Dintr-un research asemanator, am tras urmatoarele concluzii (nu stiu cat de veridice, dar pentru mine sunt suficiente).
Discuri:
- discurile Zimmerman sunt perforate, insa ulteriror turnarii. asta le predispune la fisuri in momentul in care sunt folosite intr-un regim mai brutal. Fapt confirmat si de un coleg forumist, care le-a fisurat pe Trans
- discurile EBC nu sunt perforate, au doar niste "scobituri". probabil nu sunt la fel de eficiente ca unele perforate, insa macar sunt mai rezistente
- adevaratele discuri perforate sunt turnate deja cu "gauri", ceea ce le confera si rezistenta sporita celor perforate ulterior. dar costa cu mult peste ce preturi ai postat tu
Placute:
- am avut EBC GreenStuff; foarte multumit de ele, franau excelent, nu scartaiau absolut deloc (doar primii sa zic 50km). Marele minus: se duc repede; dintr-o socoteala aproximativa si din amintiri odata cu schimbarea lor am ajuns la concluzia ca nu cred sa ma fi tinut nici 10k km.. E drept ca au suportat 2 Transuri, din care intr-unul s-a produs un eveniment nefericit in coloana tocmai datorita franelor (asta ca sa se inteleaga cam in ce regim s-a mers)
- am acum DS Performance. Abia astept sa scap de ele
E ciudat, toata lumea le lauda, dar nu mi se par sa aiba o eficienta crescuta a franarii, in schimb scartaie insuportabil! Posibil sa fi avut eu ghinion cu ele, sa fi fost vreun defect de fabricatie, sa fi fost contrafacute (cu toate ca le-am luat direct de la importatorul oficial din Ro), nush, cert e ca nu vreau sa mai aud de ele!
Pentru masina mea asta e ce va urma: TurboGroove + RedStuff (pe 305
)
PS: ar mai fi si
astea