It is currently 22 Nov 2024, 18:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 185 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 68 Next
Author Message
PostPosted: 16 Feb 2010, 17:25 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Am intrat si eu in randul celor cu probleme din cauza drumurilor din Bucuresti: bara crapata, din fericire nu foarte rau. Prima parte am rezolvat-o, urmeaza recolantarea care in mod sigur ma va costa mai putin decat vopsitul. Apropo de colant, a rezistat nesperat de bine la zapada/gheta/temperaturi scazute.
Si cateva poze cu bara, before/after.


Attachments:
bara_1_small.jpg
bara_1_small.jpg [ 91.36 KiB | Viewed 3539 times ]
bara_2_small.jpg
bara_2_small.jpg [ 99.73 KiB | Viewed 3539 times ]
bara_1_ok_small.jpg
bara_1_ok_small.jpg [ 116.65 KiB | Viewed 3539 times ]
bara_2_ok_small.jpg
bara_2_ok_small.jpg [ 107.15 KiB | Viewed 3539 times ]

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning
Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 21:39 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Cum se incalzeste masina la drum lung (caldura data drumu)?


Top
   
PostPosted: 16 Feb 2010, 21:43 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Daca e frig acul nu indica nici macar 70 grade, dar in diagnoza tin minte ca imi indica in jur de 80-82 grade asa ca nu mi-am batut prea mult capul cu asta.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 18:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
de la asemenea spartura initiala la mine s-a ajuns lal lipsa de juma de spoiler :?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Feb 2010, 19:14 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Poti sa faci o poza din spatele masinii si portierele deschise? Sunt curios cum se colanteaza si partea de interior, daca se colanteaza (interiorul usilor, stalpi).
Merci!

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 21:46 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Nu se colanteaza interiorul usilor, doar partea(spatiul dintre usi) care se vede de afara.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 21:55 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Ieri si azi am vazut lucruri pe care nu credeam ca o sa le vad vreodata la alfa mea: drum Bucuresti(Dristor)-Sibiu(Centru), mers normal pentru mine (140-150 in afara localitatilor), consum 4.3l/100Km. Azi, Sibiu-Valeni de Munte, pe Cheia, mers sportiv, mai ales pe Cheia, consum 4.6l/100Km, si Valeni de Munte-Bucuresti(Dristor) mers normal, consum 3.8l/100Km !!!! Cand am ajuns i-am dat si 2 palme deasupra display-ului, credeam ca s-a stricat. :mrgreen:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 22:03 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Nu te impacienta ,nu cred ca ala e consumul real(conform rezervorului :D ) :lol: mai ales dupa remap sau ce ai tu pe ea. La a mea(tot acelasi motor) imi arata 6,5 cu iar cu powerbox-ul arata 5, sau 5,5 . Insa dupa rezervor tot 6-7 suge .:|

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 24 Feb 2010, 22:31 
Offline

Joined: 11 May 2009, 12:42
Posts: 1731
Location: Bucuresti
Merci pentru raspuns legat de colantare.
Din cate am mai citit pe aici, la 156 compu de bord mai minte in privinta consumului.
La GT insa ar trebui sa fie mai precis, dar poate ca powerbox-ul schimba situatia.

_________________
Giulia Veloce TI
Ex: Giulia 2.2 Nuovo Bianco
Spider 916 ph1 CUP
Spider 916 ph2
Ex: 159 2.4 TI
Ex: Giulietta 1.6 JTDm
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 120+ CP
Ex: Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v 115+ CP MUSTERICA


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2010, 00:03 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
NU-mi faceam iluzii ca ar consuma 4l/100 km, avand totusi in vedere ca pana acum consum sub 6.7 n-am citit pe panarama aceea de computer, oricat de linistit as fi mers, trebuie sa intelegeti entuziasmul meu

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 25 Feb 2010, 04:59 
Offline

Joined: 26 Aug 2008, 13:56
Posts: 52
Location: Bucuresti
Aceleasi consumuri in extraurban imi indica si mie cu powerboxul luat de la tine, dar ma tem ca e cam mincinos :disgust1:

_________________
Alfa GT 1,9 Jtd MultiJet 150 Hp


Top
   
PostPosted: 26 Feb 2010, 02:21 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
calculeaza si tu consumul si zi-ne rezultatul. de calculatorul ala de bord m-am plictisit si eu, insa recunosc faptul ca poate indica ceva: la mine de exemplu arata cam 60% din consumul real :))

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2010, 10:49 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jun 2009, 08:40
Posts: 361
Location: buzau
salut.cat a costat colantarea si aveau si variante de colant lucios?

_________________
alfa 166,2.0 TS,1999 buzau


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2010, 13:20 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
1200 RON a costat colantarea si da, aveau si variante de colant lucios, chiar mai multe decat variantele de colant mat.

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 15 Mar 2010, 19:17 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jun 2009, 08:40
Posts: 361
Location: buzau
un contact ceva?eu am 166,cred ca nu ar fii diferenta mare ca suprafata

_________________
alfa 166,2.0 TS,1999 buzau


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2010, 02:04 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
can we get some updates please? :lol:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2010, 05:32 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Te rog invata sa folosesti limba materna, sau invata corect engleza, tu scrii cel putin jumatate in engleza proasta.


Top
   
PostPosted: 16 Apr 2010, 12:36 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
tzzivii - B04EEI Quote:
can we get some updates please? :lol:
Cand o sa rezolv toate problemele cunoscute + cele aparute bonus o sa postez :wink:

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2010, 13:43 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Asa cum am promis, o sa va povestesc pe scurt ce s-a mai intamplat cu masinuta mea:
in primul rand, dupa aprox. 7000 km de la schimbarea ambreiajului s-a rupt iarasi o ureche de la rulmentul de presiune. Spun iarasi pentru ca se mai rupsese o odata la aproximativ 10.000 km dupa schimbarea completa in Autoitalia a tot ce inseamna ambreiaj (kit + volanta). Nu are nici o legatura cu resoftarea, placa de presiune si discul de ambreiaj fiind in ambele cazuri ca noi.
Dupa ce m-am felicitat inca o data pentru alegerea deosebit de inspirata pe care am avut-o cand am decis sa cumpar o alfa, am inceput sa ma gandesc cum sa abordez problema :mrgreen: Din start am hotarat ca daca tot desfac ambreiajul e momentul pentru un upgrade si acolo. Variantele erau fie cumpararea unui kit intarit din Italia sau Anglia, fie modificarea componentelor (placa + disc) aflate deja pe masina mea si care erau practic noi. Pana la urma am ales a doua varianta, incredintand toata treaba unei firme din Oradea (multumesc Alex_Alfa pentru ajutorul acordat :thanks2: ).
Ca s-o scurtez, le-am trimis placa + disc + rulment + volanta si valorile pentru care vroiam sa reziste (200cv si 420Nm) si intr-o saptamana am avut totul inapoi (modifcarea s-a facut in Ungaria la firma mama). Spre fericirea mea, la terminarea lucrarii mi-au spus ca au descoperit si cauza pentru care se rupea urechea rulmentului, cursa avuta la apasarea completa a pedalei de ambreiaj fiind prea mare si de aici fortarea rulmentului mai mult decat era necesar.
Atasez cateva poze, desi mare lucru nu cred ca se intelege. Practic au modificat discul (kevlar), au intarit placa de presiune si au reglat totul.
Cei care l-au vazut inainte de montare au spus ca baietii au lucrat foarte bine si tind sa le dau dreptate :) .
Pot sa spun ca sunt foarte multumit de rezultat, pedala este moale iar ambreiajul cupleaza mult mai violent decat inainte.
Cam asta a fost pe scurt aventura cu ambreiajul....


Attachments:
disc_1.jpg
disc_1.jpg [ 160.63 KiB | Viewed 3063 times ]
disc_2.jpg
disc_2.jpg [ 149.31 KiB | Viewed 3063 times ]
placa_1.jpg
placa_1.jpg [ 166.19 KiB | Viewed 3063 times ]
placa_2.jpg
placa_2.jpg [ 154.5 KiB | Viewed 3063 times ]
volanta.jpg
volanta.jpg [ 153.72 KiB | Viewed 3063 times ]

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning
Top
   
PostPosted: 21 Jun 2010, 13:53 
Offline

Joined: 10 Jan 2009, 22:43
Posts: 460
Si daca tot eram la capitolul 'Hai sa muncim pentru alfa' am decis sa trec la roti pe 17'', mai mult din motive de aderenta si garda la sol, cu cauciucurile pe 16'' placarea de pe loc fiind un pic dificila :)
Am optat pana la urma pentru un set de jante de GTA Ricambi Originali + Pirelli PZero Rosso. Rezultatul este multumitor dpdv al aderentei, componenta estetica neinteresandu-ma foarte mult. Daca as fi gasit atunci un set de jante spitate cu siguranta ca le-a fi luat pe acelea, dar asa a fost sa fie:)
Si ca sa fie sapatamana (de fapt luna) economie completa, am schimbat si distributia + pompa apa + planetara dreapta toata (problemele au inceput de la burduful spart si s-au oprit saptamana trecuta cand am schimbat toata planetara :censored: )
Ah, uitasem scutul de aluminiu.... :mrgreen:


Attachments:
gta_1.jpg
gta_1.jpg [ 140.03 KiB | Viewed 3059 times ]
gta_2.jpg
gta_2.jpg [ 202.85 KiB | Viewed 3059 times ]

_________________
http://squadracorse.ro - Passione per Chiptuning
Top
   
PostPosted: 21 Jun 2010, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Bun venit in Garaj celui mai violent 1.9mjtd 16v cu care m-am plimbat pana in prezent :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2010, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
Cu softul lui Stefan? :D

Frumoase jantele.Mie unul imi plac cum dau pe masina :wink:

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2010, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Xdye Quote:
Cu softul lui Stefan? :D
nup :lol: :lol:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2010, 23:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2009, 22:16
Posts: 247
Location: Turda /Lleida
tzzivii - B04EEI Quote:
Xdye Quote:
Cu softul lui Stefan? :D
nup :lol: :lol:

hai mah , nu-mi zi ca e originalu' :lol:

# Costa mai mult sa reconditionezi ambreiajul decat sa cumperi unul gata facut sa rezista la cuplu mai mare? lasa-mi pretul la care ai iesit pe pm te rog. al meu mai patineaza cand is cu cineva in masina :uhuh:

_________________
Alfa GT 1.9 jtd 150cp +

Image


Top
   
PostPosted: 21 Jun 2010, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
nup, nu e nici originalul, e unul mai cool. Tibi o sa dea detalii

ambreiajul sa il reconditionezi si sa il intaresti te duce ceva peste 250 de euro iar unul deja facut este peste 300. ca idee, astea sunt preturile care mi le amintesc din discutiile cu Tibi. o sa posteze el mai clar. eu ti-am scris ca sa iti faci o idee.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 185 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 68 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited