentru a avea o masina in toate mintile, a urmat luna de miere. Am mai schimbat si stergatoarele cele no-name din care-le-fur pentru care trebuia sa iau eu bani la cat de proaste s-au dovedit a fi cu unele Bosch, am mai schimbat cate un bec, am mai pus un eleron a la M5, am trecut si de primul ger.
Attachment:
Imagine041 (Medium).jpg
Imagine041 (Medium).jpg [ 85.3 KiB | Viewed 4722 times ]
Toate bune si frumoase, pana cand la apelul unui prieten, am donat, asa cum se intampla iarna care nu-i ca vara, curent cu cabluri.Nici o panica aici, o mai facusem. Dar nu cu Alfa. Si pentru ca nici o fapta buna nu ramane nepedepsita, exact cand mi-a fost lumea mai draga, adica peste aproximativ o saptamana, intr-o dimineata din aia in care copilul intarzia la gradinita, facturile nu erau platite, clientii imi sunau pe toate telefoanele, am ramas eu fara curent. In ajutor bineinteles a venit prietenul meu posesor de panzere aka Golf & Passat, iarasi caterinca, iarasi blesteme la adresa italienilor nestiutori de a costrui masini fara cusur. Am pornit bineinteles fara emotii la curent imprumutat, dupa ce in urma cu cateva zile donasem eu curent. Imi mirosea deja a probleme, altfel decat mirosul de plastice incinse pe care-l simtisem cand am donat curent.Am verificat bateria, dupa o incarcare de 24 de ore era ca noua, dar alternator nu mai incarca… Reusisem smecheria deloc ieftina de a praji alternatorul. N-oi fi potrivit bine cablurile atunci cand am dat curent - desi am derulat de mai multe ori in minte filmul fatidic si sunt sigur ca am facut totul ca la carte. Sau, pur si simplu, asa cum spune mecanicul meu, masinile mai noi sunt mai sensible in privinta asta. Si chiar daca pui minus-minus-plus-plus is iei cablurile in ordine inversa, socul este prea mare si sunt mari sanse ca la pornire sa se arda ceva. Cum ar fi alternatorul, al carui pret la masina mea variaza intre 1600 si 4400 lei. Pret prea mare pentru vremurile astea si pentru linistea nevestei,asa ca multumita lui alex si lui bubu care au avut-o in posesie, si nu in ultimul rand multumita lui gabi dima care s-a ocupat de ea “post-mortem“ , alternatorul tantzei incarca acum bine mersi bateria mea.Trebuie punctat aici un mic mister : se stie ca Alfele 166 cu motorul meu vin din fabrica cu alternator de 100 de amperi. Cel de pe masina mea, cel ars, era de 120 de amperi, si nici macar nu era Magnetti Marelli asa cum ar fi trebuit, ci Denso.Si nu parea sa fi fost schimabt vreoadata. Morala : daca aveti o Alfa, nu donati curent prin cabluri ! Eu unul nu o voi mai face niciodata.

Saga asta cu alternatorul e rezumata in cateva cuvinte, si probabil m-as fi impacat cu ea bine mersi si as fi trecut repede peste ea, as fi uitat de lasatul in drum in lumea cea draga, daca la jumatate de ora si cativa kilometri parcursi dupa ce am scos masina din servis draga de ea n-ar fi inceput sa lase cele mai rusinoase pete pe asfalt. Rosii. De ulei de servodirectie. :evil:
Fuga inapoi in servis, unde toata lumea credea ca imi arde de glume. Nu era asa, dimpotriva, noroc de mecanicul meu priceput care a gasit rapid explicatia scurgerilor, si m-a si alinat spunandu-mi ca ultima masina care avusese problema asta in garajul lui fusese un A8 : o conducta de aluminiu care conduce uleiul de servo se fisurase datorita mizeriei acumulate si a frecusului la care fusese supusa intr-un punct de contact cu o prindere. Omul meu, dupa ce am sudat tevusca vietii la un atelier specializat,a reusit chiar sa inbunatateasca designul italienilor - conductele astea de servo sunt prinse de sasiul masinii cu niste bride metalice. Cat de bine ar fi ele fixate, sunt supuse vibratiilor, si datorita contactului direct cu aceste bride din fier, ajung sa se oxideze si apoi sa se fisureze. Lucru care poate fi impiedicat daca inveliti conductele de servo cu un cauciuc subtire, astfel incat sa nu mai aibe contact direct pe fier. N-ar strica sa le verificati si voi cand aveti ocazia, mai bine sa preveniti decat sa lasati pete rosii pe unde veti merge. Bineinteles, atunci cand va asteptati mai putin.
Attachment:
Imagine002 (Medium).jpg
Imagine002 (Medium).jpg [ 65.5 KiB | Viewed 4722 times ]
Toate astea s-au intamplat acum ceva timp, acum traim din nou o perioada de lapte cu multa miere, in care sunt constant uimit de cat de multa si buna si stabila si confortabila masina am, cu siguranta pentru banii ei nu exista inlocuitor.
Inchei postarea asta rezumat tot cu niste chestii petrecute acum cateva luni, fotografierea playmaturilor lunii Februarie din calendarul Afla Club 2010. 8)


Attachments:
IMG_4177 (Medium).JPG
IMG_4177 (Medium).JPG [ 66.8 KiB | Viewed 4722 times ]
IMG_4184 (Medium).JPG
IMG_4184 (Medium).JPG [ 77.02 KiB | Viewed 4722 times ]
IMG_4199 (Medium).JPG
IMG_4199 (Medium).JPG [ 63.75 KiB | Viewed 4722 times ]
IMG_4213 (Medium).JPG
IMG_4213 (Medium).JPG [ 53.12 KiB | Viewed 4722 times ]

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm
Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 13:44 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
releul regulator/diodele se reparau rapid si relativ ieftin (150-300ron, sper ca mai ai alternatorul vechi). Pe el scrie Denso si pe regulator scrie Marelli (ceva in genul asta era si la mine).


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 13:54 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Am incercat reconditionarea alternatorului, dar si diodele si placa erau prajite.
Cel putin la atelierul unde l-am dus, specializat pe alternatoare, mi-au spus ca nu pot fi comandate piesele care-l alcatuiesc.
Nu-l mai am pe cel vechi, arunc toate piesele pe care le inlocuiesc.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 15:32 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Eu cand o aveam pe Musterica am donat de vreo 2-3 ori curent la Oltcitul familiei :), nu a fost nici o problema..


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 16:02 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Si eu am donat odata la o Fabia si nu a patit nimic, desi in cartea masinii tin minte ca am citit sa nu dam curent la alte masini. Poate ca un motor mic nu produce un soc prea mare.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 16:18 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Na, ce sa mai spun si eu acum, am donat si eu curent de la toate masinile pe care le-am avut de-a lungul timpului.
De ajuns insa sa o patesc si sa imi promit ca nu o voi mai face niciodata. :)

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 16:33 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Totusi - mi se pare ca a fost o pura coincidenta nefericita.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 18 Feb 2010, 17:50 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Alfa bat-o vina. :lol:
1.9 JTD.Nu stiu ce baterie are, insa dupa dimensiuni cu siguranta mai mica decat a mea.
Eu m-am impacat cu ideea, chiar mecanicul meu mi-a spus ca a mai intalnit situatia, tot la masini cu oarece pretentii. Sfatul lui a fost sa nu mai dau curent niciodata.Punct.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 223 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited