It is currently 15 Nov 2024, 17:28

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Schimb bucse !
PostPosted: 29 Aug 2009, 21:16 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Salut!
Cu riscul de a nu-mi raspunde pt ca s-a mai discutat, va rog sa-mi spuneti daca pot schimba numai bucsa aceea de la pivotul bratului superior(scuze daca gresesc...nu sunt un as al mecanicii).Va intreb deoarece imi scartie destul de tare si cand am fost la un magazin de piese autogestionarul mi-a spus ca nu se poate aduce numai bucsa aceea, ci se schimba cu tot cu acel brat(care este numai 4.5mil.).As vrea sa-mi spuneti daca se poate schimba separat, iar daca puteti spuneti-mi exact despre ce este vorba. Va multumesc!
Este vorba de un 156 diesel, 77kw, din 2000.

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 29 Aug 2009, 22:24 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
deja lumea se teme sa mai scrie... :scratch:
Da, avea dreptate, la bratele superioare, precum si la cele inferioare nu se schimba bucsele ci se schimba bratul cu totul. Pretul pe care l-ai primit este foarte mare si cred ca s-a referit la cel inferior.
http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php? ... 7&start=25" onclick="window.open(this.href);return false; in acest topic vei gasi in ultimul post preturile pt brate, te sfatuiesc sa alegi trw, sunt foarte buni.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 29 Aug 2009, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
iti garantez ca se pot schimba bucsile de la brate...si cel inferior si cel superior...pretul corect a unui brat inferior ar fi 400 de ron si cel superior 200 de ron.

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 29 Aug 2009, 23:20 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2008, 20:20
Posts: 129
Location: Iasi
pe mine m-a costat 280 lei un brat superior dreapta similar (TRW pe original), insa se pot schimba si bucsele separat, dar nu recomand, pt ca risti sa nu pui bucse originale (BOGE) si patesti ca mine sa le schimbi imediat ca`si fac joc;ba mai mult se olareste suportul bucsei fiind din aluminiu din lovituri la gropi denivelari...Eu l-am schimbat ca batea, insa tu poti sa-i injectezi o siringa cu ulei. :) ..vezi poate merge...daca nu..fa un efort si ia`ti altu`

_________________
Un om bogat nu este acela care are cel mai MULT ci acela care are nevoie de cel mai PUTIN


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 30 Aug 2009, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
bratele superioare pe TRW-original costa 250 lei buc sau 225 pe Delphi , exista si variante mai ieftine dar nu tin si sunt bani aruncati in vant.
bratele inferioare Trw - 430 lei buc
se schimba si bucsile insa se recomanda asa ceva numai daca pivotul se prezinta intr o stare excelenta , altfel veti arunca bascula pe motiv ca pivotul nu este interchimbabil si ati pierdut si bucsile.
exista si varianta cea mai scumpa in care pe bascule noi se scot bucsile originale si se inlocuiesc toate cu Powerflex care au o durata de viata foarte mare , aceste bucsi se scot din nou si se muta pe alte bascule noi in momentul in care cedeaza pivotii.

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 17 Sep 2009, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 17 Sep 2009, 19:15
Posts: 29
Location: Sf. Gheorghe
Prietenul meu a schimab bucsele si nu are nici o problema! Dar nici eu nu as schimba numai bucsele! Tu decizi masina e a ta!


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 17 Sep 2009, 19:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Daca pivotul e praf nu ai ce sa mai schimbi, a scris si dima mai sus.
Nu mai oferiti exemple ca a schimbat prietenul prietenului meu nush ce si merge, nu e corect.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 18 Sep 2009, 16:29 
Offline
User avatar

Joined: 17 Sep 2009, 19:15
Posts: 29
Location: Sf. Gheorghe
scuze! nu am vrut sa fac rau!


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 18 Sep 2009, 17:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2132
Car: 156 GTA
Nu spun ca ai facut rau.
Spun doar ca solutia ta nu este valabila tot timpu.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 18 Sep 2009, 18:35 
Offline
User avatar

Joined: 17 Sep 2009, 19:15
Posts: 29
Location: Sf. Gheorghe
ai dreptate scuze inca o data!


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 19 Sep 2009, 18:01 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
eu am schimbat bucsele de la bratele superioare 140 ron toate 4, putina vasilina siliconica si nu mai scartaie, am 20 000 km si inca sunt bune,


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 29 Sep 2009, 17:47 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
gabrieldima Quote:
bratele superioare pe TRW-original costa 250 lei buc sau 225 pe Delphi , exista si variante mai ieftine dar nu tin si sunt bani aruncati in vant.
bratele inferioare Trw - 430 lei buc
se schimba si bucsile insa se recomanda asa ceva numai daca pivotul se prezinta intr o stare excelenta , altfel veti arunca bascula pe motiv ca pivotul nu este interchimbabil si ati pierdut si bucsile.
exista si varianta cea mai scumpa in care pe bascule noi se scot bucsile originale si se inlocuiesc toate cu Powerflex care au o durata de viata foarte mare , aceste bucsi se scot din nou si se muta pe alte bascule noi in momentul in care cedeaza pivotii.
Ma gandeam si eu intr-un timp exact la acelasi lucru cu bascule noi plus bucse Powerflex, insa multi care au pus acest tip de bucse (pe alte marci de masini) m-au avertizat ca masina va deveni ceva mai rigida decat era cu bucsile normale.....Si Alfa cum deja e o masina rigida.....
Intr-adevar castigi, cred, la stabilitate si la intervalul de schimb al bucselor.
Asta e din ce am auzit, nu pot comfirma ca e adevarat.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 30 Sep 2009, 09:17 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2009, 20:13
Posts: 384
Car: AR 156
Location: Bucuresti
danteo23 Quote:
gabrieldima Quote:
bratele superioare pe TRW-original costa 250 lei buc sau 225 pe Delphi , exista si variante mai ieftine dar nu tin si sunt bani aruncati in vant.
bratele inferioare Trw - 430 lei buc
se schimba si bucsile insa se recomanda asa ceva numai daca pivotul se prezinta intr o stare excelenta , altfel veti arunca bascula pe motiv ca pivotul nu este interchimbabil si ati pierdut si bucsile.
exista si varianta cea mai scumpa in care pe bascule noi se scot bucsile originale si se inlocuiesc toate cu Powerflex care au o durata de viata foarte mare , aceste bucsi se scot din nou si se muta pe alte bascule noi in momentul in care cedeaza pivotii.
Ma gandeam si eu intr-un timp exact la acelasi lucru cu bascule noi plus bucse Powerflex, insa multi care au pus acest tip de bucse (pe alte marci de masini) m-au avertizat ca masina va deveni ceva mai rigida decat era cu bucsile normale.....Si Alfa cum deja e o masina rigida.....
Intr-adevar castigi, cred, la stabilitate si la intervalul de schimb al bucselor.
Asta e din ce am auzit, nu pot comfirma ca e adevarat.

Cred ca sunt bune rau bucsile Powerflex ... am vazut ca pentru fata un set complet costa ~240Euro (cred ca fara TVA)... adica 10mil + TVA


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 09 Oct 2009, 15:08 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
Sunt foarte scumpe si nu cred ca rezista mai mult de un an pe drumurile noastre.


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 09 Oct 2009, 16:20 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
cipy83 Quote:
Sunt foarte scumpe si nu cred ca rezista mai mult de un an pe drumurile noastre.
daca sunt facute sa reziste la regim de macadam pe masinile de curse ce zici? tin la drumurile noastre?
sau vorbesti din experienta propie? ca asa poate as intelege de ce iti dai cu presupusul.

_________________
0751314197


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 09 Oct 2009, 20:12 
Offline

Joined: 23 Oct 2008, 16:01
Posts: 204
Bucsile de poliuretan au avantajul ca pastreaza mult mai exact geometria suspensiei-se deformeaza mai putin.
Partea mai putin placuta este ca necesita intretinere (ungere periodica,altfel scartaie si se deterioreaza) si induc vibratii mult mai puternice in caroserie-se pot fisura sau rupe punctele de ancorare ale suspensiei-la masinile de curse aceste puncte sunt intarite si suspensia e demontata foarte des.


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 10 Oct 2009, 11:27 
Offline

Joined: 01 Apr 2009, 10:56
Posts: 178
toti stim ca alfa nu sta foarte bine la segmentul suspensie asa ca nu consider aceste bucse o rezolvare, eu am schimbat o bascula swag care ma tinut 3 luni si scartia in draci, 250 de ron parca am dat pe ea.


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 10 Oct 2009, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 11 May 2008, 19:21
Posts: 583
Location: Bucuresti
Parerea mea este ca powerflex merita cel mai mult la bara stabilizatoare si poate pe spate(desi bucsile de la tendoanele de pe spate se duc mai greu).
Am si eu o intrebare la modele noi 159,brera etc mai sunt aceleasi probleme pe partea de suspensie?intreb acest lucru pt ca in viitor as vrea sa ma indrept tot catre o alfa si decizia mea va fi luata tinand cont si de aceste aspecte.
In prezent nu prea mi se pare ok fiabilitatea suspensiei la masina mea(147 2002)...


Top
   
 Post subject: Schimb bucse !
PostPosted: 09 Dec 2009, 20:44 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
LE:

Am mancat un cuvant, scuze, ma intereseaza de unde pot cumpara doar bucsele de poliuretan. Intre timp, multumita GOOGLE am gasit o sursa, astept un mail de raspuns.

PS: Multumesc Alex Mirica pentru promptitudine si o sa te anunt din timp cand vin in tara (probabil prin februarie) in legatura cu bujiile alea NKG, nu am anulat doar ca nu am mai ajuns acasa

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 17 Dec 2009, 00:52 
Offline

Joined: 08 Aug 2008, 20:52
Posts: 135
Location: bucuresti
va salut , sincer si pe mine ma sperie gandul ca va trebui pe viitor sa schimb basculele inferioare ,dar eu stau si ma intreb, de ce basculele de alfa sant mai scumpe ca cele de bmw e 46 ? si partea proasta e ca tin si mai putin ,intradevar asta e datorita arhitecturii suspensiei, dar parca tin prea putin ! spre ex : asta vara mam dus cu varamiu la el la tara cu" mia bella", si vreau sa zic ca am mers 10 km cu 40 pe ora, ( apropo daca o sa il vedeti pe unu cu un 156 pe la aviatorilor ca merge cu 20 km pe ora pe piatra aia cubica sa stiti ca ala sant eu , numai eu stiu cate claxoane si injuraturi imi iau cand dau de drumuri cu gropi) toti ma claxonau , mergeam asa fiindca, chiar nu aveam chef sa imi pun alte plombe in gura ,si sa imi cada vreo bascula . dupa 1 saptamana mam dus din nou in acea zona, de data asta am mers cu un bmw e 36 ,vreau sa zic ca ala mergea cu 80-90 km pe ora, si nu se zgaltaia in halul in care facea a mea ! concluzia este cam cati km tine o bascula inferioara ? fiindca am vazut la unii 5000 de km , la alti 10000 de km !

_________________
Alfa Romeo 156 1.8 ts "01 (TS Power)


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 17 Dec 2009, 15:03 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
aalfaluk Quote:
va salut , sincer si pe mine ma sperie gandul ca va trebui pe viitor sa schimb basculele inferioare ,dar eu stau si ma intreb, de ce basculele de alfa sant mai scumpe ca cele de bmw e 46 ? si partea proasta e ca tin si mai putin ,intradevar asta e datorita arhitecturii suspensiei, dar parca tin prea putin ! spre ex : asta vara mam dus cu varamiu la el la tara cu" mia bella", si vreau sa zic ca am mers 10 km cu 40 pe ora, ( apropo daca o sa il vedeti pe unu cu un 156 pe la aviatorilor ca merge cu 20 km pe ora pe piatra aia cubica sa stiti ca ala sant eu , numai eu stiu cate claxoane si injuraturi imi iau cand dau de drumuri cu gropi) toti ma claxonau , mergeam asa fiindca, chiar nu aveam chef sa imi pun alte plombe in gura ,si sa imi cada vreo bascula . dupa 1 saptamana mam dus din nou in acea zona, de data asta am mers cu un bmw e 36 ,vreau sa zic ca ala mergea cu 80-90 km pe ora, si nu se zgaltaia in halul in care facea a mea ! concluzia este cam cati km tine o bascula inferioara ? fiindca am vazut la unii 5000 de km , la alti 10000 de km !

Acum 10000 de Km am schimbat eu bratele inferioare si superioare la a mea (TRW) si nu am absolut nici o problema cu ele. Masina a mancat numai Cluj-Craiova-Bucuresti-Brasov. Parerea mea este ca nu este o regula legata de durata de viata a bucselor ci modul cum o exploatezi, pe ce drumuri circuli. A mea a mai circulat si pe drumuri proaste rau, dar am lasat-o incet si chiar nu am treaba cu nici un scartait sau troncanitura. Ma gandesc ca e posibil sa influenteze calitatea bratelor si durata de viata si firma care le produce. Cand le-am cumparat pe ale mele, aveau baietii TRW la 420 de RON si alta marca la 250 de RON...cam dubioasa diferenta de pret.
La fel, dar nu sunt sigur, influenteaza si anvelopele (daca nu am dreptate rog pe cineva sa ma corecteze). De exemplu acum am pe ea anvelope cu talonul de 40 mm, imi vine sa plang pe drumuri proaste. Le voi schimba in curand pe 55 sau chiar 60, pentru ca na, arata frumos dar cam atat.

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 17 Jan 2010, 17:06 
Offline

Joined: 24 May 2009, 13:53
Posts: 5
Location: ploiesti
Lasati omul sa schimbe ce vrea. Eu am schimbat basculele superioare cu totul cand am luat tractorul ca la fel mi s-a spus ca nu se schimba si dupa 7 luni cloncanea ca la inceput. Si credeti-ma, tin la masina asta mai mult ca la mine si n-as da cu ea in gropi nici daca-mi moare unul pe canapeaua din spate. Dar s-au dus, dupa ce am dat 340lei pe una. Acu am gasit cu 200 lei toate 4 bucsile si le iau asa. De schimbat le schimba orice negru de cartier ca nu-i filozofie, am vazut ce implica si nu merita service cu pret buf. Iar pe cele 6 de la basculele inferioare le-am luat la fel cu 4sute si ceva dar sunr mai greu de schimbat ca parca sunt lipite de bascuta. Oricum, se gasesc bucsi si vrac si la bascula asa ca faci cum vrei. salut


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 17 Jan 2010, 17:08 
Offline

Joined: 24 May 2009, 13:53
Posts: 5
Location: ploiesti
scuze pentru papa de litere, eram pe fuga.


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 17 Feb 2010, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
danutmesther Quote:
Salutare la toata lumea. Chiar nu ma poate ajuta si pe nimeni cu diametrul interior al bucselor de pe bara de torsiune originala AR???

Ms
Fata, spate, 156 sau 147 sau GT, ce motorizare, etc, care din ele ? Sau tu crezi ca e una singura ?


Top
   
 Post subject: Re: Schimb bucse !
PostPosted: 26 Mar 2010, 14:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Aug 2009, 09:43
Posts: 244
Car: Civic 5D
Location: Turda
Alexandrus Quote:
danutmesther Quote:
Salutare la toata lumea. Chiar nu ma poate ajuta si pe nimeni cu diametrul interior al bucselor de pe bara de torsiune originala AR???

Ms
Fata, spate, 156 sau 147 sau GT, ce motorizare, etc, care din ele ? Sau tu crezi ca e una singura ?

Era vorba de masina din semnatura mea, AR 156, 2.0 TS selespeed, an 2001 si bara de pe fata. Stiu ca are si pe spate...


Oricum, s-a rezolvat

_________________
Honda Civic 5D 2008 Executive 1.8 i-VTEC
E90 320d tractor (masina de naveta zilnica)
Ex: V6 Q-S
Ex: Alfa 2.0 TS selespeed : Mona


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited